• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні. Продуктові набори

Завершена

201 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 005.00 UAH
Період оскарження: 05.04.2023 15:10 - 11.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: e333cd848bd849d0a0c070784ed03e03
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-05-008550-a.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! ПРОТОКОЛОМ № 38 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ, Ви відхилили пропозицію Учасника ПП «ТД «Солодкий Світ» з наступних підстав: Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки: Додаток 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», містить технічні та якісні характеристики до кожної складової продуктового набору, а саме: якість у відповідності до умов ДСТУ, фасування згідно ТУ У. Інформація про ТУ У для крупи гречаної, рису та цукру відсутня. Інформація про фасування (ТУУ) не присутня на жодному із фото зазначених товарів, в деклараціях виробника теж не зазначена. В Додатку 3 до тендерної документації зазначено: - Учасник повинен надати чіткі фотографічні знімки усіх видів товару у доступному для ознайомлення форматі. Фотознімки продукції повинні містити інформацію про технічні та якісні характеристики товару, марку, виробника, ДСТУ чи ТУ, термін зберігання тощо. Пропозиція Учасника не містить фотографічних знімків пакета (прим. що повинні були бути надані для підтвердження тех. характеристик запропонованого товару). На підтвердження якості продукції Учасник надав файл Якісні посвідчення.pdf - декларація виробника на печиво цукрове поганої якості, текст даного документу взагалі не можливо прочитати. Учасник не погоджується з Вашим рішенням з наступних підстав: ТД Замовника не містить вимоги про те, що інформація про фасування по ТУУ має бути на фото продукту чи у декларації виробника. Додаток №3 містить вимогу – «Товар обов’язково повинен містити маркування із зазначення назви харчового продукту, назви та адреси підприємства-виробника, ваги нетто, склад, дати виготовлення, терміну придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність». Також в ТД Замовника зазначено, що: «У випадку коли виробник фасує крупи (гречану та рис) і цукор за своїм ТУ і видає постачальнику (декларацію або інший документ про якість) з вказанням ТУ (на фасування) а не ДСТУ, учасник може надати декларацію з ТУ, але при цьому надає гарантійний лист де пояснює на який товар він надає такі документи про якість та гарантує, що запакований по ТУ товар відповідає ДСТУ». У складі ТД Учасника є гарантійний лист про те, що вся продукція, що подається у складі тендерної пропозиції буде відповідати вимогам Державних стандартів. Учасник не фасує продукцію за своїм ТУ, тому і не надав Декларацію, яка містить ТУ. Доречі, всі ТУ, без виключень, мають відповідати стандартам ДСТУ, це прописано в законодавстві і винятків немає. Крім того: ТД Замовника, Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції містить П.1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію: - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Також дана вимога міститься у ст.29 п.16. ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.40 Особливостей - « якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель". Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Дана норма законодавства є правом Учасника і обов’язком Замовника. Не надавши учаснику 24 години на виправлення помилок Замовник порушив права Учасника, передбачені Законодавством. Натомість переможцем Замовник визначив Учасника, який подав найвищу цінову пропозицію, і крім того не завантажив велику кількість документів, на виправлення яких Замовник надав даному учаснику 24 години: 1)п.1.4. В разі, якщо учасник не має власного транспорту, він подає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів перевізника, з яким у нього укладений договір, і такі транспортні засоби повинні бути зазначені у договорі і належати перевізнику. Учасник не надав свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів перевізника (скан-копія оригіналу свідоцтва); 2) Пункт 16 … надати скан-копії оригіналів актів про дезінфекцію за повний останній місяць до кінцевої дати подання пропозиції Учасника. Учасник надав скан-копію актів про дезінфекцію за лютий, а потрібно за березень; 3)Надано не в повному обсязі файл печиво декларація-2.pdf, відсутня перша сторінка – Доповнити в повному обсязі; 4)Товар повинен відповідати вимогам ДСТУ або ТУ, запропонованим в Тендерній пропозиції та які встановлені для відповідного виду продукції і не містити генетично модифікованих організмів, про що надається лист в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника. Гарантійний лист не надано Учасником. Та навіть незважаючи на таке «лояльне» відношення до Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"АС ТРЕЙД", навіть після дозавантаження документів, у тендерній документації Учасника є суттєві невідповідності ТД Замовника, а саме: Додаток №3 ТД Замовника. Технічна специфікація містить Технічні, якісні характеристики товару, серед яких: Олія соняшникова рафінована без осаду. Смак та запах повинен бути притаманний олії соняшниковій без стороннього запаху, присмаку та гіркоти. Олія має бути упаковані у пляшки з маркуванням на кожній упакованій одиниці. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, ваго нетто/ об’єм мл, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України обов`язкова. Товар, який планується поставляти виготовлений у відповідності до умов ДСТУ 4492:2017, без ГМО. Маркування: найменування продукту; найменування та місцезнаходження виробника (юридична адреса, адреса потужностей); товарний знак (при наявності), умови зберігання; дату виготовлення. Учасник надає фото олії тм «ARO», виготовленої на замовлення ТОВ «Метро Кеш енд Кері Україна» (ДОРЕЧІ ДАНУ КОМПАНІЮ Національне агентство з питань запобігання корупції внесло до переліку міжнародних спонсорів війни) та надає копію посвідчення якості №21/02/23, які не містять інформації про наявність чи відсутність у складі продукту інформації про ГМО, тобто інформація надана в гарантійному листі немає юридичного підтвердження. І, найцікавіше, що Учасник надає Висновок державної санітарно-епідемологічної експертизи на ПАКЕТИ з полімерних матеріалів для пакування ПРОМИСЛОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ТА ГОСПОДАРСЬКИХ ПОТРЕБ та для ПАКУВАННЯ СМІТТЯ ТА ПРОМИСЛОВОЇ ПРОДУКЦІЇ. Тут навіть коментувати не будемо. Проте в ТД Замовника також чітко прописано – технічні та якісні характеристики: - витримує вагу від 15 кг (щільність від 25мкм), - колір може бути білий або пастельні відтінки, - розмір від ширина від 43 см * висота (з ручками) від 75 см*(параметри низу пакету на розсуд учасника але продуктовий набір повинен поміститися в пакеті та пакет (заповнений) повинен бути придатний для перенесення вручну) - пакети повинні бути вироблені з матеріалів, що дозволені для харчових продуктів. На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО, скасувати Рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"АС ТРЕЙД", надати учаснику ПП «ТД «Солодкий Світ» 24 години на виправлення помилок, згідно чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, надаємо додатково інформацію,щодо відхилення Вашої пропозиції. Додаток 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», містить технічні та якісні характеристики, в яких чітко прописано: Цукор білий кристалічний, фасований 1 кг - Товар, який планується поставляти виготовлений у відповідності до умов ДСТУ 4623:2006, фасування згідно ТУУ; Рис довгозернистий шліфований першого гатунку, фасований 1 кг - Товар, який планується поставляти виготовлений у відповідності до умов ДСТУ/ГОСТ, фасування згідно ТУУ; Крупа гречана швидкорозварювана першого гатунку, фасована 1 кг – якість, повинна відповідати ДСТУ 7697-2015, фасування згідно ТУУ. Саме до цієї продукції повинно було зазначатися ТУУ та ДСТУ (не «щось одне із», а ДСТУ і ТУУ) чи то на самій продукції чи то в декларації виробника/постачальника. У складі Вашої пропозиції, також не має жодного листа пояснення/обгрунтування, щодо відсутності ТУУ для гречки, цукру, рису, адже ТУУ передбачалося для цієї продукції. Звертаємо, Вашу увагу на те, що Вами у складі своєї пропозиції не надано фото пакета, чим також не дотримано вимоги Додатку 3 до тендерної документації: - Учасник повинен надати чіткі фотографічні знімки усіх видів товару у доступному для ознайомлення форматі. Фотознімки продукції повинні містити інформацію про технічні та якісні характеристики товару, марку, виробника, ДСТУ чи ТУ, термін зберігання тощо. Зазначені вище невідповідності не відносяться до помилок, які можуть бути усунені відповідно до вимог пункту 40 Особливостей. Доводимо до Вашого відома, що під час проведення закупівлі тривав період уточнень з 05.04.2023 по 11.04.23, під час якого, Ви могли звернутися до Замовника, для уточнень будь якої інформації/внесення змін до ТД.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: acc9120b171349ea92305be5348e2c9c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-05-008550-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! ПРОТОКОЛОМ № 38 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ, Ви відхилили пропозицію Учасника ПП «ТД «Солодкий Світ» з наступних підстав: Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки: Додаток 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», містить технічні та якісні характеристики до кожної складової продуктового набору, а саме: якість у відповідності до умов ДСТУ, фасування згідно ТУ У. Інформація про ТУ У для крупи гречаної, рису та цукру відсутня. Інформація про фасування (ТУУ) не присутня на жодному із фото зазначених товарів, в деклараціях виробника теж не зазначена. В Додатку 3 до тендерної документації зазначено: - Учасник повинен надати чіткі фотографічні знімки усіх видів товару у доступному для ознайомлення форматі. Фотознімки продукції повинні містити інформацію про технічні та якісні характеристики товару, марку, виробника, ДСТУ чи ТУ, термін зберігання тощо. Пропозиція Учасника не містить фотографічних знімків пакета (прим. що повинні були бути надані для підтвердження тех. характеристик запропонованого товару). На підтвердження якості продукції Учасник надав файл Якісні посвідчення.pdf - декларація виробника на печиво цукрове поганої якості, текст даного документу взагалі не можливо прочитати. Учасник не погоджується з Вашим рішенням з наступних підстав: ТД Замовника не містить вимоги про те, що інформація про фасування по ТУУ має бути на фото продукту чи у декларації виробника. Додаток №3 містить вимогу – «Товар обов’язково повинен містити маркування із зазначення назви харчового продукту, назви та адреси підприємства-виробника, ваги нетто, склад, дати виготовлення, терміну придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність». Також в ТД Замовника зазначено, що: «У випадку коли виробник фасує крупи (гречану та рис) і цукор за своїм ТУ і видає постачальнику (декларацію або інший документ про якість) з вказанням ТУ (на фасування) а не ДСТУ, учасник може надати декларацію з ТУ, але при цьому надає гарантійний лист де пояснює на який товар він надає такі документи про якість та гарантує, що запакований по ТУ товар відповідає ДСТУ». У складі ТД Учасника є гарантійний лист про те, що вся продукція, що подається у складі тендерної пропозиції буде відповідати вимогам Державних стандартів. Учасник не фасує продукцію за своїм ТУ, тому і не надав Декларацію, яка містить ТУ. Доречі, всі ТУ, без виключень, мають відповідати стандартам ДСТУ, це прописано в законодавстві і винятків немає. Крім того: ТД Замовника, Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції містить П.1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію: - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Також дана вимога міститься у ст.29 п.16. ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.40 Особливостей - « якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель". Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Дана норма законодавства є правом Учасника і обов’язком Замовника. Не надавши учаснику 24 години на виправлення помилок Замовник порушив права Учасника, передбачені Законодавством. Натомість переможцем Замовник визначив Учасника, який подав найвищу цінову пропозицію, і крім того не завантажив велику кількість документів, на виправлення яких Замовник надав даному учаснику 24 години: 1)п.1.4. В разі, якщо учасник не має власного транспорту, він подає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів перевізника, з яким у нього укладений договір, і такі транспортні засоби повинні бути зазначені у договорі і належати перевізнику. Учасник не надав свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів перевізника (скан-копія оригіналу свідоцтва); 2) Пункт 16 … надати скан-копії оригіналів актів про дезінфекцію за повний останній місяць до кінцевої дати подання пропозиції Учасника. Учасник надав скан-копію актів про дезінфекцію за лютий, а потрібно за березень; 3)Надано не в повному обсязі файл печиво декларація-2.pdf, відсутня перша сторінка – Доповнити в повному обсязі; 4)Товар повинен відповідати вимогам ДСТУ або ТУ, запропонованим в Тендерній пропозиції та які встановлені для відповідного виду продукції і не містити генетично модифікованих організмів, про що надається лист в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника. Гарантійний лист не надано Учасником. Та навіть незважаючи на таке «лояльне» відношення до Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"АС ТРЕЙД", навіть після дозавантаження документів, у тендерній документації Учасника є суттєві невідповідності ТД Замовника, а саме: Додаток №3 ТД Замовника. Технічна специфікація містить Технічні, якісні характеристики товару, серед яких: Олія соняшникова рафінована без осаду. Смак та запах повинен бути притаманний олії соняшниковій без стороннього запаху, присмаку та гіркоти. Олія має бути упаковані у пляшки з маркуванням на кожній упакованій одиниці. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, ваго нетто/ об’єм мл, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України обов`язкова. Товар, який планується поставляти виготовлений у відповідності до умов ДСТУ 4492:2017, без ГМО. Маркування: найменування продукту; найменування та місцезнаходження виробника (юридична адреса, адреса потужностей); товарний знак (при наявності), умови зберігання; дату виготовлення. Учасник надає фото олії тм «ARO», виготовленої на замовлення ТОВ «Метро Кеш енд Кері Україна» (ДОРЕЧІ ДАНУ КОМПАНІЮ Національне агентство з питань запобігання корупції внесло до переліку міжнародних спонсорів війни) та надає копію посвідчення якості №21/02/23, які не містять інформації про наявність чи відсутність у складі продукту інформації про ГМО, тобто інформація надана в гарантійному листі немає юридичного підтвердження. І, найцікавіше, що Учасник надає Висновок державної санітарно-епідемологічної експертизи на ПАКЕТИ з полімерних матеріалів для пакування ПРОМИСЛОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ТА ГОСПОДАРСЬКИХ ПОТРЕБ та для ПАКУВАННЯ СМІТТЯ ТА ПРОМИСЛОВОЇ ПРОДУКЦІЇ. Тут навіть коментувати не будемо. Проте в ТД Замовника також чітко прописано – технічні та якісні характеристики: - витримує вагу від 15 кг (щільність від 25мкм), - колір може бути білий або пастельні відтінки, - розмір від ширина від 43 см * висота (з ручками) від 75 см*(параметри низу пакету на розсуд учасника але продуктовий набір повинен поміститися в пакеті та пакет (заповнений) повинен бути придатний для перенесення вручну) - пакети повинні бути вироблені з матеріалів, що дозволені для харчових продуктів. На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО, скасувати Рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"АС ТРЕЙД", надати учаснику ПП «ТД «Солодкий Світ» 24 години на виправлення помилок, згідно чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: технічна помилка
Дата скасування: 21.04.2023 11:33