• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

код ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин А – 95 (еквівалент), дизельне паливо (еквівалент)

Завершена

1 222 919.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 114.60 UAH
Період оскарження: 03.04.2023 12:31 - 10.04.2023 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Оскарження дискримінаційних умов ТД

Номер: ce9d736f64194aba93ce55dccc147a94
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-03-004783-a.a4
Назва: Оскарження дискримінаційних умов ТД
Скарга:
прошу: 1. Зобов’язати Замовника ВИСОЧАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення дискримінаційних вимог та вимог, що суперечать чинному законодавству.
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.04.2023 16:51
Автор: ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ", Катерина Шевченко +380671298652 sinergiyasistem@gmail.com
Вимога
Вирішена

Дискримінація № 3

Номер: fc540250efc548028e25b5ddea208f71
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-03-004783-a.a3
Назва: Дискримінація № 3
Вимога:
в пункті 4 Додатку 2 до тендерної документації визначено, що у разі наявності партнерських договорів щодо користування АЗС та організації здійснення відпуску пального, шляхом надання талонів або відомості про відпуск нафтопродуктів, що пропонуються Учасником, – надаються копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК. Повідомляємо Замовника, що право користування - це власність або оренда. Тобто, учасники, які не мають АЗС у власності та/або орнеді не зможуть виконати умову щодо ПАРТНЕРСЬКИХ ДОГОВОРІВ НА ПРАВО КОРИСТУВАННЯ. Окрім цього, вимога є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які не мають відносин саме з власником мережі АЗС, а співпрацюють на умовах партнерських договорів (на умовах яких мають право продажу талонів ЗАмовникам), що укладені з уповноваженими представниками власників АЗС, тобто з тими суб'єктами господарювання, засновником яких є власник мережі АЗС. Вимагаємо вилучити дискримінаційну умову тендерної документації, інакше будемо вимушені звернутись до АМКУ за оскарженням.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ВИМОГА «в пункті 4 Додатку 2 до тендерної документації визначено, що у разі наявності партнерських договорів щодо користування АЗС та організації здійснення відпуску пального, шляхом надання талонів або відомості про відпуск нафтопродуктів, що пропонуються Учасником, – надаються копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК. Повідомляємо Замовника, що право користування - це власність або оренда. Тобто, учасники, які не мають АЗС у власності та/або орнеді не зможуть виконати умову щодо ПАРТНЕРСЬКИХ ДОГОВОРІВ НА ПРАВО КОРИСТУВАННЯ. Окрім цього, вимога є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які не мають відносин саме з власником мережі АЗС, а співпрацюють на умовах партнерських договорів (на умовах яких мають право продажу талонів ЗАмовникам), що укладені з уповноваженими представниками власників АЗС, тобто з тими суб'єктами господарювання, засновником яких є власник мережі АЗС.» Дата подання: 06 квітня 2023 13:17 Відповідь щодо вимоги надається відповідно до п.51 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). Ваша вимога задоволена, до тендерної документації внесені зміни, які будуть розміщені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінація № 2

Номер: 94f8f40b8de144f2bc8e1592a56a51ea
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-03-004783-a.a2
Назва: Дискримінація № 2
Вимога:
в пункті 3 Додатку 2 до тендерної документації визначено, що учасники повинні надати документ, що виданий спеціалізованим експертом, що має відповідну акредитацію у сфері контролю за дотриманням суб’єктами господарювання природоохоронного законодавства, в якому (в документі) засвідчено факт відповідності діяльності учасника закупівлі вимогам законодавства про захист довкілля. Зазначена вимога є не обгркнтованою, оскільки закупівля Замовником здійснюється у вигляді талонів на пальне - тобто паперових дозвільних документів. Якщо Замовник хоче забезпечити собі майбутнього контрагента, який дотримується всіх норм екологічного законодавства - він має право вимагати від учасників надання сертифікату, що виданий акредитованим на це органом, щодо застосування в діяльності учасника норм ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), які в повній мірі є доказом того, що учасник вживає всіх необхідних заходів та налагоджено системи екологічного управління.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ВИМОГА «в пункті 3 Додатку 2 до тендерної документації визначено, що учасники повинні надати документ, що виданий спеціалізованим експертом, що має відповідну акредитацію у сфері контролю за дотриманням суб’єктами господарювання природоохоронного законодавства, в якому (в документі) засвідчено факт відповідності діяльності учасника закупівлі вимогам законодавства про захист довкілля. Зазначена вимога є не обгркнтованою, оскільки закупівля Замовником здійснюється у вигляді талонів на пальне - тобто паперових дозвільних документів. Якщо Замовник хоче забезпечити собі майбутнього контрагента, який дотримується всіх норм екологічного законодавства - він має право вимагати від учасників надання сертифікату, що виданий акредитованим на це органом, щодо застосування в діяльності учасника норм ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), які в повній мірі є доказом того, що учасник вживає всіх необхідних заходів та налагоджено системи екологічного управління.» Дата подання: 06 квітня 2023 13:13 Відповідь щодо вимоги надається відповідно до п.51 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). Ваша вимога задоволена, до тендерної документації внесені зміни, які будуть розміщені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація

Номер: 844ab7394c8d4ddfb3884a4722290b93
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-03-004783-a.a1
Назва: Дискримінація
Вимога:
в п. 2 Додатку 2 до тендерної документації визначено, що Місце розташування АЗС має бути не більше ніж 3 км від АЗС повинні розташовуватися на відстані не більше 3 км від місцезнаходження Замовника (62460, Україна, Харківська область, смт.Високий, вул.Бульварна, 12). Здійснивши аналіз місцевості в смт.Високий, можан побачити, що в заданому ЗАмовником радіусі знаходиться лише одна мережа АЗС. Тобто, можна стверджувати, що умови тендерної документації прописані під одного конкретного учасника, що є порушенням законодавства з питань публічних закупівель в частині заьборони встановлення умов, що обмежують конкуренцію. Вимагаємо вилучити дискримінаційність умови шляхом збільшення радіусу розташування АЗС до 6 кілометрів. В інакшому вимадку будемо вимушені звернутись до АМКУ за захистом охоронюванних законом інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ВИМОГА «в п. 2 Додатку 2 до тендерної документації визначено, що Місце розташування АЗС має бути не більше ніж 3 км від АЗС повинні розташовуватися на відстані не більше 3 км від місцезнаходження Замовника (62460, Україна, Харківська область, смт.Високий, вул.Бульварна, 12).Здійснивши аналіз місцевості в смт.Високий, можан побачити, що в заданому ЗАмовником радіусі знаходиться лише одна мережа АЗС.Тобто, можна стверджувати, що умови тендерної документації прописані під одного конкретного учасника, що є порушенням законодавства з питань публічних закупівель в частині заьборони встановлення умов, що обмежують конкуренцію.Вимагаємо вилучити дискримінаційність умови шляхом збільшення радіусу розташування АЗС до 6 кілометрів.» Дата подання: 06 квітня 2023 13:09 Відповідь щодо вимоги надається відповідно до п.51 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). З приводу подання вимоги роз’яснюємо наступне. Тендерною документацією було визначено умови для учасників на закупівлю товару код ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин А – 95 (еквівалент), дизельне паливо (еквівалент)за процедурою відкритих торгів ( з особливостями). Так, однією із вимог було встановлено, що здійснення заправки транспортних засобів Замовника на АЗС/АЗК на території України, Місце розташування АЗС має бути не більше ніж 3 км від АЗС/АЗК повинні розташовуватися на відстані не більше 3 км від місцезнаходження Замовника (62460, Україна, Харківська область, смт.Високий, вул.Бульварна, 12. Ця умова була визначена у зв’язку із тим, що основна більшість службових автомобілів та вся спеціалізована техніка курсують та обслуговують виключно територію Височанської селищної ради. Замовник зазначає, що в радіусі 3 км,.Відносно адреси місцязнаходження Звмовника та базування транспорту знаходиться декілька АЗС де можливо провести заправку транспорту. З метою економії бюджетних коштів та максимального зменшення витрат пального на шлях для заправки спецавтомобілів, Замовником було прийнято рішення про встановлення обмеження щодо наявності АЗС в радіусі 3 км. Тобто, згідно принципів здійснення закупівель вимоги у тендерній документації, забезпечують конкуренцію між учасниками та максимальну економію тобто дотримання одного із основоположних принципів дійснення публічних закупівель, а саме - максимальна економія, ефективність та пропорційність (п. 2 ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі») Крім того, були враховані можливі ризики та об'єктивні обставини, щодо режиму воєнного стану в Україні в наслідок військовою агресією Російської Федерації, що стало підставою введення в Україні воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 року Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 року, Щодо Вашої вимоги, на території в радіусе 3 км відносно від місцезнаходження Замовника (62460, Україна, Харківська область, смт.Високий, вул.Бульварна, 12) розташовані 3 автозаправочних станцій, а саме: « Б-сеть», ХАDО РЕTROL, GRANT 24. За вказаних обставин, умови тендерної документації, на закупівлю товару за ДК 021:2015 – 09130000 9 – Нафта і дистиляти (бензин, дизельне паливо) відповідають принципу конкуренції серед учасників, не є дискримінаційними та відповідають Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі вищенаведеного, вимога є безпідставною та підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.04.2023 00:04