• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 45110000-1 руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Демонтаж аварійно-небезпечних об’єктів зруйнованих внаслідок агресії російської федерації, що розташовані на території смт. Бородянка Бучанського району Київської області)

рішення сесії Бородянської селищної ради восьмого скликання від 13.02.2023 року №2889-34-УІІІ, перелік аварійно небезпечних об’єктів, які потребують невідкладних робіт щодо демонтажу, ліквідації та часткового демонтажу затверджений протоколом №4 від 12.07.2022 року, додаток 2 та додаток 1 позачергового засідання Київської обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, - рішення виконавчого комітету Бородянської селищної ради №160 «Про затвердження переліку аварійно небезпечних об’єктів, що розташовані в смт. Бородянка Бучанського району Київської області, які підлягають частковому демонтажу», - рішення виконавчого комітету Бородянської селищної ради №63 від 02.02.2023 року «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Бородянської селищної ради за №308 від 13.10.2022 року «Про затвердження переліку аварійно небезпечних об’єктів, що розташовані на території Бородянської селищної територіальної громади Київської області, які підлягають демонтажу, ліквідації», - рішення виконавчого комітету Бородянської селищної ради №159 від 13.03.2023 року «Про затвердження акту та звіту про науково-технічну роботу обстеження багатоквартирного житлового будинку за адресою: в смт. Бородянка по вул..Центральна, 427а, Центральна, 429, 429а, 371, 326, 353»

Торги відмінено

19 618 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 196 180.00 UAH
Період оскарження: 05.04.2023 08:07 - 03.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо дискримінації

Номер: 3dbb7bd174e145f2a50a95b338dc1d40
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-05-000078-a.c9
Назва: Щодо дискримінації
Вимога:
ПОВНА ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКОМ НЕ НАДАНА. НАДАНА ВІДПОВІДЬ, ЯКА ЗАПЛУТАЄ УЧАСНИКІВ. ПИТАННЯ І ВИМОГА ЗАДАНА КОНКРЕТНА, А ЗАМОВНИК НАДАЄ АБСТРАКТУ ВІДПОВІДЬ. ПО ФАКТУ ВІДПОВІДЬ НЕ НАДАНА. ЩЕ РАЗ ПИТАЄМО, СКАЖІТЬ БУДЬ-ЛАСКА, ЩО ВИ РОЗУМІЄТЕ ПІД ТЕРМІНОМ "АНАЛОГІЯ"? ЩО ЗНАЧИТЬ ВЕСЕ ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ? ВИМАГАЄМО НАДАТИ ПОВНУ ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ. дублюємо вимогу: Шановний Замовнику, Ви прописуєте тендерну документацію вже в 3 раз з дискримінаційними вимогами, хоча вже було Рішення колегії Антимонопольного комітету щодо усунення дискримінації Учасників, яке Ви «начебто виконали», а на справді НІ. У разі нехтування даної Скарги, будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного комітету. По-перше: Відповідно до п.3 Таблиці 1 ДОДАТОК 4 до тендерної документації (змінені) Учасник повинен мати досвід виконання аналогічного договору, предметом яких є виконання демонтажних робіт будівель, аналогічних предмету закупівлі, та повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання ним такого аналогічного договору. Учасник надає аналогічний договір, які містять увесь перелік видів послуг, вказаних у технічному завданні до тендерної документації. Шановний замовник, в Вашому технічному завданні вказані роботи, а не послуги. Рішенням колегії було визначено, що Ви невірно вказали предмет закупівлі. Відповідно до ДОДАТОК 2 до тендерної документації (зміни), майбутній підрядник має виконати демонтаж: 1. Приміщення поліції, що розташоване за адресою: вул. Центральна, б.335, смт. Бородянка, Бучанського району, Київської області; 2. Багатоквартирний житловий будинок 5 поверхів, що розташований за адресою: вул. Центральна, б.371, смт. Бородянка, Бучанського району, Київської області; 3. Багатоквартирний житловий будинок 5 поверхів, що розташований за адресою: вул. Центральна, б. 326, смт.Бородянка, Бучанського району, Київської області; 4. Багатоквартирний житловий будинок, що розташований за адресою:вул. Центральна, б. 429, смт. Бородянка,Бучанського району, Київської області; 5. Об’єкта багатоквартирний житловий будинок 5 поверхів, що розташований за адресою: вул. Центральна, б.429А, смт. Бородянка, Бучанського району, Київської області. Також, в технічному завданні зазначена площа та будівельні об’єми. Чи вірно Ми розуміємо, що Ви вимагаєте аналогічний договір, предметом якого є виконання демонтажних робіт будівель, аналогічних предмету закупівлі, а саме виконання демонтажних робіт в Приміщення поліції загальної площі та будівельного об’єму, яка вказана в технічному завданні?, тобто саме приміщення поліції? Багатоквартирного житлового будинку 5 поверхів загальної площі та будівельного об’єму, яка вказана в технічному завданні? Тобто саме багатоквартирного та 5 поверхового будинку? Ще одного Багатоквартирного житлового будинку 5 поверхів загальної площі та будівельного об’єму, яка вказана в технічному завданні? Тобто ще одного саме багатоквартирного та 5 поверхового будинку? Багатоквартирного житлового будинку (не вказана поверховість) загальної площі та будівельного об’єму, яка вказана в технічному завданні? Об’єкта багатоквартирного житлового будинку 5 поверхів загальної площі та будівельного об’єму, яка вказана в технічному завданні? Тобто всі вищеперераховані об’єкти мають бути в аналогічному договорі та саме «аналогією» має бути назва об’єктів, поверховість, загальна площа по кожному об’єкту, будівельний об’єм? Або Ви маєте на увазі, що має бути в аналогічному договорі та саме «аналогією» має бути перелік, який вказаний в відомостях обсягів робіт, яка була прикріплена в систему Прозорро 05.04.2023? додатково зазначаємо, що 28.04.2023 Вами відомість обсягів робіт (оновлена) не подавалась! НЕ ПОТРІБНО НАДАВАТИ АБСТРАКТУ ВІДПОВІДЬ, МИ ВМІЄМО ЧИТАТИ ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ. НАДАЙТЕ БУДЬ-ЛАСКА КОНКРЕТНУ ВІДПОВІДЬ ЩО ВИ ВКЛАДАЄТЕ В ПОНЯТТЯ "АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР", ЯКІ ПОСЛУГИ МАЮТЬСЯ НА УВАЗІ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний Учаснику, відповідно до п.3 додатку 4 до тендерної документації "Учасник повинен мати досвід виконання аналогічного договору, предметом яких є виконання демонтажних робіт будівель, аналогічних предмету закупівлі, та повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання ним такого аналогічного договору. Учасник надає аналогічний договір, які містять увесь перелік видів послуг, вказаних у технічному завданні до тендерної документації." Перелік видів послуг вказаний в додатку 2 до тендерної документації Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ перелік необхідних робіт, де вказано ДЕМОНТАЖ АВАРІЙНО НЕБЕЗПЕЧНОГО ОБ'ЄКТА. ВИВЕЗЕННЯ ТА ПЕРЕРОБЛЕННЯ БУДІВЕЛЬНОГО СМІТТЯ ЦІ ПОСЛУГИ І МАЮТЬСЯ НА УВАЗІ. Замовник, прописуючи вимоги в технічному завданні ні в якому разі не ставив за мету встановлювати дискримінуючи умови, слід зазначити, що оголошуючи закупівлю Замовник дотримувався ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі, а саме принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Хочемо звернути увагу на те, що Учасники процедур закупівлі, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом, забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо повної публікації документів

Номер: b6ea4ec99c5948eb9a4d5608d052d034
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-05-000078-a.c8
Назва: Щодо повної публікації документів
Вимога:
Шановний Замовнику! 01.05.2023 р. 0 13:22 хв. Вами були внесені зміни! Опубліковано файл "тендерна документація зі змінами" та файл "зміни", проте це не все. Не опубліковано ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ №102 від 01.05.2023 року В файл "зміни" є інформація виключно стосовно переносу термінів подачі. Вимагаємо опублікувати: ВСІ ДОДАТКИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, В ЯКІ ВИ ВНЕСЛИ ЗМІНИ ВІДПОВІДНО ДО ВИЩЕЗАЗНАЧЕНОГО ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ. Вимагаємо опублікувати: окремий файл "зміни", де буде чітко і коректно прописані всі зміни. Нагадуємо про особисту адміністративну та кримінальну відповідальність уповноваженої особи щодо здійснення публічних закупівель та просимо керуватись виключно чинним законодавством.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, система не вимагає обов'язкового прикріплення файлів, а саме протокольного рішення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимагаємо усунити дискримінаційні вимоги

Номер: 415d3f5251d5451f8570924df26ea823
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-05-000078-a.a7
Назва: Вимагаємо усунити дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до п. 2.2. ДОДАТОК 4 до тендерної документації (змінені), Замовник прописує вимоги щодо наявності працівників, які пройшли навчання та отримали кваліфікаційні групи з електробезпеки згідно вимог НПАОП 40.1-1.21-98 (ДНАОП 0.00-1.21-98) Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), працівників, які пройшли навчання згідно вимог НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті. Наявність навчання у працівників з Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), відноситься до електроліній, і ніяким чином до демонтажу. Встановлені дискримінаційні умови в Тендерній документації в цій частині, оскільки штучно заплутують учасників, до яких працівників встановлені такі вимоги. Об'єкти, які підлягають демонтажу повністю відключені від електроживлення. Наявність навчання у працівників з Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), відноситься до електроліній, і ніяким чином до демонтажу, вимагаємо усунення даної дискримінаційної вимоги!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, дякуємо за запитання, до тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: f550639bbb1f48c8ba73f0d780329ea1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-05-000078-a.c6
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Відповідно до п. 2.2. ДОДАТОК 4 до тендерної документації (змінені), Замовник прописує вимоги щодо наявності працівників, які пройшли навчання та отримали кваліфікаційні групи з електробезпеки згідно вимог НПАОП 40.1-1.21-98 (ДНАОП 0.00-1.21-98) Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), працівників, які пройшли навчання згідно вимог НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті. Не зрозуміло на яких працівників необхідно надавати такі документи на робітників чи на інженерів-проектантів. Прошу надати роз'яснення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, до тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Скасуйте дискримінацію

Номер: 059cc38da2404cffaa07b043320389ef
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-05-000078-a.a5
Назва: Скасуйте дискримінацію
Вимога:
Відповідно до ДОДАТОК 4 до тендерної документації (змінені): Також Учасник надає скановані з оригіналу або нотаріально-завіреної копії сертифікатів: 1) ISO 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги», повинен містити інформацію стосовно: електромонтажних робіт, інших будівельно-монтажних робіт. Документ повинен бути виданий на Учасника. Даний сертифікат ISO 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги» не має жодного відношення до закупівлі. Даний сертифікат є відповідністю європейським стандартам з інформаційної безпеки, яких зобов’язані лише українські банки задля захисту інформації. Дане ІSO розроблено за допомогою НБУ, це адаптовані європейській стандарти з інформаційної безпеки. Вимога щодо даного сертифікату не впливає на кваліфікаційні критерії предмета закупівлі, а також не дає Замовнику додаткової гарантії щодо гарантій виконання робіт за даною закупівлею. Прошу усунути наведені невідповідності (дискримінаційні вимоги) шляхом внесення змін до тендерної документації. 2) ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», повинен містити інформацію стосовно: електромонтажних робіт, інших будівельно-монтажних робіт. Документ повинен бути виданий на Учасника. Це міжнародний стандарт, який дозволяє компаніям впровадити систему менеджменту протидії корупції. Стандарт дає можливість виявити і запобігти корупційним діям, а також є заходом профілактики корупційних правопорушень. Стандарт призначений для підтримки впровадження антикорупційних систем управління, посилення поточного контролю, а також сприяє зниженню ризику хабарництва. Вимога щодо надання ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» не має жодного відношення до закупівлі. Вимога щодо даного сертифікату не впливає на кваліфікаційні критерії предмета закупівлі, а також не дає Замовнику додаткової гарантії щодо гарантій виконання робіт за даною закупівлею. Прошу усунути наведені невідповідності (дискримінаційні вимоги) шляхом внесення змін до тендерної документації. 3) OHSAS 18001:2007 «Системи менеджменту професійної безпеки та здоров’я. Вимоги», повинен містити інформацію стосовно: електромонтажних робіт, інших будівельно-монтажних робіт. Документ повинен бути виданий на Учасника. Вимога щодо наявності OHSAS 18001:2007 «Системи менеджменту професійної безпеки та здоров’я. Вимоги» не має жодного відношення до закупівлі. Вимога щодо даного сертифікату не впливає на кваліфікаційні критерії предмета закупівлі, а також не дає Замовнику додаткової гарантії щодо гарантій виконання робіт за даною закупівлею. Прошу усунути наведені невідповідності (дискримінаційні вимоги) шляхом внесення змін до тендерної документації. 4) ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування». Документ повинен містити інформацію стосовно: електромонтажних робіт, інших будівельно-монтажних робіт. Документ повинен бути виданий на Учасника. Вимога щодо наявності ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» не має жодного відношення до закупівлі. Вимога щодо даного сертифікату не впливає на кваліфікаційні критерії предмета закупівлі, а також не дає Замовнику додаткової гарантії щодо гарантій виконання робіт за даною закупівлею. Прошу усунути наведені невідповідності (дискримінаційні вимоги) шляхом внесення змін до тендерної документації. Підсумовуючи вищевикладене Вами - Замовником звужується коло юридичних та або фізичних осіб-підприємців, які зможуть прийняти участь в даній закупівлі, що є недопустим порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі" зі змінами в частині недискримінації учасників. Прошу усунути ці дискримінаційні вимоги!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, дякуємо за запитання, до тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Дискримінація

Номер: 82d922b1c3b24205b3e381a0f87da405
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-05-000078-a.a4
Назва: Дискримінація
Вимога:
Шановний Замовнику, Ви прописуєте тендерну документацію вже в 3 раз з дискримінаційними вимогами, хоча вже було Рішення колегії Антимонопольного комітету щодо усунення дискримінації Учасників, яке Ви «начебто виконали», а на справді НІ. У разі нехтування даної Скарги, будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного комітету. По-перше: Відповідно до п.3 Таблиці 1 ДОДАТОК 4 до тендерної документації (змінені) Учасник повинен мати досвід виконання аналогічного договору, предметом яких є виконання демонтажних робіт будівель, аналогічних предмету закупівлі, та повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання ним такого аналогічного договору. Учасник надає аналогічний договір, які містять увесь перелік видів послуг, вказаних у технічному завданні до тендерної документації. Шановний замовник, в Вашому технічному завданні вказані роботи, а не послуги. Рішенням колегії було визначено, що Ви невірно вказали предмет закупівлі. Відповідно до ДОДАТОК 2 до тендерної документації (зміни), майбутній підрядник має виконати демонтаж: 1. Приміщення поліції, що розташоване за адресою: вул. Центральна, б.335, смт. Бородянка, Бучанського району, Київської області; 2. Багатоквартирний житловий будинок 5 поверхів, що розташований за адресою: вул. Центральна, б.371, смт. Бородянка, Бучанського району, Київської області; 3. Багатоквартирний житловий будинок 5 поверхів, що розташований за адресою: вул. Центральна, б. 326, смт.Бородянка, Бучанського району, Київської області; 4. Багатоквартирний житловий будинок, що розташований за адресою:вул. Центральна, б. 429, смт. Бородянка,Бучанського району, Київської області; 5. Об’єкта багатоквартирний житловий будинок 5 поверхів, що розташований за адресою: вул. Центральна, б.429А, смт. Бородянка, Бучанського району, Київської області. Також, в технічному завданні зазначена площа та будівельні об’єми. Чи вірно Ми розуміємо, що Ви вимагаєте аналогічний договір, предметом якого є виконання демонтажних робіт будівель, аналогічних предмету закупівлі, а саме виконання демонтажних робіт в Приміщення поліції загальної площі та будівельного об’єму, яка вказана в технічному завданні?, тобто саме приміщення поліції? Багатоквартирного житлового будинку 5 поверхів загальної площі та будівельного об’єму, яка вказана в технічному завданні? Тобто саме багатоквартирного та 5 поверхового будинку? Ще одного Багатоквартирного житлового будинку 5 поверхів загальної площі та будівельного об’єму, яка вказана в технічному завданні? Тобто ще одного саме багатоквартирного та 5 поверхового будинку? Багатоквартирного житлового будинку (не вказана поверховість) загальної площі та будівельного об’єму, яка вказана в технічному завданні? Об’єкта багатоквартирного житлового будинку 5 поверхів загальної площі та будівельного об’єму, яка вказана в технічному завданні? Тобто всі вищеперераховані об’єкти мають бути в аналогічному договорі та саме «аналогією» має бути назва об’єктів, поверховість, загальна площа по кожному об’єкту, будівельний об’єм? Або Ви маєте на увазі, що має бути в аналогічному договорі та саме «аналогією» має бути перелік, який вказаний в відомостях обсягів робіт, яка була прикріплена в систему Прозорро 05.04.2023? додатково зазначаємо, що 28.04.2023 Вами відомість обсягів робіт (оновлена) не подавалась!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, дякуємо за запитання, читайте п.3 додатку 4 "Учасник повинен мати досвід виконання аналогічного договору, предметом яких є виконання демонтажних робіт будівель, аналогічних предмету закупівлі, та повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання ним такого аналогічного договору. Учасник надає аналогічний договір, які містять увесь перелік видів послуг,вказаних у технічному завданні до тендерної документації"
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Дискримінаційні умови в тендерній документації

Номер: f334d37793874f4a8854f781c7558d02
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-05-000078-a.b3
Назва: Дискримінаційні умови в тендерній документації
Вимога:
Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають діючому законодавству, є дискримінаційним та обмежують конкуренцію, а саме: 1. В тендерній документації, зокрема в додатку № 4 Документації вказано: - Учасник повинен мати територію (площадку для вивезення будівельних відходів від демонтажу віддаленістю не більше 10 км) – майданчик із твердим мощенням, парканом, де будуть зберігатись демонтовані об’єкти. Згідно з п.4, п. 6 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі за текстом Закон), закупівля здійснюється за такими принципами: - недискримінації учасників та рівне ставлення до них; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з п. 4 ст. 22 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Окрім того п. 2 ст. 16 Закону передбачено обсяг кваліфікаційних критеріїв, що можуть встановлюватись Замовником, до них відносяться: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Прошу прийняти до уваги, що вищеназвані умови Тендерної документації суперечать п.4, п. 6 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 4 ст. 22 Закону та п. 2 ст.16 Закону, оскільки встановлення вимоги щодо кількості кілометрів розташування складу, на якому зберігатимуться відходи, не є мотивованим, оскільки Замовник не оплачуватиме це додатково, буде фінансова пропозиція від учасника (переможця), якої він буде дотримуватись згідно укладеного договору і те , на якій відстані розташовано склад, не має значення. Тобто Замовник, встановивши дані вимоги, цілеспрямовано обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів, більше того ми не маємо складу в таких межових рамках (10 км) і придбати, взяти в оренду чи облаштувати такий склад за такий короткий час не є можливим. Очевидно, що Замовник лобіює інтереси конкретного учасника, який відповідає таким критеріям і який має склад для збереження відходів в межах 10 км від місця проведення робіт з демонтажу. Більше того маємо підстави вважати, що вимоги тендерної документації коректовані під конкретного учасника, а саме під ТОВ «Бородянське житлово-комунальне підприємство», оскільки в Бородянській селищній раді працюють особи пов'язані з керівництвом ТОВ «Бородянське житлово-комунальне підприємство», більше того працюють вони на керівних посадах в селищній раді, а це вже має ознаки корупції. Варто зазначити, що зазначене підприємство найчастіше стає переможцем у закупівлях, що оголошуються Замовником але втім це лише наші припущення, висновки про це робити компетнентним органам. Таким чином, включенням вищезазначених несприятливих та дискримінаційних умов до Документації, Замовник ціленаправлено обмежив учасників, які не відповідають таким штучно створеним умовам, в можливості прийняти участь та можливості стати переможцем у вищевказаних відкритих торгах, чим порушив не лише ЗУ «Про публічні закупівлі» а ще і ЗУ «Про захист економічної конкуренції», зокрема ст. 15 (п.2) , тобто, Замовник надав перевагу суб’єктам господарювання (учасникам відкритих торгів), які відповідають вищеперерахованим вимогам Документації, ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, які не відповідають таким вимогам Документації, що призводить до усунення, обмеження чи спотворення конкуренції. Окрім того такі дії можуть призвести до завищеної ціни та надмірних витрат бюджетних коштів, внаслідок спотворення конкуренції. Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 5,16,22,24 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.19 Конституції України, ПРОСИМО: 1. Усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами діючого законодавства України. В іншому випадку ми будемо вимушені звернутись : - До суду з позовом про усунення в тендерній документації дискримінаційних умов; - До АМКУ з заявою про порушення конкуренційного законодавства; - До органів поліції з заявою про вчинення кримінального правопорушення, що має ознаки злочину передбаченого ст. 364 КК України; - До Державного бюро розслідувань.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: при встановленні вимог до ділянки для складування демонтованого матеріалу Замовник керувався Порядком поводження з відходами, що утворились у зв’язку з пошкодженням (руйнуванням) будівель та споруд внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій або проведенням робіт з ліквідації їх наслідків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2022 р. № 1073, тому встановлена вимога щодо віддаленності до об’єкту демонтажу, слід зазначити, що до тендерної документації будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дискримінаційні вимоги в Тендерній документації

Номер: d237366ec1264d008c05ae63ef4f5e04
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-05-000078-a.c2
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги в Тендерній документації
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги в Тендерній документації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 19.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.04.2023 18:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.04.2023 15:51
Дата виконання рішення Замовником: 28.04.2023 15:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: Бородянська селищна рада повідомляє про те, що до тендерної документації внесені зміни та оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЦРЕМСЕРВІС", Вовк Михайло 380674650642 bcrs0221@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Дискримінаційна вимога про навність в учасника ділянки в межах 10 км від об'єктів демонтажу

Номер: 9a1849fbfe56483390a68db45ac046b2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-05-000078-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога про навність в учасника ділянки в межах 10 км від об'єктів демонтажу
Вимога:
Шановний Замовнику, Вами встановлено вимогу про надання учасником підтвердження наявності огородженого асфальтованого майданчику в межаж 10 км від об'єктів демонтажу. Бачимо з відомостей обсягу робіт, що Вами заплановано перевезення сміття на таку відстань. Тобто, Ви будете оплачувати підряднику відстань перевезення не більше 10 км. І ми як потенційний Учасник цієї закупівлі це розуміємо і в нашій пропозиції це буде враховано. Але за наявності вимоги до наявності майданчику в даній редакції, участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники чиї майданчики розташовані в межах 10 км від об'єктів, хоч вони і готові надати послуги на умовах оплати їм лише 10 км відстані перевезення. Дана вимога йде в розріз з основними принципами встановленими в ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі", зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Просимо Вас видалили вимогу до відстані розташування майданчика.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: при встановленні вимог до ділянки для складування демонтованого матеріалу Замовник керувався Порядком поводження з відходами, що утворились у зв’язку з пошкодженням (руйнуванням) будівель та споруд внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій або проведенням робіт з ліквідації їх наслідків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2022 р. № 1073, тому встановлена вимога щодо віддаленності до об’єкту демонтажу, слід зазначити, що до тендерної документації будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено