• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам'яне марки АМ (фракція 13-25 мм)

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 23.01.2018 14:25 - 04.02.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

НЕПРАВОМІРНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ

Номер: cc1839f07cc7492481006cb884ecc816
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-23-000451-b.c2
Назва: НЕПРАВОМІРНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Вимога:
У відповідь на скаргу/вимогу подану учасником ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" на неправомірне визначення переможцем ТОВ "АРТАНС ТРЕЙД" замовником не надано аргументованої відповіді, лише недоречне посилання на ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо уточнення причин відхилення тендерної пропозиції учасника, яке взагалі не мало місцяв цій закупівлі. Просимо уважно розглянути звернення та скаргу на неправомірні дії та рішення тендерного комітету при розгляді, оцінці пропозиції ТОВ "АРТАНС ТРЕЙД" та визначенні її як повністю відповідною вимогам замовника та нормам законодавства про публічні закупівлі. Також нагадуємо про те, що у зв'язку з посиленням Верховною Радою моніторингу при здійсненні замовлень робіт і послуг за державні кошти та наданням більш впливових повноважень у здійснені державного фінансового контролю у сфері публічних закупівель головним органом, якого є Державна аудиторська служба, посилена і відповідальність посадових осіб за проведення державних закупівель із недотриманням Закону (Стаття 164-14. КУпАП Порушення законодавства про закупівлі. Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет Придніпровського МУВГ після Вашого звернення ще раз розглянув пропозицію переможця закупівлі ТОВ «Артанс-трейд» , яка є найбільш економічно вигідною і вирішив, що тендерна документація повністю відповідає кваліфікаційним вимогам, які були викладені в оголошенні про закупівлю. 1. Щодо підтвердження якості вугілля. Відповідно до ДСТУ 7146:2010 під час укладання договору на поставку вугілля для побутових потреб повинен бути представлений лише сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, який і засвідчує можливість виробляти та постачати певну марку вугілля. 2. Що стосується питання виробника вугілля, відповідаємо, що наша установа не займається переміщенням вантажів. В зв’язку з цим наголошуємо: Придніпровське МУВГ проводить процедуру закупівлі вугілля (а не його переміщення із заборонених територій) через систему PROZORO згідно чинного законодавства України.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

неправомірне визначення переможця ТОВ "АРТАНС ТРЕЙД"

Номер: 25902bc8fdbc4b8d8aa0c5f7eeb955d9
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-23-000451-b.b1
Назва: неправомірне визначення переможця ТОВ "АРТАНС ТРЕЙД"
Вимога:
Замовником за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ "АРТАНС ТРЕЙД" протоколом №9 від 13.02.2018р. встановлено повну відповідність пропозиції вимогам тендерної документації, не дивлячись на порушення та невідповідність кваліфікаційним вимогам які були допущені учасником ТОВ "АРТАНС ТРЕЙД" при поданні тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації учасник на підтвердження якості вугілля повинен надати сертифікати відповідності або паспорта якості. Натомість учасником ТОВ "АРТАНС ТРЕЙД" наданий сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля який видається один раз на чотири роки, а тому зазначені в ньому на дату його видачі дані щодо основних параметрів вугілля, зокрема зольність на сухий стан палива та загальна волога на робочий стан палива, відрізняються від тих, що отримуються шляхом дослідження відібраної об’єднаної проби від прийнятої до відправлення партії вугілля. Тому, саме копія посвідчення якості, яка оформлюється на кожну вироблену партію вугілля, слугуватиме актуальним та об’єктивним обґрунтуванням якості товару, що буде постачатися, та гарантією Замовника щодо отримання якісного вугілля належної якості. До того ж Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик №29 виданий в лютому 2017р. містить посилання на марку А згідно ДСТУ 3472-96. Зазначена інформація не відповідає дійсності. На заміну, ДСТУ 3472-96 був прийнятий ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація». Дата початку дії, 01.08.2016. Дата прийняття, 28.05.2015. ( Затверджуючий документ, Наказ від 28.05.2015 № 45 Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні), що було раніше видачі сертифікату який наданий учасником. Також у наданому учасником процедури закупівлі документі “Лист-довідка” за вих. №476 вiд 05 лютого 2018р. зазначено, що виробником вугілля кам'яного є – ТОВ «Донрозробка» (яке є українським підприємством), та країною видобування є Україна, що суперечить листу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 19.06.2015 №2/35-2062 зазначено, що “на території підконтрольній українській владі вугілля антрацитної групи не видобувається. Родовища вугілля, зокрема, марки А розташовані у частині Луганської та Донецької областей, яка контролюється незаконними збройними формуваннями. 15 березня 2017 року набрав чинності Указ президента України №62/2017 про введення в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 березня 2017 року "Про невідкладні додаткові заходи із протидії гібридним загрозам національній безпеці України". Вищезазначеним Рішенням Рада національної безпеки і оборони України вирішила тимчасово, до реалізації пунктів 1 і 2 Мінського "Комплексу заходів" від 12 лютого 2015 року, а також до повернення захоплених підприємств до функціювання згідно із законодавством України, припинити переміщення вантажів через лінію зіткнення у межах Донецької та Луганської областей. Тобто, постачання товарів, з непідконтрольній українській владі території, заборонено (Постанова Кабінету Міністрів “Про обмеження поставок. окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію” від 16.12.2015р. №1035 (зі змінами)). Родовища вугілля "антрацит" (марка А) на території України знаходяться у Луганській і Донецькій областях. На території, що контролюється Урядом України відсутні вугледобувні та вуглепереробні підприємства, які виробляють/збагачують вугілля марки А. Вищезазначене також відповідає листу державного підприємства "Вугілля України" від 28.01.2015 № 0125/05. Ще раз, слід зауважити, що вугілля марки А не видобувається на території підконтрольній українській владі, що наразі є загальновідомо з відкритих джерел інформації (у т. ч. із ЗМІ) та кожен має вільний доступ до даної інформації та у разі потреби може звернутися із запитом до уповноваженого органу за підтвердженням. Усе вищезазначене доводить недостовірність зазначеної інформації учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, зокрема про те, що виробником вугілля кам'яного марки АМ(13-25) є українське підприємство –ТОВ «Донрозробка», та країною видобування є Україна в 2018р. Відповідно до п.3 Розділу 5. Оцінка тендерних пропозицій та ч.1. ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Окрім цього, слід зазначити, що відповідно до ч. 7 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію у разі виявлення факту зазначення у ній учасником процедури закупівлі будь-якої недостовірної інформації. Вимагаємо дотримуватися основних принципів здійснення публічних закупівель, не порушуючи права та законні інтереси інших учасників закупівлі, скасувати рішення про визначення переможця та про намір укласти договір від 13.02.2018р. з ТОВ "АРТАНС ТРЕЙД" та завершити процедуру закупівлі з дотриманням норм законодавства про публічні закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно протоколу №11 від 16.02.2018 року, тендерний комітет Придніпровського МУВГ прийняв рішення не задовольняти ваше звернення, оскільки за ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-УІІІ (із змінами), учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію. Якщо вас не задовольняє наша відповідь, ви можете звернутися зі скаргою до органу оскарження – Антимонопольного комітету України відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-УІІІ (із змінами).
Статус вимоги: Не задоволено