• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт господарської будівлі (котельні) комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Гайсинської міської ради за адресою: Україна, Вінницька область, Гайсинський район, м. Гайсин, вул. Студентська, 14"

Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: вид та розмір забезпечення тендерної пропозиції - електронна гарантія видана банком; 10000 грн.; строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику: не менше ніж строк дії тендерної пропозиції; забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 44 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 44 Особливостей; інші умови надання забезпечення тендерних пропозицій - згідно частини 14 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації. За гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії

Завершена

2 614 010.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 070.05 UAH
Період оскарження: 04.04.2023 12:55 - 21.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Неправомірне визначення переможця закупівлі

Номер: 6bc37b617ef94a4995d4edb2b4b2921e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-04-005782-a.a2
Назва: Неправомірне визначення переможця закупівлі
Скарга:
Тендерна прропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМОСЕРВІС" тає бути відхилена
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 16.05.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.05.2023 15:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.05.2023 16:06
Дата виконання рішення Замовником: 23.05.2023 14:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Антимонопольного комітету України № 6665-р/пк-пз від 16.05.2023 р. Комунальною установою «Центр надання соціальних послуг» Гайсинської міської ради було взято до уваги рішення про скасування переможця закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «АТМОСЕРВІС» та усунення порушення замовником відповідно вимогі пункту 40 Особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону. Та надати можливість учаснику ТОВ «АТМОСЕРВІС» виправити допущені ним помилки відповідно до пункту 40 Особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону.
Автор: ФОП Завадський Олександр Іванович, Завадський Олександр Іванович +380673396330 zavadskij_1987@ukr.net
Вимога
Вирішена

Внесення правок у тендерну документацію

Номер: e074fe7abc1e455b937c49e9f225b2dc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-04-005782-a.b1
Назва: Внесення правок у тендерну документацію
Вимога:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. В той же час, стаття 7 Закону передбачає, що Антимонопольний комітет України здійснює контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Для здійснення передбачених завдань оскарження, відповідно до Закону, АМКУ створив постійно діючу адміністративну колегію з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Показовим в цьому аспекті є одне з рішень АМКУ (№ 929-Р/ПК-СК) щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі шляхом включення до документації необґрунтованих вимог щодо підтвердження виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі - «вугілля кам’яне», а саме: - підтвердження досвіду шляхом надання аналогічних договорів на постачання вугілля конкретних марок (а не вугілля кам’яного взагалі); - обмеження суми аналогічних договорів; - надання договорів на постачання вугілля бюджетним установам. АМКУ визнав такі вимоги дискримінаційними. Таким чином Закон встановлює право замовника вимагати аналогічні договори, а не ідентичні, а враховуючи практику розгляду скарг АМКУ вважає аналогічним договором договір на закупівлю відповідно до показників певної цифри згідно ДК 021:2015. Недискримінація учасників є одним з закріплених принципів проведення закупівель відповідно до ст. 3 Закону. Для врахування принципів проведення закупівель та запобігання можливого оскарження нами, як учасником, просимо врахувати практику розгляду скарг АМКУ У зв`язку з цим, просимо не обмежувати щодо наявності аналогічного досвіду на поставку конкретного товару/надання певного виду послуг та внести відповідні правки до ч.2 розділу 2 тендерної документації: "Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені пунктом 44 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством". Тому просимо внести правки в тендерну документації в наступній редакції: "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): учасник повинен підтвердити досвід повного або часткового виконання не менше ніж одного аналогічного договору, . Аналогічний договір має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.), та інформація про укладення такого договору повинна міститись в електронній системі закупівель."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу (скаргу) від 05.04.2023 р., 12:57. ID: UA-2023-04-04-005782-A.B1 на закупівлю "Капітальний ремонт господарської будівлі (котельні) комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Гайсинської міської ради за адресою: Україна, Вінницька область, Гайсинський район, м. Гайсин, вул. Студентська, 14" за ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-04-005782-а уповноваженою особою було взято до уваги вимогу не обмежувати щодо наявності аналогічного досвіду на поставку конкретного товару/надання певного виду послуг та внести відповідні правки до ч.2 розділу 2 тендерної документації: "Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені пунктом 44 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством" та викласти в новій редакції зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено