-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Усунення аварій в житловому фонді (Поточний ремонт електромереж житлового будинку, розташованого за адресою м. Дніпро, вул. Новокримська, б.3)
Торги відмінено
320 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 200.00 UAH
Період оскарження:
03.04.2023 16:04 - 08.04.2023 00:00
Вимога
Без відповіді
Це не відповідь на Вимогу
Номер:
2096d33b9eda4a1389f83f6b30721cd5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-03-009397-a.c2
Назва:
Це не відповідь на Вимогу
Вимога:
Дата відповіді
13.04.23, 12:12
Коментар до відповіді
Під час проведення закупівлі змінились обсяги закупівлі та сума закупівлі, у зв"язку з чим торги будуть відмінені
Замовнику, ознайомтеся ще раз з Вимогою й обгрунтуйте кожен пукт, з Вашою відповідю ми звернемось в Антимонопольний комітет в аудит службу!!
А інформацію про "начебто зміну обсягів", звісно коли Ваш Учасник має аналогічні "помилки", залиште при собі.
Доречі відміна торгів робиться 1 протоколом й 1 нажаттям кнопки, а не 3 день як Ви ждете закінчення періоду оскарження!!!!
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога дискваліфікація.pdf 13.04.2023 16:43
Дата подачі:
13.04.2023 16:43
Вимога
Є відповідь
Незаконна дискваліфікація
Номер:
4b40b958664e429fa78603b8d01d8333
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-03-009397-a.c1
Назва:
Незаконна дискваліфікація
Вимога:
Вимога
щодо незаконного, безпідставного відхилення пропозиції ТОВ «СКМ МОНТАЖ»
11.04.2023 року на підставі ПРОТОКОЛ №157 щодо прийняття рішення повноваженою особою Департаменту з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради від 11.04.2023 року ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) відхилила тендерну пропозицію учасника ТОВ "СКМ МОНТАЖ" на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
ТОВ «СКМ МОНТАЖ» вважає дане рішення незаконним, безпідставним, абсурдним, яке прямо порушує ЗУ «Про Публічні закупівлі» у зв’язку з нижчезазначеним:
Замовник відхиляє пропозицію ТОВ "СКМ МОНТАЖ" у складі тендерної пропозиції надано документи, які не відповідають умовам технічної специфікації (В закупівлі послуг з поточного ремонту технічною специфікацією є кошторисна документація) та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до Договірної ціни АВК-5 (версії 3.8.2) заробітна плата, вказана Учасником, не відповідає заробітній платі по Дніпропетровському регіону.
Середньомісячна заробітна плата робітників, згідно останньої версії програмного комплексу АВК-5 (3.8.2), на який ви спираєтесь, складає 18 328,05 грн.
2. В Підсумковій відомості ресурсів не вказана розшифровка електромонтажної продукції.
3. В Дефектному акті вказано капітальний ремонт, замість поточного ремонту.
4. Учасником в кошторисній документації не застосовано коефіцієнт до об’єму та урахування впливу умов виконання робіт
На електронному майданчику закупівлі UA-2023-04-03-009397-a була розміщена ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Усунення аварій в житловому фонді (Поточний ремонт електромереж житлового будинку, розташованого за адресою м. Дніпро, вул. Новокримська, б.3) код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи, ЗАТВЕРДЖЕНА рішенням уповноваженої особи протокол № 142 від 03.04.2023 року (далі- ТД).
Згідно Додатку 3 ТД (нижче фото з ТД даного додатку):
Вимушені звернути Вашу увагу Замовнику, що жодних Вимог щодо формування Кошторису Вами не зазначено.!!!
Посилання на невідповідність заробітній платі по Дніпропетровському регіону, не вказана розшифровка електромонтажної продукції, не застосовано коефіцієнт до об’єму та урахування впливу умов виконання робіт є безпідставним, незаконними, адже Ви, Замовнику незаконно дискваліфікували Учасника без наявних на те підстав.
Вимога встановлення заробітній платі по Дніпропетровському регіону – відсутня!!!
Розшифровку електромонтажної продукції Ви, Замовнику, самостійно не зазначили в технічному завданні, відповідно Кошторис був розроблений відповідно до технічного завдання.
Вимога коефіцієнт до об’єму та урахування впливу умов виконання робіт- – відсутня!!!
Що стосується Дефектному акті вказано капітальний ремонт, замість поточного ремонту є формальною помилкою, яка відповідно до ст. 40 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель згідно якої підд невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Зазначене є формальною помилкою, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі.
Але в порушення законодавства Ви не надали можливості усунення таких невідповідностей.
ВИМАГАЄМО:
1. Надати роз’яснення з посиланнями на ТД, чинне законодавство щодо причин відхилення.
2. Скасувати протокол ПРОТОКОЛ №157 щодо прийняття рішення повноваженою особою Департаменту з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради від 11.04.2023 року.
3. Визнати ТОВ «СКМ МОНТАЖ» переможцем закупівлі.
Повідомляємо, що у зв’язку з таким нахабним нехтуванням чинним законодавством й явним порушенням його, прийняттям завідомо незаконних рішень, ВИМУШЕНІ підготувати Скаргу в Антимонопольний комітет й Державна аудиторська служба України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога дискваліфікація.pdf 11.04.2023 17:08
Дата подачі:
11.04.2023 17:08
Вирішення:
Під час проведення закупівлі змінились обсяги закупівлі та сума закупівлі, у зв"язку з чим торги будуть відмінені
Статус вимоги:
Задоволено