• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 44220000-8 – Столярні вироби (Двері вхідні металопластикові двостулкові, двері внутрішні металопластикові – 44221200-7)

Завершена

47 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 235.00 UAH
Період оскарження: 04.04.2023 23:07 - 10.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

НЕПРАВОМІРНЕ ОБРАННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ

Номер: de288448f688454f827fd0aa027e3201
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-04-012251-a.c9
Назва: НЕПРАВОМІРНЕ ОБРАННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Вимога:
Уповноваженій особі із закупівель Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» ВИМОГА 04-04-2023 р. в електронній системі PROZORRO було оприлюднено оголошення UA-2023-04-04-012251-a на закупівлю «ДК 021:2015 – 44220000-8 – Столярні вироби (Двері вхідні металопластикові двостулкові, двері внутрішні металопластикові – 44221200-7)» на суму 47 000,00 UAH (з ПДВ). По даній тендерній процедурі було подано три пропозиції Учасників , в тому числі і пропозиція ТОВ «Українське міське будівництво» . За результатами проведеного аукціону пропозиції учасників були розташовані слідуючим чином: 1. ФОП Кутенкова О.О на суму 46 000,00 UAH, з ПДВ 2. ФОП "КУКЛА ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА" на суму 46 600,00 UAH, з ПДВ. 3. ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" на суму 46 890,00 UAH, з ПДВ За результатами аукціону , найбільш економічно вигідна пропозиція ФОП Кутенкова О.О. перейшла на кваліфікацію та згідно Протоколу №УО1-91В 36 від 14.04.2023р. була відхилена , як така що не відповідає вимогам Замовника. Наступною пропозицією на кваліфікацію надійшла пропозиція ФОП "КУКЛА ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА", яка відповідно до протоколу №УО1-93В від 14.04.2023р. була визнана Переможною. Відповідно до ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 20 з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «Українське міське будівництво», як учасник закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника , так як пропозиція ФОП "КУКЛА ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА" не відповідає вимогам Замовника та діючому законодавству, а саме: 1. П.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД вимагалось від Учасника вимагалось надання : копії дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.» Порушуючи дану вимогу Учасник – Переможець у складі своєї пропозиції надав довідку в якій відобразив недостовірну інформацію, а саме що для надання послуг , що є предметом закупівлі не потрібні спеціальні дозволи. Звертаємо Вашу увагу , що відповідно до діючого Переліку робіт з підвищеною небезпекою (НПАОП 0.00-4.12-2005) затвердженого Наказом № 15 Державного Комітету України з нагляду за Охороною Праці від 26.01.2005р. п.94. «Роботи верхолазні та на висоті» відносяться до робіт підвищеної небезпеки , які потребують отримання додаткових дозволів. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011р. «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» Додаток 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77) «Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Група Б» відноситься п.3. «Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра». Таким чином , підприємства які виконують роботи на висоті понад 1,3метра повинні ОБОВЯЗКОВО мати відповідну декларацію про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Технічним завданням замовника передбачені наступні види робіт : - монтаж дверних конструкцій висотою 2,395м та 3,04м Тобто роботи вказані у технічному завданні Замовника проводяться і також на висоті до 3,04 м, що явно перебільшує 1,3м. Тому дані роботи ОБОВЯЗКОВО потребують наявність відповідної декларації. На підставі наведених фактів пропозиція Переможця не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню відповідно до п.3 Розділ 5. «Оцінка тендерної пропозиції» : - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 Особливостей; - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; Також повідомляємо, що у зв’язку з тим що Вами вже повторно знехтуванні вимоги діючого законодавства , а саме, що з цих саме причин Ви визнали Переможцем ФОП "КУКЛА ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА" по закупівлі UA-2023-02-20-013349-a на закупівлю «ДК 021:2015 – 44220000-8 – Столярні вироби (Вікно металопластикове 1, вікно металопластикове 2 – 44221100-6)» у того ж саме Учасника, що наводить на корупційну складову, нами направлені відповідні заяви на перевірку правомірності прийнятого рішення , а також всіх закупівель за останні три роки . Нами подані відповідні заяви щодо: - правомірності виконанням робіт Учасником ФОП "КУКЛА ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА" до Державній службі України з питань праці (Держпраці) у продовж 3 років; - правомірності прийнятих рішень НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА" щодо проведення закупівель до Генеральної прокуратури України за останні три роки; - правомірності прийнятих рішень НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА" щодо проведення закупівель до Національного антикоррупційного бюро України за останні три роки. 2. У наданій пропозиції Учасником –Переможцем виявлені технічні невідповідності у файлі технічний опис товару , а саме: Характеристики запропоновані Учасником Примітка Розмір конструкції: - висота –3050 мм; - ширина –1200 мм; Площа конструкції: 3,6564 м.кв.; Якщо ж порахувати , то 3,05*1,2=3,66м.кв. Розмір конструкції: - висота –3050 мм; - ширина –1200 мм; Площа конструкції:: 3,6564 м.кв.; Якщо ж порахувати , то 3,05*1,2=3,66м.кв. Дана невідповідність свідчить про те, що надані характеристики конструкцій не відповідають заявленим саме Учасником –Переможцем , а тому є спотвореними з боку Учасника-Переможця та не можуть бути прийнятими Замовником як правдивими, що в свою чергу приводять до відхилення пропозиції Учасника-Переможця. 3. Окрім того , порушуючи вимоги Замовника , Учасник-Переможець не надав конкретних характеристик щодо шпорс, а саме Учасником-Переможцем у файлі технічний опис товару вказано : наявність шпрос для укріплення конструкцій на фрамугах і створках не менш 18мм, що не є конкретною технічною характеристикою наданого товару, що в свою чергу приводять до відхилення пропозиції Учасника-Переможця. 4. Окрім цього Учасником-Переможцем наданий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/15030 який не є дійсним , так як його дія продовжується на термін дії ДБН 2.6-31:2016, який є скасованим 01.09.2022р., тобто Учасник – Переможець не надав товар у відповідності діючому законодавству, тому підлягає відхиленню. Таким чином, всі вказані вище факти підтверджують повну невідповідність пропозиції Учасника – Переможця вимогам Замовника, тендерної документації та діючому законодавству та підлягає скасуванню . Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст..14, п.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; с.13 ЗУ «Про публічні закупівлі», Стаття 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій. На підставі вищенаведеного ВИМАГАЄМО 1. Відмінити протокол Замовника №УО1-93В від 14.04.2023р., за яким було визнано переможною пропозицію ФОП "КУКЛА ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА" на суму 46 600,00 UAH, з ПДВ. 2. Визнати пропозицію ФОП "КУКЛА ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА" як таку , що не відповідає вимогам Замовника, тендерної документації та законодавству. Директор _________________________ С.В.Грицаєнко
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь Шановний Учаснику! Стосовно Вашого звернення від 18 квітня 2023 року уповноважена особа Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» повідомляє наступне. 1. Щодо надання копії дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності. Відповідно до абзацу 9 пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної документації – тендерна пропозиція подається шляхом завантаження необхідних документів у вигляді файлів зі сканованими копіями документів, а саме подається копія дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Учасником № 2 надано довідку про надання дозволів від 11.04.2023 № 1104-18 в якій зазначено «що чинним законодавством не передбачено отримання дозволу або ліценції на провадження основного виду діяльності 47.19 «Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазин». Жодних вимог щодо відповідності Учасника нормам Переліку робіт з підвищеною небезпекою (НПАОП 0.00-4.12-2005) затвердженого Наказом № 15 Державного Комітету України з нагляду за Охороною Праці від 26.01.2005р. п.94. «Роботи верхолазні та на висоті», Постанови Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011р. «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» Додаток 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77) «Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Група Б» та ДСанПіН 5.5.2.008-01. «Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу (57514)» Замовником не встановлювалось, оскільки предметом закупівлі даних відкритих торгів з особливостями є товар. 2. Учасником № 2 надано документ «Технічний опис товару» від 11.04.2023 № 1104-23 в якому зазначено розмір конструкції дверей вхідних металопластикових двостулкових висота – 3050 мм, ширина – 1200 мм, що повністю відповідає вимогам встановленим Замовником в таблиці 1 Додатку 3 Тендерної документації. Також Учасником № 2 зазначено площа конструкції – 3,6564 мм. Дана площа чітко відповідає площі встановленій Замовником, а саме «Площа конструкції: не менше 3,6176 м.кв - не більше 3,66 м.кв.». При перемноженні висоти 3050 мм на ширину 1200 мм в добутку виходить сума 3,66 м.кв. Однак, що дана площа, що площа яка вказана Учасником, обидві перебувають в допустимих межах площі конструкції вказаної Замовником. Згідно пункту 2 Переліку формальних помилок затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» – помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі … заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Учасником № 2 надано документ «Технічний опис товару» від 11.04.2023 № 1104-23 в якому зазначено технічні характеристики шпрос що відповідають технічним вимогам встановленим Замовником в тендерній документації. 4. Щодо висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/15030. На виконання вимог пункту 11 Додатку 1 Тендерної документації необхідно надати завірені копії документів, які посвідчують якість товару, а саме на профіль, склопакет, фурнітуру (сертифікатів відповідності та/або паспортів якості та/або посвідчень на кожен вид товару тощо). У випадку відсутності зазначених документів, надати лист-пояснення. Учасником № 2 крім вище зазначеного висновку надано діючі сертифікати відповідності на двері зовнішні від 15.12.2022 № 000927, на склопакети від 04.04.2023 № UA0.YT.040404-23 та висновок державної санітарно-епідемологічної експертизи від 23.04.2019 № 602-123-20-1/8725 на пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні. Таким чином Учасником № 2 вимоги тендерної документації виконано повністю. Отже, вимога Учасника №3 не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

порушення

Номер: ebeee2fd157d46adb5fd9bcd6181a1dd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-04-012251-a.a8
Назва: порушення
Вимога:
Ілона, а як ви почуваєтесь, коли ви постійно брешете? Як так можна жити? На що в житті ви сподіваєтесь? Ви ж мені по телефону зовсім інше казали, ніж зараз пишите!!! Як не соромно так поступати з незнайомими людьми? Як ви потім спите? Як ви себе почуваєте, коли так брехали людині? Я-то можу долучити в ДАСУ запис розмови нашоі, у мене все записується по контракту підприємства. Але мені цікаво, як же живе людина, що так щиро бреше людям? Що ж в житті вона планує отримати, коли ні моралі, ні совісті.....Якщо ви вигаражуєте своє керівництво, то повірте-не варто через неі так накручувати колесо своєі карми.... Вас аж жалко , ви як Еллочка-людоєдочка...Я в своі 42 роки ще такоі відвертоі брехні не чула. "Не беріть участі в цьому тендері, ми заключимо із вами договір..."- навіщо брехати, якщо ви ж наперед знаєте, як заплановано вашим проректором. Але не варто так себе соромити через неі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь Шановний Учаснику! Стосовно Вашого звернення від 17 квітня 2023 року уповноважена особа Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» повідомляє наступне. Згідно підпункту 7 пункту 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII – електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Електронна система публічних закупівель Prozorro це онлайн-платформа, де державні та комунальні замовники оголошують тендери на закупівлю товарів, робіт і послуг, а представники бізнесу змагаються на торгах за можливість поставити це державі. Питання які обговорюються в межах даної електронної системи стосуються виключно процедур закупівель. Особисті якості конкретної людини не є об’єктом обговорення на веб-порталі prozorro.gov.ua. Отже, вимога Учасника №1 не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

порушення замовника

Номер: 00a7cc4957a94b5a985dc2c8e6542d99
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-04-012251-a.b7
Назва: порушення замовника
Вимога:
переможець не виконав вимоги замовника: 2.1. Учасник повинен надати детальний технічний опис товару, що пропонується та документи, що підтверджують якість (відповідність, тощо) згідно Таблиці №1. Переможець не пропонує певний товар , а просто копіює вимоги замовника не вказуючи конкретні дані товару, допускаючи висловлювання "або аналог", "не більше", "не менше". Одже, не вказані конкретні параметри запропонованого товару, артикул, виробник
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь Шановний Учаснику! Стосовно Вашого звернення від 17 квітня 2023 року уповноважена особа Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» повідомляє наступне. Стосовно не надання Учасником №2 детального технічного опису. Учасником № 2 надано документ «Технічний опис товару» від 11.04.2023 № 1104-23 в якому чітко прописано розміри конструкцій які Учасник пропонує Замовнику. Стосовно артикулу товару. Учасником № 2 надано сертифікат відповідності на двері зовнішні від 15.12.2022 № 000927 в якому чітко зазначено виробник та модель дверей які відповідають вимогам Замовника. Отже, вимога Учасника №1 не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

вимога надати пояснення

Номер: 70fda8579d134227ba8bcef21e0bce8e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-04-012251-a.b6
Назва: вимога надати пояснення
Вимога:
вимога до замовника щодо надання пояснень: чому замовник порушує пункт тендерноі документаціі, встановлений згідно постанови №1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Замовник порушив умову Тендерноі документаціі проведення відкритих торгів з особливостями, а саме: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь Шановний Учаснику! Стосовно Вашого звернення від 17 квітня 2023 року уповноважена особа Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» повідомляє наступне. Відповідно до положень Постанови №1178 фізична/юридична особа має право звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Звертаємо Вашу увагу, що аналогічні норми законодавства та роз’яснення щодо їх застосування викладені у відповіді на вимогу UA-2023-04-04-012251-a.a2. Отже, вимога Учасника №1 не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

порушення замовником

Номер: f8176a8ce9714dc59b2309042f22cc5f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-04-012251-a.b5
Назва: порушення замовником
Вимога:
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. У разі коли учасник процедури закупівлі стає переможцем кількох або всіх лотів, замовник може укласти один договір про закупівлю з переможцем, об’єднавши лоти. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. ( Радник, ст.12 п.4-5, стр.47)
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Стосовно Вашого звернення від 14 березня 2023 року уповноважена особа Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» повідомляє наступне. Відповідно до положень Постанови №1178 фізична/юридична особа має право звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Зі змісту вимоги UA-2023-04-04-012251-a.b5 неможливо встановити, яке саме порушення мало місце на думку Учасника № 1. При цьому, звертаємо увагу, що аналогічні норми законодавства та роз’яснення щодо їх застосування викладені у відповіді на вимогу UA-2023-04-04-012251-a.a2. Повторно рекомендуємо Вам під час участі в публічних закупівлях керуватися нормами чинного законодавства. Проте, навіть у наведеній у вимозі ст.12 п.4-5, стр.47 журналу «Радник» зазначено: «У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі». Отже, стаття, на яку ви здійснили посилання, свідчить про правомірність відхилення пропозиції Учасника № 1. Повторно закликаємо до систематичного вивчення положень законодавства, що не виключає можливості систематичного аналізу консультацій щодо його застосування, викладених у виданні «Радник». Фрагментарне застосування окремих норм законодавства та окремих частин консультацій, з ігноруванням інших норм та інших консультацій (або інших частин тих самих консультацій) призводить до порушення Учасником № 1 основоположних принципів здійснення публічних закупівель та виключає можливість замовника визнати його переможцем. Отже, вимога Учасника №1 не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

виписка із правил процедури відкритих торгів із особливостями ( Радник, ст.12 п.4-5, стр.47)

Номер: ffb64bba94fb4bea8a910d63daadb509
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-04-012251-a.b4
Назва: виписка із правил процедури відкритих торгів із особливостями ( Радник, ст.12 п.4-5, стр.47)
Вимога:
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Стосовно Вашого звернення від 14 березня 2023 року уповноважена особа Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» повідомляє наступне. Відповідно до положень Постанови №1178 фізична/юридична особа має право звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Зі змісту вимоги UA-2023-04-04-012251-a.b4 неможливо встановити, яке саме порушення мало місце на думку Учасника № 1. При цьому, звертаємо увагу, що аналогічні норми законодавства та роз’яснення щодо їх застосування викладені у відповіді на вимогу UA-2023-04-04-012251-a.a2. Університет є державним замовником в розумінні законодавства з публічних закупівель. Під час здійснення публічних закупівель керується виключно Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, Постановою КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178, наказами Міністерства економіки України та іншими нормативно-правовими актами що стосуються публічних закупівель. Принагідно, радимо Вам, перед участю в публічних закупівлях, детально вивчити вище зазначені нормативні акти та привести документи своїх тендерних пропозицій у відповідність до них, а не лише несистемно покладатися на окремі думки редакційної колегії видання «Радник». Приведення документів тендерних пропозицій у відповідність до вимог законодавства надасть замовнику підстави для визнання учасника, що їх подав, переможцем відповідних процедур закупівель. Отже, вимога Учасника №1 не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

УВАГА ДАСУ- КОРРУПЦІЯ

Номер: 5dc868ee9e3943fd8ac84ca21a3e93e9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-04-012251-a.b3
Назва: УВАГА ДАСУ- КОРРУПЦІЯ
Вимога:
порушення: 1. аналогічний договір не відповідає предмету закупівлі й коду ДК 2. В технічних характеристиках не вказан виробник, модель, артикул товару ( доречі , через таку причину було дискваліфіковано учасника ФОП Кутенкову ОО по минулому тендеру цього ж предмету закупівлі з економією бюджету в 16 000 грн
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Стосовно Вашого звернення від 14 березня 2023 року уповноважена особа Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» повідомляє наступне. Відповідно до положень Постанови №1178 фізична/юридична особа має право звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Зі змісту вимоги UA-2023-04-04-012251-a.b3 неможливо встановити, яке саме порушення мало місце на думку Учасника № 1. Стосовно аналогічного договору, то його Учасником №1 не було надано, тому стверджувати чи відповідає він вимогам встановленими в тендерній документації Замовник не має можливості. В документі Додаток 3 Учасником №1 вказано виробника та модель товару. Радимо Вам переглянути документи, які було Вами підвантажено у складі Вашої тендерної пропозиції, або уточнити Ваше питання. Вимоги, що стосуються інших процедур закупівель, пропонуємо подавати на відповідних сторінках інших процедур в електронній системі закупівель. В межах цієї процедури вимоги, що стосуються інших закупівель, не можуть бути предметом розгляду, а отже, не можуть бути задоволені. Вимога Учасника №1 не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ПОРУШЕННЯ

Номер: 954e8eb749d1464c93ca9344524fd14a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-04-012251-a.a2
Назва: ПОРУШЕННЯ
Вимога:
Замовник порушив умову Тендерноі документаціі проведення відкритих торгів з особливостями, а саме: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Стосовно Вашого звернення від 14 березня 2023 року уповноважена особа Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» повідомляє наступне. У протоколі від 14.03.2023 №УО1-91В чітко описано повний перелік документів, які вимагалися умовами тендерної документації та які не були надані Учасником №1 в складі тендерної пропозиції. Для додаткового звернення уваги Учасника №1 повторно дублюємо текст Протоколу відхилення. В результаті розгляду тендерної пропозиції Учасника № 1 – ФОП Кутенкова Ольга Олександрівна, код ІПН 2974300628, (надалі – Учасник) було виявлено наступне. 1. Відповідно до пункту 5 Недискримінація учасників Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції лист-гарантію стосовно дотримання у своїй діяльності положень вище наведених нормативно-правових актів – норм чинного законодавства України, зокрема: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; Указу Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017; рішення РНБО України від 28 квітня 2017 року (введеного в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017); Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації». Учасником не надано лист-гарантію. 2. Відповідно до пункту 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати довідку в довільній формі, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника (у разі наявності), про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) протягом останніх двох років, яка має містити: дату та номер договору, відомості про Замовника (назва організації, код ЄДРПОУ та юридична адреса), предмет договору, суму договору, строк дії договору. Учасником не надано даної довідки. 3. Відповідно до пункту 1.2. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Учасник на підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 1.1.), має надати копію вказаного договору(-ів) та лист-відгук в довільній формі щодо кожного аналогічного договору. Учасником не надано копії договору(-ів) та лист-відгук в довільній формі щодо кожного аналогічного договору. 4. Відповідно до пункту 13 таблиці Таблиці 2 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати довідку або лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про відсутність випадків не виконання своїх зобов’язань учасником процедури закупівлі за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Якщо Учасник процедури закупівлі, перебуває в обставинах, зазначених в даному пункті, він може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, шляхом підтвердження, сплати або зобов’язання сплати відповідних зобов’язань та відшкодування завданих збитків. Учасником даної довідки не надано. 5. Відповідно до пункту 3 розділу «Інші документи (для учасників – юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку № 1 Тендерної документації Учасник у складі пропозиції надає довідку, складену в довільній формі Учасником (підписану, скріплену печаткою (за наявності), датовану, подану у сканованому форматі), яка містить відомості про Учасника: а) місцезнаходження Учасника, телефон, факс, електронна адреса, банківські реквізити; б) ідентифікаційний код Учасника (код ЄДРПОУ); в) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для Учасників – юридичних та фізичних осіб-підприємців, а також відомості щодо особи, уповноваженої представляти інтереси Учасника (зокрема й підписання документів) в рамках даної процедури закупівлі (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів); г) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). Учасником не надано даної довідки. 6. Відповідно до пункту 1.2. Додатку 3 Тендерної документації Учасник повинен надати гарантійний лист, яким підтверджує, що весь товар, що пропонується для продажу повинен бути новим, тобто таким, що раніше не використовувався, придатним до використання, терміни та умови його зберігання не порушені. Учасником не надано даний гарантійний лист. 7. Відповідно до пункту 8. Додатку 3 Тендерної документації Учасник повинен дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля та надати довідку, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Учасником не надано даної довідки. Виходячи з вищевикладеного Учасником не надано сім документів, які вимагалися умовами тендерної документації Замовника. Згідно пункту 24 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 – Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно пункту 28 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 – Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Згідно підпунктів 2 та 3 пункту 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII – «У тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі; 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); 17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». На підставі вищевикладеного Замовником було встановлено вимоги в тендерній документації, які не були виконані Учасником №1, документи щодо яких не було надано. Таким чином, згідно абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови КМУ № 1178 – Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Перелік відсутніх документів у тендерній пропозиції Учасника зазначено вище та в Протоколі №УО1-91В. Щодо можливості Учасника, згідно пункту 40 Постанови КМУ №1178, виправити помилки за допомогою розміщення Замовником у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно Постанови №1178 «Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Тобто в тендерній пропозиції учасника наявна невідповідність в інформації яка зазначена в двох документах і для уточнення, який документ є вірним Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення даного порушення. Тобто, за загальним правилом, в тендерній пропозиції учасника наявна невідповідність в інформації яка зазначена в двох документах і для уточнення, який документ є вірним Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення даного порушення. Положення пункту 40 Постанови КМУ №1178 наводять перелік випадків, які також вважаються невідповідністю в інформації та/або документах. При цьому, встановлюються обмеження щодо переліку невідповідностей, вимога про усунення яких може бути розміщена замовником. Зокрема, така вимога не може бути встановлена щодо випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Звертаємо увагу, що наявність щонайменше однієї невідповідності, щодо якої замовник не має права подати вимогу про усунення невідповідностей, виключає практичну потребу в поданні такої вимоги, оскільки в силу вимог законодавства всі наявні невідповідності не можуть бути усунуті внаслідок подання такої вимоги, а отже у замовника в будь-якому разі залишиться обов’язок відхилити тендерну пропозицію учасника, що містить таку невідповідність. Пропозиція Учасника №1 не містить інформації та/або документів щодо декількох вимог тендерної документації, щодо яких замовник не має права встановити вимогу про усунення невідповідностей. Не аналізуючи весь обсяг ненаданих Учасником № 1 документів, слід констатувати, що щонайменше документи, зазначені у пункті 6 та пункті 7 протоколу від 14.03.2023 №УО1-91В (необхідність надання яких передбачена пунктом 1.2. Додатку 3 Тендерної документації та пунктом 8. Додатку 3 Тендерної документації відповідно), є (мають бути) документами, що містять інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. В силу пункту 41 Постанови КМУ №1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі наявності відповідних підстав. Формулювання «замовник відхиляє» означає безальтернативний обов’язок замовника відхилити пропозицію учасника за наявності на те підстав. Отже, оскільки Учасником №1 документів, зазначених у пункті 6 та пункті 7 протоколу від 14.03.2023 №УО1-91В не надано, і вони в силу вимог законодавства не є невідповідністю, щодо якої замовник може встановлювати вимогу про усунення невідповідностей, встановлення вимоги щодо іншої частини ненаданих документів та інформації не має сенсу, оскільки навіть надання документів, зазначених у такій вимозі не скасує існування підстав, що обумовлюють обов’язок замовника відхилити пропозицію Учасника № 1. Додатково зауважимо, що згідно підпункту 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» – «Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням». Згідно підпункту 2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» – Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Таким чином, Замовником з метою дотримання вище зазначених норм Закону України «Про публічні закупівлі» було встановлено рівні вимоги для всіх Учасників даної закупівлі. Учасник не має права надати документи лише частково та очікувати подальшої розробки замовником переліку невідповідностей, на усунення яких учасник матиме право подати всі документи, не надані чи неналежно складені під час підготовки первісної редакції тендерної пропозиції. Для унеможливлення такого зловживання правом з боку учасників, законодавством передбачено, що не всі недоліки тендерної пропозиції можуть бути усунуті. Зловживання Учасником №1 правом на виправлення помилок за допомогою розміщення Замовником у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель є не лише грубим порушенням принципу добросовісної конкуренції серед учасників, а ще й є дискримінаційним та не рівним ставленням до інших Учасників закупівлі та є відкритою маніпуляцією для досягнення власної цілі. Принагідно звертаємо увагу, що такого роду порушення з боку ФОП Кутенкової О.О. мають систематичний характер. У зв’язки з цим, пропонуємо більш ретельно ознайомитись з положеннями чинного законодавства про публічні закупівлі. Отже, вимога Учасника №1 не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована

ПОРУШЕННЯ

Номер: d25e011df2664674921449369dcee67c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-04-012251-a.c1
Назва: ПОРУШЕННЯ
Скарга:
Замовник порушив умову Тендерноі документаціі проведення відкритих торгів з особливостями, а саме: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 20.04.2023 00:02
Автор: ФОП Кутенкова О.О., Кутенкова Ольга Олександрівна +380675265812 kutmary@ukr.net