• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічної інвентаризація об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) на об’єкти нерухомого майна за адресами:вул. Волго - Донська, буд. 74, пров. І.Качуровська, буд. 1, вул. Бориспільська, буд. 12.

Більш детальна інформація про кількість, обсяг та вимоги до предмету закупівлі визначені у п.3.5. Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель

Завершена

5 380.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 54.00 UAH
Період оскарження: 31.01.2018 10:24 - 02.02.2018 10:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: ec6850c71e644169a7fba5ce1ef7ab3f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-31-000548-c.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога Просимо скасувати протокол №08/02/18/26п від 08.02.2018р. Засідання тендерного комітету Замовника тендерної закупівлі UA-2018-01-31-000548-c з наступних підстав: 1.Учасник ТОВ «ПАРТНЕР НЕРУХОМОСТІ» не є платником ПДВ. (Відповідно до тендерної документації розділ.4, п.1 учасник повинен надати Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників податків на додану вартість). 2. Учасник ТОВ «ПАРТНЕР НЕРУХОМОСТІ» не надав контактних даних компанії-учасника. (Відповідно до тендерної документації розділ.4 п. 11 учасник повинен надати У вигляді листа в довільній формі надати контактні дані компанії – Учасника (з зазначенням реквізитів Учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон). 3. Учасник ТОВ «ПАРТНЕР НЕРУХОМОСТІ» не надав заповнений проект договору відповідно до Додатку 1 тендерної документації. 4.Учасник ТОВ «ПАРТНЕР НЕРУХОМОСТІ» не вказав в гарантійному листі №05/02-18 від 01.02.2018 р. строк надання документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином у разі визнання його переможцем. (Відповідно до тендерної документації розділ.4, п.12 учасник повинен надати Гарантійний лист Учасника, який підтверджує надання Учасником Замовнику копій всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі визнання його переможцем, протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі). 5. Учасником ТОВ «ПАРТНЕР НЕРУХОМОСТІ» була змінена форма пропозиції. (відповідно до р.7 Пропозиція Учасника, оформлена на фірмовому бланку та у відповідності до вимог Документації та додатка № 2 до неї. Відповідно до тендерної документації Додаток 2, Учасник не повинен відступати від даної форми ) 5. В довідці ТОВ «ПАРТНЕР НЕРУХОМОСТІ» про досвід виконання аналогічних видів робіт не надана вся інформація про замовників, а саме номери телефонів. (Відповідно до тендерної документації розділ.4 п.8 згідно форми довідки, учасник повинен вказати номер телефона замовників) 6. Учасник ТОВ «ПАРТНЕР НЕРУХОМОСТІ» не прописав в гарантійному лист №02/02-18 від 01.02.2018 всі технічні та якісні вимоги які потребує Замовник. (Відповідно до тендерної документації розділ.4 п. 3.2. Після надання послуг Замовник отримує технічні паспорти об’єктів та експлікацію приміщень (паспорти мають бути оформлені відповідно до чинного законодавства, прошиті та скріплені печаткою), та на електронному носії. 7. Учасник ТОВ «ПАРТНЕР НЕРУХОМОСТІ» не надав протягом 1 робочого дня після проведення аукціону нову цінову пропозицію, яка відповідає результатам аукціону. (Відповідно розділу до 6 п.2 тендрної документації По закінченню аукціону Учасники закупівлі підшивають на Рrozorro, в термін 1 робочий день, нову цінову пропозицію яка відповідає результатам аукціону (оформлена на фірмовому бланку та у відповідності до вимог Документації та додатка № 2 до неї) (для розгляду пропозицій). 8. Учасник ТОВ «ПАРТНЕР НЕРУХОМОСТІ» не надав копію паспорта уповноваженої особи. (Відповідно розділу до розділу 4, п.4 учасник повинен надати Документ(ти), які підтверджують правомочність укладення договору про надання відповідних послуг: надається документ, що підтверджує обрання/призначення керівника та право підпису відповідно до вимог за установчими документами підприємства-Учасника (копія протоколу зборів засновників підприємства та наказу про призначення керівника тощо) та особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису документів: довіреність (оригінал або завірена Учасником копія) або інший документ (оригінал або завірена Учасником копія) із зазначенням повноважень, прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи, терміну дії та інше з наданням копії паспорту уповноваженої особи (якщо повноваження надаються у відповідності до паспортних даних) (для юридичних Виходячи з вищевикладеного, просимо скасувати протокол №08/02/18/26п від 08.02.2018р. засідання тендерного комітету замовника тендерної закупівлі UA-2018-01-31-000548-c та прийняти нове рішення, яке буде відповідати Закону України «Про публічні закупівлі». У разі відмови скасування вищевказаного рішення ми будемо вимушені подати скаргу до органів, які проводять моніторинг тендерних закупівель на предмет законності такого рішення або звернутися з позовом до суду. З повагою, Директор ____________О.А. Климентьєв
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дану вимогу розглянуто та не задоволено.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 13.02.2018 14:09
Підтвердження вирішення: Дану вимогу розглянуто та не задоволено, в зв'язку з тим, що відповідно до Наказу ДП Зовнішторгвидав України "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" вiд 13.04.2016 N35 участь Кандидатів які не є платником ПДВ, не заборонено. Тим паче, що Кандидат надав витяг з реєстру платників єдиного податку. Учасник надав гарантійні листи, де він погоджується з проектом договору що, передбачений в Додатку 1 документації для проведення допорогових закупівель через систему електронних закупівель та надання відповідних документів оформлених належним чином, у разі визнання його переможцем, протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі. Замовник розглянув пропозицію кандидата, який надав за результатами Аукціону найнижчу цінову пропозицію, та прийняв відповідне рішення.
Задовільнена: Ні