-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Влаштування системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні гуртожитку Відокремленого структурного підрозділу «Технолого - економічний фаховий коледж Білоцерківського національного аграрного університету», розташованого за адресою: Київська область, м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 32 (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Торги відмінено
263 807.77
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 319.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 319.04 UAH
Період оскарження:
04.04.2023 16:09 - 30.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні дії Замовника щодо визначення переможця процедури закупівлі (відкриті торги) та прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника Влаштування системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні гуртожитку Відокремленого структурного підрозділу «Технолого - економічний фаховий коледж Білоцерківського національного аграрного університету», розташованого за адресою: Київська область, м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 32 (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Номер:
3ca34d4659124826b6abd250f6576ec7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-04-010200-a.a8
Назва:
Скарга
на неправомірні дії Замовника
щодо визначення переможця процедури закупівлі (відкриті торги)
та прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника
Влаштування системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні гуртожитку Відокремленого структурного підрозділу «Технолого - економічний фаховий коледж Білоцерківського національного аграрного університету», розташованого за адресою: Київська область, м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 32 (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Скарга:
Скарга
Керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до першого абзацу ч.8 статті 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дій чи бездіяльності Замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частиною дванадцятою статті 29 цього Закону, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Фізична особа підприємець Мельниченко Олександр Володимирович має беззаперечні підстави вважати прийняте рішення Замовника відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій №6 від 5 травня 2023 року, щодо визначення Переможцем процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями) учасника ФОП ЯРМОЛЕНКО ТАМАРУ МИКОЛАЇВНУ, неправомірним, незаконним та безпідставним, а також таким, яке не відповідає вимогам (кваліфікаційним вимогам) тендерної документації Замовника та відповідно грубо порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- 10.05.2023 року СКАРГА (ВИМОГА) до АМКУ, щодо неправомірного визначення Переможця процедури закупівлі.pdf 10.05.2023 22:43
- Лист-відповідь від ТОВ ФАКТУМ 08.05.23р..pdf 10.05.2023 22:43
- Додаток до Листа-звернення - 06. Сертифікати ISO та ДСТУ ISO ТОВ Елітпожсервіс.pdf 10.05.2023 22:43
- Лист-звернення ФОП Мельниченко О.В. до ТОВ ФАКТУМ 08.05.23р..pdf 10.05.2023 22:43
- Квитанція-2305436597.pdf 10.05.2023 22:49
- рішення від 12.05.2023 № 6421.pdf 12.05.2023 14:21
- інформація про резолютивну частину рішення від 23.05.2023 № 7112.pdf 24.05.2023 12:54
- рішення від 23.05.2023 № 7112.pdf 26.05.2023 09:55
- відповідь АМКУ на скаргу.pdf 16.05.2023 11:17
- Відповідь_АМКУ_скарга_2.doc 16.05.2023 11:17
- протокол відхилення.pdf 16.05.2023 11:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.05.2023 22:46
Дата розгляду скарги:
23.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.05.2023 14:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.05.2023 09:55
Дата виконання рішення Замовником:
29.05.2023 15:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Уповноваженої особи, протокол № 8 від 29.05.2023р., Скасувати рішення про визначення фізичної особипідприємця Ярмоленко Тамари Миколаївни переможцем процедури закупівлі — "Влаштування системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні гуртожитку Відокремленого структурного підрозділу "Технолого - економічний фаховий коледж Білоцерківського національного аграрного університету", розташованого за адресою: Київська область, м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 32 (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-04-04-010200-a на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.05.2023р. № 7112-р/пк-пз
Вимога
Є відповідь
CКАРГА (ВИМОГА) на неправомірні дії Замовника щодо визначення переможця процедури закупівлі (відкриті торги), прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника Влаштування системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні гуртожитку Відокремленого структурного підрозділу «Технолого - економічний фаховий коледж Білоцерківського національного аграрного університету», розташованого за адресою: Київська область, м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 32 (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Номер:
e3356a743d4c4d3e966f12b2bfe99dfc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-04-010200-a.c7
Назва:
CКАРГА (ВИМОГА)
на неправомірні дії Замовника
щодо визначення переможця процедури закупівлі (відкриті торги),
прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника
Влаштування системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні гуртожитку Відокремленого структурного підрозділу «Технолого - економічний фаховий коледж Білоцерківського національного аграрного університету», розташованого за адресою: Київська область, м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 32 (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Вимога:
Фізична особа підприємець Мельниченко Олександр Володимирович має беззаперечні під-стави вважати прийняте рішення Замовника відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій №6 від 5 травня 2023 року, про визначення Переможцем процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями) учасника ФОП ЯРМОЛЕНКО ТАМАРУ МИКОЛАЇВНУ, неправомірним, незаконним та безпідставним, а також таким, яке не відповідає вимогам (кваліфікаційним вимогам) тендерної документації та відповідно грубо порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимоги тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист-звернення ФОП Мельниченко О.В. до ТОВ ФАКТУМ 08.05.23р..pdf 08.05.2023 17:16
- 08.05.2023 року СКАРГА (ВИМОГА) до Замовника, щодо неправомірного визначення Переможця процедури закупівлі.pdf 08.05.2023 17:16
- Додаток до Листа-звернення - 06. Сертифікати ISO та ДСТУ ISO ТОВ Елітпожсервіс.pdf 08.05.2023 17:16
- Лист-відповідь від ТОВ ФАКТУМ 08.05.23р..pdf 08.05.2023 17:16
Дата подачі:
08.05.2023 17:16
Вирішення:
відповідно до рішення Уповноваженої особи від 11.05.2023р., протокол № 7, відхилено пропозицію ФОП Ярмоленко Тамара Миколаївна
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо аналогічного договору
Номер:
6cd6d699e983497b90a4a32554469abe
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-04-010200-a.a6
Назва:
Щодо аналогічного договору
Вимога:
Добрий день. Детально ознайомившись із вимогами тендерної документації, було встановлено невідповідність: «п. 3 Додатку 3 до тендерної документації - Довідка в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, не менше одного (із зазначенням повної назви та місцезнаходження контрагента (замовника) по аналогічному договору, найменування предмету договору, номер аналогічного договору і дату його укладення, ідентифікатор закупівлі згідно, якої був укладений договір).
Для підтвердження подаються:
- копія договору, зазначеного у довідці з усіма додатками та змінами, копії актів виконаних робіт або наданих послуг, або акт приймання будівельних робіт аналогічного договору, зазначеного учасником в довідці.
Лист-відгук від замовника за аналогічним договором, який повинен містити інформацію про предмет договору, номер та дата договору, інформація щодо порушення умов договору. Лист-відгук повинен бути оформлений на бланку замовника за аналогічним договором, містити номер та дату видачі». Уточніть, будь ласка, що саме Ви маєте на увазі під аналогічним договором. Який конкретно договір вважатиметься аналогічним? Адже, нам як потенційному учаснику ринку незрозуміло, що саме ви маєте на увазі під аналогічним договором. А уточнення щодо яким саме повинен бути аналогічний договір зазначено не було. А це може стати причиною відхилення учасника, у випадку, якщо учасник надасть аналогічний договір, як він вважає аналогічним за предметом закупівлі, але замовник таким вважати не буде.
Виходячи із вищесказаного, просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині та уточними що .
Відповідно до п. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.04.2023 17:59
Вирішення:
Добрий день. Замовником оголошено та опубліковано процедуру «відкриті торги з особливостями» за предметом закупівлі «Влаштування системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні гуртожитку Відокремленого структурного підрозділу «Технолого - економічний фаховий коледж Білоцерківського національного аграрного університету», розташованого за адресою: Київська область, м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 32 (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)» відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178.
По суті вимоги: відповідно до пункту 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих Особливостей.
Так, відповідно до абзацу 5 пункту 28 особливостей визначено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту, а саме: у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Крім того, абзацом 2 пункту 45 Особливостей визначено, що у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Таким чином, у додатку 3 до Тендерної документації Замовником встановлено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним відповідно до статті 16 Закону.
У своїй діяльності Замовник керується вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримується принципів проведення закупівлі, визначених статтею 5 Закону. Тому при встановленні вимоги щодо надання аналогічного договору Замовником не було визначено конкретну назву предмету договору, оскільки це може звузити коло Учасників.
Так, під аналогічним договором маются на увазі послуги (роботи) за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи на ВЛАШТУВАННЯ (МОНТАЖ, ВСТАНОВЛЕННЯ) СИСТЕМИ ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ ТА УПРАВЛІННЯ (КЕРУВАННЯ) ЕВАКУАЦІЄЮ ЛЮДЕЙ. Тобто, предмет аналогічного договору має бути ідентичними за суттю виконання послуг (робіт) і може мати інше формулювання.
Через відсутність порушень норм законодавства Замовником, вимушені відмовити Вам у задоволенні вашої вимоги.
Дякуємо за розуміння.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.05.2023 09:02
Вимога
Вирішена
Вимога Замовника до учасників процедури закупівлі, якою Замовник грубо порушує норми чинного законодавство України
Номер:
e9918036041243f19de4ceb91f296df0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-04-010200-a.c5
Назва:
Вимога Замовника до учасників процедури закупівлі, якою Замовник грубо порушує норми чинного законодавство України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі - В ДОДАТКУ №2 до тендерної документації ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі надати:
згідно п.1. У складі тендерної пропозиції надати кошторисну документацію, що повинна бути складена відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281 із застосуванням: програмного комплексу АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації.
У вас, як у Замовника процедури закупівлі відсутня вимога до учасників, яка є "обов'язковою" згідно чинного законодавства України, а саме: щодо надання учасниками кошторисної документації, яка розроблена в "ЛІЦЕНЗІЙНОМУ" програмного комплексу АВК-5!!!
ч.3. статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено наступне - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Шановний Замовнику процедури закупівлі наголошуємо вам на ключовому словосполученні - "передбачені законодавством".
Вимога щодо надання учасниками кошторисної документації в програмному комплексі, яка не має "ЛІЦЕНЗІЇ" - грубо порушує чинне законодавство України, а саме п.1 ст.32 Закону України «Про авторське право і суміжні права».
Вищезазначена нами інформація має наступне законне підгрунтя з огляду на наступне:
1. На чинній Ліцензії на використання ПК АВК-5 у власному виробництві, чітко зазначено - "без права передачі третім особам"!!!
2. Виняткові майнові права на комп’ютерну програму «Програмний комплекс АВК-5 «Автоматизований випуск на ПЕОМ кошторисно-ресурсної документації» належить ТОВ «НВФ «АВК Созидатель» на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію авторського права на твір № 25594 від 09.09.2008р.
3. Згідно з п.1 ст.32 Закону України «Про авторське право і суміжні права» від 23.12.1993 № 3792-ХІІ автору та іншій особі, яка має авторське право, належить виключне право надавати іншим особам дозвіл на використання твору будь-яким одним або всіма відомими способами на підставі авторського договору.
4. Умови придбання та супроводження ПК АВК-5 у всіх офіційних дилерів на території однакові. Вартість послуг встановлюється ТОВ «НВФ «АВК Созидатель» та оприлюднюється на офіційному сайті компанії http://avk5.com.ua/price_list_2014.html.
З наведеного слідує відсутність цінової конкуренції на відповідному ринку щодо закупівлі ліцензійного супроводження ПК АВК-5.
Для підтвердження вищезазначеної інформації, відповідно до абз.2 ч.15 ст.29 Закону України "Про публічні закупівлі" - Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Пропонуємо вам, як Замовнику дотримуватися норми статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" і з метою підтвердження вищезазначеної інформації, щодо законності надання учасниками тендерної документації - яка виконана в програмному комплексі АВК-5, який не має "ЛІЦЕНЗІЮ" - грубо порушує і не передбачене чинним законодавством України.
Рекомендуємо, як Замовнику, який представляє Державну установу, а окрім того Вищий Навчальний заклад, який "зобов'язаний" дотримуватися норм чинного законодавства України і Закону України «Про авторське право і суміжні права» не є винятком із правил, звернутися до офіційного розробника «Програмного комплексу АВК-5 «Автоматизований випуск на ПЕОМ кошторисно-ресурсної документації» ТОВ «НВФ «АВК Созидатель».
В випадку офіційного підтвердження вищезазначеної інформації від розробника ТОВ «НВФ «АВК Созидатель», в чому ми ні на хвильку не сумніваємося, наполягаємо на долученні вимоги, щодо надання учасниками кошторисної документації, яка розроблена саме в "ЛІЦЕНЗІЙНОМУ" програмному комплексі АВК-5 або іншому "ЛІЦЕНЗІЙНОМУ" програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (документ повинен бути чинним протягом усього періоду виконання робіт), адже дана вимога порушує норми чинного законодавства України - ст.32 Закону України «Про авторське право і суміжні права» від 23.12.1993 № 3792-ХІ.
Окрім того ніщо і ніхто не заважає будь-якому Учаснику придбати та встановити на ПК - "Ліцензовану програму" для складання кошторисної документації та розрахунків договірних цін. (Ціна питання не перевищує - 10 000 грн. а час на встановлення складає - не більше 2 годин.).
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, щодо вимоги надання учасниками кошторисної документації із застосуванням: "Ліцензійного" програмного комплексу АВК-5 або у іншому Аналогічному Ліцензійному програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.04.2023 12:15
Вирішення:
Внесено зміни в Тендерну документацію
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінація учасників
Номер:
b7c7f68ded8d43fd8ae8522ea8aa0dc1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-04-010200-a.c4
Назва:
Дискримінація учасників
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі - В ДОДАТКУ №2 до тендерної документації ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі надати:
згідно п.1. У складі тендерної пропозиції надати кошторисну документацію, що повинна бути складена відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281 із застосуванням: програмного комплексу АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації.
А чому учасник "зобов'язаний" надати кошторисну документацію виконану саме в програмному комплексі АВК-5, а чому ви не "дозоляєте" учасникам складати та надавати кошторисну документацію, яка виконана в Аналогічному програмному комплексі, які розроблені і їх застосування не заборонене в Україні жодним нормативним документом.
В Україні розроблені і успішно застосовуються, наприклад нами Ліцензійне автоматизоване (забезпечення) - "Будівельні технології - "СМЕТА".
Окрім того в Україні застосовуються і інші програмні комплекси, такі як "Експерт-кошторис", "СМЕТА ДСТУ".
Виходячи з вищезазначеної інформації наполягаємо на внесенні змін до вимог тендерної документації, щодо можливості учасниками при складанні кошторисної документації використовувати програмний комплекс АВК-5, або інший "Аналогічний" Ліцензований програмний комплекс для складання кошторисної документації.
Вимогою до учасників, щодо складання кошторисної документації саме з застосуванням програмного комплексу АВК-5 ви навмисно обмежуєте кількість потенційних учасників процедури закупівлі та грубо порушуєте їхні законні права та інтереси, щодо участі в закупівлі.
Наполягаємо на внесені змін до тендерної документації, щодо "можливості" надання учасниками кошторисної документації виконану в програмному комплексі АВК-5, або іншому "Аналогічному" Ліцензованому програмному комплексі для складання кошторисної документації та не порушувати Закон України "Про публічні закупівлі", а саме норми ст.22 ч.4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.04.2023 11:53
Вирішення:
Внесено зміни в Тендерну документацію
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ВИМОГА до Замовника, щодо внесення змін до тендерної документації, яка регламентується та є "обов'язковою" відповідно до Постанови №852
Номер:
21b238fd14b44dc5affcba36846fbbcb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-04-010200-a.b3
Назва:
ВИМОГА до Замовника, щодо внесення змін до тендерної документації, яка регламентується та є "обов'язковою" відповідно до Постанови №852
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі - В ДОДАТКУ №3 до тендерної документації ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі надати:
На 1) Керівника робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому, трудової книжки/послужного списку.
Ваша вимога, до учасників процедури закупівлі повністю не узгоджується з Постановою №852 від 23.11.2016 року, в якій чітко зазначено, що Керівник робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинен мати: стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту.
Тобто виходячи з вищезазначеної інформації в Постанові №852 від 23.11.2016 року, чітко прописано, і зазначено сполучник "або"!!! Тобто при наявності в керівника робіт стажу роботи за цим видом робіт не менше трьох років (що підтверджується копією диплому, трудової книжки) або в органах та підрозділах цивільного захисту що підтверджується копією - послужного списку).
Відповідно до змісту речення, яке зазначене в вашій тендерній документації - "що підтверджується копією диплому, трудової книжки/послужного списку" ви не надаєте можливість учасникам надати копію диплому, трудової книжки "або" копію послужного списку, у вас зазначено чітко що підтверджується копією диплому, трудової книжки/послужного списку".
Наполягаємо на Внесені змін до вимог тендерної документації відповідно до того, як це рагламентується та передбачається чинною Постановою №852 від 23.11.2016 року і не перекручуйте норми чинного законодавства України. Вам на це ніхто не дає ніякого права, ви не законотворці, а Державна установа, які є розпорядником державних коштів і "зобов'язані" дотримуватися норм чинного законодавства України.
Окрім того, вимога до учасників саме в такому виконанні "що підтверджується копією диплому, трудової книжки/послужного списку", щодо наявності документів у керівника робіт була визнана, як дискримінаційна постійно діючою колегією АМКУ рішення №5167 від 20.04.2023 року (питання №1)!!! (Додаємо як доказ для всіх учасників та хитрого Замовника, який беззаперечно і це видно не озброєним оком ЛОБІЮЄ інтереси зацікавленого учасника та навмисно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі"!!!
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 20.04.2023 №5167 (питання №1).pdf 27.04.2023 11:26
Дата подачі:
27.04.2023 11:26
Вирішення:
Внесено зміни в Тендерну документацію
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника, щодо процедури закупівлі послуг Влаштування системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні гуртожитку Відокремленого структурного підрозділу «Технолого - економічний фаховий коледж Білоцерківського національного аграрного університету», розташованого за адресою: Київська область, м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 32 (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Номер:
7e30c76a28be4a64bfefbb5bdf961013
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-04-010200-a.a2
Назва:
СКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника, щодо процедури закупівлі послуг
Влаштування системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні гуртожитку Відокремленого структурного підрозділу «Технолого - економічний фаховий коледж Білоцерківського національного аграрного університету», розташованого за адресою: Київська область, м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 32 (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Скарга:
У тендерній документації Замовник допустився численних порушень чинного законодавства, у тому числі грубих порушень ЗУ «Про публічні закупівлі», які суттєво обмежують конкуренцію під час проведення процедури Закупівлі. Такі вимоги по відношенню до нас, як до потенційного учасника є дискримінаційними та порушують наші законні права та інтереси, щодо участі в закупівлі, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ п.4 - ДСТУ ISOIEC 17021-12015 п.9.1.3.3.pdf 07.04.2023 13:41
- Доказ п.3 - Копії витягів з протоколів+посвідчень присвоєння кваліфікаційних розрядів.pdf 07.04.2023 13:41
- Доказ п.2 - Копія чинної Ліцензії - Мельниченко О.В..pdf 07.04.2023 13:41
- Доказ п.1 - Копії дипломів про освіту Бабенко Л.П. - керівник робіт.pdf 07.04.2023 13:41
- Доказ п.4 - Додаток №2 Технічне завдання.pdf 07.04.2023 13:41
- Доказ п.2 - Постанова КМУ №852 розділ Монтаж системи ПС і СО п.16.pdf 07.04.2023 13:41
- Доказ п.3 - Постанова КМУ №852 розділ Монтаж системи ПС і СО п.п.14-15.pdf 07.04.2023 13:41
- Доказ п.1 - Постанова КМУ №852 розділ Монтаж системи ПС і СО п.14.pdf 07.04.2023 13:41
- Доказ п.1 - Скан-копія трудової книжки Керівника робіт - Бабенка Л.П..pdf 07.04.2023 13:41
- 07.04.2023р. Скарга до АМКУ ВСП ТЕХНОЛОГО-ЕКОНОМІЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ.pdf 07.04.2023 13:41
- Доказ п.3 - Скан-копія сторінок Державного стандарту.pdf 07.04.2023 13:41
- Доказ п.2 - Додаток №2 Технічне завдання.pdf 07.04.2023 13:41
- рішення від 11.04.2023 №4491.pdf 11.04.2023 18:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2023 №5093.pdf 20.04.2023 14:37
- рішення від 19.04.2023 №5093.pdf 24.04.2023 15:47
- Відповідь АМКУ на скаргу.pdf 13.04.2023 15:25
- Відповідь_АМКУ_скарга.doc 13.04.2023 15:25
- Перелік змін.pdf 13.04.2023 15:25
- рішення від 18.08.2022 №5454 (п. 10).pdf 13.04.2023 15:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.04.2023 13:49
Дата розгляду скарги:
19.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.04.2023 18:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.04.2023 15:48
Дата виконання рішення Замовником:
25.04.2023 17:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Уповноваженої особи, протокол № 3 від 25.04.2023р., до Тендерної документації на закупівлю послуг: «Влаштування системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні гуртожитку Відокремленого структурного підрозділу «Технолого - економічний фаховий коледж Білоцерківського національного аграрного університету», розташованого за адресою: Київська область, м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 32 (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)» (оголошення № UA-2023-04-04-010200-a), внесено зміни на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.04.2023р. № 5093-р/пк-пз
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА ДО ЗАМОВНИКА, щодо обовязковості наявності в вимогах, щодо надання сертифікатів відповідності звіту аудиту, який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату
Номер:
60db5c9518e247218e8146cf0bbb874e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-04-010200-a.c1
Назва:
ВИМОГА ДО ЗАМОВНИКА, щодо обовязковості наявності в вимогах, щодо надання сертифікатів відповідності звіту аудиту, який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації, нам як потенційному Учаснику не зрозуміло, чому ви по відношенню до одного сертифікату відповідності вимагаєте надання Учасниками процедури закупівлі звіту аудиту, який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату (наприклад для Сертифікату ДСТУ – Н CEN/TS 54-14 2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування», а до Сертифікату ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи», стосовно обслуговування систем безпеки та електромонтажних робіт та Сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», стосовно обслуговування систем безпеки та електромонтажних робіт не вимагаєте??? Чи ви готові визнати переможцем Учасника, в якого сертифікати відповідності є вже "недійсними"???
На підтвердження відповідності надати - Сертифікат ДСТУ – Н CEN/TS 54-14 2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування» разом зі звітом аудиту, який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату та Сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи», стосовно обслуговування систем безпеки та електромонтажних робіт.
4.5. Учасник на підтвердження відповідності вимогам технічного завдання надає Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», стосовно обслуговування систем безпеки та електромонтажних робіт.
Наполягаємо на внесенні відповідних змін до вимог тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.04.2023 12:49
Вирішення:
Добрий день. Замовником оголошено та опубліковано процедуру «відкриті торги з особливостями» за предметом закупівлі «Влаштування системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні гуртожитку Відокремленого структурного підрозділу «Технолого - економічний фаховий коледж Білоцерківського національного аграрного університету», розташованого за адресою: Київська область, м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 32 (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи)» відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178.
По суті вимоги: відповідно до пункту 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих Особливостей.
Так, відповідно до п. 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зауважимо, що Замовник не має спеціалістів відповідної кваліфікації, для перевірки, контролю наданих послуг, та задля уникнення можливих негативних наслідків Замовником було прийнято рішення про те, що учасники мають бути сертифіковані відповідними компетентними органами. Так, Сертифікаи підтверджують те, що учасник закупівлі - є компетентним у відповідній галузі, а також те, що він при виконанні робіт буде дотримуватись усіх встановлених, у тому числі міжнародних, стандартів якості та бере на себе відповідальність за порушення таких норм при наданні послуг. Відповідно до ст. 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» - акредитація здійснюється національним органом України з акредитації. Національний орган України з акредитації є державною організацією, яка утворюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку, та провадить некомерційну господарську діяльність. Замовник вважає за необхідне включити таку вимогу, щоб мати підтвердження від державного органу - відповідність Сертифіката учасника. При цьому Замовник не вважає, що такими вимогами дискредитує учасників. Замовник лише намагається залучити до виконання послуг з влаштування системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей кваліфікованих учасників, які підтвердили свою кваліфікацію у відповідних державних органах.
Зважаючи на все вищевикладене та керуючись нормами чинного законодавства України, Замовником були встановлені вимоги в тендерній документації щодо надання певних сертифікатів.
В Додатку 2 до Тендерної документації зазначено: «Документи, подані учасниками у складі пропозиції повинні бути чинними на момент подання пропозицій, якщо інше не зазначено серед вимог оголошення.»
Через відсутність порушень норм законодавства Замовником, вимушені відмовити Вам у задоволенні вашої вимоги.
Дякуємо за розуміння.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.05.2023 09:02