-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали
Завершена
120 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період оскарження:
05.02.2018 12:12 - 09.02.2018 11:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
9933f4eac05e4af08d03315e6a1b2905
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-05-000728-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
КОМУНАЛЬНОМУ ЗАКЛАДУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ
ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР»
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 2077033, номер тендеру у UA-2018-02-05-000728-a)
15.02.2018 року завершення прийому пропозицій у допорогових торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали.
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ п/п Найменування товару Одиниця вимірювання Кількість
1. Бинт 5м х10см марлевий медичний нестерильний, бавовна 100% , ТМ «Білосніжка» Шт. 400
2 Пластир гіпоалергенний Ультрапор
RiverPlast 1.00*500см Шт. 93
3 Пластир бактерицидний №1, 1.9*7.2 IGAR Шт. 1200
4 Вата 50 г медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна, ТМ «Білосніжка» Шт. 500
5 Вата 100 г медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна бавовна 100%, ТМ «Білосніжка» Шт. 600
6 Марлевий відріз медичний бавовна 100%, ТМ «Білосніжка» Шт. 80
7 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 2 мл з голкою 0,6x30 Шт. 11000
8 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 5 мл з голкою 0,7x35 Шт. 30000
9 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 10 мл 0,8x40 Шт. 3000
10 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 20 мл 0,8x40 Шт. 3000
11 Голка для ін’єкцій MEDOJECT 0.4*12 Шт. 200
12 Шприц 3-комп., Луєр-Лок. Шприц ін’єкційний одноразового використання, Луєр-Лок, 1мл. Шт. 200
13 Рукавички медичні латексні текстуровані н/с БЕЗ ПУДРИ з ланоліном та віт. Е, р.M Safe-Touch Rejuven Пара 500
14 Маска медична одноразового використання Шт. 1000
15 Система для переливання інфузійного розчину з металевою голкою CHIRAPLUS G Шт. 500
16 Рукавички медичні латексні н/с, S/M Safe-Touch E-Series Пара 10000
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Шприц ін’єкційний одноразового застосування 2 мл з голкою 0,6x30 Шт. 11000
Шприц ін’єкційний одноразового застосування 5 мл з голкою 0,7x35 Шт. 30000
Шприц ін’єкційний одноразового застосування 10 мл 0,8x40 Шт. 3000
Шприц ін’єкційний одноразового застосування 20 мл 0,8x40 Шт. 3000
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2077033, номер тендеру у UA-2018-02-05-000728-a шляхом виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- 2077033.pdf 06.02.2018 14:39
Дата подачі:
06.02.2018 14:39
Вирішення:
Доброго дня! Рішенням тендерного комітету, закупівля Медичні матеріали є допороговою закупівлею. Оскільки допорогові закупівлі здійснюються на підставі наказу №35 від 13.04.2016р., то Замовник має право, а не обов'язок щодо поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти).
Статус вимоги:
Відхилено