-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Засіб на спиртовій основі для протирання рук
Більш детальна інформація та проект договору розміщено в тендерній документації.
Торги не відбулися
105 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 050.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 050.00 UAH
Період оскарження:
03.04.2023 09:33 - 08.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Рік випуску товару
Номер:
5a2cb7b1a03c415a9869c090653b75ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-03-000722-a.a1
Назва:
Рік випуску товару
Вимога:
Шановний Замовнику !
Доводимо до Вашого відома , що Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) дискримінація учасників заборонена. На вимогу статті 3 Закону № 922 закупівлі потрібно проводити за принципами публічних закупівель, одним із яких є недискримінація учасників. Тлумачення цього принципу законотворці виклали в статті 5 Закону № 922.
Згідно статті 22 Закону № 922 визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В тендерній документації, яка затверджена Рішенням Уповноваженої особи, Протоколом рішенням уповноваженої особи від «03» квітня 2023 року № 80, в Додатку № 1"Інформація про технічну специфікацію (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)" вказано:Рік випуску товару: не раніше 2023 р.
Просимо внести зміни в тендерну документацію та удалити цю вимогу , так як ця вимога обмежує коло постачальників і є дискримінаційною, чим порушую Законодавство.
Пов'язані документи:
Замовник
- Щодо дискримінаційних умов у ТД.pdf 04.04.2023 14:36
Дата подачі:
04.04.2023 09:56
Вирішення:
Законом України «Про публічні закупівлі» визначення дискримінації не визначено. Фактично його сформульовано і деталізовано Верховним Судом у Постанові від 29.01.2021 р. у справі № 640/1042/19, де вказано, що дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших (важливим також є те, що Верховний Суд є останньою судовою інстанцією, а його правові позиції є обов’язковими до застосування іншими судами (ч. 5 ст. 242 КАСУ)).
Оскільки вимога стосовно року виготовлення продукції поширюється не лише на певного суб’єкта або конкретну групу суб’єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників конкурсних торгів дискримінації у цьому не вбачається, адже вони є обов’язкові до виконання всіма потенційними учасниками. Варто зауважити, що процес виготовлення засобу на спиртовій основі не є довготривалим, а умова виготовлення продукції протягом поточного року дозволяє взяти участь у закупівлі будь-якому учаснику та/або виробнику, продукція якого виготовлена у 2023 році. Додатково слід звернути увагу, що встановлення замовником вимоги щодо року виготовлення зумовлене тим, що у тендерній документації не зазначено конкретний мінімальний термін придатності товару, тому продукція 2022 року виготовлення несе в собі ризики для замовника щодо поставки продукції, термін придатності якої є цілком обмежений. З огляду на наведене, замовник не вважає, що встановлена вимога стосовно року виготовлення продукції є дискримінаційною та такою, що не дозволить учаснику взяти участь у закупівлі, запропонувавши при цьому товар 2023 року виробництва.
Статус вимоги:
Відхилено