-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Дизель-генераторні установки (код ДК 021:2015 - 31120000-3 - Генератори)
Завершена
14 000 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 70 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 70 000.00 UAH
Період оскарження:
05.04.2023 15:05 - 10.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Дизель-генератор тип 6 - габарити
Номер:
2c63b79516424a898e3450a835b28cef
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-05-008278-a.b8
Назва:
Дизель-генератор тип 6 - габарити
Вимога:
Шановний Замовник!
Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було виявлено дискримінаційну вимогу щодо інших учасників, а саме у Додатку 3 до Тендерної Документації (далі ТД) «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»: міститься вимога, що прямо ОБМЕЖУЄ кількість потенційних учасників даного тендеру, а саме зазначено в розділі «Дизель-генераторна установка (ДГУ) Тип 6 – 5 шт»:
«Габарити ДхШхВ / Вага - Не більше 1580х700х1050мм / 515кг»
Згідно вимог Тендерної документації, дизель-генератор поставляється Замовнику у кожусі, тобто має встановлюватися на відкритому просторі. Таким чином, габаритні розміри, не обмежені площею приміщення і НЕ МАЮТЬ критичного значення.
Також дані габарити відповідають моделі запозиченої у виробника CGM 14Р з двигуном Perkins, проте еквіваленти або аналоги які мають кращі показники виготовляють генератори «габаритами» не більше 1680х900х1450мм і вагою до 670кг.
Тобто дана вимога не обґрунтована технічно, але, в свою чергу обмежує рівні права інших учасників Тендеру.
Також тендерна документація має розроблятись відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема :
У ст. 22 ч. 4 Закону України Про публічні закупівлі вказано:
"4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників".
У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано:
"Принципи здійснення закупівель:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
ДОБРОСОВІСНА конкуренція серед учасників; МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ та ефективність; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ діям і зловживанням.
У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано:
«Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Отже вищезазначена вимога габариту і ваги, що відповідає моделі запозиченої у виробника CGM 14Р з двигуном Perkins є дискримінаційною вимогою до учасників та обмежує конкуренцію. При цьому така вимога є ознакою просування саме моделі запозиченої у виробника CGM модель 14Р (https://www.cgmitalia.it/ru/industrial-gjenjeratornyh-ustanovok.html).
Оскільки застосування вищезазначеної вимоги ДИСКРИМІНУЄ права потенційних учасників тендеру, ЗМЕНШУЄ кількість учасників тендеру, а також може привести до ПЕРЕВИТРАТ БЮДЖЕТНИХ коштів, створює умови для можливих КОРУПЦІЙНИХ дій і зловживань.
Вимагаємо видалити вищезазначену вимогу (щодо габаритних розмірів і ваги) з Тендерної документації, або змінити її на наступну : «Габарити ДхШхВ / Вага - Не більше 1680х900х1450мм / 670кг»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.04.2023 08:23
Вирішення:
Шановний потенційний Учаснику, за результатами розгляду Вашого звернення щодо закупівлі Дизель-генераторні установки (ДК 021:2015: 31120000-3 – Генератори) повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 1 статті 5 закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема формація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Отже, Законодавством в сфері публічних закупівель Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб. Дані вимоги ніяким чином не порушують законодавство України та не обмежують учасників. Відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведеної у додатку 3 тендерної документації всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
Водночас повідомляємо, що з метою проведення закупівлі дизель-генераторних установок Замовником було проведено вивчення потреби та визначення технічних характеристик предмета закупівлі. Всі важливі та необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначені в Тендерній документації.
Таким чином, ми вважаємо, що нами здійснюється закупівля з дотриманням принципів визначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевикладеного, Замовник вважає, що відсутні підстави для задоволення Вашого звернення щодо видалення вимоги щодо габаритних розмірів і ваги дизель-генераторної установки з Тендерної документації, або змінити її на наступну: «Габарити ДхШхВ/Вага - Не більше 1680х900х1450мм / 670кг».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дизель-генератор тип 5 - габарити
Номер:
c92cc386f2c44006972d36812c8ff4cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-05-008278-a.c7
Назва:
Дизель-генератор тип 5 - габарити
Вимога:
Шановний Замовник!
Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було виявлено дискримінаційну вимогу щодо інших учасників, а саме у Додатку 3 до Тендерної Документації (далі ТД) «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»: міститься вимога, що прямо ОБМЕЖУЄ кількість потенційних учасників даного тендеру, а саме зазначено в розділі «Дизель-генераторна установка (ДГУ) Тип 5 – 2 шт»:
«Габарити ДхШхВ / Вага - Не більше 1580х700х1050мм / 590кг»
Згідно вимог Тендерної документації, дизель-генератор поставляється Замовнику у кожусі, тобто має встановлюватися на відкритому просторі. Таким чином, габаритні розміри, не обмежені площею приміщення і НЕ МАЮТЬ критичного значення.
Також дані габарити відповідають моделі запозиченої у виробника CGM 20Р з двигуном Perkins, проте еквіваленти або аналоги які мають кращі показники виготовляють генератори «габаритами» не більше 2000х950х1450мм і вагою до 730кг.
Тобто дана вимога не обґрунтована технічно, але, в свою чергу обмежує рівні права інших учасників Тендеру.
Також тендерна документація має розроблятись відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема :
У ст. 22 ч. 4 Закону України Про публічні закупівлі вказано:
"4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників".
У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано:
"Принципи здійснення закупівель:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
ДОБРОСОВІСНА конкуренція серед учасників; МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ та ефективність; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ діям і зловживанням.
У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано:
«Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Отже вищезазначена вимога габариту і ваги, що відповідає моделі запозиченої у виробника CGM 20Р з двигуном Perkins є дискримінаційною вимогою до учасників та обмежує конкуренцію. При цьому така вимога є ознакою просування саме моделі запозиченої у виробника CGM модель 20Р (https://www.cgmitalia.it/ru/industrial-gjenjeratornyh-ustanovok.html).
Оскільки застосування вищезазначеної вимоги ДИСКРИМІНУЄ права потенційних учасників тендеру, ЗМЕНШУЄ кількість учасників тендеру, а також може привести до ПЕРЕВИТРАТ БЮДЖЕТНИХ коштів, створює умови для можливих КОРУПЦІЙНИХ дій і зловживань.
Вимагаємо видалити вищезазначену вимогу (щодо габаритних розмірів і ваги) з Тендерної документації, або змінити її на наступну : «Габарити ДхШхВ / Вага - Не більше 2000х950х1450мм / 730кг»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.04.2023 08:16
Вирішення:
Шановний потенційний Учаснику, за результатами розгляду Вашого звернення щодо закупівлі Дизель-генераторні установки (ДК 021:2015: 31120000-3 – Генератори) повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 1 статті 5 закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема формація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Отже, Законодавством в сфері публічних закупівель Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб. Дані вимоги ніяким чином не порушують законодавство України та не обмежують учасників. Відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведеної у додатку 3 тендерної документації всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
Водночас повідомляємо, що з метою проведення закупівлі дизель-генераторних установок Замовником було проведено вивчення потреби та визначення технічних характеристик предмета закупівлі. Всі важливі та необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначені в Тендерній документації.
Таким чином, ми вважаємо, що нами здійснюється закупівля з дотриманням принципів визначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевикладеного, Замовник вважає, що відсутні підстави для задоволення Вашого звернення щодо видалення вимоги щодо габаритних розмірів і ваги дизель-генераторної установки з Тендерної документації, або змінити її на наступну: «Габарити ДхШхВ/Вага - Не більше 2000х950х1450мм / 730кг.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дизель-генератор тип4 - габарити
Номер:
4705130bf4804f1b9d178a25a1131e7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-05-008278-a.b6
Назва:
Дизель-генератор тип4 - габарити
Вимога:
Шановний Замовник!
Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було виявлено дискримінаційну вимогу щодо інших учасників, а саме у Додатку 3 до Тендерної Документації (далі ТД) «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»: міститься вимога, що прямо ОБМЕЖУЄ кількість потенційних учасників даного тендеру, а саме зазначено в розділі «Дизель-генераторна установка (ДГУ) Тип 4 – 2 шт»:
«Габарити ДхШхВ / Вага - Не більше 2000х850х1275мм / 930кг»
Згідно вимог Тендерної документації, дизель-генератор поставляється Замовнику у кожусі, тобто має встановлюватися на відкритому просторі. Таким чином, габаритні розміри, не обмежені площею приміщення і НЕ МАЮТЬ критичного значення.
Також дані габарити відповідають моделі запозиченої у виробника CGM 45Р з двигуном Perkins, проте еквіваленти або аналоги які мають кращі показники виготовляють генератори «габаритами» не більше 2250х1000х1700мм і вагою до 1100кг.
Тобто дана вимога не обґрунтована технічно, але, в свою чергу обмежує рівні права інших учасників Тендеру.
Також тендерна документація має розроблятись відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема :
У ст. 22 ч. 4 Закону України Про публічні закупівлі вказано:
"4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників".
У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано:
"Принципи здійснення закупівель:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
ДОБРОСОВІСНА конкуренція серед учасників; МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ та ефективність; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ діям і зловживанням.
У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано:
«Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Отже вищезазначена вимога габариту і ваги, що відповідає моделі запозиченої у виробника CGM 50Р з двигуном Perkins є дискримінаційною вимогою до учасників та обмежує конкуренцію.
Оскільки застосування вищезазначеної вимоги ДИСКРИМІНУЄ права потенційних учасників тендеру, ЗМЕНШУЄ кількість учасників тендеру, а також може привести до ПЕРЕВИТРАТ БЮДЖЕТНИХ коштів, створює умови для можливих КОРУПЦІЙНИХ дій і зловживань.
Вимагаємо видалити вищезазначену вимогу (щодо габаритних розмірів і ваги) з Тендерної документації, або змінити її на наступну : «Габарити ДхШхВ / Вага - Не більше 2250х1000х1700мм / 1100кг»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.04.2023 08:04
Вирішення:
Шановний потенційний Учаснику, за результатами розгляду Вашого звернення щодо закупівлі Дизель-генераторні установки (ДК 021:2015: 31120000-3 – Генератори) повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 1 статті 5 закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема формація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Отже, Законодавством в сфері публічних закупівель Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб. Дані вимоги ніяким чином не порушують законодавство України та не обмежують учасників. Відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведеної у додатку 3 тендерної документації всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
Водночас повідомляємо, що з метою проведення закупівлі дизель-генераторних установок Замовником було проведено вивчення потреби та визначення технічних характеристик предмета закупівлі. Всі важливі та необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначені в Тендерній документації.
Таким чином, ми вважаємо, що нами здійснюється закупівля з дотриманням принципів визначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевикладеного, Замовник вважає, що відсутні підстави для задоволення Вашого звернення щодо видалення вимоги щодо габаритних розмірів і ваги дизель-генераторної установки з Тендерної документації, або змінити її на наступну: «Габарити ДхШхВ/Вага - Не більше 2250х1000х1700мм / 1100кг».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дизель-генератор тип 3 - габарити
Номер:
96eb6bd71e4549a3b16abebcf3021396
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-05-008278-a.a5
Назва:
Дизель-генератор тип 3 - габарити
Вимога:
Шановний Замовник!
Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було виявлено дискримінаційну вимогу щодо інших учасників, а саме у Додатку 3 до Тендерної Документації (далі ТД) «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»: міститься вимога, що прямо ОБМЕЖУЄ кількість потенційних учасників даного тендеру, а саме зазначено в розділі «Дизель-генераторна установка (ДГУ) Тип 3 – 2 шт»:
«Габарити ДхШхВ / Вага - Не більше 2250х1000х1590мм / 1285кг»
Згідно вимог Тендерної документації, дизель-генератор поставляється Замовнику у кожусі, тобто має встановлюватися на відкритому просторі. Таким чином, габаритні розміри, не обмежені площею приміщення і НЕ МАЮТЬ критичного значення.
Також дані габарити відповідають моделі запозиченої у виробника CGM з двигуном Perkins, проте еквіваленти або аналоги які мають кращі показники виготовляють генератори «габаритами» не більше 2650х1100х1900мм і вагою до 1300кг.
Тобто дана вимога не обґрунтована технічно, але, в свою чергу обмежує рівні права інших учасників Тендеру.
Також тендерна документація має розроблятись відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема :
У ст. 22 ч. 4 Закону України Про публічні закупівлі вказано:
"4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників".
У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано:
"Принципи здійснення закупівель:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
ДОБРОСОВІСНА конкуренція серед учасників; МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ та ефективність; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ діям і зловживанням.
У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано:
«Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Отже вищезазначена вимога габариту і ваги, що відповідає моделі запозиченої у виробника CGM з двигуном Perkins є дискримінаційною вимогою до учасників та обмежує конкуренцію.
Оскільки застосування вищезазначеної вимоги ДИСКРИМІНУЄ права потенційних учасників тендеру, ЗМЕНШУЄ кількість учасників тендеру, а також може привести до ПЕРЕВИТРАТ БЮДЖЕТНИХ коштів, створює умови для можливих КОРУПЦІЙНИХ дій і зловживань.
Вимагаємо видалити вищезазначену вимогу (щодо габаритних розмірів і ваги) з Тендерної документації, або змінити її на наступну : «Габарити ДхШхВ / Вага - Не більше 2650х1100х1900мм / 1300кг»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.04.2023 07:54
Вирішення:
Шановний потенційний Учаснику, за результатами розгляду Вашого звернення щодо закупівлі Дизель-генераторні установки (ДК 021:2015: 31120000-3 – Генератори) повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 1 статті 5 закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема формація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Отже, Законодавством в сфері публічних закупівель Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб. Дані вимоги ніяким чином не порушують законодавство України та не обмежують учасників. Відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведеної у додатку 3 тендерної документації всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
Водночас повідомляємо, що з метою проведення закупівлі дизель-генераторних установок Замовником було проведено вивчення потреби та визначення технічних характеристик предмета закупівлі. Всі важливі та необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначені в Тендерній документації.
Таким чином, ми вважаємо, що нами здійснюється закупівля з дотриманням принципів визначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевикладеного, Замовник вважає, що відсутні підстави для задоволення Вашого звернення щодо видалення вимоги щодо габаритних розмірів і ваги дизель-генераторної установки з Тендерної документації, або змінити її на наступну: «Габарити ДхШхВ/Вага - Не більше 2650х1100х1900мм / 1300кг».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дизель-генератор тип 2 - габарити/вага
Номер:
3894a2e5128b4afbbbb683a9ebbbcf22
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-05-008278-a.c4
Назва:
Дизель-генератор тип 2 - габарити/вага
Вимога:
Шановний Замовник!
Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було виявлено дискримінаційну вимогу щодо інших учасників, а саме у Додатку 3 до Тендерної Документації (далі ТД) «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»: міститься вимога, що прямо ОБМЕЖУЄ кількість потенційних учасників даного тендеру, а саме зазначено в розділі «Дизель-генераторна установка (ДГУ) Тип 2 – 2 шт»:
«Габарити ДхШхВ / Вага - Не більше 3100х1100х2050мм/ 2245кг»
Згідно вимог Тендерної документації, дизель-генератор поставляється Замовнику у кожусі, тобто має встановлюватися на відкритому просторі. Таким чином, габаритні розміри, не обмежені площею приміщення і НЕ МАЮТЬ критичного значення.
Тобто дана вимога не обґрунтована технічно, але, в свою чергу обмежує рівні права інших учасників Тендеру. Генератори з кращими характеристиками мають габарити: Габарити ДхШхВ / Вага - Не більше 3450х1300х2000мм / 2550кг
Також тендерна документація має розроблятись відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема :
У ст. 22 ч. 4 Закону України Про публічні закупівлі вказано:
"4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників".
У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано:
"Принципи здійснення закупівель:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
ДОБРОСОВІСНА конкуренція серед учасників; МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ та ефективність; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ діям і зловживанням.
У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано:
«Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Отже вищезазначена вимога габариту і ваги є дискримінаційною вимогою до учасників та обмежує конкуренцію.
Оскільки застосування вищезазначеної вимоги ДИСКРИМІНУЄ права потенційних учасників тендеру, ЗМЕНШУЄ кількість учасників тендеру, а також може привести до ПЕРЕВИТРАТ БЮДЖЕТНИХ коштів, створює умови для можливих КОРУПЦІЙНИХ дій і зловживань.
Вимагаємо видалити вищезазначену вимогу (щодо габаритних розмірів і ваги) з Тендерної документації, або змінити її на наступну : «Габарити ДхШхВ / Вага - Не більше 3450х1300х2000мм / 2550кг».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.04.2023 02:59
Вирішення:
Шановний потенційний Учаснику, за результатами розгляду Вашого звернення щодо закупівлі Дизель-генераторні установки (ДК 021:2015: 31120000-3 – Генератори) повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 1 статті 5 закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема формація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Отже, Законодавством в сфері публічних закупівель Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб. Дані вимоги ніяким чином не порушують законодавство України та не обмежують учасників. Відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведеної у додатку 3 тендерної документації всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
Водночас повідомляємо, що з метою проведення закупівлі дизель-генераторних установок Замовником було проведено вивчення потреби та визначення технічних характеристик предмета закупівлі. Всі важливі та необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначені в Тендерній документації.
Таким чином, ми вважаємо, що нами здійснюється закупівля з дотриманням принципів визначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевикладеного, Замовник вважає, що відсутні підстави для задоволення Вашого звернення щодо видалення вимоги щодо габаритних розмірів і ваги дизель-генераторної установки з Тендерної документації, або змінити її на наступну: «Габарити ДхШхВ/Вага - Не більше 3450х1300х2000мм / 2550кг».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дизель-генератор тип1 - двигун
Номер:
7711715f062c4af78ea8c209f192d18d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-05-008278-a.a3
Назва:
Дизель-генератор тип1 - двигун
Вимога:
Шановний Замовник!
Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було виявлено дискримінаційну вимогу щодо інших учасників, а саме у Додатку 3 до Тендерної Документації (далі ТД) «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»: міститься вимога, що прямо ОБМЕЖУЄ кількість потенційних учасників даного тендеру, а саме зазначено в розділі «Дизель-генераторна установка (ДГУ) Тип 1 – 1 шт»:
«ВИМОГИ ДО ДВИГУНА ДГУ
Виробник: Країни ЄС, Японія, США, Велика Британія»
При цьому далі вимагається
«Робочий об’єм циліндрів - Не більше 9,3
Кількість / розташування циліндрів - Не більше 5 / рядне
Об’єм охолоджуючої рідини, л. – 37
Об’єм мастила, л. – 38
Витрати палива при 100% навантаженні, л/год - 68,0
Витрати палива при 75% навантаженні, л/год - 49,0
Витрати палива при 50% навантаженні, л/год - 33,0
»
Дані вимоги з точністю до десятих відповідають двигуну що застосовується в моделі запозиченої у виробника CGM модель 330S, а саме SCANIA DC09 072A 02 14 і виключають можливість надання пропозицій кращих генераторів з іншими двигунами.
Еквіваленти або аналоги генераторів які мають кращі показники з двигунами серед яких такі провідні виробники як Volvo (Швеція), Perkins (Великобританія) та інші провідні виробники мають показники:
«Робочий об’єм циліндрів - Не більше 12,8
Кількість / розташування циліндрів - 6 / рядне
Об’єм охолоджуючої рідини, л. – не більше 52
Об’єм мастила, л. – не більше 40
Витрати палива при 100% навантаженні, л/год – не більше 71,0
Витрати палива при 75% навантаженні, л/год – не більше 54,0
Витрати палива при 50% навантаженні, л/год – не більше 37,0»
Тобто вимога що зазначена в ТД до таких параметрів двигуна як Робочий об’єм циліндрів, Кількість / розташування циліндрів, Об’єм охолоджуючої рідини, л, Об’єм мастила, л, Витрати палива обмежує рівні права інших учасників Тендеру і зводяться до одного двигуна, а саме SCANIA DC09 072A 02 14.
Також тендерна документація має розроблятись відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема :
У ст. 22 ч. 4 Закону України Про публічні закупівлі вказано:
"4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників".
У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано:
"Принципи здійснення закупівель:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
ДОБРОСОВІСНА конкуренція серед учасників; МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ та ефективність; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ діям і зловживанням.
У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано:
«Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Отже вищезазначені вимоги до параметрів двигуна, що відповідає моделі SCANIA DC09 072A 02 14 є дискримінаційною вимогою до учасників та обмежує конкуренцію.
Оскільки застосування вищезазначеної вимоги ДИСКРИМІНУЄ права потенційних учасників тендеру, ЗМЕНШУЄ кількість учасників тендеру, а також може привести до ПЕРЕВИТРАТ БЮДЖЕТНИХ коштів, створює умови для можливих КОРУПЦІЙНИХ дій і зловживань.
Вимагаємо:
По-перше: Видалити вимогу «Робочий об’єм циліндрів - Не більше 9,3» з Тендерної документації, або змінити її на наступну : «Робочий об’єм циліндрів - Не більше 12,8»
По-друге: Видалити вимогу «Кількість / розташування циліндрів - Не більше 5 / рядне» з Тендерної документації, або змінити її на наступну : «Кількість / розташування циліндрів - 6 / рядне»
По-третє: Видалити вимогу «Об’єм охолоджуючої рідини, л. – 37 , Об’єм мастила, л. – 38» з Тендерної документації, або змінити її на наступну : «Об’єм охолоджуючої рідини, л. – не більше 52, Об’єм мастила, л. – не більше 40»
По-четверте: Видалити вимогу «Витрати палива при 100% навантаженні, л/год - 68,0, Витрати палива при 75% навантаженні, л/год - 49,0, Витрати палива при 50% навантаженні, л/год - 33,0» з Тендерної документації, або змінити її на наступну : «Витрати палива при 100% навантаженні, л/год – не більше 71,0, Витрати палива при 75% навантаженні, л/год – не більше 54,0, Витрати палива при 50% навантаженні, л/год – не більше 37,0»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.04.2023 02:42
Вирішення:
Шановний потенційний Учаснику, за результатами розгляду Вашого звернення щодо закупівлі Дизель-генераторні установки (ДК 021:2015: 31120000-3 – Генератори) повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 1 статті 5 закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема формація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Отже, Законодавством в сфері публічних закупівель Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб. Дані вимоги ніяким чином не порушують законодавство України та не обмежують учасників. Відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведеної у додатку 3 тендерної документації всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
Водночас повідомляємо, що з метою проведення закупівлі дизель-генераторних установок Замовником було проведено вивчення потреби та визначення технічних характеристик предмета закупівлі. Всі важливі та необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначені в Тендерній документації.
Таким чином, ми вважаємо, що нами здійснюється закупівля з дотриманням принципів визначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевикладеного, Замовник вважає, що відсутні підстави для задоволення Вашого звернення щодо: видалення вимоги «Робочий об’єм циліндрів - Не більше 9,3» з тендерної документації, або змінити її на наступну : «Робочий об’єм циліндрів - Не більше 12,8»; видалення вимоги «кількість/ розташування циліндрів - не більше 5 / рядне» з тендерної документації, або змінити її на наступну : «Кількість / розташування циліндрів - 6 / рядне»; видалення вимоги «Об’єм охолоджуючої рідини, л. – 37, Об’єм мастила, л. – 38» з Тендерної документації, або змінити її на наступну: «Об’єм охолоджуючої рідини, л. – не більше 52, Об’єм мастила, л. – не більше 40»; видалення вимоги «Витрати палива при 100% навантаженні, л/год - 68,0, Витрати палива при 75% навантаженні, л/год - 49,0, Витрати палива при 50% навантаженні, л/год - 33,0» з Тендерної документації, або змінити її на наступну: «Витрати палива при 100% навантаженні, л/год – не більше 71,0, Витрати палива при 75% навантаженні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дизель-генератор тип 1 - габарити / вага
Номер:
05f944fc0e8d474b8ccd8bfc7e3999a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-05-008278-a.a2
Назва:
Дизель-генератор тип 1 - габарити / вага
Вимога:
Шановний Замовник!
Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було виявлено дискримінаційну вимогу щодо інших учасників, а саме у Додатку 3 до Тендерної Документації (далі ТД) «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»: міститься вимога, що прямо ОБМЕЖУЄ кількість потенційних учасників даного тендеру, а саме зазначено в розділі «Дизель-генераторна установка (ДГУ) Тип 1 – 1 шт»:
«Габарити ДхШхВ / Вага - Не більше 3700х1400х2250мм/3430кг»
Згідно вимог Тендерної документації, дизель-генератор поставляється Замовнику у кожусі, тобто має встановлюватися на відкритому просторі. Таким чином, габаритні розміри, не обмежені площею приміщення і НЕ МАЮТЬ критичного значення.
Також дані габарити з точністю до міліметра відповідають моделі запозиченої у виробника CGM модель 330S, проте еквіваленти або аналоги які мають кращі показники виготовляють генератори «габаритами» не більше 4330х1500х2630мм і вагою до 3695кг.
Тобто дана вимога не обґрунтована технічно, але, в свою чергу обмежує рівні права інших учасників Тендеру.
Також тендерна документація має розроблятись відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема :
У ст. 22 ч. 4 Закону України Про публічні закупівлі вказано:
"4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників".
У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано:
"Принципи здійснення закупівель:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
ДОБРОСОВІСНА конкуренція серед учасників; МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ та ефективність; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ діям і зловживанням.
У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано:
«Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Отже вищезазначена вимога габариту і ваги, що відповідає моделі запозиченої у виробника CGM модель 330S є дискримінаційною вимогою до учасників та обмежує конкуренцію. При цьому така вимога є ознакою просування саме моделі запозиченої у виробника CGM модель 330S (https://www.cgmitalia.it/ru/industrial-gjenjeratornyh-ustanovok.html).
Оскільки застосування вищезазначеної вимоги ДИСКРИМІНУЄ права потенційних учасників тендеру, ЗМЕНШУЄ кількість учасників тендеру, а також може привести до ПЕРЕВИТРАТ БЮДЖЕТНИХ коштів, створює умови для можливих КОРУПЦІЙНИХ дій і зловживань.
Вимагаємо видалити вищезазначену вимогу (щодо габаритних розмірів і ваги) з Тендерної документації, або змінити її на наступну : «Габарити ДхШхВ / Вага - Не більше 4330х1500х2630мм / 3695кг»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.04.2023 01:40
Вирішення:
Шановний потенційний Учаснику, за результатами розгляду Вашого звернення щодо закупівлі Дизель-генераторні установки (ДК 021:2015: 31120000-3 – Генератори) повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 1 статті 5 закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема формація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Отже, Законодавством в сфері публічних закупівель Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб. Дані вимоги ніяким чином не порушують законодавство України та не обмежують учасників. Відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведеної у додатку 3 тендерної документації всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
Водночас повідомляємо, що з метою проведення закупівлі дизель-генераторних установок Замовником було проведено вивчення потреби та визначення технічних характеристик предмета закупівлі. Всі важливі та необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначені в Тендерній документації.
Таким чином, ми вважаємо, що нами здійснюється закупівля з дотриманням принципів визначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевикладеного, Замовник вважає, що відсутні підстави для задоволення Вашого звернення щодо видалення вимоги щодо габаритних розмірів і ваги дизель-генераторної установки з тендерної документації, або зміни її на наступну: «Габарити ДхШхВ / Вага - Не більше 4330х1500х2630мм / 3695кг».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дизель-генератор тип 1 - потужність
Номер:
3a6f0aafde7248b0b6e43daca8267853
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-05-008278-a.a1
Назва:
Дизель-генератор тип 1 - потужність
Вимога:
Шановний Замовник!
Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було виявлено дискримінаційну вимогу щодо інших учасників, а саме у Додатку 3 до Тендерної Документації (далі ТД) «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»: міститься вимога, що прямо ОБМЕЖУЄ кількість потенційних учасників даного тендеру, а саме зазначено в розділі «Дизель-генераторна установка (ДГУ) Тип 1 – 1 шт»:
«Резервна потужність (ESP), кВА / кВт - Не більше 363 / 290,4»
При цьому далі зазначається вимога: «Основна потужність (PRP), кВА / кВт - Не менше 330 / 264»
Оскільки Резервна потужність в дизельних генераторах більша за основну на 10%, виходить що діапазон потужностей генераторів які можна запропонувати становить :
Резервна потужність за прямою вимогою в ТД становить «не більше 363кВА», про те із розрахунку основної потужності яка за прямою вимогою в ТД становить «не менше 330кВА» резервна потужність має бути не менше (330кВА+10%)=363кВА. Отже діапазон потужностей для основної потужності становить не менше 330кВА і обмежуться (через резевну потужність) не більше 330кВА.
Таким чином Замовник в ТД штучно зводить до 0 (нуля) діапазон потужностей які можна запропонувати в пропозиції.
Тобто дана вимога обмежує рівні права інших учасників Тендеру які мають кращі за потужністю генератори.
Також тендерна документація має розроблятись відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема :
У ст. 22 ч. 4 Закону України Про публічні закупівлі вказано:
"4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників".
У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано:
"Принципи здійснення закупівель:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
ДОБРОСОВІСНА конкуренція серед учасників; МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ та ефективність; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ діям і зловживанням.
У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано:
«Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Отже вищезазначена вимога не дозволяє запропонувати генератори з кращею потужністю і є дискримінаційною вимогою до учасників та обмежує конкуренцію. При цьому така вимога є ознакою просування саме моделі запозиченої у виробника CGM 330S яка має з точністю до десятих кіловата відповідні вимогам ТД потужності.
Оскільки застосування вищезазначеної вимоги (вимога «Резервна потужність (ESP), кВА / кВт - Не більше 363 / 290,4» та «Основна потужність (PRP), кВА / кВт - Не менше 330 / 264») ДИСКРИМІНУЄ права потенційних учасників тендеру, ЗМЕНШУЄ кількість учасників тендеру, а також може привести до ПЕРЕВИТРАТ БЮДЖЕТНИХ коштів, створює умови для можливих КОРУПЦІЙНИХ дій і зловживань.
Вимагаємо видалити вимогу щодо резервної потужності з Тендерної документації, або змінити її на наступну : «Резервна потужність (ESP), кВА / кВт - Не менше 363 / 290,4».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.04.2023 00:45
Вирішення:
Шановний потенційний Учаснику, за результатами розгляду Вашого звернення щодо закупівлі Дизель-генераторні установки (ДК 021:2015: 31120000-3 – Генератори) повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 1 статті 5 закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема формація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Отже, Законодавством в сфері публічних закупівель Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб. Дані вимоги ніяким чином не порушують законодавство України та не обмежують учасників. Відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведеної у додатку 3 тендерної документації всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
Водночас повідомляємо, що з метою проведення закупівлі дизель-генераторних установок Замовником було проведено вивчення потреби та визначення технічних характеристик предмета закупівлі. Всі важливі та необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначені в Тендерній документації.
Таким чином, ми вважаємо, що нами здійснюється закупівля з дотриманням принципів визначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевикладеного, Замовник вважає, що відсутні підстави для задоволення Вашого звернення щодо видалення вимоги щодо резервної потужності дизель-генераторної установки з тендерної документації, або зміни її на наступну: «Резервна потужність (ESP), кВА / кВт - Не менше 363 / 290,4».
Статус вимоги:
Відхилено