• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 33750000-2 – «Засоби для догляду за малюками», НК 024:2019 : 11239 – «Підгузник для дорослих» (підгузники для дорослих), код НК 024:2019: 35008 — «Дитячий підгузник», НК 024:2019: 34214 — Прокладка уретральна для лікування нетримання сечі у жінок. Dry Kids XL або еквівалент * - 4350 шт., Dry Kids XL+ або еквівалент* - 930 шт., Tena Lady урологічні прокладки Maxi Insta Dry або еквівалент* - 1800 шт., Tena Slip Plus Medium або еквівалент* - 1440 шт., Tena Slip Plus Small або еквівалент* - 720 шт., Tena Slip Plus Large або еквівалент* - 5760 шт., Tena Slip Plus XLarge або еквівалент* - 1080 шт., Tena Bed Plus 60х90 см або еквівалент* - 360 шт.

ДК 021:2015 33750000-2 – «Засоби для догляду за малюками», НК 024:2019 : 11239 – «Підгузник для дорослих» (підгузники для дорослих), код НК 024:2019: 35008 — «Дитячий підгузник», НК 024:2019: 34214 — Прокладка уретральна для лікування нетримання сечі у жінок. Dry Kids XL або еквівалент * - 4350 шт., Dry Kids XL+ або еквівалент* - 930 шт., Tena Lady урологічні прокладки Maxi Insta Dry або еквівалент* - 1800 шт., Tena Slip Plus Medium або еквівалент* - 1440 шт., Tena Slip Plus Small або еквівалент* - 720 шт., Tena Slip Plus Large або еквівалент* - 5760 шт., Tena Slip Plus XLarge або еквівалент* - 1080 шт., Tena Bed Plus 60х90 см або еквівалент* - 360 шт. Мова, якою заповнюються всі документи - українська.

Завершена

340 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
Період оскарження: 03.04.2023 13:14 - 16.04.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

на умови тендерної документації

Номер: 812e284c59a147268ec7a6da052ed836
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-03-005435-a.b2
Назва: на умови тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, розглянувши умови тендерної документації у закупівлі ідентифікатор UA-2023-04-03-005435-a вважаємо дискримінаційною наступну умову тендерної документації, а саме: Відповідно до п. 4 Додатку 5 до тендерної документації: Уся запропонована продукція повинна мати відповідну інформацію про товар (марка, модель, розмір, кількість штук в упаковці, обхват талії на підгузниках для дорослих, вагова група на дитячих підгузниках. Для підтвердження вказаної вимоги у складі пропозиції учасникам, що пропонують еквівалент, потрібно надати чіткі фотографічні зображення саме того товару, що пропонується учасником та постачатиметься переможцем торгів при поставці. Враховуючи анатомічні особливості жінок та чоловіків, звертаємо увагу, що предметом даної закупівлі є урологічні прокладки саме для жінок, а серед технічних характеристик вказана характеристика «анатомічна форма», в зв’язку із чим фотографічні зображення урологічних прокладок мають містити підтвердження того, що запропоновані учасником прокладки урологічні за призначенням є саме жіночими (обов’язково на етикетці має бути наявний текст, нанесений виробником на упаковку, що дозволить ідентифікувати виріб за гендерною ознакою, а саме: «lady», «для жінок»). Універсальні урологічні прокладки розглядатись замовником не будуть. Фотографічні зображення у форматі jpeg або pdf мають відображати чіткий текст етикетування на упаковці запропонованої продукції з усіх сторін та містити інформацію про товар, передбачену цим пунктом. Надання зображень у вигляді макетів упаковок не допускається та стане причиною для дискваліфікації, так як ці зображення не є підтвердженням наявності у Учасника запропонованого ним товару, а також не є підтвердженням достовірності інформації про зображення саме того товару, що буде постачатися за результатами даної закупівлі, оскільки перша поставка товару планується одразу після укладення договору. У разі пропонування еквіваленту, Учасник має надати у складі пропозиції порівняльну таблицю, що містить технічні вимоги замовника та технічні характеристики запропонованого учасником товару із зазначенням кількості штук в упаковці та вказівкою на сторінки документу, що такий учасник надає у складі пропозиції, який містить інформацію про відповідність запропонованого товару кожній окремій характеристиці, зазначеній у даному додатку. Кількість упаковок має ділитись цілим числом на кількість упаковок без остачі. Кількість в штуках не може бути змінена. Вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційним та такими, що обмежують конкуренцію, у зв'язку з наступним. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Звертаємо увагу, що вимога щодо зазначення обхвату талії на підгузниках для дорослих та вагової групи на дитячих підгузниках є дискримінаційною. Характеристики, зокрема щодо обхвату талії на підгузниках для дорослих та вагової групи на дитячих підгузниках підтверджуються Сертифікатом якості або будь-яким іншим документом на вибір учасника, які надаються в складі тендерної пропозиції та при постачанні товару. Окремо зазначаємо, що зазначення обхвату талії на підгузниках та вагової групи на дитячих підгузках не впливає на якість предмета закупівлі та не передбачається жодним нормативним актом, водночас залишення даної умови тендерної документації сприятиме звуженню потенційного кола осіб, які бажали би стати учасниками даної закупівлі. Акцентуємо, що відсутність інформації щодо обхвату талії на підгузниках для дорослих та вагової групи на дитячих підгузниках ЖОДНИМ ЧИНОМ не впливає на їх функціональне призначення, а в разі наявності бажання замовника така інформація може бути підтверджена іншим документом. Акцентуємо, що товар, який ми бажаємо запропонувати, містить все необхідне маркування віл виробника, дотримуючись при цьому вимог п. 44 Розділу 2 Постанови КМУ від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» в частині елементів, які повинна містити етикетка медичного виробу. Законодавство України не містить обов’язку зазначення обхвату талії на підгузниках для дорослих та вагової групи на дитячих підгузниках. Акцентуємо, що наш товар повністю відповідає вимогам чинного законодавства України, в тому числі щодо маркування упаковки, а встановлена Замовника вимога в тендерній документації направлена на штучне звуження кола потенційних учасників процедури закупівлі. Аналогічна позиція щодо дискримінаційності вищенаведеної вимоги підтверджена й у Рішенні Колегії АМКУ від 27.03.2023 № 3748 (рішення додаємо до вимоги). Враховуючи вищенаведене, вимагаємо та не повторювати долю іншого замовника і видалити п. 4 Додатку 5 до тендерної документації. Додатково звертаємо увагу Замовника, що відповідно до статті 164-14 КУПАП передбачена відповідальність за те, що тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону, що тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян Дякуємо за розуміння та очікуємо на Ваше рішення. Разом з тим, повідомляємо, що в разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На вашу вимогу повідомляємо: Шановний Учаснику, Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто, «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі і не є дискримінаційними. Відсутність в учасника всього переліку товарів, визначених як предмет по даній закупівлі, не позбавляє його права закупити їх на ринку, звісно, якщо є бажання співпрацювати з виробниками чи іншими суб’єктами даної сфери торгівлі. Відповідність запропонованого учасником товару вимогам певних стандартів, які вказані у технічній частині даної тендерної документації не забороняє замовнику у такій документації встановлювати інші вимоги щодо предмета закупівлі, які відповідатимуть його потребам. Отже, вимога про наявність на упаковці підгузника обхвату талії та вагового діапазону не є дискримінаційною згідно з законодавством України, оскільки не ґрунтується на ознаках, які є об'єктивною підставою для дискримінації. Така вимога є спрямованою на захист прав споживачів та забезпечення відповідності закупленого товару вимогам замовника та потребам кінцевих отримувачів даного товару. Також вказана вимога про наявність інформації про обхват талії та вагового діапазону є частиною вимог щодо відповідності закупівельного процесу принципам прозорості та відкритості. Якщо на упаковці продукту вказано інформацію про обхват талії, це дозволяє замовнику та кінцевому споживачеві бути більш інформованим , та володіти повною інформацією про характеристики продукту, який вони використовують, на що мають право згідно Закону України «Про захист прав споживачів», а також робити обґрунтований вибір продукту на підставі своїх потреб і вимог. Сподіваємось, що Ви ще раз проаналізуєте визначені нами вимоги, та зможете взяти участь у закупівлі з будь-якими товарами, що можуть вживатись у значенні еквіваленту у відповідності до визначених нами технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі чи доведете відсутність у вас можливості запропонувати товар, що відповідає вимогам замовника, а також його еквівалент, адже і ми, і, сподіваємось, Ви, розуміємо, наскільки важливо зберегти максимальний комфорт тих, хто безпосередньо буде використовувати даний виріб.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.04.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

на умови тендерної документації

Номер: de25256d7558441f983b33a2f4fc964e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-03-005435-a.b1
Назва: на умови тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, розглянувши умови тендерної документації у закупівлі ідентифікатор UA-2023-03-28-003203-a вважаємо дискримінаційною наступну умову тендерної документації, а саме: Відповідно до п. 4 Додатку 5 до тендерної документації: Уся запропонована продукція повинна мати відповідну інформацію про товар (марка, модель, розмір, кількість штук в упаковці, обхват талії на підгузниках для дорослих, вагова група на дитячих підгузниках. Для підтвердження вказаної вимоги у складі пропозиції учасникам, що пропонують еквівалент, потрібно надати чіткі фотографічні зображення саме того товару, що пропонується учасником та постачатиметься переможцем торгів при поставці. Враховуючи анатомічні особливості жінок та чоловіків, звертаємо увагу, що предметом даної закупівлі є урологічні прокладки саме для жінок, а серед технічних характеристик вказана характеристика «анатомічна форма», в зв’язку із чим фотографічні зображення урологічних прокладок мають містити підтвердження того, що запропоновані учасником прокладки урологічні за призначенням є саме жіночими (обов’язково на етикетці має бути наявний текст, нанесений виробником на упаковку, що дозволить ідентифікувати виріб за гендерною ознакою, а саме: «lady», «для жінок»). Універсальні урологічні прокладки розглядатись замовником не будуть. Фотографічні зображення у форматі jpeg або pdf мають відображати чіткий текст етикетування на упаковці запропонованої продукції з усіх сторін та містити інформацію про товар, передбачену цим пунктом. Надання зображень у вигляді макетів упаковок не допускається та стане причиною для дискваліфікації, так як ці зображення не є підтвердженням наявності у Учасника запропонованого ним товару, а також не є підтвердженням достовірності інформації про зображення саме того товару, що буде постачатися за результатами даної закупівлі, оскільки перша поставка товару планується одразу після укладення договору. У разі пропонування еквіваленту, Учасник має надати у складі пропозиції порівняльну таблицю, що містить технічні вимоги замовника та технічні характеристики запропонованого учасником товару із зазначенням кількості штук в упаковці та вказівкою на сторінки документу, що такий учасник надає у складі пропозиції, який містить інформацію про відповідність запропонованого товару кожній окремій характеристиці, зазначеній у даному додатку. Кількість упаковок має ділитись цілим числом на кількість упаковок без остачі. Кількість в штуках не може бути змінена. Вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційним та такими, що обмежують конкуренцію, у зв'язку з наступним. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Звертаємо увагу, що вимога щодо зазначення обхвату талії на підгузниках для дорослих та вагової групи на дитячих підгузниках є дискримінаційною. Характеристики, зокрема щодо обхвату талії на підгузниках для дорослих та вагової групи на дитячих підгузниках підтверджуються Сертифікатом якості або будь-яким іншим документом на вибір учасника, які надаються в складі тендерної пропозиції та при постачанні товару. Окремо зазначаємо, що зазначення обхвату талії на підгузниках та вагової групи на дитячих підгузках не впливає на якість предмета закупівлі та не передбачається жодним нормативним актом, водночас залишення даної умови тендерної документації сприятиме звуженню потенційного кола осіб, які бажали би стати учасниками даної закупівлі. Акцентуємо, що відсутність інформації щодо обхвату талії на підгузниках для дорослих та вагової групи на дитячих підгузниках ЖОДНИМ ЧИНОМ не впливає на їх функціональне призначення, а в разі наявності бажання замовника така інформація може бути підтверджена іншим документом. Акцентуємо, що товар, який ми бажаємо запропонувати, містить все необхідне маркування віл виробника, дотримуючись при цьому вимог п. 44 Розділу 2 Постанови КМУ від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» в частині елементів, які повинна містити етикетка медичного виробу. Законодавство України не містить обов’язку зазначення обхвату талії на підгузниках для дорослих та вагової групи на дитячих підгузниках. Акцентуємо, що наш товар повністю відповідає вимогам чинного законодавства України, в тому числі щодо маркування упаковки, а встановлена Замовника вимога в тендерній документації направлена на штучне звуження кола потенційних учасників процедури закупівлі. Аналогічна позиція щодо дискримінаційності вищенаведеної вимоги підтверджена й у Рішенні Колегії АМКУ від 27.03.2023 № 3748 (рішення додаємо до вимоги). Враховуючи вищенаведене, вимагаємо та не повторювати долю іншого замовника і видалити п. 4 Додатку 5 до тендерної документації. Додатково звертаємо увагу Замовника, що відповідно до статті 164-14 КУПАП передбачена відповідальність за те, що тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону, що тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян Дякуємо за розуміння та очікуємо на Ваше рішення. Разом з тим, повідомляємо, що в разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На вашу вимогу повідомляємо: Шановний Учаснику, Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто, «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі і не є дискримінаційними. Відсутність в учасника всього переліку товарів, визначених як предмет по даній закупівлі, не позбавляє його права закупити їх на ринку, звісно, якщо є бажання співпрацювати з виробниками чи іншими суб’єктами даної сфери торгівлі. Відповідність запропонованого учасником товару вимогам певних стандартів, які вказані у технічній частині даної тендерної документації не забороняє замовнику у такій документації встановлювати інші вимоги щодо предмета закупівлі, які відповідатимуть його потребам. Отже, вимога про наявність на упаковці підгузника обхвату талії та вагового діапазону не є дискримінаційною згідно з законодавством України, оскільки не ґрунтується на ознаках, які є об'єктивною підставою для дискримінації. Така вимога є спрямованою на захист прав споживачів та забезпечення відповідності закупленого товару вимогам замовника та потребам кінцевих отримувачів даного товару. Також вказана вимога про наявність інформації про обхват талії та вагового діапазону є частиною вимог щодо відповідності закупівельного процесу принципам прозорості та відкритості. Якщо на упаковці продукту вказано інформацію про обхват талії, це дозволяє замовнику та кінцевому споживачеві бути більш інформованим , та володіти повною інформацією про характеристики продукту, який вони використовують, на що мають право згідно Закону України «Про захист прав споживачів», а також робити обґрунтований вибір продукту на підставі своїх потреб і вимог. Сподіваємось, що Ви ще раз проаналізуєте визначені нами вимоги, та зможете взяти участь у закупівлі з будь-якими товарами, що можуть вживатись у значенні еквіваленту у відповідності до визначених нами технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі чи доведете відсутність у вас можливості запропонувати товар, що відповідає вимогам замовника, а також його еквівалент, адже і ми, і, сподіваємось, Ви, розуміємо, наскільки важливо зберегти максимальний комфорт тих, хто безпосередньо буде використовувати даний виріб.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.04.2023 00:00