• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти ( бензин А-95 та дизельне паливо )

Торги не відбулися

139 640.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 396.40 UAH
Період оскарження: 05.04.2023 12:37 - 14.04.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА

Номер: 549af40765864ca2b5198a2df9763ec9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-05-005394-a.c1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Замовником встановлена дискримінаційні умови у Додатку 2 до ТД: «Учасник повинен мати розгалужену мережу АЗС(не менше 2х АЗС в кожному обласному центрі) на всій території України. Список АЗС, на яких можна отоварити талони Учасника по всій території України повинен включати інформацію щодо: області, району, адреси, бренду, широти, довготи, статусу АЗС(із зазначенням документа, який підтверджує) . В складі тендерної пропозиції має бути додано ліцензії на роздрібну торгівлю, щодо АЗС зазначених в тендерній пропозиції.» Вимога щодо наявності у учасника «не менше 2-х АЗС в кожному обласному центрі по всій території України» передбачає наявність не менше 2-х АЗС у кожному обласному центрі країни. Також умовами Додатку № 2 встановлено що учасник має бути емітентом талонів. В сукупності відповідні вимогу зможуть задовільнити виключно найбільші мережі АЗС які пропонують власно емітовані талони на паливо єдиного бренду. Відповідна вимога встановлює дискримінаційні умови та обмежує учасників ринку, які працюють на умовах партнерських договір з різними мережами АЗС. Також не зрозуміло, яким чином Замовник обгрунтовує потребу в здійсненні заправки автомобілів в кожній області України (не менше двух АЗС) з урахуванням того, що діяльність Золочівської міської ради Львівської області здійснюється на території міста Золочів та територіальних громад, які територіально знаходяться виключно в Львівській області. Встановленням вищезазначеної вимоги «щодо наявності не меньше 2-х АЗС в кожній області України» Замовник дискримінує учасників та обмежує конкуренцію, встановлюючи вимоги, які може виконати лише дві найбільші мережі АЗС по Україні, що, в свою чергу, є незаконним та має під собою ознаки порушення законодавства. Вимагаємо Замовника внести зміни до ТД та виключити дискримінаційну умову щодо надання талонів "емітованих учасником" та "наявності не менше 2-х АЗС в кожному обласному центрі по всій території України". За результатами нашого звернення та у випадку незадоволення нашої Вимоги змушені звернутись до контролюючих органів та органу з оскарження процедур закупівель – АМКУ. Відповідно до практики розгляду скарг за аналогічними умовами тендерної документації Антимонопольним комітетом - відповідні умови є дискримінаційні та обмежувальні, відповідно до чого орган оскарження приймає рішення щодо зобов'язання замовника внести зміни у тендерну документацію та виключити обмеження. Відповідно до п. 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник. Було розглянуто вашу вимогу щодо умов тендерної документації на закупівлю. За результатом розгляду повідомляю, що в тендерній документації не встановлено жодної дискримінаційної умови. Вами не надано аргументованих доводів для задоволення даної вимоги. Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України Наказ Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155 «Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому». Аналізуючи вищевикладену норму можна зробити висновок, що талон як засіб для отримання відповідної кількості пального, певної марки придбаний раніше за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу породжує певні правовідносини та встановлює зобов’язання між суб’єктами право, а саме продавцем талону та його покупцем. Так у продавця виникає обов’язок здійснити відпуск пального покупцю за пред’явленим ним талоном. Слід зауважити, що такі правовідносини виникають саме між покупцем та продавцем талонів, в звязку з тим, що талон не є засобом розрахунку та платіжним засобом, а є фактично засобом контролю відпуску раніше придбаного пального. Придбані учасником у власників мереж талони для подальшої передачі Замовнику не породжують між Замовником та власником мережі АЗС правовідносин та зобов’язань один перед одним. З точки зору власника та емітента талону певної мережі покупцем(споживачем) залишається виключно покупець талонів, а ні особа якій вони передані, що в свою чергу позбавляє Замовника певних прав у відносинах з власником мережі. Крім того, учасник не довів, що не має можливостей емітувати власні талони та укладення договорів щодо відпуску пального за ними. Залучення Учасника із максимально розгалуженою мережею АЗС і покриттям на всій території України дозволить здійснювати заправлення транспортних засобів безперешкодно на всій території України. Дописувач ставить за мету задовольнити власні потреби, а тому подібна Пропозиція внесення змін, прив’язує Замовника до конкретного місця (району або навіть села), обмежує можливості Замовника щодо заправляння у межах певної території та ставить під загрозу зрив робочої поїздки. Також доводимо до вашого відома, що діяльність Золочівської міської ради не обмежується територією Львівської області. Автомобіль (лі)відряджаються в інші міста України, в тому числі для потреб тероборони . Досвід проведення закупівель щодо даного предмету закупівлі вказує на те, що в учасників з відсутньою власною розгалуженою мережею АЗС досить часто мають місце договірні партнерські відносини з іншими учасниками ринку, які залучаються у разі потреби до надання послуг в якості партнерів, та згодні безперешкодно відпускати паливо в разі пред’явлення талонів партнерської мережі. Враховуючи вищевказане, у задоволені вимоги відмовлено.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.04.2023 18:03