-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка схеми санітарного очищення Миколаївської міської об’єднаної територіальної громади.
Розробка схеми санітарного очищення Миколаївської міської об’єднаної територіальної громади.
Торги не відбулися
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
26.01.2018 12:37 - 30.01.2018 00:00
Вимога
Вирішена
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Номер:
5f12193e5256485bb427e14b441b9fa3
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-26-000916-a.a1
Назва:
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Вимога:
Виконавчому комітету Миколаївської міської ради Слов'янського району Донецької області
84182, Донецька обл., м. Миколаївка,
пл. Енергетиків, 2/14
Найменування Замовника:
Виконавчий комітет Миколаївської міської ради Слов'янського району Донецької області
Код ЄДРПОУ: 26480670
Місцезнаходження: 84182, Україна, Донецька область, місто Миколаївка, площа Енергетиків 2/14
Найменування Скаржника/учасника:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ «УКРКОМУННДІПРОЕКТ»
Код ЄДРПОУ: 02497996
Місцезнаходження: 61166, м. Харків, пр. Леніна, 36
Інформація про повідомлення про закупівлю:
Дата оголошення: 26.01.2018 р.
ID: 41712b6df10c4bcd8626987f4e7ddbcc
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-01-26-000916-a
ВИМОГА
про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ «УКРКОМУННДІПРОЕКТ» (далі – «ТОВ «ІНСТИТУТ «УКРКОМУННДІПРОЕКТ», «Учасник») уважно розглянувши Протокол 139 Засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій на розробку схеми санітарного очищення Миколаївської міської об’єднаної територіальної громади від 09.02.2018 р., який завантажено Замовником в ЦБД Prozorro 09.02.2018 о 11:39 (надалі – Протокол), вважає його таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «ІНСТИТУТ «УКРКОМУННДІПРОЕКТ», зважаючи на наступне.
Підставою відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНСТИТУТ «УКРКОМУННДІПРОЕКТ», відповідно до Протоколу, стало те, що «тендерна пропозиція: 1) не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановлених тендерною документацією, згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відсутні Документи, які повинен надати учасник для підтвердження кваліфікаційних вимог. Відсутній Документ який містить відомості про відсутність судимості, виданий Департаментом інформаційних технологій МВС України, інформаційними підрозділами Національної поліції України в областях та місті Києві не раніше ніж за 90 днів до дати подання про те, що службову (посадову) особу Учасника, яка підписала тендерну пропозицію, або фізичну особу, яка є Учасником, не було засуджено за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку (далі – «Документ»). 2) Є підстава для відмови в участі у торгах відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». 3) Не відповідає умовам тендерної документації.»
Не зрозуміло посилання Замовника на ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», адже зазначена стаття стосується кваліфікаційних критеріїв, які можуть встановлюватися Замовником під час проведення закупівлі, таких як наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (ч. 2). Так, Замовником в тендерній документації встановлювалися такі кваліфікаційні критерії у відповідності до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На підтвердження відповідності зазначеним критеріям Учасником у складі тендерної пропозиції надано наступні документи: Довідка про наявність у ТОВ «ІНСТИТУТ «УКРКОМУННДІПРОЕКТ» обладнання та матеріально-технічної бази (Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.02.2018 15:22); Довідка щодо наявності атестованих (сертифікованих) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі Розробка схеми санітарного очищення Миколаївської міської об’єднаної територіальної громади, а також скан-копії кваліфікаційних сертифікатів та свідоцтв на кожного працівника, зазначених у вказаній Довідці (завантажено в ЦБД Prozorro: 01.02.2018 15:22); Довідка щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору для виконання робіт, що є предметом закупівлі Розробка схеми санітарного очищення Миколаївської міської об’єднаної територіальної громади (завантажено в ЦБД Prozorro: 01.02.2018 15:22).
З наведеного вище вбачається, що Учасником дотримано вимоги статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації щодо відповідності кваліфікаційним критеріям.
Що стосується посилання Замовника на статтю 17 Закону України «Про публічні закупівлі», то зазначаємо, що відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, зазначені у вказаній статті. Більше того, у ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Зазначеним вище приписам відповідає і тендерна документація Замовника. Так, в документі «кваліфікація.docx» (завантажено в ЦБД Prozorro: 26.01.2018 12:37) визначені документи, які повинен надати учасник для підтвердження кваліфікаційних вимог, і у розділі Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону відсутня вимога надання Документу. Зазначений Документ наявний лише у п. 2 розділу Перелік документів, які надаються переможцем процедури закупівлі для підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону.
Таким чином, вказаний Документ має надаватися учасником, якого визнано переможцем закупівлі. Але учасника ТОВ «ІНСТИТУТ «УКРКОМУННДІПРОЕКТ» не було визнано переможцем, а було дискваліфіковано з підстави відсутності Документа на етапі «Кваліфікація переможця». Отже, така дискваліфікація є неправомірною та не відповідає вимогам Закону та тендерної документації.
Окрему увагу хочемо звернути на те, що посилання тендерного комітету Замовника на ст. ст. 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» взагалі не є доречним, оскільки відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
В даному випадку мала місце допорогова закупівля, оскільки очікувана вартість закупівлі становила 150 000,00 грн. (сто п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.), а, отже, проведення зазначеної закупівлі регулюється Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" від 13.04.2016 р. № 35 (далі – «Порядок»), який застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
У відповідності до п. 6.9. Порядку пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. А в п. 9.2. Порядку зазначено, що у разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням. Виключними підставами дискваліфікації є: - пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; - учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
В даному випадку, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ІНСТИТУТ «УКРКОМУННДІПРОЕКТ» відповідає вимогам тендерної документації, умовам закупівлі, і Учасник не відмовлявся від підписання договору, а, отже, відсутні підстави для його дискваліфікації, тому ТОВ «ІНСТИТУТ «УКРКОМУННДІПРОЕКТ» відповідно до вимог п. 9.3. Порядку мав бути визнаний переможцем.
З наведеного вбачається, що пропозиція ТОВ «ІНСТИТУТ «УКРКОМУННДІПРОЕКТ» є такою, що відповідає вимогам тендерної документації, умовам закупівлі, отже дискваліфікація Учасника є неправомірною та необґрунтованою, що свідчить про порушення у процесі проведення закупівлі. З огляду на це, вважаємо, що Замовником було порушено такі принципи здійснення закупівель, встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 6.2. Порядку, як максимальна економія та ефективність, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Відповідно до п. 14.1. Порядку у випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації. Вимога на рішення по кваліфікації може бути подана протягом 2-ох робочих днів. Для проведення повторної оцінки достатньо факту подачі вимоги, після чого Замовник може скасувати своє рішення по відповідному учаснику. А згідно з п. 14.2. Порядку замовник протягом 3 днів розглядає Вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. За цей період Замовник повинен опублікувати відповідь на Вимогу і (у випадку задоволення Вимоги) внести відповідні зміни до умов Закупівлі або переглянути рішення про дискваліфікацію та/або рішення про визначення Переможця. Перегляд таких рішень можливий лише в період до підписання договору. Після обрання статусу рішення щодо Вимоги "Задоволено", "Відхилено" або "Не задоволено" Замовник в обов'язковому порядку оприлюднює обґрунтування щодо свого рішення.
З огляду на вищенаведене, ТОВ «ІНСТИТУТ «УКРКОМУННДІПРОЕКТ» вимагає негайно усунути порушення під час проведення закупівлі, шляхом перегляду та скасування рішення про дискваліфікацію ТОВ «ІНСТИТУТ «УКРКОМУННДІПРОЕКТ». У випадку, якщо наша вимога не буде виконана, будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України стосовно прийнятого рішення з підстав порушень у процесі проведення закупівлі.
Генеральний директор
ТОВ «ІНСТИТУТ «УКРКОМУННДІПРОЕКТ»
Корнюхін Д.І.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 140 13.02.2018 16:27
Дата подачі:
12.02.2018 16:39
Вирішення:
Під час подання пропозицій Учасник погоджується з умовами тендерної документації, та надає повний пакет документів згідно тендерної документації для більш прозорого та ефективного використання бюджетних коштів.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні