-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт внутрішніх приміщень адміністративної будівлі Мукачівського РУП ГУНП в Закарпатській області за адресою м.Мукачево вул.Ярослава Мудрого ,8
Завершена
5 300 638.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 53 006.38 UAH
мін. крок: 1% або 53 006.38 UAH
Період оскарження:
04.04.2023 17:33 - 09.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірність прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця.
Номер:
189454be4e9f4512b23040d6e1936e69
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-04-011519-a.c2
Назва:
Неправомірність прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця.
Вимога:
Шановний замовник!
З огляду на неправомірні дії стосовно визначення переможця ФОП «РЕМЕТА ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ» та надання 24 годин на виправлення вимушені подати дану вимогу, враховуючи нижченаведене:
1. Згідно тендерної документації додатку 1 п. 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підпункту 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Дата прийняття на роботу необхідних працівників не може бути пізніше дати оголошення процедури закупівлі.
Учасником були надані договори та накази на прийняття працівників відповідної кваліфікації пізніше дати оголошення закупівлі, що є порушенням вимоги замовника.
2. Згідно вимог тендерної документації додатку 1 п.1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, підпунктом 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Замовником вимагалось надати договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, учасником не було надано жодного підтверджуючого документа, відповідно дана вимога не була виконана.
3. Учасник повинен був виконати вимоги тендерної документації згідно додатку 1, пункту 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти повністю виконаний договір з поточного або капітального ремонту об’єктів чи споруд – ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи. Жоден з договорів наданих учасником у складі своєї пропозиції не є аналогічним згідно до вимог замовника. Наданий договір «Договір з ГУНП» неможливо ідентифікувати до якого ДК він відноситься, до даного договору учасник також не надав підтвердження про його повне виконання, як вимагалось тендерною документацією додатком 1, пунктом 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), підпунктом 3.1.3, також відсутній лист-відгук від замовника, вказаного у договорі.
4. Учасник завантажив файл «Витяг платника єдиного податку.pdf», в якому вказується що він є платником єдиного податку третьої групи, та сплачує 5% від валового обороту до державного бюджету у вигляді податків та зборів. Згідно «Договірної ціни» сплата всіх податків та зборів становить 93 578 грн., що становить 2% від тендерної пропозиції учасника, відповідно до наданих кошторисних розрахунків, а також у «Зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва». Згідно вищенаведеного можна стверджувати що договірна ціна надана замовником не відповідає системі оподаткування на якій знаходиться учасник, та в ній не передбачені всі відповідні статті витрат.
5. Відповідно до предмету закупівлі технічного завдання наведеного в ТД замовник вимагав виконати наступні роботи:
Згідно ТЗ вимагалось виконати такі роботи:
П.30. – "Шпаклювання стін мінеральною шпаклівкою "Cerezit";
П.33. – "Шпаклювання стін мінеральною шпаклівкою "Cerezit";
П.40. – ""Улаштування каркасу підвісних стель "Армстронг";
П.48. – "Укладання плит стельових в каркас стелі "Армстронг";
П.89. – "Шпаклювання стін мінеральною шпаклівкою "Cerezit".
Згідно кошторисної документації наданої учасником, дані пункти технічного завдання відсутні або являються не коректними зг. Додатку 2 ТД. Даний факт свідчить що пропозиція учасника не відповідає предмету закупівлі і порушує технічні та якісні показники, та така помилка не може вважатись невідповідністю, яку учасник може виправити відповідно до пункту 40 Особливостей протягом 24 годин.
Відповідно до виявлених порушень, замовнику слід скасувати рішення про визначення переможця ФОП «РЕМЕТА ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Неправомірне визначення переможця.pdf 27.04.2023 10:44
Дата подачі:
27.04.2023 10:44
Вирішення:
На Вашу вимогу відповідаємо:
1.Згідно Закону «України про правовий режим воєнного стану» від 22.02.22. ,на підставі Постанови КМУ від 19.03.22 р.№334, ФОП Ремета В.М. перезареєструва працівників та призначив відповідним приказом.Щодо підтвердження ПІБ працівників надано ідентифікаційні коди та паспорти працівників.
2.ФОП Ремета В.М. надав інформацію в довільній формі про обладнання,матеріально-технічну базу,яке необхідне для виконання предмету закупівлі
3.При вимаганні одного листа-відгука та аналогічних договорів ФОП Ремета В.М. надав в кількості -2 шт.
4. Згідно Закону № 2142 додано норму, яка передбачає право перейти на спрощену систему після 01.04.2022 р.В разі порушення учасником вказаного переходу відповідальність ФОП Ремета В.М. несе перед податковими органами.
5.Вказані Вами терміни :
П.30. – "Шпаклювання стін мінеральною шпаклівкою "Cerezit"
П.33. – "Шпаклювання стін мінеральною шпаклівкою "Cerezit";(неправильна подана Вами інформація)
П.40. – ""Улаштування каркасу підвісних стель "Армстронг";
П.48. – "Укладання плит стельових в каркас стелі "Армстронг";
П.89. – "Шпаклювання стін мінеральною шпаклівкою "Cerezit".
є присутні в технічному завданні та кошторисах ФОП Ремета В.М. та відповідають ДСТУ.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
заперечення щодо визначення переможцем ФОП "РЕМЕТА ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ"
Номер:
d22e88cf274e49bfbc1e28222ca9419b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-04-011519-a.a1
Назва:
заперечення щодо визначення переможцем ФОП "РЕМЕТА ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ"
Вимога:
Відповідно до п. 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. У разі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівель з використанням укрупнених показників вартості робіт пункти 5.3 – 5.30 та 5.33 цієї Настанови не застосовуються. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Замовник вимагає відповідно до п.6 Розділу 3 ТД Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації також необхідно завантажити: • договірну ціну. Одночасно відповідно до Додатку 2 Замовником передбачено врахувати вимоги НАСТАНОВИ Правила визначення вартості будівництва. Всупереч цьому, Учасник ФОП "РЕМЕТА ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ" не виконав умови ТД замовника у цій частині, зокрема, договірна ціна ФОП "РЕМЕТА ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ", надана ним при участі у закупівлі, не містить розрахунків на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови та розрахунків на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, а саме Учасник вказав прочерки у Розрахунку №11 і №12 Договірної ціни, що не відповідає умовам Тендерної документації Замовника. Вказане вище підтверджується рішеннями АМКУ з цього питання (рішення АМКУ додаються до Вимоги). Враховуючи викладене вище, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ФОП "РЕМЕТА ВАСИЛЬ МИХАЙЛОВИЧ".
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 06.07.2021 № 15190 інфляція.pdf 26.04.2023 10:59
- рішення від 04.08.2021 № 17859 Інфляція.pdf 26.04.2023 10:59
- рішення від 14.07.2021 № 16115 інфляція.pdf 26.04.2023 10:59
- Рішення від 19.01.2021 № 931 інфляція стор 15-16.pdf 26.04.2023 10:59
- Договірна ціна.pdf 26.04.2023 10:59
Дата подачі:
26.04.2023 10:59
Вирішення:
На Вашу вимогу відповідаємо,що ФОП Ремета В.М. подав тендерну пропозицію згідно технічного завдання ТД закупівлі,яка є найбільш економічно вигідною для Замовника.Щодо ризику та додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами згідно Настанови:
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Виходячи з визначення додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами ,а саме враховуючи що роботи закупівлі , внутрішні оздоблювальні і виконуються в одному об’єктному кошторисі ,а всі інші глави об’єктів кошторисної документації відсутні що становить незначний термін будівництва.На підставі інвесторської ПКД розрахунок на дані витрати невраховано.
В нашому випадку роботи проводяться в існуючих робочих приміщень,де вже враховано коефіцієнт впливу на умови виконання робіт (відповідно ризику).
Примітка:наведений вами приклад відрізняється а саме:
-умовам тендерної документації
-технічному завданню(видам робіт,технології робіт-яка однозначно викликає коригування проекту та використання матеріалів,що залежать від імпортних компонентів)
-вартістю робіт -13 427 605 грн.
Статус вимоги:
Відхилено