-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Засіб для дезінфекції
Завершена
900 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Період оскарження:
21.12.2017 16:53 - 14.01.2018 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога до Замовника про усунення дискримінаційних вимог
Номер:
5a15c5a1fe074ff8bd289ca048a21cab
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-21-000158-a.b1
Назва:
Вимога до Замовника про усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний замовнику! На виконання положень Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р., ст. 3 «Принципи здійснення закупівель», з метою усунення дискримінаційних вимог, викладених у тендерній документації, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, а саме у Розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», де, серед іншого, зазначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником: - підпункт 2 «Копію діючого свідоцтва про державну реєстрацію дезінфекційного засобу» вилучити; - підпункт 3 «Копію затверджених МОЗУ методичних вказівок щодо застосування засобу» викласти у редакції «Копію затверджених належним чином методичних вказівок щодо застосування засобу». Підстави для внесення змін до тендерної документації наводимо нижче. Відповідно до п. 3 Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України за №908 від 03.07.2006 р. (надалі – Порядок), державну реєстрацію (перереєстрацію) дезінфекційних засобів проводить Державна санітарно-епідеміологічна служба МОЗ України за результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи. З метою оптимізації системи центральних органів виконавчої влади утворено Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів шляхом перетворення Державної ветеринарної та фітосанітарної служби та приєднання до служби, що утворилася, Державної інспекції з питань захисту прав споживачів і Державної санітарно-епідеміологічної служби. На Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів покладено функції та повноваження вищезгаданих органів (крім, зокрема, функцій з реалізації державної політики у сфері епідеміологічного нагляду (спостереження), що припиняються. Згідно з Розпорядженням Кабінету Міністрів України №260-р від 06.04.2016 р. «Питання Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів», Державна служба з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів забезпечує здійснення покладених на неї функцій і повноважень, у т.ч. функцій Державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України. Відповідно до вимог Порядку та згідно з Положенням про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України за №667 від 02.09.2015 р. (надалі – Положення), Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів здійснює державну санітарно-епідеміологічну експертизу дезінфекційних засобів. З метою врегулювання питання реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів Міністерство аграрної політики України спільно з Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів розробило проекти постанов Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України», у т.ч. до Порядку, та «Деякі питання Державної санітарно-епідеміологічної служби», остання з яких прийнята Кабінетом Міністрів України за №348 від 29.03.2017 р. та набрала чинності 25.05.2017 р. Враховуючи викладене вище, наразі Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів опрацьовує проект Постанови Кабінету Міністрів України щодо внесення змін до Положення, що дозволить реалізувати державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення. Окрім того, у Верховній Раді України зареєстровано проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації системи державного управління у сфері сільського господарства» (реєстраційний №4922), яким передбачено внесення змін, зокрема, до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення». Зазначений законопроект розглянуто Комітетом Верховної Ради України з питань аграрної політики та земельних відносин і рекомендовано Верховній Раді України прийняти його у першому читанні за основу. Таким чином, на сьогоднішній день Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів уповноважено надавати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи дезінфекційних засобів, проте не встановлено процедуру видачі державними органами свідоцтв про державну реєстрацію дезінфекційних засобів і затвердження державними органами методичних вказівок щодо застосування дезінфекційних засобів. У зв’язку з реорганізацією системи центральних органів виконавчої влади та переглядом Порядку наразі жодним державним органом не здійснюється видача свідоцтв про державну реєстрацію дезінфекційних засобів, а методичні вказівки щодо застосування засобів затверджуються заявниками державної санітарно-епідеміологічної експертизи відповідних засобів (виробниками, уповноваженими дистриб’юторами тощо). Вимоги щодо надання учасниками процедури закупівлі свідоцтв про державну реєстрацію дезінфекційних засобів і методичних вказівок щодо їх застосування, затверджених МОЗ України, створюють дискримінаційні умови для учасників і штучно звужують конкурентне середовище. Фактично, ці вимоги унеможливлюють перемогу у торгах і постачання предмету закупівлі учасниками, що пропонують засоби, які пройшли державну санітарно-епідеміологічну експертизу після початку реорганізації системи центральних органів виконавчої влади та перегляду Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів. Просимо Вас врахувати викладене вище та усунути дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь.pdf 09.01.2018 15:32
Дата подачі:
04.01.2018 13:26
Вирішення:
Повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено