• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Стіл пісочниця (трансформер); Кухня дитяча ігрова; Стінка дитяча «Паркінг»; Ігровий комплект стіл та стільці; Дитячий м'який балансир» (ДК 021:2015 «37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор»)

Завершена

2 765 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 825.00 UAH
Період оскарження: 03.04.2023 18:58 - 08.04.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Невідповідність вимог предмету закупівлі

Номер: 346e605d175b4fe298c0449f1ce0f705
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-03-011030-a.b1
Назва: Невідповідність вимог предмету закупівлі
Вимога:
Шановний замовник, у технічному завданні вами зазначено: "Загальні технічні вимоги до кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі 1. Стіл пісочниця (трансформер), п. 4 Металеві ніжки столу повинні давати змогу відрегулювати висоту столика під зріст дитини, за допомогою гвинтів по отворах труб, між якими має бути встановлена пластикова перехідна втулка. Вони повинні бути виконані із міцних металевих круглих труб діаметром не більше 32 мм і діаметром не менше 25 мм, товщиною не менше 1,2 мм., що мають захисне декоративне покриття – фарба порошкова. Показники цього пункту повинні бути підтверджені інструкцією виробника або паспортом товару." Але потім ви вимагаєте окремі документи: "копію чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на труби, з яких виготовляються ніжки для столу; - копію чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на фарбу порошкову, якою покрито металеві ніжки столу". Поясніть, будь ласка, що ви купуєте - "Стіл пісочниця (трансформер)", ножки до столу чи трубу і фарбу? Якщо купуєте "Стіл пісочниця (трансформер)" - то вимагайте документи на виріб "Стіл пісочниця (трансформер)", якщо ножки до столу, що є кінцевим виробом, готовим для використання і монтажу, то копію чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на металеві ножки до столу, а якщо купуєте труби і фарби - тоді відповідні документи на труби і фарби. Дивно, чого ви не пішли ще далі і не вимагаєте копію чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на щепу, з якої виготовлене ДСП, на синтетичні смоли, що використовуються в склейці ДСП, на плівку, якою покривається ДСП, на оргскло молочного кольору, на світлодіодну стрічку, блок живлення, пульт керування, кришку до столу і т.д., та взагалі - розберіть предмет закупівлі на молекули і вимагайте на кожен хімічний елемент копію чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Аналогічні штучні перепони прослідковуються по кожній позиції, скидається на те, що в певного постачальника, під якого розроблене технічне завдання, є ці наперед підготовлені документи і які, очевидно, не встигнуть отримати інші учасники закупівлі. Якщо ви купуєте закінчений готовий виріб - ви повинні вимагати документи передбачені законодавством саме до закінченого виробу - купується "Стіл пісочниця (трансформер)" - то вимагати ви маєте право документи що стосуються цього виробу, а не якоїсь труби чи фарби, чи ви купуєте не "Стіл пісочниця (трансформер)", а трубу і фарбу???Ваші дії свідчать про замовний характер закупівлі під конкретного постачальника, про що буде повідомлено у відповідні органи
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу щодо «Невідповідності вимог предмету закупівлі» у відкритих торгах з особливостями згідно предмету закупівлі: «Стіл пісочниця (трансформер); Кухня дитяча ігрова; Стінка дитяча «Паркінг»; Ігровий комплект стіл та стільці; Дитячий м'який балансир» (ДК 021:2015 «37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор»), повідомляємо наступне. Згідно статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Відповідно до пункту 28 Постанови КМУ 1178 Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей. Так, у відповідності до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Також, зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що дана закупівля проводиться для забезпечення потреб дітей дошкільного віку в закладах дошкільної освіти вісімнадцяти областей України. Організатор закупівлі, ВГО «АСОЦІАЦІЯ ПРАЦІВНИКІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ» розробляючи вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі повинна дотримуватись норм як закупівельного законодавства так і норм нормативно-правових актів щодо матеріально-технічного забезпечення дошкільних навчальних закладів. Зокрема, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини третьої Розділу І «Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів» затвердженого Наказом МОЗ України № 234 від 24.03.2016 «Виробники та/або постачальники нового ігрового обладнання, іграшок (ігор) повинні інформувати про ризики, які може становити ця продукція, або їх відсутність. Вважаємо, що надання копії чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на труби, з яких виготовляються ніжки для столу та копії чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на фарбу порошкову, якою покриті металеві ніжки столу надають нам повну інформацію про якість та безпечність виробу та можливі ризики які цей виріб може становити. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 5.5 «Державних санітарних правил і норми безпеки іграшок та ігор для здоров'я дітей»: державна санітарно-гігієнічна експертиза іграшок (ігор) та матеріалів для їх виробництва включає обов'язкові дослідження за показниками безпеки для здоров'я дитини. Отже, законодавцем передбачена необхідність державної санітарно-епідеміологічної експертизи матеріалів з яких виготовляється продукція. Враховуючи зазначене, Замовником було враховані всі нормативні акти та складено тендерну документацію, в тому числі і технічне завдання у відповідності до чинного законодавства. Законом передбачено право Замовника, що у тендерній документації може зазначатися інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі вимогам, що встановив замовник. Необхідність отримання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи визначена Законами України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» та ін. Відповідно до статті 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення державній санітарно-епідеміологічній експертизи підлягають - продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров’ю людей. Необхідність надання, зокрема, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на труби, з яких виготовляються ніжки для столу та на фарбу порошкову, якою покрито металеві ніжки столу, які використовуються для виготовлення товару обумовлені статтею 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення») де вказано, що об’єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання), яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Враховуючи те, що товар, який замовник прагне закупити використовуватиметься для закладів освіти, де знаходяться діти, Замовник не має права нехтувати якістю та безпечністю товару, тому визначає такі вимоги. Крім цього, враховуючи практику АМКУ (Рішення від 11.10.2021 № 23090, Рішення від 22.04.2021 № 8825, Рішення від 26.04.2018 № 3970 та ін.) дана вимога не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло учасників, не порушує їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови документації. Враховуючи вищевикладене, замовником відмовлено у задоволенні вимоги, оскільки Вами не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також не підтверджено неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не доведено, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси учасника закупівлі, що звернувся з вимогою, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині. Одночасно повідомляємо Вам, що при проведенні процедур закупівель та розгляді пропозицій учасників ВГО «АСОЦІАЦІЯ ПРАЦІВНИКІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ» чітко дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційність, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.04.2023 00:00