• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вікна

Завершена

190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період оскарження: 03.04.2023 15:16 - 08.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування рішення щодо обрання переможця

Номер: 4190da8080204032885d423a8d35aa67
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-03-008207-a.c1
Назва: Вимога про скасування рішення щодо обрання переможця
Вимога:
13 квітня 2023 року протоколом № 96 було прийнято рішення в зв’язку з проведенням закупівлі по предмету - Вікна за кодом ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби , про визнання переможцем торгів ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" ( (код ЄДРПОУ 39484237), та сформовано повідомлення про намір підписати договір . Просимо розглянути скаргу-вимогу ТОВ «АРКА ЕМ» про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" (код ЄДРПОУ 39484237) з наступних підстав: - у Додатку 1 ТД Розділу 4 п.2 Таблиці від Учасника вимагалось надання «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом» (цитата ТД). Учасник- Переможець порушуючи дану вимогу надав у складі пропозиції довідку №1/5 від 10.04.2023 р. про те , що виконання робіт не потребує ліцензії, а дозвільного документу на виконання робіт на надав. Відповідно до діючого Переліку робіт з підвищеною небезпекою (НПАОП 0.00-4.12-2005) затвердженого Наказом № 15 Державного Комітету України з нагляду за Охороною Праці від 26.01.2005р. п.94. «Роботи верхолазні та на висоті» відносяться до робіт підвищеної небезпеки , які потребують отримання додаткових дозволів. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011р. «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» Додаток 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77) «Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Група Б» відноситься п.3. «Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра». Таким чином , підприємства які виконують роботи на висоті понад 1,3метра повинні ОБОВЯЗКОВО мати відповідну декларацію про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Відповідно до нормативних норм у будівництві з проведення проектування, ремонтів реконструкцій, експлуатації вказано, що підвіконня розташовується на висоті 0,8м від рівня підлоги. Також ДСанПіН 5.5.2.008-01. «Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу (57514)» абз.1 п.4.1. передбачає «Висота вікна при правосторонньому освітленні повинна бути не меншою 2,2 м при наявності глухої перегородки висотою 0,8 м від підлоги (при висоті приміщення 3,0 м)»; абз.6 п.4.1. передбачає «Найбільш раціональна форма вікон - прямокутна, висотою 2-2,5 м, при збереженні висоти підвіконника 0,8 м». Водночас ,Технічним завданням замовника передбачені наступні види робіт : - монтаж віконних конструкцій висотою 1,75 м Тобто роботи вказані у технічних вимогах Замовника проводяться і також на висоті до 2,5 м. ( а саме висота до підвіконня 0,8м+ висота вікна 1,75м=2,55м), що явно перебільшує 1,3м. Тому дані роботи ОБОВЯЗКОВО потребують наявність відповідної декларації. Згідно розділу 5 пп. 3 Тендерної документації «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі: 3) переможець процедури закупівлі: — не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону; Враховуючи вищенаведене, пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" підлягала відхиленню з підстави визначеної абзацом третім пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з частиною п’ятою статті 18 Закону скарга, повинна містити обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно із частиною п’ятою статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Разом з тим, Конституцією України та статтями 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Окремо повідомляємо, що у випадку не скасування рішення щодо визнання даного Учасника переможцем торгів, ми з урахуванням невідповідностей даного Учасника кваліфікаційним вимогам, змушенні будемо звертатись із скаргами до правоохоронних органів, офіційного майданчика електронної системи публічних закупівель України DoZorro.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерною документацією декларацію про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці не вимагалась.
Статус вимоги: Відхилено