-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Металопластикові конструкції (вікна, двері) по коду ДК 021:2015 «44220000-8 Столярні вироби»
Зміни до річного плану закупівель,кошти НСЗУ Категорія: підприємства,установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 ЗУ"Про публічні закупівлі"
Завершена
544 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 720.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 720.00 UAH
Період оскарження:
04.04.2023 15:52 - 14.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на неправомірне відхилення та Вимога
Номер:
fec11d876296423382f256bffb9295ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-04-009790-a.b4
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення та Вимога
Вимога:
Скарга на рішення замовника КНП «Ратнівська ЦРЛ» , стосовно неправомірної дискваліфікації ТОВ «Глорія-В»
П.2 Розділу 4 Тендерної документації передбачено, що «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей»
Тобто, Замовником всупереч ЗУ «Про публічні закупівлі» та Умов тендерної документації не надано Учаснику ТОВ «глорія-В» час на виправлення невідповідністей.
З приводу суперечливих питань, за якими пропозиція ТОВ «Глорія-В» відхилені Замовником, та які зазначені в Протоколі від 24.04.2023 р. повідомляємо наступне:
1. «Учасник не надав відповідно пункту 6.5. Додатку №3 тендерної документації протокол випробування №0843-Б від 16.11.2022р. виданого ВЛ ДП «Тернопільстандартметрологія» на склопакети в якому саме має бути вказане значення приведеного опору теплопередачі повинно становити не менше 0,90 м2 *К/Вт.»
Відповідно до пункту 6.5. Додатку №3 тендерної документації вимагалось надання «6.5 Протоколи випробувань віконного блоку із склопакетом. Значення приведеного опору теплопередачі повинно становити не менше 0,90 м² *К/Вт». Звертаємо увагу, що саме ПРОТОКОЛ випробувань ВІКОННОГО БЛОКУ із СКЛОПАКЕТОМ. ТОВ «Глорія-В» надано протокол випробувань на Віконні блоки № 0888-Б виданого ВЛ ДП «Тернопільстандартметрологія» де на стор. 4 зазначений опір теплопередачі 0,94 м² *К/Вт.
Тобто, по цьому пункту ТОВ «Глорія-В» виконала умови ТД.
2. «Учасник надав Сертифікат системи управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», яким не передбачено виробництво столярних виробів (вікон та дверей), тому даний сертифікат не відповідає вимогам пункту 6.6. Додатку №3 тендерної документації».
Товариство з обмеженою відповідальністю «Глорія-В» повідомляємо, що у складі пропозиції нами надано Сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», який підтверджує, що система управління якістю ТОВ «Глорія-В» стосовно виробництва будівельних виробів із пластмас, відповідно до нашого основного виду діяльності відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги».
Виробництво будівельних виробів із пластмас включає в себе виробництво віконних та дверних блоків з профілів ПВХ, як і вимагається тендерною документацією.
Дана позиція підтверджується Рішенням постійно діючої адміністративної колегії АМК України № 9206-р пк/пз від 27.04.2021 року.
Тобто, по цьому пункту вимоги ТД також виконані.
3. «Учасник надав Сертифікат ISO 14001:2015 “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування” на виробництво столярних виробів (вікон та дверей), яким не передбачено виробництво столярних виробів (вікон та дверей), тому даний сертифікат не відповідає вимогам пункту 6.6. Додатку №3 тендерної документації».
Товариство з обмеженою відповідальністю «Глорія-В» повідомляємо, що у складі пропозиції нами надано Сертифікат ISO 14001:2015 “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування”, який підтверджує, що система екологічного менеджменту ТОВ «Глорія-В» стосовно виробництва будівельних виробів із пластмас, відповідно до нашого основного виду діяльності відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування",. Виробництво будівельних виробів із пластмас включає в себе виробництво віконних та дверних блоків з профілів ПВХ, як і вимагається тендерною документацією. Дана позиція підтверджується Рішенням постійно діючої адміністративної колегії АМК України № 9206-р пк/пз від 27.04.2021 року.
Тобто, по цьому пункту вимоги ТД також виконані.
4. «Учасник надав Додаток №5 до тендерної документації без зазначення ціни за одиницю з ПДВ, ціни за одиницю без ПДВ, загальної суми без ПДВ та загальної суми з ПДВ, що не відповідає вимогам тендерної документації»
Це невідповідність, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції і Замовник повинен буд дати час на її виправлення.
5. «На підтвердження пункту 2.2. Додатку №1 до тендерної документації «Відгуки повинні бути адресовані на ім’я Замовника торгів та містити ідентифікатор проведеної закупівлі, інформацію про укладений договір, якість поставленого Учасником товару, своєчасність поставки цього товару, наявність чи відсутність будь-яких зауважень зі сторони Замовника.», а відгуки наданні учасником в тендерній пропозиції адресовані директору ТОВ «Глорія - В».
ТОВ «ГЛОРІЯ-В» надані листи відгуки від всіх контрагентів, зазначених в Довідці про аналогічні договори, а помилки на які посилається Замовник є формальними та несуттєвими (так як не змінюють суті довідок) та Замовник мав час дати на виправлення цих невідповідностей, як таких, що не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
6. «Відповідно до пункту 1. 2. Додатку №1 до тендерної документації «Якщо машини, механізми, техніка і приміщення не є власністю учасника, а залучена, то учасник додатково надає: - оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від кожного орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо відсутності застережень/заперечень на використання машин, механізмів та техніки учасником протягом поставки товару за предметом закупівлі із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки що залучається).» - учасником ТОВ «Глорія -В» не надано лист-підтвердження від орендодавця складського приміщення».
Повідомляємо, що ТОВ «Глорія-В» у складі ТД надано пдф-файл «Згоди Орендодавців» де на сторінці 3 є відсканований лист-підтвердження від орендодавця складського приміщення ПП «Глорія-ВЛ» , тобто Замовником не уважно було розглянуто документи та підстав для відхилення по даному пункту немає.
Зважаючи на все вищевикладене, ВИМАГАЄМО, скасувати дискваліфікацію ТОВ «ГЛОРІЯ-В» та дати час на виправлення невідповідностей та несуттєвих помилок, зазначених у п. 4. та 5.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь (1) (2).docx 27.04.2023 15:57
Дата подачі:
24.04.2023 18:32
Вирішення:
У відповідь на вимогу на скасування дискваліфікації ТОВ «Глорія - В» повідомляємо що :
04.04.2023 року нами, KНП "Ратнівська центральна районна лікарня" (далі, Замовник) було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями(ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-04-009790-a), предметом закупівлі якої є Металопластикові конструкції (вікна, двері) по коду ДК 021:2015 «44220000-8 Столярні вироби»
24.04.2023 року нами було опубліковано повідомлення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "Глорія - В" (далі, Учасник), Протокол №24 від 24.04.2023 року.
У Тендерній документації Замовника містяться вимоги щодо надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики товару, що повинна складатись з документів, зазначених у цій документації (Додаток №3). Зокрема п. 6.5. Додатку 3 передбачено надати Протоколи випробувань віконного блоку із склопакетом. Значення приведеного опору теплопередачі повинно становити не менше 0,90 м² *К/Вт. Отже необхідно саме надати «Протоколи», а не «Протокол». І тому відповідно до наданого Учасником сертифікату №UA.CRT.00397-22 виданого ТОВ «Укрсертіфікейшн» також необхідно надати протокол випробувань №0843-Б від 16.11.2022 р. виданого ВЛ ДП «Тернопільстандартметрологія». І тому даний пункт не виконаний Учасником.
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Відповідно до п. 6.6. Додатку 3 тендерної документації було конкретно передбачено саме «Сертифікат (виданий Учаснику) на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво столярних виробів (вікон та дверей)». І тому необхідно було надати сертифікат стосовно виробництва столярних виробів (вікон та дверей). Кожен з потенційних учасників мав можливість відповідно до п. 51 Особливостей мав можливість звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а також оскаржувати дану тендерну документацію стосовно надання даного документу. Жоден з учасників по даному пункту(документу) не ставив вимог та не оскаржував цей пункт. На даному етапі торгів внести зміни до тендерної документації не має можливості. Аналогічне заключення і стосовно п. 6.7. Сертифікат (виданий Учаснику) ISO 14001:2015 “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування” на виробництво столярних виробів (вікон та дверей), необхідно саме надати Сертифікат на виробництво столярних виробів (вікон та дверей). І тому дані пункти не виконанні Учасником.
Відповідно до пункту 1. 2. Додатку №1 до тендерної документації «Якщо машини, механізми, техніка і приміщення не є власністю учасника, а залучена, то учасник додатково надає:
- оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від кожного орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо відсутності застережень/заперечень на використання машин, механізмів та техніки учасником протягом поставки товару за предметом закупівлі із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки що залучається).» Учаснику необхідно надали листи-підтвердження до всіх договорів оренди. ТОВ «Глорія -В» не надано лист-підтвердження від орендодавця приватної особи Сушко Галини Іванівни договір від 01 травня 2022 року. І тому даний пункт не виконаний Учасником.
Отже вищенаведені невідповідності вважаються основними умовами, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Решта невідповідностей було вказано Уповноваженою усобою як узагальнюючі, додаткові дані.
На підставі вищевикладеного, тендерна пропозиція ТОВ «Глорія -В» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Отже, рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника по даних торгах є правомірним і скасуванню не підлягає.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Банківська гарантія
Номер:
ad93eacd44734b16b7d830d7c7f98c14
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-04-009790-a.b3
Назва:
Банківська гарантія
Вимога:
Надайте будь ласка реквізити для банківської гарантії, так як великі банки не нададуть гарантії без реквізитів рахунку
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.04.2023 10:59
Вирішення:
В тендерну документацію внесено зміни і прописано реквізити
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Працівники
Номер:
36609e681c0246a9834ef0192ab4125a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-04-009790-a.a2
Назва:
Працівники
Вимога:
Довідка, що містить інформацію про наявність праців-ників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівни-ків), які мають необхідні знання та досвід з виконання робіт в кількості не менше, визначеної в даному оголошенні, а са-ме: - працівник, що здійснюватиме загальне керівництво працівниками, які виконуватимуть заявлені роботи (головний інженер) - 1 особа; - інженер з охорони праці та техніки безпеки – 1 особа (стаж роботи на посаді не менше 1 року); - монтажники/монтажники будівельні - 4 особи (стаж роботи на посаді не менше 2 років).
Вважаєму дану вимогу дискримінатаційною, так як Учасник може бути ФОП, які впринципі не зобов’язані мати найманих працівників, тому ця вимога скорочує конкуренцію і дає можливість брати участь в закупівлі підприємству яке має більшу кількість працівників в штаті. Хоча це ніяк не вплаває на якість і терміни виконання робіт. Якщо ви хочете аби Учасник залучав велику кількість працівників оголошуйте закупівлю послуг та просіть нормативну потребу працівників згідно кошторису, тоді це буде оправдано, хоча всеодно кількість працівників буде меншою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.04.2023 13:36
Вирішення:
Повідомляємо, що відповідно п.3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" "Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації". Дана вимога встановлена замовником з метою досягнення максимальної швидкості по демонтажу та монтажу вікон та дверей, які закуповуються. Також додатково повідомляємо, що в палатах перебуватимуть пацієнти і швидкість при встановленні даного товару є одним з важливих чинників. На рахунок Фізичних-осіб підприємців не існує обмежень щодо кількості найманих працівників, отже їм не забороняється мати дану кількість працівників для монтажу даної кількості вікон та дверей. Також дака довідка підтверджує досвід учасника на ринку по поставці даного товару . Виходячи з вище наведеного дана вимога не є дискримінаційною, отже замовник має праву включати дану вимогу щодо працівників.
Щодо автомобілів дана вимога в тендерній документації підтверджує, що доставка всієї кількості товару буде проведена у найкоротший термін. І тому дана вимога також не є дискримінаційною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
матеріально технічна база
Номер:
8633f5b863304efa8229daf57f58af2a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-04-009790-a.b1
Назва:
матеріально технічна база
Вимога:
Інформаційна довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі, в тому числі: автомобільного транспорту (із зазначенням державних номерів, реєстраційної назви, марки, моделі), складських та офісних приміщень тощо.
Довідка повинна містити інформацію про наявність у власності/користуванні учасника наступної техніки в кількості не менше – вантажно-бортовий автомобіль – 2 шт; - складське приміщення – 1 шт.
Вважаємо дану вимогу дискримінатаційною, так як в Учасника може бути вантажний фургон або тільки один бортовий автомобіль чого буде йому достатньо для поставки даного товару. Просимо внести зміни в дану вимогу так як вона скорочує можливість вільної конкуренції
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.04.2023 13:27
Вирішення:
Повідомляємо, що відповідно п.3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" "Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації". Дана вимога встановлена замовником з метою досягнення максимальної швидкості по демонтажу та монтажу вікон та дверей, які закуповуються. Також додатково повідомляємо, що в палатах перебуватимуть пацієнти і швидкість при встановленні даного товару є одним з важливих чинників. На рахунок Фізичних-осіб підприємців не існує обмежень щодо кількості найманих працівників, отже їм не забороняється мати дану кількість працівників для монтажу даної кількості вікон та дверей. Також дака довідка підтверджує досвід учасника на ринку по поставці даного товару . Виходячи з вище наведеного дана вимога не є дискримінаційною, отже замовник має праву включати дану вимогу щодо працівників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.04.2023 00:02