• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони території, промислових і адміністративних будівель ПрАТ «ЗЕРЗ», іншого майна ПрАТ «ЗЕРЗ», а також здійснення контрольно -пропускного режиму на вказаній території Замовника

Торги відмінено

10 020 564.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 102.82 UAH
Період оскарження: 04.04.2023 20:33 - 10.04.2023 09:00
Вимога
Залишено без розгляду

В зв'язку з обставинами, які пов'язані з веденням на території України воєнного стану (Указ президента України №64/2022 від 24.02.2022, Указ затверджено законом № 2102-ІХ від 24.02.2022), віднесенням Запорізької міської територіальної громади до переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточені (блокуванні) (Наказ Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25 квітня 2022 року №75 зі змінами та доповненнями) не менше 2/3 працівників учасника, які будуть залучені до виконання договору, повинні мати зареєстроване місце проживання (перебування) на території територіальних громад Запорізького району Запорізької області. Отже, учасник повинен надати скановану копію паспорту (сторінка з П.І.Б. та сторінка з місцем проживання), або скановану довідку про внесення відомостей до єдиного державного демографічного реєстру (яка додається до ІD-картки) зазначених 2/3 працівників.

Номер: a28108832a23485fbebc522b96c437fa
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-04-012058-a.a3
Назва: В зв'язку з обставинами, які пов'язані з веденням на території України воєнного стану (Указ президента України №64/2022 від 24.02.2022, Указ затверджено законом № 2102-ІХ від 24.02.2022), віднесенням Запорізької міської територіальної громади до переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточені (блокуванні) (Наказ Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25 квітня 2022 року №75 зі змінами та доповненнями) не менше 2/3 працівників учасника, які будуть залучені до виконання договору, повинні мати зареєстроване місце проживання (перебування) на території територіальних громад Запорізького району Запорізької області. Отже, учасник повинен надати скановану копію паспорту (сторінка з П.І.Б. та сторінка з місцем проживання), або скановану довідку про внесення відомостей до єдиного державного демографічного реєстру (яка додається до ІD-картки) зазначених 2/3 працівників.
Вимога:
Що це за вимога така дискримінаційна? У нас зараз 1\3 країни це внутрішньопереміщені особи, то їх що на роботу не брати, бо у них не Запорізька реєстрація? Це взагалі що за свавілля? Зараз під час війни дуже чудово порушувати конституційне право на працю осіб, які втратили домівку та заробіток! Стаття Стаття 43 Конституції України визначає: Кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду трудової діяльності, реалізовує програми професійно-технічного навчання, підготовки і перепідготовки кадрів відповідно до суспільних потреб. Використання примусової праці забороняється. Не вважається примусовою працею військова або альтернативна (невійськова) служба, а також робота чи служба, яка виконується особою за вироком чи іншим рішенням суду або відповідно до законів про воєнний і про надзвичайний стан. Кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом. Використання праці жінок і неповнолітніх на небезпечних для їхнього здоров'я роботах забороняється. Громадянам гарантується захист від незаконного звільнення. Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом. Також стаття 2-1 . Кодексу Законів про працю визначає: Рівність трудових прав громадян України, недопущення дискримінації у сфері праці Забороняється будь-яка дискримінація у сфері праці, зокрема порушення принципу рівності прав і можливостей, пряме або непряме обмеження прав працівників залежно від раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного, соціального та іноземного походження, віку, стану здоров’я, інвалідності, гендерної ідентичності, сексуальної орієнтації, підозри чи наявності захворювання на ВІЛ/СНІД, сімейного та майнового стану, сімейних обов’язків, місця проживання, членства у професійній спілці чи іншому громадському об’єднанні, участі у страйку, звернення або наміру звернення до суду чи інших органів за захистом своїх прав або надання підтримки іншим працівникам у захисті їхніх прав, повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції", а також сприяння особі у здійсненні такого повідомлення, за мовними або іншими ознаками, не пов’язаними з характером роботи або умовами її виконання. Не вважаються дискримінацією у сфері праці встановлені цим Кодексом та іншими законами дії, а також обмеження прав працівників, що залежать від властивих певному виду робіт вимог (щодо віку, освіти, стану здоров’я, статі) чи обумовлені необхідністю посиленого соціального та правового захисту деяких категорій осіб. Законами і статутами господарських товариств (крім акціонерних), сільськогосподарських кооперативів, фермерських господарств, громадських об’єднань, релігійних організацій та заснованих релігійними організаціями юридичних осіб можуть встановлюватися переваги для їхніх засновників (учасників) і членів при наданні роботи, переведенні на іншу роботу та залишенні на роботі в разі звільнення. Особи, які вважають, що вони зазнали дискримінації у сфері праці, мають право звернутися із скаргою до органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини та/або до суду. Та згідно ЗУ "Про охоронну діяльність" (стаття 11) та ПКМУ "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" (пункт 17) Закон НЕ визначає обов’язкового місця проживання працівників за місцем знаходження об’єкту охорони! Зараз у вакансіях не можна встановлювати вимоги щодо віку, місця реєстрації, статі (так-так, роботодавців за це ШТРАФУЮТЬ! Почитайте ЗУ «Про рекламу», а саме статтю 24-1. Реклама послуг із працевлаштування : 1. Забороняється в рекламі про вакансії (прийом на роботу) висувати вимоги за ознаками раси, кольору шкіри, віку, статі, стану здоров’я, інвалідності, підозри чи наявності захворювання на ВІЛ/СНІД, сексуальної орієнтації, політичних, релігійних та інших переконань, членства у професійних спілках або інших громадських об’єднаннях, етнічного та соціального походження, сімейного та майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками, не пов’язаними з характером роботи або умовами її виконання), а Ви таке в тендерній документації прописуєте!? Майте сором! Виключіть цю безглузду, образливу вимогу негайно та внесіть зміни!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В зв'язку з обставинами, які пов'язані з веденням на території України воєнного стану (Указ президента України №64/2022 від 24.02.2022, Указ затверджено законом № 2102-ІХ від 24.02.2022), і знаходженням підприємства в районі проведення воєнних (бойових) дій і в зв'язку з можливістю введення обмеження проживання (перебування) постановою КМ України №1450 від 29.12.2021 «Про порядок встановлення заборони або обмеження на вибір місця перебування чи місця проживання осіб на території, на якій діє воєнний стан» виникла така вимога, яка включена до документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.04.2023 16:40
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 193c976d7c1d4611934572055e5712e9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-04-012058-a.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, роз’ясніть ситуацію: у березні Ви вже закуповували послуги з охорони по закупівлі UA-2023-03-01-012692-a, але її було скасовано, бо У ВАС ВІДПАЛА ПОТРЕБА! Пройшло 5 днів і сталося диво – потреба з’явилася, і Ви знову проводите тендер із тими самими умовами на послуги із фізичної охорони. То чому відпала потреба в минулий раз? Бо «не той» учасник надав найнижчу цінову пропозицію? Що це за беззаконня? Чому Ваш заступник начальника відділу безпеки Накалюжний С.В. подав рапорт про скасування? На підставі чого? І де гарантія, що ця закупівля також не буде скасована через відсутність потреби? Надайте аргументоване пояснення!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У зв’язку з тим, що на території підприємства документально зафіксований факт нестачі металобрухту, виникла потреба в посиленні та організації охорони майданчику для зберігання металобрухту площею 3580 м2, про що внесені відповідні зміни в проект договору. Саме цей факт був підставою для скасування закупівлі UA-2023-03-01-012692-a.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: 659e0a38fc6443868f52e81a316fe205
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-04-012058-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Вами в Додатку №1 в. 8 Розділу Інші документи вимагається: 8. В зв'язку з обставинами, які пов'язані з веденням на території України воєнного стану (Указ президента України №64/2022 від 24.02.2022, Указ затверджено законом № 2102-ІХ від 24.02.2022), віднесенням Запорізької міської територіальної громади до переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточені (блокуванні) (Наказ Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25 квітня 2022 року №75 зі змінами та доповненнями) не менше 2/3 працівників учасника, які будуть залучені до виконання договору, повинні мати зареєстроване місце проживання (перебування) на території територіальних громад Запорізького району Запорізької області. Отже, учасник повинен надати скановану копію паспорту (сторінка з П.І.Б. та сторінка з місцем проживання), або скановану довідку про внесення відомостей до єдиного державного демографічного реєстру (яка додається до ІD-картки) зазначених 2/3 працівників. Ми, як потенційний учасник, вважаємо що наведена вимога Замовника не сприяє добросовісній конкуренції серед учасників, дискримінують учасників, зокрема потенційного учасника, та ставлить їх у нерівне становище тощо. Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, а частиною 4 статті 22 Закону передбачено «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Враховуючи наведене, скаржник вважає, що умови тендерної документації мають бути змінені з метою усунення названих дискримінаційних вимог та узгодження вимог замовника з приписами Особливостей та Закону. Ми маємо кваліфікованих працівників в обсязі не менше 74 осіб, що зареєстровані в різних областях України. та які гові охороняти ваш об'єкт. За таких умов, у вашій закупівлі можуть прийняти участь лише місцеві охоронні підприємства, що суттєво звужує коло учасників. Вимагаємо прибрати зазначену дискримінаційну вимогу!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В зв'язку з обставинами, які пов'язані з веденням на території України воєнного стану (Указ президента України №64/2022 від 24.02.2022, Указ затверджено законом № 2102-ІХ від 24.02.2022), і знаходженням підприємства в районі проведення воєнних (бойових) дій і в зв'язку з можливістю введення обмеження проживання (перебування) постановою КМ України №1450 від 29.12.2021 «Про порядок встановлення заборони або обмеження на вибір місця перебування чи місця проживання осіб на території, на якій діє воєнний стан» виникла така вимога, яка включена до документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.04.2023 16:38