• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Медичне приладдя

Завершена

180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період оскарження: 20.02.2018 17:03 - 23.02.2018 17:08
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: d3409181078f4b5d8149af0f8f1d5fb5
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-20-002312-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
КУ Хмельницька центральна районна лікарня ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля №2153483, номер тендеру у ЦБД UA-2018-02-20-002312-c) 20.02.2018 року було опубліковано оголошення про проведення допорогових торгів із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: № з/п Найменування товару Од. вим. Кількість 1 Апарат для вимірювання кров'яного тиску шт 20 2 Маска медична захисна одноразова шт 300 3 Канюля внутрішньовенна типу "Butterfly"розмір 23 шт 50 4 Катетер аспіраційний №10 шт 50 5 Контейнер для крові з розчином антикоагулянту ЦФДА-1 подвійний, 350 мл Wego шт 300 6 Пов'язка ранова антимікробна сорбційна стерильна для післяопераційних ран самоклеюча 9*10см шт 10 7 Рукавички хірургічні подвійні (латексні + нітрилові) стерильні (нітрилові, без пудри, 1 пара та латексні, з пудрою, 1 пара) розмір 7.5 пара 20 8 Рукавички хірургічні латексні (стерильні, з пудрою, текстуровані, з валиком на манжеті) розмір 7.0; 7.5; 8.0 пара 400 9 Рукавички оглядові латексні (нестерильні, з пудрою) розмір: M,S.L пара 1000 10 Рукавички оглядові нітрилові (нестерильні, хлоровані, текстуровані, без пудри) розмір: M,S.L пара 2000 11 Манжети для дорослих , для дітей шт 2 12 Лезо до скальпеля №20, 21,22 шт 700 13 Катетер Нелатона жіночий, розмір 10; 12; 14; 16, 18 шт 150 14 Катетер Нелатона чоловічий, розмір 10; 12; 14; 16, 18 шт 100 15 Катетер Фолея 2-ходовий, розмір 14,16,18 шт 120 16 Канюля внутрішньовенна одноразового використання, з ін’єкційним клапаном (з гідрофобним фільтром), розмір G18 шт 400 17 Канюля внутрішньовенна одноразового використання, з ін’єкційним клапаном (з гідрофобним фільтром), розмір G20 шт 250 18 Канюля внутрішньовенна одноразового використання, з ін’єкційним клапаном (з гідрофобним фільтром), розмір G22 шт 200 19 Пластир для фіксації канюль внутрішньовенних (8см*6см) шт 200 20 Сечоприймач для дорослих 2000мл шт 20 21 Бинт марлевий медичний нестерильний 5см*10м шт 300 22 Бинт марлевий медичний нестерильний 7см*14м шт 400 23 Відріз марлевий медичний нестерильний 1000м*90см тип 17 рулон 1 24 Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна 100 г уп 500 25 Шприц 100мл шт 10 26 Шприц ін’єкційний одноразового використання інсуліновий (U-100) 1,0мл з голкою 0,33*13мм. шт 200 27 Шприц ін’єкційний одноразового використання 2.0 мл трьохкомпонентний з голкою 0.6 х 25 шт 2000 28 Шприц ін’єкційний одноразового використання 5.0 мл трьохкомпонентний з голкою 0.7 х 38 шт 3000 29 Шприц ін’єкційний одноразового використання 10.0 мл трьохкомпонентний з голкою 0.8 х 38 шт 3000 30 Шприц ін’єкційний одноразового використання 20.0 мл трьохкомпонентний з голкою 0.8 х 38мм шт 600 31 Скарифікатори №200 уп 50 32 Термометр медичний шт 60 33 Гель для УЗД 5л шт 2 34 Пластир медичний на бавовняній основі 1см*500см шт 60 35 Пластир медичний на бавовняній основі 2см*500см шт 30 36 Пластир медичний на бавовняній основі 5см*500см шт 6 37 Катетер живлячий розмір Fr16 шт 20 38 Краник 3-х ходовий шт 10 39 Подовжувач інфузійних магістралей (150см) шт 50 40 Халат хірургічний одноразовий довжина 110см шт 20 41 Комплект протиепідемічний№ 1 (АнтиСНІД) уп 20 42 Коробка стерилізаційна 3 л шт 2 43 Коробка стерилізаційна 6 л шт 1 44 Коробка стерилізаційна 9 л шт 2 45 Коробка стерилізаційна 12 л шт 2 46 Маска (респіратор) з клапаном видиху шт 30 47 Контейнер для крові з розчином антикоагулянту ЦФДА-1 подвійний, 250 мл Wego шт 100 48 Вушний зонд з навивкою шт 10 49 Дзеркало горлове і носоглоткове діаметри 12мм,15мм, 22 мм,25мм шт 15 50 Ручка до дзеркала горлового, носоглоткового із різьбленням шт 1 51 Голка парацентозна, штикоподібна шт 1 52 Лійка вушна діаметр 3мм, 4мм, 5мм, 6мм шт 35 53 Затискачі кровоспинні «Москіто»16см прямі та вигнуті шт 20 54 Затискачі кровоспинні прямі (Більрот) 16см шт 5 55 Затискачі кровоспинні «Кохера» 16см прямі та вигнуті шт 15 56 Затискачі кровоспинні «Кохера» 20см прямі та вигнуті шт 5 57 Пилка Джилі шт 5 58 Ректальне дзеркало двустулкове шт 2 59 Ручка скальпеля до лез, які знімаються шт 4 60 Затискач з кремальєрою для операційної білизни 150мм шт 5 61 Пінцети хірургічні 15 см шт 20 62 Пінцети анатомічні 15см шт 20 63 Ножиці з 2 гострими кінцями 14см прямі та зігнуті шт 20 64 Ножниці з одним гострим кінцем 14см прямі та зігнуті шт 5 65 Голка для постановки катетера підключичного шт 20 66 Накінечник кухля Есмарха, діаметр: 8.0 шт 30 67 Голка типу Куліковського діаметр 2; 1,5 шт 20 68 Катетер підключичний з «метеликом» діаметр 1,0; 1,7; 2,0 шт 20 69 Лотки ниркоподібні з нержавіючої сталі 260 мм шт 6 70 Лоток хірургічний прямокутний 200мм (200х150) шт 2 71 Лоток хірургічний прямокутний 260мм (260х180) шт 2 72 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів з регулятором швидкості потоку шт 20 73 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів шт 2100 74 Електрод одноразовий, сенсор срібло-хлорид срібла, тип “кнопка”,основа з нетканого матеріалу, для дорослих діам.55мм шт 400 75 Зонд шлунковий розміри 8, 10, 16, 18 шт 20 76 Трубка ендотрохіальна (з манжетою) розмір 6, 7, 8 шт 20 77 Трахеостомічна трубка розміри 7, 8 шт 2 78 Бактеріальний фільтр одноразового використання (електростатичний) шт 10 79 Кетгут №4 шт 25 80 Кетгут №5 шт 25 81 Голка для спінальної анестезії 22G, 20G, 23G, 25G, 26G шт 10 82 Голка хірургічна колюча шт 50 83 Голка хірургічна ріжуча шт 50 84 Капрон №3 шт 6 85 Капрон №4 шт 12 86 Капрон №5 шт 12 87 Капрон №6 шт 6 88 Рукавички стерильні з високим ступенем захисту без пудри розмір 7; 7,5; 8 пара 50 89 Стрічка для ЕКГ 110*25 шт 40 90 Стрічка для ЕКГ 80*23 шт 40 91 Затискач для пуповини шт 200 92 Контейнер для збору біологічних рідин 60мл шт 1000 93 Шпатель оглядовий одноразовий дерев’яний шт 500 94 Смуги індикаторні 132/20 (№1000), 180/60 (1000) уп 30 95 Клейонка підкладна гумотканинна медична вид А м 100 96 Судно підкладне шт 10 97 Грілка комбінована Б-2 шт 6 98 Заглушка (In-Stopper) шт 20 99 Пластир медичний (в котушці; на поліетиленовій основі, прозорий, 5см х 500см) шт 15 100 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів 4-х ходова шт 10 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних допорогових торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц 100мл шт 10 Шприц ін’єкційний одноразового використання інсуліновий (U-100) 1,0мл з голкою 0,33*13мм. шт 200 Шприц ін’єкційний одноразового використання 2.0 мл трьохкомпонентнийз голкою 0.6 х 25 шт 2000 Шприц ін’єкційний одноразового використання 5.0 мл трьохкомпонентний з голкою 0.7 х 38 шт 3000 Шприц ін’єкційний одноразового використання 10.0 мл трьохкомпонентнийз голкою 0.8 х 38 шт 3000 Шприц ін’єкційний одноразового використання 20.0 мл трьохкомпонентнийз голкою 0.8 х 38мм шт 600 Скарифікатори №200 уп 50 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів шт 2100 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2153483, номер тендеру у ЦБД UA-2018-02-20-002312-c шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі, а саме: Шприц 100мл шт 10 Шприц ін’єкційний одноразового використання інсуліновий (U-100) 1,0мл з голкою 0,33*13мм. шт 200 Шприц ін’єкційний одноразового використання 2.0 мл трьохкомпонентнийз голкою 0.6 х 25 шт 2000 Шприц ін’єкційний одноразового використання 5.0 мл трьохкомпонентний з голкою 0.7 х 38 шт 3000 Шприц ін’єкційний одноразового використання 10.0 мл трьохкомпонентнийз голкою 0.8 х 38 шт 3000 Шприц ін’єкційний одноразового використання 20.0 мл трьохкомпонентнийз голкою 0.8 х 38мм шт 600 Скарифікатори №200 уп 50 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів шт 2100 , які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою, Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Тендерним комітетом Хмельницької центральної районної лікарні (далі – Замовник) була розглянута вимога від ПАТ «Гемопласт» щодо внесення зміни до тендерної документації шляхом виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 33140000-3 «Медичні матеріали», номер закупівлі UA-2018-02-20-002312-c. За результатами розгляду тендерний комітет дійшов наступних висновків. Посилання Вами на рішення адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №388-р/пк-ск від 26.03.2015 недоречне, та Антимонопольний комітет України (надалі – АМКУ) є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є забезпечення державного захисту конкуренції у підприємницькій діяльності. Згідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Антимонопольний комітет є органом оскарження, та відповідно до ч.1 ст.2 даний Закон застосовується до Замовників за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Сфера дії Закону не розповсюджується на умови даної закупівлі, оскільки вартість предмета закупівлі не перевищує межі, яка встановлена Законом, та дана допорогова закупівля не є аналогічною процедурі конкурсних торгів. Згідно ст.18 Закону скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються, а не всіх замовників тощо. Тому незрозуміло, за яких причин Ви дійшли висновку, що вищевказані рішення АМКУ є обов’язковими для виконання Замовником під час проведення даної допорогової закупівлі. Крім того, вказане рішення АМКУ винесено у рамках Закону України «Про здійснення державних закупівель», який втратив чинність на підставі Закону України №922-VIII від 25.12.2015 та з 1 квітня 2016 року цей Закон не застосовується до центральних органів виконавчої влади та замовників, що здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно із Законом № 922-VIII від 25.12.2015. Згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону України «Про здійснення державних закупівель» предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, на які учасникам дозволяється подавати пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційні, цінові пропозиції) або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). У зв’язку з чим, Хмельницька центральна районна лікарня під час проведення даної допорогової закупівлі діє на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, який набрав чинність з 1 квітня 2016 для центральних органів виконавчої влади та замовників, що здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання; з 1 серпня 2016 року - для всіх замовників. Згідно абзацу 3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Тому Ваше посилання на порушення ст.22 Закону, на думку Уповноваженої особи, є безпідставним, оскільки дана процедура не підпадає під дію цієї частини Закону. Крім того, на підставі абзацу 4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2016 №166 ДП «Зовнішторгвидав України» розроблено Порядок здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом від 13.04.2016 №35. Таким чином, Ваше посилання на рішення адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №388-р/пк-ск від 26.03.2015, безпідставне. Згідно абзацу 2 п.1.1. Порядку здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок) вказаний Порядок застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі - Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону. Згідно п.6.2. Поряду під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням. Пункт 6.3 Порядку передбачає, що під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Згідно п.6.4. Порядку вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Крім того, з 17.01.2017 набрав чинність наказ Мінекономрозвитку України від 19.12.2016 №2092 «Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454, згідно з яким Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Тобто, даний Порядок визначення предмета закупівлі зазначає можливість Замовника визначати частини предмета закупівлі (лоти, а не обов’язок, а також Замовник, виходячи з особливостей кожної закупівлі, власного досвіду та потреби, а також керуючись принципами здійснення публічних закупівель, визначає необхідність поділу предмету закупівлі на частини (лоти). Що стосується закупівлі за кодом ДК 021:2015 33140000-3 «Медичні матеріали», то Замовник не розділяв на частини (лоти) у зв’язку з тим, що виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі призведе до утворення лотів з маленькою очікуваною вартістю, і частина з них може не відбутися через те, що не зацікавить потенційних учасників. Тому Замовник не погоджується з думкою Учасника щодо звуження кола потенційних учасників та їх дискримінації. Крім того, при плануванні закупівлі код ДК 021:2015- 33140000-3 «Медичні матеріали» було опубліковано додаток до річного плану закупівель без поділення на лоти та визначеним бюджетом закупівлі для предмета закупівлі в цілому. Тому закупівля не передбачає поділення на лоти. Отже, на підставі вищевикладеного, Замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених Законом, зокрема, не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо Учасників, та встановлені у цій процедурі закупівлі умови повністю відповідають нормам законодавства. Крім того, документація по даній закупівлі розроблена згідно вимог чинного законодавства України. На підставі вищезазначеного на даному етапі у Замовника відсутні передбачені Законом підстави для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі.
Статус вимоги: Не задоволено