-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Клапани протипожежні для ВП ХАЕС
Завершена
27 267 907.52
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 136 339.54 UAH
мін. крок: 0.5% або 136 339.54 UAH
Період оскарження:
04.04.2023 14:57 - 25.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Звернення до Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника - АТ "ЗАВОД" ЕКВАТОР"
Номер:
a73cb280c1af4c248617999b50f6ed43
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-04-008289-a.a3
Назва:
Звернення до Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника - АТ "ЗАВОД" ЕКВАТОР"
Вимога:
АТ “ЗАВОД “ЕКВАТОР” не погоджується з рішенням Тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції та надає пояснення з питання щодо невідповідності технічних умов на постачання клапанів протипожежних по ТУ У 28.1-14308032-036:2018 «Клапани протипожежні і димові» вимозі п.2.1 таблиця 2 Додаток 4 до тендерної документації ТСдо ПЗ-У(т).03.015-2022.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.05.2023 12:31
Вирішення:
Відповідно до пункту 46 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, він може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Проте звернення АТ «ЗАВОД «ЕКВАТОР» стосовно відхилення його тендерної пропозиції, що надійшло через електронну систему закупівель 26.05.2023 не містить вимоги щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Разом з тим замовник за результатами розгляду вищезазначеного звернення повідомляє таке.
Надані у складі тендерної пропозиції АТ «ЗАВОД «ЕКВАТОР» ТУ У 28.1-14308032-036:2018, проект повідомлення про зміну № 1 до ТУ У 28.1-14308032-036:2018, паспорти КЮЛИ 305365.205.ПС, КЮЛИ 305365.225.ПС та інші документи, не підтверджують згоду учасника здійснити постачання разом із клапанами протипожежними запасні частини та пристосування (спеціальний інструмент) для ремонту та технічного обслуговування цих клапанів протягом гарантійного строку, що вимагається згідно з п. 2.1 та приміткою 1 до Таблиці 2 розділу 2 «Комплектність поставки продукції» ТСдоПЗ-У(т).03.015-2022 (Додаток 4 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Звернення до Замовника стосовно строку постачання
Номер:
0b9fd4e9e3e44c58a42d3c077b95353f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-04-008289-a.b2
Назва:
Звернення до Замовника стосовно строку постачання
Вимога:
Шановний Замовнику звертаємо Вашу увагу що є технологічний термін виготовлен-
ня клапанів протипожежних, а з урахуванням терміну забезпечення комплектуючого обладнання необхідно як найменше 90 -120 днів . Тільки для здійснення закупівлі імпорт-них комплектуючих для виготовлення 40 клапанів вибухозахищеного виконання , за підтвердженням постачальника комплектуючих, необхідно не менше 12 тижнів. А розміщення замовлення на комплектуючі відбудеться тільки після призначення переможця і підписання договору с Замовником на постачання.
Оскільки підписання договору з переможцем даної закупівлі передбачається практично наприкінці травня, термін постачання обладнання змінений замовником на 31.07.2023 є вкрай не можливий. Складається враження що Замовник ігнорує технологічний термін виготовлення.
Наполягаємо на поверненні строку постачання з внесенням відповідних змін до тендерної документації на : «строк поставки товарів,– до 30 вересня 2023 року»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.04.2023 13:17
Вирішення:
Термін постачання товару визначено з урахування терміну проведення капітального ремонту на енергоблоці № 2 ВП ХАЕС.
Враховуючи вищенаведене, перенесення строку поставки товару є неможливим. Внесення змін до тендерної документації є недоцільним.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.04.2023 10:01
Вимога
Вирішена
Вимога до Замовника
Номер:
25ff09f056fe4cbfbf1f61a03178c874
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-04-008289-a.a1
Назва:
Вимога до Замовника
Вимога:
Наше підприємство, як потенційний учасник Закупівлі звертається до Замовника з вимогою про перенесення проведення процедури Закупівлі, не менше як на 20 календарних днів. Неодноразово, при оформленні забезпечення тендерної пропозиції, ми отримували зауваження від банку, що строк на оформлення банківської гарантії - замалий. Також, згідно документації, треба надати лист-відгук від контрагента на аналогічну продукцію, що також потребує більше часу, аніж 8 днів, в умовах воєнного стану, коли міста знаходиться під обстрілами, а робітники реагують на повітряну тривогу та проходять в укриття. З огляду на скорочені терміни для Закупівлі, строк постачання продукції - по 30.09.2023, що надає змогу надати Учасникам більше часу на підготовку документів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.04.2023 19:19
Вирішення:
Замовником будуть внесені зміни до пункту 1 Розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій
«28» квітня 2023 р.
Статус вимоги:
Задоволено