-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
40979 – Медична рентгенівська плівка, екран; 40979 – Медична рентгенівська плівка, екран; 40979 – Медична рентгенівська плівка, екран; 40979 – Медична рентгенівська плівка, екран; 41009 - Хімічні реактиви для обробки рентгенівської плівки, в автоматичному режимі; 41009 - Хімічні реактиви для обробки рентгенівської плівки, в автоматичному режимі; 41009 - Хімічні реактиви для обробки рентгенівської плівки, в автоматичному режимі; 41009 - Хімічні реактиви для обробки рентгенівської плівки, в автоматичному режимі
Завершена
500 548.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 502.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 502.74 UAH
Період оскарження:
03.04.2023 14:01 - 08.04.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
6057d50b3cf8438eaec70297dca94344
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-03-006358-a.b1
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, попередня закупівля буде скасована, але нова теж має ті ж дискримінаційні вимоги, бо знову чомусь посилаєтесь на ТУ У 42721476-001-20, яке характерне лише для одного виробника, тож ні про які еквіваленти не може йтися мова., також обмеження в фасуванні №50 аркушів тільки в одній плівці Плівки пласкі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії 3040см №50 Кровлекс-ОРГЗ (зеленочутлива ), а всі інші мають по 100аркушів, та ще й 11 упаковок, тобто не парна кількість , отже навіть ,якщо хтось і запропонує по 100 аркушів , то при перерахунку загальної кількості аркушів буде на 50 більше, що в свою чергу вплине на ціну ( 50х11= 550арушів; 100х6=600аркушів). Крім того посилання на конкретні показники та вміст срібла ( який в різних закупівлях різниться від 1,9 до 5,8 г/м2) , обмежує участь інших учасників ,крім представників Кровлекс. Отже, вважаємо , що замовник навмисно вказав саме таке фасування та кількість , щоб якомога більше відсіяти учасників які запропонують іншу плівку та фасування.
Посилання на конкретну назву проявника «Кровлекс-П-МОК», «Кровлекс- П-МОК-БГ» і фіксажу «Кровлекс-Ф-МОК» та деталізація складу не дає змоги запропонувати дану продукцію іншого виробника, наприклад проявник та фіксаж ТМ AGFA випускаються по 1л (на 5л ) та 5л( на 30л); Проявник ТМ Оніко 2,5л(15л) та Фіксаж ТМ Оніко3л (на 15л).
В позиції8 зазначено: Концентрований очисник для автоматичних проявних машин «Кровлекс-О-МОК», 2 частини на 10л готового розчину.- ЕКВІВАЛЕНТІВ ВЗАГАЛІ НЕ МАЄ!!!!!
Отже, сукупності зазначених вимог відповідає лише продукція конкретної торговельної марки , тобто, по кожній позиції предмета закупівлі це продукція лише одного виробника. Жоден учасник, що пропонує «еквіваленти», не зможе підтвердити усю сукупність вимог Замовника документами, яких вимагає ТД. Просимо надати двох виробників які б відповідали всім вимогам ТД.
Встановлені вимоги тендерної документації, здійснено з порушенням прав та законних інтересів як потенційного учасника, а також порушено принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, фактично, порушено норму частини четвертої статті 5, яка вказує, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників
Відповідно до вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 11, 18, 22, 23, 24, Закону України “Про публічні закупівлі”вимагаємо Замовника внести зміни до тендерної документації з метою усунення порушень.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.04.2023 18:38
Вирішення:
КНП «Хмельницький обласний протипухлинний центр» ХОР ознайомився з Вашою вимогою щодо закупівлі «Код закупівлі за ДК021:2015 – 32350000-1 «Частини до аудіо- та відеообладнання» (40979 – Медична рентгенівська плівка, екран; 40979 – Медична рентгенівська плівка, екран; 40979 – Медична рентгенівська плівка, екран; 40979 – Медична рентгенівська плівка, екран; 41009 - Хімічні реактиви для обробки рентгенівської плівки, в автоматичному режимі; 41009 - Хімічні реактиви для обробки рентгенівської плівки, в автоматичному режимі; 41009 - Хімічні реактиви для обробки рентгенівської плівки, в автоматичному режимі; 41009 - Хімічні реактиви для обробки рентгенівської плівки, в автоматичному режимі) та повідомляє, що за результатом аналізу вимоги не може погодитись, що зазначені вимоги Додатку № 2 до тендерної документації є дискримінаційними та ставляють потенційних Учасників в нерівне становище.
Технічні вимоги до предмета закупівлі передбачені згідно Додатку № 2 до тендерної документації. Згідно вказаного Додатку предбачено посилання на ТУ У, розміри фасування, кількості тощо.
Звичайно, ці вимоги, як і будь-які інші вимоги тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару.
Окрім того, у випадку застосування дискримінаційних вимог будь-який із потенційних Учасників має право оскаржити процедуру закупівлі згідно п. 52 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.)
Більше того, хочемо звернути Вашу увагу, що для забезпечення максимальної конкуренції та економії Замовником в технічному завданні передбачено що у місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент». У разі надання еквіваленту товару Учасник подає у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю еквівалентності у довільній формі.
Таким чином умовами Документації прямо передбачено, як того і вимагає Закон, можливості подання еквівалентних товарів.
Разом з тим зауважимо, що визначення предмету закупівлі, в тому числі технічних вимог до предмета закупівлі покладено виключно на Замовника, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками Процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника.
Враховуючи вищевикладене, КНП «Хмельницький обласний протипухлинний центр» ХОР вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема ст.5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників», із врахуванням особливостей
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.04.2023 18:01