-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги щодо технічного обслуговування та проведення ремонту легкових автомобілів та мікроавтобусів
Завершена
971 255.33
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 856.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 856.28 UAH
Період оскарження:
05.04.2023 08:23 - 10.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
51a03342f50747dba3f07bdc26fd626a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-05-000139-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Відокремленим підрозділом «Аварійно-технічний центр» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оголошено закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги щодо технічного обслуговування та проведення ремонту легкових автомобілів та мікроавтобусів), ДК 021:2015 50110000-9, ідентифікатор закупівлі № UA-2023-04-05-000139-a, (надалі – Закупівля).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОПУЛЬС-КИЇВ» (надалі – Скаржник) надало свою тендерну пропозицію для участі у Закупівлі та є учасником торгів.
Відповідно до відомостей електронної системи закупівель у Закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. ТОВ «АВТОПУЛЬС-КИЇВ»;
2. ТОВ «ГАРАНТТЕХСЕРВІС»;
3. ФОП «ГИРЯ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ».
Ціна Учасника – Скаржника була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна.
Однак, за результатами розгляду, Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника – ТОВ «АВТОПУЛЬС-КИЇВ» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (протокольне рішення Замовника №25/1 від 19.04.2023р.).
Замовник мотивував своє рішення тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
- відповідно до вимог пункту 1 частини ІІ Додатку 3 «Технічна специфікація до предмета закупівлі» до ТД «Для скорочення експлуатаційних витрат СТО повинна розміщуватись на відстані надання послуг – не більше 15 км від місцезнаходження автомобілів Замовника (Київська обл., с. Шевченкове, вул. Прип’ятська, 1) та мати зручні прямолінійні під’їзди.
Жодних інших підстав для відхилення тендерної пропозиції Замовник не вказав. Тобто, фактично єдиною підставою для відхилення пропозиції Учасника, ціна якої є найбільш економічно вигідною, стала невідповідність пропозиції технічним вимогам тендерної документації в частині місцезнаходження СТО Учасника на відстані більше 15 км.
Проте, погодитись з таким твердженням не можемо. Вважаємо, що Замовник виніс неправомірне рішення щодо дискваліфікації Скаржника, чим порушив права та інтереси Скаржника, принципи справедливості та неупередженого розгляду тендерних пропозицій, з огляду на наступне.
Згідно вимог пункту 1 частини ІІ Додатку 3 «Технічна специфікація до предмета закупівлі» до ТД «Для скорочення експлуатаційних витрат СТО повинна розміщуватись на відстані надання послуг – не більше 15 км від місцезнаходження автомобілів Замовника (Київська обл., с. Шевченкове, вул. Прип’ятська, 1) та мати зручні прямолінійні під’їзди.
З документів, наданих Скаржником у складі тендерної пропозиції на виконання вимог Замовника, в т.ч. договору оренди приміщень від 05 травня 2022 року, вбачається що СТО Скаржника знаходяться за адресою: м. Київ, вул. Академіка Туполєва, буд. 1Б.
Застосовуючи сервіс Google Maps при побудові маршруту відстань між місцезнаходженням автомобілів Замовника та СТО складає 14,8 км (посилання на маршрут: https://goo.gl/maps/7NKeB9WS9aqRMAWv7):
Просимо Колегію зауважити, що тендерна документація Замовника не містить будь-яких вимог та інструкцій яким способом, за якою методикою та за допомогою яких програмно-інформаційних систем здійснювати вимірювання відстані. При цьому не визначено чи ця відстань є у прямому вимірюванні або у вимірюванні можливими шляхами сполучення (автодорогами).
У разі прокладення прямого пішого маршруту за допомогою сервісу Google Maps від місцезнаходження автомобілів Замовника (Київська обл., с. Шевченкове, вул. Прип’ятська, 1) до СТО Скаржника (м. Київ, вул. Академіка Туполєва, буд. 1Б) відстань складає 14,4 км, а прямолінійне вимірювання відстані на карті становить 10,51 км:
Посилання на прокладений маршрут:
https://goo.gl/maps/az8vsqCtfQttmYxt7
Керуючись такими розрахунками, ТОВ «АВТОПУЛЬС-КИЇВ» було прийнято рішення щодо участі у закупівлі Замовника. Також зазначаємо, що при підготовці та поданні документів тендерної пропозиції були дотримані всі вимоги Замовника. Таким чином Скаржник повідомляє Колегію про те, що тендерна пропозиція ТОВ «АВТОПУЛЬС-КИЇВ» повністю відповідає встановленим технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам тендерної документації, зокрема ТОВ «АВТОПУЛЬС-КИЇВ» підтвердило:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за
предметом закупівлі договору (договорів);
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
До того ж, станом на момент подачі скарги переможцем процедури відкритих торгів на Закупівлю визначено ТОВ «ГАРАНТТЕХСЕРВІС», ціна пропозиції якого значно перевищує ціну Скаржника. Як вбачається із відкритої інформації про участь ТОВ «ГАРАНТТЕХСЕРВІС» у публічних закупівлях, 22 серпня 2022 року між Заявником та ТОВ «ГАРАНТТЕХСЕРВІС» був укладений договір про надання послуг з технічного обслуговування та проведення ремонту легкових автомобілів та мікроавтобусів за результатами проведеної закупівлі UA-2022-07-26-007602-a. Вказана інформація може свідчити про зацікавленість Замовника щодо укладення договору саме з ТОВ «ГАРАНТТЕХСЕРВІС».
З огляду на викладене вище, Скаржник вважає, що протокольне рішення №25/1 уповноваженої особи – О.Авдоніної, відповідальної за організацію та проведення конкурентних та переговорних процедур закупівель у ВП АТЦ ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» від 19 квітня 2023 року є неправомірним, необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та тим самим порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 24.04.2023 10:01
- Скарга.pdf.asice 24.04.2023 10:01
- Скарга_Validation_Report.pdf 24.04.2023 10:01
- Відповідь на пояснення Енергоатом-02.05.pdf 02.05.2023 12:59
- Відповідь на пояснення Енергоатом-02.05.pdf.asice 02.05.2023 12:59
- Відповідь на пояснення Енергоатом-02.05_Validation_Report.pdf 02.05.2023 12:59
- рішення від 26.04.2023 №5418.pdf 26.04.2023 13:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.05.2023 № 5935.pdf 05.05.2023 12:50
- рішення від 04.05.2023 № 5935.pdf 08.05.2023 18:42
- Лист-пояснення по суті скарги.pdf 28.04.2023 12:53
- Пояснення.docx 28.04.2023 12:53
- 25_4 від 09.05.23 Протокольне рішення (скасування рішення переможця).pdf 09.05.2023 13:03
- 25_5 від 09.05.23 Протокольне рішення (скасування рішення відхилення).pdf 09.05.2023 13:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.04.2023 11:26
Дата розгляду скарги:
04.05.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.04.2023 13:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.05.2023 18:42
Дата виконання рішення Замовником:
09.05.2023 13:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.05.2023р. № 5935-р/пк-пз були скасовані протокольні рішення від 19.04.2023 № 25/1 та від 20.04.2023 № 25/2 на закупівлю ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги щодо технічного обслуговування та проведення ремонту легкових автомобілів та мікроавтобусів).