-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Послуги з організації харчування
Торги відмінено
3 197 250.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 986.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 986.25 UAH
Період оскарження:
05.04.2023 16:36 - 13.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
0a8fe113f9064560a2d40b8f0fa90d84
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-05-010672-a.a3
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- експертний висновок 2.pdf 09.04.2023 23:07
- тех паспорт авто 2.pdf 09.04.2023 23:07
- техпаспорт авто 1.pdf 09.04.2023 23:08
- СКАРГА на умови тд.pdf 09.04.2023 23:08
- експертиний висновок 1.pdf 09.04.2023 23:08
- договір оренди #1.pdf 09.04.2023 23:08
- договір оренди #2.pdf 09.04.2023 23:08
- рішення від 11.04.2023 № 4538.pdf 11.04.2023 16:49
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2023 № 5108.pdf 20.04.2023 12:56
- рішення від 19.04.2023 № 5108.pdf 24.04.2023 16:57
- Пояснення на скаргу.pdf 19.04.2023 11:07
- Пояснення Замовника_19 04 2023.doc 19.04.2023 11:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.04.2023 23:09
Дата розгляду скарги:
19.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.04.2023 16:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.04.2023 16:58
Дата виконання рішення Замовником:
11.05.2023 10:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесені зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
e11cb3adacf94e9c93c0854fa1eb0918
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-05-010672-a.b2
Назва:
СКАРГА
Скарга:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 6 до Скарги.pdf 07.04.2023 17:59
- Додаток 2 до Скарги.pdf 07.04.2023 17:59
- Додаток 1 до Скарги.pdf 07.04.2023 17:59
- Додаток 7 до Скарги.pdf 07.04.2023 17:59
- Додаток 9 до Скарги.pdf 07.04.2023 17:59
- Додаток 3 до Скарги.pdf 07.04.2023 17:59
- скарга.pdf.asice.zip 07.04.2023 17:59
- Додаток 4 до Скарги.pdf 07.04.2023 17:59
- Додаток 8 до Скарги.pdf 07.04.2023 17:59
- Додаток 5 до Скарги.pdf 07.04.2023 18:00
- рішення від 11.04.2023 № 4520.pdf 11.04.2023 16:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.04.2023 № 5005.pdf 19.04.2023 14:03
- рішення від 18.04.2023 № 5005.pdf 21.04.2023 11:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.04.2023 18:58
Дата розгляду скарги:
18.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.04.2023 16:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.04.2023 11:49
Дата виконання рішення Замовником:
11.05.2023 10:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесені зміни до тендерної документації
Вимога
Є відповідь
Внести зміни
Номер:
9859680ebe8e455395940825831d151f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-05-010672-a.a1
Назва:
Внести зміни
Вимога:
Ви вимагаєте - Учасник у складі пропозиції, крім усього зазначеного вище, також надає Протокол випробувань (змивів зі стіни, стелі, підлоги), автотранспорту Учасника (що зазначений в довідці про транспортні засоби) СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ВАНТАЖНИЙ ФУРГОН та/або СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ВАНТАЖНИЙ малотонажний ФУРГОН у 2022 та у 2023 році. Але закупівля оголошена у 2023 році, тому ми не можемо надати такий документ за 2022 рік. Крім того, це дуже обмежує конкуренцію, бо дає змогу виграти саме учасникам, які мають такий протокол і за 2022 і за 2023 роки. Тому вимагаємо видалити цю вимогу з тендерної документації "документ за 2022р."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.04.2023 09:43
Вирішення:
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, у тендерній документації Замовником передбачено вимоги, які вважає за необхідне включити. Предметом закупівлі є Кейтерингові послуги (код ДК 021:2015: 55520000-1) (послуги з організації харчування)
Змиви з транспортних засобів повинні проводитись періодично. Для просліджуваності періодичності проведення санітарно-гігієнічних випробувань (змивів зі стіни, стелі, підлоги) автотранспорту Учасника, Замовник і встановив дану вимогу. Якщо Учасник новостворений, або право на використання транспортного засобу Учасником, набуте у 2023 році, Учасник може надати відповідні пояснення з документальним обгрунтуванням.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів.
Замовник несе відповідальність за надання медичної допомоги, в т. ч. за організацію харчування, а також за додержання вимог санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил і норм у закладі. Відтак вимоги, встановлені у тендерній документації, спрямовані на отримання якісних послуг харчування, дотриманням виконавцем санітарно-епідеміологічних норм, а також на отримання гарантії того, що переможець процедури закупівлі буде спроможний здійснити якісне надання кейтерингових послуг. Даний пункт не обмежує кількість учасників, а навпаки дає можливість отримати добросовісного виконавця, який забезпечить виконання умов даної закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено