-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба свіжоморожена типу хек)
Завершена
416 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 082.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 082.50 UAH
Період оскарження:
03.04.2023 13:37 - 08.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Про трудові книжки
Номер:
5a5bb941138545e5bfc30b17e562b253
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-03-005880-a.a5
Назва:
Про трудові книжки
Вимога:
ВИМОГА
У Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає:
-п.2.5. «Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації:
У разі, якщо Учасник самостійно здійснює постачання та обіг предмету закупівлі:
- документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі (перелічені п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації);
- для учасників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*.
- для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*.
У разі, якщо для постачання та обігу предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення та зберігання предмету закупівлі:
- документи, що підтверджують трудові відносини між суб’єктом господарювання та його працівниками (перелічені у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації), які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі:
- для суб’єктів господарювання – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*.
- для суб’єктів господарювання – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*».
Товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів (п.34 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги (п.21 ст.1 ЗУ ). Вказані торги проводяться на предмет закупівлі – товар. Це визначено Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку (п.22 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Замовник у тендерній документації вимагає від Учасника залучати інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям.
Тобто Замовник замість вимоги до характеристики закуповуємого товару (детальний опис товару – якісні та інші характеристики, упаковки або технології виробництва або інше) встановлює кваліфікаційний критерій такий як обов’язкова наявність інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для надання послуги, пов’язаної з постачанням цього товару.
Наприклад, в мене, як у фізичної особи-підприємця на спрощеній системі оподаткування та працюючого самостійно немає економічної доцільності залучати суб’єктів господарювання (середній бізнес) як субпідрядників/співвиконавців та їх працівників та авторефрижераторів для участі у торгах для підтвердження моєї відповідності кваліфікаційним критеріям з метою надання послуг.
Тому вважаю, вимогу по залученню інших суб’єктів господарювання (середній бізнес) як субпідрядників/співвиконавців для участі у торгах на закупівлю товару для підтвердження у Учасника його відповідності кваліфікаційним критеріям, корупційною. Ця вимога дійсна у разі закупівлі робіт або послуг (п.п.18 п.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі»), а не закупівлі товару.
Ця вимога звужує коло учасників, чим обмежує конкуренцію, оскільки малий бізнес, якій знаходиться на спрощеній системі оподаткування при таких вимогах по наданню послуги пов’язаної з постачанням цього товару, не має можливості приймати участь у Ваших торгах. Наприклад, я фізична особа-підприємець з великим досвідом роботи у цій сфері, бажаю приймати участь у цих торгах. В мене у наявності є приміщення, де я зберігаю товар (що підтверджується наявністю експлуатаційного дозволу), один рефрижератор та я можу самостійно виконувати роботу по доставці та відвантаженню товару у Ваш заклад. Але я не взмозі прийняти участь та стати Переможцем цих торгів при наявності у тексті тендерної документації цієї вимоги про залучення субпідрядників/співвиконавців для надання послуг по зберіганню та доставці товару певною кількістю працівників та певною кількістю авторефрижераторів, надання трудових книжок працівників, які не є у трудових відносинах з учасником торгів. Тобто Замовник торгів вимагає для закупівлі товару Учасника надавати договір транспортного експедирування (послуг перевезення) та зберігання з іншими підприємствами, у яких є вимагаєма певна кількість працівників та авторефрижераторів. На ринку Харкова та Харківської області є тільки одна така фірма (ТОВ), яка відповідає усім вимогам Замовника. Я не бажаю підписувати договір з цією фірмою, тому що це економічно недоцільно, тим самим я не можу приймати участь у торгах та стать Переможцем, чим порушуються мої права як Учасника торгів. Тому я вважаю цю вимогу корупційною, дискримінаційною по відношенню до мене а також до інших Учасників, оскільки надання послуги по перевезенню товару буде перевищувати вартість самого товару, що робить виконання договору економічно не вигідним (п.34 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Згідно п.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» «…тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…».
На підставі того, що торги проводяться на закупівлю товару, а не робіт і послуг, а також вищевказаного, вимагаю цю вимогу- у Додатку 1 до тендерної документації вилучити з тендерної документації або змінити на таку формуліровку: « … трудові книжки при наявності …». А також внести такі зміни: «…фізична особа-підприємець, працюючий самостійно…».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про кількість труд.книжок.docx 07.04.2023 14:17
Дата подачі:
07.04.2023 14:17
Вирішення:
Номер вимоги: UA-2023-04-03-005880-a.a5
Про трудові книжки
На Вашу вимогу повідомляємо Вам наступне.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Відповідно до п.28 Особливостей в тендерній документації обов’язково зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
На підставі чого Замовником в Тендерній документації (далі – ТД), відповідно ч.2 ст.16 Закону, встановлено, зокрема, такі кваліфікаційні критерії як: наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження досвіду Замовником вимагається та відповідне документальне підтвердження.
Таким чином, Замовником не вбачається підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про медичні довідки
Номер:
faad3c1e5f514f6ab516c1d20f97064f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-03-005880-a.a4
Назва:
Про медичні довідки
Вимога:
ВИМОГА
У Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає:
- п.2.3. «Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації), які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, та видані строком на один рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджені Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.».
Це Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів проводиться з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами. У п.1.2 та п.1.3 цього Положення вказано з якою метою та хто підлягає медичному огляду:
1. Попередньому медичному огляду підлягають кандидати у водії для отримання права на керування транспортним засобом;
2. Періодичному медичному огляду підлягають водії транспортних засобів для підтвердження права на керування транспортним засобом.
Товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів (п.34 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги (п.21 ст.1 ЗУ ). Вказані торги проводяться на предмет закупівлі – товар. Це визначено Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку (п.22 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Таким чином, тендерна документація містить опис вимоги необхідної для виконання послуги по вантажоперевезенню. Згідно Положення № 65/80 від 31.01.2013 «Перевізник щомісяця розглядає результати щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів, звертаючи особливу увагу на випадки відсторонення від роботи водіїв, які на момент оглядів перебували у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції».
Тобто Учасник торгів по закупівлі товару не має ні якого відношення до вимог цього Положення, яке відноситься к закупівлі послуг по перевезенню вантажу.
Ця вимога звужує коло учасників, чим обмежує конкуренцію,
Згідно п.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» «…тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…».
Ця вимога стосується перевізника з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами.
На підставі того, що торги проводяться на закупівлю товару, а не робіт і послуг, а також вищевказаного, вимагаю ці вимоги- у Додатку 1 до тендерної документації п.2.3 вилучити з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про надання послуги по вантажоперевезенню.docx 07.04.2023 14:12
Дата подачі:
07.04.2023 14:12
Вирішення:
Номер вимоги: UA-2023-04-03-005880-a.a4
Про медичні довідки
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Вимоги встановлені в Тендерній документації розроблені на підставі діючого законодавства.
Відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджені Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.» водії, які виконують роботи з перевезення вантажів, підлягають періодичному медичному огляду один раз на рік.
Ваша вимога не відповідає умовам тендерної документації та умовам проведення закупівлі, у зв’язку з чим рекомендуємо детально ознайомитися з оголошенням про проведення відкритих торгів, умовами тендерної документації та вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
Таким чином, Замовником не вбачається підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про співвиконавців
Номер:
c0a728e299524a2cb46c6938da2de9e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-03-005880-a.a3
Назва:
Про співвиконавців
Вимога:
ВИМОГА
У Додатку 5 до тендерної документації Замовник вимагає: «У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей».
Товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів (п.34 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги (п.21 ст.1 ЗУ ). Вказані торги проводяться на предмет закупівлі – товар. Це визначено Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку (п.22 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Таким чином, тендерна документація містить вимогу про намір щоб Учасник залучав інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям.
Тобто Замовник замість вимоги до характеристики закуповуємого товару (детальний опис товару, упаковки або технології виробництва або інше) встановлює кваліфікаційний критерій такий як обов’язкова наявність інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для надання послуги, пов’язаної з постачанням цього товару.
Наприклад, в мене, як у фізичної особи-підприємця на спрощеній системі оподаткування немає економічної доцільності залучати суб’єктів господарювання (середній бізнес) як субпідрядників/співвиконавців та їх працівників та авторефрижераторів для участі у торгах для підтвердження моєї відповідності кваліфікаційним критеріям з метою надання послуг.
Тому вважаю, вимогу по залученню інших суб’єктів господарювання (середній бізнес) як субпідрядників/співвиконавців для участі у торгах на закупівлю товару для підтвердження у Учасника його відповідності кваліфікаційним критеріям, корупційною. Ця вимога дійсна у разі закупівлі робіт або послуг (п.п.18 п.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі»), а не закупівлі товару.
Ця вимога звужує коло учасників, чим обмежує конкуренцію, оскільки малий бізнес, якій знаходиться на спрощеній системі оподаткування при таких вимогах по наданню послуги пов’язаної з постачанням цього товару, не має можливості приймати участь у Ваших торгах. Наприклад, я фізична особа-підприємець з великим досвідом роботи у цій сфері, бажаю приймати участь у цих торгах. В мене у наявності є приміщення, де я зберігаю товар (що підтверджується наявністю експлуатаційного дозволу), один рефрижератор та я можу самостійно виконувати роботу по доставці та відвантаженню товару у Ваш заклад. Але я не взмозі прийняти участь та стати Переможцем цих торгів при наявності у тексті тендерної документації цієї вимоги про залучення субпідрядників/співвиконавців для надання послуг по зберіганню та доставці товару певною кількістю працівників та авторефрижераторів.
Тому я вважаю цю вимогу дискримінаційною по відношенню до мене, а також до інших Учасників, які не взмозі залучити субпідрядників/співвиконавців та їх працівників та авторефрижераторів для участі у торгах на закупівлю товару, оскільки надання послуги по перевезенню товару буде перевищувати вартість самого товару, що робить виконання договору економічно не вигідним (п.34 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Згідно п.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» «…тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…».
На підставі того, що торги проводяться на закупівлю товару, а не робіт і послуг, а також вищевказаного, вимагаю ці вимогу- у Додатку 5 до тендерної документації вилучити з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога №5.docx 07.04.2023 14:10
Дата подачі:
07.04.2023 14:10
Вирішення:
Номер вимоги: UA-2023-04-03-005880-a.a3
Про співвиконавців
На Вашу вимогу повідомляємо Вам наступне.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Відповідно до п.28 Особливостей в тендерній документації обов’язково зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Просимо уважно ознайомитися з вимогами ТД, оскільки Замовником не встановлена обов’язкова вимога щодо залучення співвиконавців.
Таким чином, Замовником не вбачається підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про певну кількість працівників
Номер:
1dd9bdd80c78478abb2f4200e98562f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-03-005880-a.a2
Назва:
Про певну кількість працівників
Вимога:
ВИМОГА
У Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає:
- п.2.1. «Інформаційна довідка про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі. Кількість окремо водіїв автотранспортних засобів, окремо експедиторів транспортних та окремо вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць транспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі».
-п.2.2. «Особисті медичні книжки водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників, комірника, які зазначені в п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, з вчасним проходженням медоглядів за формою первинної облікової документації № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р.»
При таких вимогах вартість надання послуги по перевезенню товару буде перевищувати вартість самого товару, що робить виконання договору економічно не вигідним (п.34 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Таким чином, на одного працівника доводиться не більш 9 кг вантажу, що свідчить про економічну недоцільність цієї вимоги при наданні послуги доставки товару Замовнику.
Товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів (п.34 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги (п.21 ст.1 ЗУ ). Вказані торги проводяться на предмет закупівлі – товар. Це визначено Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку (п.22 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Таким чином, тендерна документація містить опис певної кількості працівників (сім) необхідних для виконання послуги з постачання товару. Тобто Замовник замість вимоги до характеристики закуповуємого товару (детальний опис товару, упаковки або технології виробництва або інше) встановлює кваліфікаційний критерій такий як обов’язкова наявність певної кількості працівників (сім) для надання послуги, пов’язаної з постачанням цього товару.
Вимога по наданню послуги, пов’язаної з постачанням цього товару має намір залучення інших суб’єктів господарювання (середній бізнес) як субпідрядників/співвиконавців для участі у торгах для підтвердження Учасника його відповідності кваліфікаційним критеріям. Наприклад, в мене, як у фізичної особи-підприємця на спрощеній системі оподаткування немає економічної доцільності залучати суб’єктів господарювання (середній бізнес) як субпідрядників/співвиконавців та їх сімох працівників для участі у торгах для підтвердження моєї відповідності кваліфікаційним критеріям для надання послуг.
Тому вважаю, вимогу по залученню сімох працівників інших суб’єктів господарювання (середній бізнес) як субпідрядників/співвиконавців для участі у торгах на закупівлю товару для підтвердження Учасника його відповідності кваліфікаційним критеріям, корупційною. Ця вимога дійсна у разі закупівлі робіт або послуг (п.п.18 п.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі»), а не закупівлі товару.
Ця вимога звужує коло учасників, чим обмежує конкуренцію, оскільки малий бізнес, якій знаходиться на спрощеній системі оподаткування при таких вимогах по наданню послуги пов’язаної з постачанням цього товару, не має можливості приймати участь у Ваших торгах. Наприклад, я фізична особа-підприємець з великим досвідом роботи у цій сфері, бажаю приймати участь у цих торгах. В мене у наявності є один рефрижератор та я можу самостійно виконувати роботу по доставці та відвантаженню товару у Ваш заклад. Але я не взмозі прийняти участь та стати Переможцем цих торгів при наявності у тексті тендерної документації цієї вимоги про сімох працівників. Тому я вважаю цю вимогу дискримінаційною по відношенню до мене, а також до інших Учасників, які не взмозі залучити субпідрядників/співвиконавців та їх сімох працівників для участі у торгах на закупівлю товару.
Згідно п.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» «…тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…».
На підставі того, що торги проводяться на закупівлю товару, а не робіт і послуг, а також вищевказаного, вимагаю ці вимоги- у Додатку 1 до тендерної документації п.2.1, п.2.2 вилучити з тендерної документації посилання на певну кількість працівників - сьомох чоловіків або змінити на наступне:
- п.2.1. «Інформаційна довідка про працівників при їх наявності;
-п.2.2. «Особиста медична книжка фізичної особи-підприємця, інших працівників при їх наявності, працівників юридичних осіб при їх наявності, з вчасним проходженням медоглядів за формою первинної облікової документації № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р.».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про робітників.docx 07.04.2023 14:06
Дата подачі:
07.04.2023 14:06
Вирішення:
Номер вимоги: UA-2023-04-03-005880-a.a2
Про певну кількість працівників
На Вашу вимогу повідомляємо Вам наступне.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Відповідно до п.28 Особливостей в тендерній документації обов’язково зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
На підставі чого Замовником в Тендерній документації (далі – ТД), відповідно ч.2 ст.16 Закону, встановлено, зокрема, такі кваліфікаційні критерії як: наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Замовником встановлено підтвердження наявності працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі.
Дана вимога не є дискримінаційною, адже Замовник висуває ті або інші вимоги виходячи із досвіду роботи та досвіду результатів подолання порушень під час поставок товарів у минулих періодах.
Відповідно до класифікатору професій кожна з наведених професій передбачає конкретні обов’язки. Таким чином: Водій, відповідно, знає схему маршруту, що обслуговується, пункти зупинок і призначення, правила дорожнього руху і технічної експлуатації автомобілів. До обов’язків експедиторів транспортних відносяться: супроводження товарів (вантажів) під час перевезень, забезпечення їх збереження, видачу у встановленому порядку, забезпечення нагляду за ходом виконання навантажувально-розвантажувальних, перевантажувальних, перевалочних, пакувальних робіт, контроль експедиторського (відправницького) маркування вантажів і пломбування засобів перевезення, контейнерів, холодокамер, контролює наявність пристосувань для перевезення вантажів і санітарний стан відповідного виду автомобільного транспортного засобу, призначеного для перевезення, супроводжує вантажі до місця призначення, забезпечує необхідний режим зберігання вантажів під час їх перевезення, забезпечує здавання вантажу після перевезення, оформлює претензійні акти згідно із встановленими формами у випадку надходження вантажів (порча та (або) нестача вантажів) тощо. До обов’язків вантажника відноситься - навантажувати, перевозити, переносити і розвантажувати вантаж (харчові продукти). Водій, відповідно, знає схему маршруту, що обслуговується, пункти зупинок і призначення, правила дорожнього руху і технічної експлуатації автомобілів. Комірник, займається організацією, прийомом, зберіганням і видачею товарів.
Отже, працівники зазначених професій є обов’язковим при постачанні продуктів харчування. А їх кількість обумовлена, необхідною кількістю транспортних засобів.
Таким чином, Замовником не вбачається підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про певну кількість автомобілів
Номер:
1ee1920f3ed64156a1c504c96709848e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-03-005880-a.a1
Назва:
Про певну кількість автомобілів
Вимога:
ВИМОГА
У Додатку 1 до тендерної документації п.1.1. «Інформаційна довідка щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів (далі – ТЗ) відповідно до нижчезазначених вимог та формою» Ви вимагаєте від учасника залучення не менше ніж двох рефрижераторів для перевезення харчових продуктів тваринного походження та п.1.2. «Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, інформація щодо яких надана Учасником відповідно до п.1.1. Додатку №1 до Тендерної документації».
Товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів (п.34 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги (п.21 ст.1 ЗУ ). Вказані торги проводяться на предмет закупівлі – товар. Це визначено Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку (п.22 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Таким чином, тендерна документація містить опис певної кількості авторефрижераторів (два) необхідних для виконання послуги з постачання товару. Тобто Замовник замість вимоги до характеристики закуповуємого товару (детальний опис товару, упаковки або технології виробництва або інше) встановлює кваліфікаційний критерій такий як обов’язкова наявність певної кількості автомобілів (два) для надання послуги, пов’язаної з постачанням цього товару.
Вимога по наданню послуги, пов’язаної з постачанням цього товару має намір залучання інших суб’єктів господарювання (середній бізнес) як субпідрядників/співвиконавців для участі у торгах для підтвердження Учасника його відповідності кваліфікаційним критеріям. Наприклад, в мене, як у фізичної особи-підприємця на спрощеній системі оподаткування немає економічної доцільності залучати суб’єктів господарювання (середній бізнес) як субпідрядників/співвиконавців для участі у торгах для підтвердження моєї відповідності кваліфікаційним критеріям для надання послуг.
Тому вважаю, цю вимогу по залученню інших суб’єктів господарювання (середній бізнес) як субпідрядників/співвиконавців для участі у торгах на закупівлю товару для підтвердження Учасника його відповідності кваліфікаційним критеріям, корупційною. Ця вимога дійсна у разі закупівлі робіт або послуг (п.п.18 п.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Ця вимога звужує коло учасників, чим обмежує конкуренцію, оскільки малий бізнес, якій знаходиться на спрощеній системі оподаткування при таких вимогах по наданню послуги пов’язаної з постачанням цього товару, не має можливості приймати участь у Ваших торгах. Наприклад, я фізична особа-підприємець з великим досвідом роботи у цій сфері, бажаю приймати участь у цих торгах. В мене у наявності є один рефрижератор та я можу самостійно виконувати роботу по доставці та відвантаженню товару у Ваш заклад. Але я не взмозі прийняти участь та стати Переможцем цих торгів при наявності у тексті тендерної документації цієї вимоги. Тому я вважаю цю вимогу дискримінаційною по відношенню до мене, а також до інших Учасників, які не взмозі надати послуги, пов’язані з постачанням цього товару.
Згідно п.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» «…тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…».
На підставі того, що торги проводяться на закупівлю товару, а не робіт і послуг, а також вищевказаного, вимагаю цю вимогу- у Додатку 1 до тендерної документації п.1.1 та п.1.2 вилучити з тендерної документації або змінити на наступне:
- п. 1.1. Інформаційна довідка щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів (далі – ТЗ) відповідно до нижчезазначених вимог та формою. Залучення для перевезення харчових продуктів тваринного походження одного або більше рефрижераторів при наявності для перевезення харчових продуктів тваринного походження
п.1.2. «Свідоцтво(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів), інформація щодо якого(их) надана Учасником відповідно до п.1.1. Додатку №1 до Тендерної документації».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про 2 авто.docx 07.04.2023 14:03
Дата подачі:
07.04.2023 14:03
Вирішення:
UA-2023-04-03-005880-a.a1
Про певну кількість автомобілів
На Вашу вимогу повідомляємо Вам наступне.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Відповідно до п.28 Особливостей в тендерній документації обов’язково зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Виходячи з того, що предметом закупівлі є швидкопсувний продукт, що є товаром, який потребує особливі температурні умови зберігання під час транспортування, Замовником, з урахуванням Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні було встановлено підтвердження наявності спеціалізованого транспорту.
Рефрижератор - це спеціальний вид транспорту, що забезпечує зберігання температурно-чутливих (швидкопсувних) вантажів в оптимальних умовах. Такий транспортний засіб має вбудовану систему охолодження і здатний підтримувати всередині кузова температурний режим в діапазоні від + 12 ° C до -20 ° C включно. Саме експлуатація рефрижераторів дозволяє створити та підтримати задані температурно-вологісні режими в охолоджуваному кузові під час зберігання і транспортування швидкопсувних вантажів.
Швидкопсувні вантажі - це продукти, що швидко псуються, такі як м'ясо, риба, молочні продукти, овочі та фрукти, заморожена продукція. Ці продукти мають обмежений термін придатності, тому необхідно забезпечити їх швидку доставку і зберігання при необхідних температурних режимах. У той же час, якщо такі продукти не зберігати і транспортувати при певній температурі та вологості, вони можуть швидко псуватися та стати непридатними для споживання, що може призвести до серйозних проблем для здоров'я кінцевого споживача. Важливо зазначити, що перевезення швидкопсувних вантажів в рефрижераторі дозволяє зберегти їх від негативного впливу зовнішніх факторів, таких як висока вологість, джерела тепла, температурні коливання тощо.
Отже вимога щодо наявності рефрижератору для перевезення швидкопсувних вантажів не є дискримінаційною, оскільки забезпечує відповідність законодавчим вимогам щодо безпеки харчових продуктів і захисту прав споживачів, оскільки швидкопсувні продукти можуть бути небезпечними для здоров'я, якщо їх зберігати або перевозити в невідповідних умовах. Крім того, використання рефрижератора дозволяє зменшити втрати продукту та зберегти економічну вигоду для постачальника.
Відносно кількості залучених транспортних засобів - це достатня кількість для підтвердження можливості постачальника здійснювати постачання систематичного, безперебійного та якісного постачання харчових продуктів. Враховуючи вищезазначені аргументи, Замовник проводить закупівлю в порядку та на умовах передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей та з суворим додержанням принципів здійснення закупівель.
Отже, Замовником не вбачається підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено