• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Насіння соняшнику (посівий матеріал) "Сузука" або еквівалент

Завершена

240 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 400.00 UAH
Період оскарження: 04.04.2023 14:50 - 03.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення Замовника

Номер: 2deb3eb4949141abbc99e8e293e3c5f1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-04-008069-a.b3
Назва: Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовник ! У відповіді Ви посилаєтесь на те, що норми: «Не регулюються даним законом на період дії правового стану в Україні та протягом 90 днів, з дня його припинення або скасування, і тому посилання на нього є не актуальним.» В такому випадку: яким правовим документом це підтверджується ? Надайте, будь-ласка, чітке посилання, документ, тощо. Тому що посилання на відповідні норми є актуальними. Так, згідно Листа 3323-04/22523-06 від 17.05.2023 МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ «Щодо внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», в частині «Щодо змін, внесених до Особливостей»: «Інформуємо, що постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2022 № 471 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України” (далі – постанова № 471), яка має на меті забезпечити проведення ефективних публічних закупівель із застосуванням електронної системи закупівель в умовах дії правового режиму воєнного стану в Україні та набирає чинності через три дні з дня її опублікування, внесено низку змін до Особливостей.», а саме: «Щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей» «Згідно Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Особливості містять розширену можливість для виправлення невідповідностей, що дозволяє учаснику, у пропозиції якого наявні такі невідповідності, виправити їх для збереження найбільш економічно вигідної пропозиції для замовника. Поряд з цим, Особливостями встановлено вичерпний перелік підстав для відхилення замовником пропозицій. Так, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) зокрема учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; 2) зокрема тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до цих Особливостей. Натомість Особливостями встановлено, що не підлягає виправленню випадок відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, оскільки у разі відсутності необхідних документів із відповідною інформацією встановити відповідність вимогам не вбачається можливим. Таким чином, виходячи зі змісту Особливостей, у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, які були надані учасником процедури закупівлі і при цьому їх виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі (найменування товару, марки, моделі тощо), замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому будь-які рішення щодо закупівель приймаються замовниками з дотриманням мети Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції та принципів, закріплених у статті 5 Закону.» Таким чином, чітко зазначена норма: про розміщення повідомлення про усунення невідповідностей у чіткий термін, (який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій) та надання 24 години для усунення невідповідностей. Законодавець не передбачає право Замовника «виконувати чи ні дані вимоги», чітко прописано виконання в обов’язковому порядку, і не має право їх ігнорувати або трактувати їх на свій лад. Таким чином всі зазначені підстави для відмови, згідно з вищезазначеним листом МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ – підпадають під визначення «Невідповідність», оскільки їх виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, технічних, якісних характеристик, ціни, тощо, запропонованого учасником процедури закупівлі. Як було зазначено раніше, еквівалент предмету закупівлі, що запропонувало ТОВ «АГРОВІО УКРАЇНИ», відповідає вимогам. Претензій від Замовника не було. Окрім того «Таким чином, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Особливості містять розширену можливість для виправлення невідповідностей, що дозволяє учаснику, у пропозиції якого наявні такі невідповідності, виправити їх для збереження найбільш економічно вигідної пропозиції для замовника.» Підсумовуючи: - Замовник не надав правового документу (посилання), який би підтверджував наявність підстав для дискваліфікації та відхиленню тендерної пропозиції - Замовник вводить в оману, щодо скасування відповідних вимог, якими можна знехтувати і, таким чином відхилити тендерну пропозицію - Згідно з листом МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ, законодавець, навіть вводить термін «розширених можливостей для виправлення невідповідностей» - Замовник не виконав норму про розміщення усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій - Замовник не надав можливості виправити невідповідності, у термін 24 години, з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель - Претензій щодо кількісних, якісних характеристик, ціни тощо від Замовника не було - Замовник використовує відсутність документів, як підставу для відхилення, хоча Законодавець чітко визначає це, як «Невідповідність», тим паче, що якісні, кількісні характеристики, ціна, тощо еквіваленту відповідають вимогам закупівлі Тому, вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію та визнати ТОВ «АГРОВІО УКРАЇНА» переможцем.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши скаргу від 17.05.2023 року про скасування рішення Замовника про дискваліфікацію ТОВ « АГРОВІО УКРАЇНА» повідомляє Наступне: п. 1 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. встановлено, що Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Таким чином зазначені особливості мають більшу юридичну силу, ніж закон. Тими ж особивостями встановлено, що встановлено, що не підлягає виправленню випадок відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, оскільки у разі відсутності необхідних документів із відповідною інформацією встановити відповідність вимогам не вбачається можливим. Варто також зауважити, зо згідно з п. 38 Замовник та учасники процедури закупівлі не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Окрім того Особливостями передбачено, що Замовник відхиляє пропозицію, якщо вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. з огляду на наведене, вважаю, що пропозицію Учасника було ідхилено правомірно, та вимога задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження дискваліфікації та вимога скасувати дискваліфікацію і визнати переможцем

Номер: efad5ddec1644a40831a58d988368c3e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-04-008069-a.a2
Назва: Оскарження дискваліфікації та вимога скасувати дискваліфікацію і визнати переможцем
Вимога:
ВИМОГА Протокольним рішенням уповноваженої особи №16 від 12 травня 2023 року було відхилено тендерну пропозицію (надалі ТП) ТОВ «ВІЛСАР Груп» на закупівлю насіння соняшника «Сузука» або еквівалент - ідентифікатор закупівлі - номер у Prozorro UA-P-2023-04-03-006021-b. ТОВ «ВІЛСАР Груп» не погоджується з рішенням уповноваженої особи, оскільки такі дії Замовника порушують основоположні принципи публічних закупівель і суперечать принципу обов’язкової відповідності основному критерію торгів – ціні. Основною причиною дискваліфікації вказано аномально низьку ціну тендерної пропозиції, яку нібито надав Учасник. ТОВ «ВІЛСАР Груп» повідомляє, що на наданий еквівалент соняшника «Сузука» вказано ринкову ціну. Важливо, що Уповноважена особа на власний розсуд непрофесійно визначила ціну пропозиції ТОВ «ВІЛСАР Груп» як аномально низьку ціну всупереч вимогам п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону та власній тендерній документації (надалі ТД). У розділі V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації у п.3.1 чітко визначено «Згідно п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції» По перше, тендерна пропозиція ТОВ «ВІЛСАР Груп» менше за наступну пропозицію лише на 20,6% і лише на 24,7% від середньоарифметичного інших усіх пропозицій, по-друге – аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично. Так як електронна система не визначила пропозицію ТОВ «ВІЛСАР Груп» як аномально низьку ціну то і не було відповідної вимоги після якої надавася б термін для обгрунтування. Тобто ТОВ «ВІЛСАР Груп» не мав ні потреби ні можливості надати таке обгрунтування. Інші підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІЛСАР Груп» не відповідають дійсності і свідчать про свідоме перекручення фактів і умисну дискваліфікацію Учасника з кращою ціною на користь інших учасників. Зокрема по тексту Протоколу №16: п. 1. Гарантійного листа, складеного у довільній формі, стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною. – не відповідає дійсності - у складі тендерної пропозиції надано додаток №3 ЛИСТ-ГАРАНТІЯ (файл «Технічн хар-ки дист-гарантія ПТУ5.pdf»); п. 2. Довідки про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - наявний документ складено не за формою – складено за формою згідно ТД та додатково надано лист-рекомендацію; п. 3. Інформаційної довідки складеної у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля – вказано у додатку №3 п.11; п. 4. УЧАСНИК гарантує, що Товар належить йому на праві власності, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством. Гарантійний лист відсутній. – недостовірний висновок - Додаток №3 ЛИСТ-ГАРАНТІЯ п. 12.; п. 5. Довідки про уповноважену особу учасника (для юридичних осіб), яка має право підпису тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі: (за формою) – в складі ТП надано довідку на уповноважену особу Додаток №4(1) складено відповідно до форми з ТД – файл «Довідка уповноваж особа ПТУ5.pdf»; п. 6. Інформація в довільній формі щодо статусу учасника як платника податку (платник ПДВ, єдиного податку чи перебування на іншій системі оподаткування) – у складі ТП надано витяг платника ПДВ – файл «Витяг платник ПДВ (ВІЛСАР Груп).pdf»; п. 7. Обгрунтування аномально низької ціни - див. вище. При цьому усі вищеперелічені пункти протоколу №16 Уповноваженої особи мають формальний характер. У преамбулі Протоколу №16 Уповноважена особа вказала «Розглянувши результати закупівлі UA-P-2023-04-03-006021-b, пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЛСАР ГРУП" встановила невідповідність поданих документів вимогам законодавства» і відповідно Тендерної документації і згідно частини 16, статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: «визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель», чого Уповноваженою особою не було зроблено. Таким чином, на підставі вищевикладеного, вважаємо рішення Замовника про дискваліфікацію – упередженим і таким, що не відповідає чинному законодавству та поданим документам тендерної пропозиції, і вимагаємо скасувати дискваліфікацію ТОВ «ВІЛСАР Груп» і визнати переможцем. У разі відмови Замовника залишаємо за собою право на звернення до відповідних компетентних органів про притягнення до відповідальності.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши вимогу від 15.05.2023 року про скасування рішення Замовника про дискваліфікацію ТОВ «ВІЛСТАР Груп» повідомляємо Наступне: Учасником було завантажено в електронну систему Прозоро документ під назвою : Технічн хар-ки дист-гарантія ПТУ5.pdf. Даний документ вимагався тендерною документацією Замовника: Додаток 4 ,Інші вимоги Учасника пункт 6: «Лист – гарантія про відповідність пропозиції Учасника вимогам до предмета закупівлі, що визначені у Додатку 3». Тобто, Учасник ТОВ «ВІЛСТАР Груп» виконав дану вимогу та надав лист гарантію. ПРО ТЕ ТАКИЙ УЧАСНИК не надав гарантійні листи та довідки, що вимагались самим Додатком 3 вимогам до предмета закупівлі. Що фактично не відповідає вимогам предмету закупівлі . В додатку 3 чітко вказано: «надати довідку», «Надати гарантійний лист» та ін, чого не виконав Учасник. Згідно тендерною документацією Замовника: Додаток 4 , Інші вимоги Учасника п.1 Учасник забовязаний надати довідку що підтверджує повноваження за формою : № Прізвище, ім’я, по-батькові Посада Підтверджуючий документ Щодо підписання тендерної пропозиції Щодо підписання договору за результатами закупівлі Учасник надав довідку під назвою Довідка уповноваж особа ПТУ5.pdf, дана форма не відповідає встановленій формі Замовника. У своїй скарзі Учасник посилається на ст 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» , дана норма не регулюється даним законом на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, і тому посилання на нього є не актуальним. на підставі вищевикладеного, вирішено Вимогу відхилити
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення Замовника

Номер: 03c26ef4e40b4e538bab8409633d7a99
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-04-008069-a.b1
Назва: Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовник ! Згідно «Рішення уповноваженої особи з публічних закупівель ПТУ №5 м.Світловодськ від 12 травня 2023 р № 17» Пахомової А.І», далі «Рішення», Ви відхилили пропозицію ТОВ «АГРОВІО УКРАЇНА» по 4 підставам. Відразу зауважимо, що всі «підстави» абсолютно не стосуються невідповідності запропонованого еквіваленту предмету закупівлі. Так, згідно п.1 Рішення, дійсно, відсутня затребувана довідка, хоча, у разі Вашої дійсної зацікавленості у купівлі товару, до того ж, згідно частини 16, статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: «визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель», чого Вами не було зроблено. Окрім того, зазначена вище норма Закону була введена в дію Законом України від 19.09.2019 No 114-ІХ “Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” та розроблялася, ураховуючи практику застосування закупівельного законодавства. Так, надання учаснику права на усунення невідповідностей протягом 24 годин дозволяє замовнику не відхиляти за невідповідності умовам тендерної документації ті тендерні пропозиції, які є найбільш економічно вигідними за результатами електронного аукціону, але містять незначні помилки (неточності), які не впливають на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі, а отже у такий спосіб може бути збережена найкраща ціна тендерної пропозиції, яка є найбільш економічно вигідною, чого, також, Вами не було зроблено. Далі, щодо п.2 Рішення – взагалі не відповідає дійсності, оскільки необхідний документ, (сторінка 33 файлу «Кваліфікаційні вимоги-АГРОВІО УКРАЇНА»: Протокол № 2 Загальних зборів учасників ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДКОРД» від 27 березня 2018 року» розділ «ПРИЙНЯЛИ РІШЕННЯ» п.8) – було завантажено, тому незрозуміла ця причина відмови. Що стосується п.3 Рішення – також не відповідає дійсності, оскільки необхідний документ було надано, (а саме «ДОВІДКА щодо статусу учасника, як платника податку» - сторінка 46 файлу «Кваліфікаційні вимоги-АГРОВІО Україна», окрім того, окремо, був наданий Витяг з реєстру платників ПДВ для підтвердження. Що стосується п.4 Рішення – також не відповідає дійсності, оскільки необхідний документ «ЛИСТ-ГАРАНТІЯ», про відповідність пропозиції Учасника вимогам до Вимоги до предмета закупівлі: код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03111300-5 Насіння соняшника – був наданий Замовнику, - стор.6 файлу «Тендерна пропозиція-АГРОВІО УКРАЇНА». Підсумовуючи: 1.Ні одна, з перерахованих підстав Замовником, НЕ СТОСУЄТЬСЯ НЕВІДПОВІДНОСТІ ЕКВІВАЛЕНТУ ТОВАРУ ЗАКУПІВЛІ. 2. підстава номер 1, згідно Рішення Замовника, не носить радикального характеру для відмови, згідно «частини 16, статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а, право про усунення невідповідностей, впродовж 24 годин, Замовником БУЛО ПРОІГНОРОВАНО І НЕ НАДАНО ВЗАГАЛІ. 3.інші три причини, як підстави для відмови – ВЗАГАЛІ, ВИКЛИКАЮТЬ ПОДИВ, ОСКІЛЬКИ НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ БУЛИ НАДАНІ, АЛЕ ЗАМОВНИК ЇХ ЧОМУСЬ «НЕ ПОБАЧИВ». Також викликає щирий подив, час, що був необхідний для прийняття рішення, з моменту розкриття тендерних пропозицій – 6 травня 2023 року 00.00: а саме - 6 днів для першого учасника та 8 днів – 14 травня 2023 року 23:32 для ТОВ «АГРОВІО УКРАЇНА», і тут же, через 11 хвилин, о 23:43 14 травня 2023 року було визначено переможцем ТОВ "ТРАНСАГРОХІМ". І це все з урахуванням вимоги Замовника поставити Товар до 15 травня 2023 року. Таким чином, на підставі вищевикладеного, вважаємо рішення Замовника про дискваліфікацію – УПЕРЕДЖЕНЕ ТА ТАКЕ, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ ОБГРУНТОВАНИМ, ЗАКОНОДАВЧО ВИЗНАЧЕНИМ, ПІДСТАВАМ, а з огляду на те, що пропозиція ТОВ «АГРОВІО УКРАЇНА» економічно більш вигідна, а саме дешевша на 10630,74 грн – вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію та визнати ТОВ «АГРОВІО УКРАЇНА» переможцем. У разі відмови Замовника – ТОВ «АГРОВІО УКРАЇНА» залишає за собою право на звернення до відповідних компетентних органів, щодо даної ситуації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши скаргу від 15.05.2023 року про скасування рішення Замовника про дискваліфікацію ТОВ « АГРОВІО УКРАЇНА» повідомляє Наступне: У своїй скарзі Учасник посилається на ст 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» , дана норма не регулюється даним законом на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, і тому посилання на нього є не актуальним. Що стосується порушень Учасника: 1. Учасник не надав законність заключення договору, в тому числі не надавав рішення загальних зборів про надання повноважень директора на підписання договору, що становить 50% вартості чистих активів ТОВ та не надано довідку про розмір вартості чистих активів. 2. Що стосується не надання Учасником довідки по п.4, то зазначемо наступне: Учасник надав ЛИСТ-ГАРАНТІЯ про відповідність пропозиції Учасника вимогам до предмета закупівлі: код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03111300-5 Насіння соняшника на сторінці 6. Проте така інформація скопійована Учасником та не містить гарантій. В додатку 3 Тендерної документації міститься інформація, що Учасник: «повинен надати», «гарантує», «має бути». Тобто, скопіювавши вимоги Замовника, Учасник таким чином не довів , що він гарантує відповідність всіх зазначених технічних вимог в Додатку 3, в тому числі п.4 Протоколу Уповноваженої особи №17. Оскільки вищевказана інформація відстуня а дана вимога міститься Додатку 3 вимогам до предмета закупівлі. Що і фактично не відповідає вимогам предмету закупівлі . На підставі вищевикладеного, пропозиція Учасника не відповідає технічним вимогам предмета закупівлі. ВИМОГУ СКАРЖНИКА -ВІДХИЛИТИ.
Статус вимоги: Не задоволено