-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт палат 2-го поверху у відділенні сумісного перебування матері та дитини Комунального некомерційного підприємства "Обласний перинатальний центр" Житомирської обласної ради, за адресою: м. Житомир, вул. Романа Шухевича 2-А (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
03.04.2023 11:01 - 08.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення визнання переможцем
Номер:
8c391b439f56499e98b45544e3e27adf
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-03-002725-a.a1
Назва:
Оскарження рішення визнання переможцем
Вимога:
Згідно п. 6 Розділу 3 Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком № 3).
З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №3 наступні документи:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторис ;
- Локальний кошторис
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Дефектний акт
Згідно додатку №3 до тендерної документації: ціна тендерної пропозиції кошторисна документація повинна бути складена відповідно до Кошторисних норм України
Згідно пункту 3.2. Проекту Договору, що є невід’ємною частиною Тендерної документації, договірна ціна робіт ТВЕРДА та розраховується відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281.
Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова № 281)
визначено, що у ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни —не враховується.
До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
При складанні своєї цінової пропозиції Учасник зобов’язаний передбачити у договірній ціні кошти на покриття ризиків, оскільки договірна ціна є твердою (п.3.2 Додатку №4 до тендерної документації (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ)).
Учасником ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович в складі тендерної пропозиції надано файл Договірна ціна. У складі даного файлу відсутні кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та кошти на покриття ризиків, які мали би бути включені обов’язково у Договірну ціну, оскільки це чітко передбачено Настановою 281, а отже цінова пропозиція даного учасника підлягає відхиленню. Одночасно звертаємо, Вашу увагу, що з розгляду даного питання існує практика АМКУ - рішення №25833-р/пк-пз від 17.11.2021, процедура закупівлі UA-2021-09-22-004439-b та практика державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель (закупівля UA-2022-05-11-005050-a, закупівля UA-2020-04-28-001575-a).
Одночасно звертаємо увагу, Замовника , ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених статтею 22 Закону. Зважаючи викладене, замовник в тендерній документації встановлює вимоги з урахуванням частини третьої статті 22 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Крім того, оскільки Замовник формує технічне завдання згідно проектно-кошторисної документації, а кошторис відображає технологію виконання будівельних робіт з дотриманням відповідних стандартів та чинного законодавства, врахованих проектом,то виконання робіт в повному обсязі відповідно до тех.завдання є особливо важливим критерієм для оцінки претендента.
Вимагаємо самостійно скасувати незаконно прийняте рішення про визначення переможця ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович (Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №29 від 14 квітня 2023 року) та продовжити розгляд наступних учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.04.2023 12:14
Вирішення:
Розглянувши вашу вимогу про скасування рішення про визначення переможця ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович (Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №29 від 14 квітня 2023 року), повідомляємо наступне. Замовником тендерну документацію було розроблено відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі – Закон) та інших нормативних документів чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Враховуючи вимоги У тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових частиною другою статті 22 Закону, зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та Особливостей. Відповідно до п.18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Отже, замовник укладає договір про закупівлю з учасником-переможцем відповідно до вимог, встановлених у тендерній документації та пропозиції учасника-переможця. Тендерною документацією та проектом договору (Додаток 4 до тендерної документації) Замовник не вимагає включення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та кошти на покриття ризиків, які мали би бути включені обов’язково у Договірну ціну і повинна бути передбачена проектом договору та тендерною документацією, оскільки п.5.33 Настанови № 281 від 01.11.2021 року зазначено, що до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Звертаємо Вашу увагу, що ці вимоги Настанови № 281 від 01.11.2021 року не стосуються такого виду послуг ,як поточний ремонт, а мають обов’язкове значення для робіт будівництва, капітального ремонту, реконструкції тощо. Оскільки послуги на поточний ремонт палат 2-го поверху у відділенні сумісного перебування матері та дитини Комунального некомерційного підприємства "Обласний перинатальний центр" Житомирської обласної ради, за адресою: м. Житомир, вул. Романа Шухевича 2-А (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) не являються роботами в розумінні закону, та не є довготривалими для їх виконання, і оскільки такі послуги є короткостроковим, а саме до 30 червня 2023, тому включення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та кошти на покриття ризиків, які мали би бути включені обов’язково у Договірну ціну і повинна бути передбачена проектом договору та тендерною документацією не є доречними і застосовуються лише при виконанні робіт будівництва, капітального ремонту, реконструкції тощо.
А також ПП «ЧЕПРЕМБУДМОНТАЖ» у своїй вимозі зазначає, що Замовник формує технічне завдання згідно проектно-кошторисної документації, а кошторис відображає технологію виконання будівельних робіт з дотриманням відповідних стандартів, звертаємо Вашу увагу, що Замовником не розроблено проектно-кошторисну документацію, а лише розроблено дефектний акт, оскільки вид закупівлі- послуги (поточний ремонт).
Одночасно, ПП «ЧЕПРЕМБУДМОНТАЖ» посилається на практику АМКУ –рішення №25833-р/пк-пз від 17.11.2021 рішення якого стосується виконання Капітального ремонту та встановлення пожежної сигналізації за адресою пр. Будівельників, 54, в м. Маріуполі" у відповідності здійснення робіт з ДСТУ Б.Д.1.1-1: 2013, тобто ця вимога стосується виконання робіт , а не послуг. Також слід зауважити, що втратили чинність ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.11.2021 року.
Враховуючи вищевикладене та обґрунтувавши відповіді на ваші вимоги, Замовник не має наміру скасовувати рішення про визначення переможця ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович - Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №29 від 14 квітня 2023 року.
Статус вимоги:
Відхилено