• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція

Завершена

24 163.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 121.00 UAH
Період оскарження: 02.04.2023 20:42 - 09.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

незаконне визначення переможця

Номер: cbede37ffccc4d899b6ddb537e0783d0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-04-02-000267-a.a1
Назва: незаконне визначення переможця
Вимога:
Учасник повинен надати лист-згода на обробку персональних даних згідно з Додатком 5 до цієї тендерної документації надається від УСІХ ОСІБ, чиї персональні дані оприлюднені у складі тендерної пропозиції. Тобто учасник повинен надати у складі пропозиції згоду на обробку персональних даних від усіх осіб, чиї персональні дані були оприлюднені після розкриття пропозиції У складі пропозиції надається файл назва якого: «СТАТУТ ВІЛСАР Груп.pdf» який містить Статут ТОВ «ВІЛСАР Груп», та наданий документ містить персональні дані громадянина Бесараб Сергія Вікторовича, 29 листопада 1974 року народження, але у складі пропозиції відсутня згода на обробку персональних даних надана від Бесараб Сергія Вікторовича, а тому пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника. У складі пропозиції міститься лише згода на обробку персональних даних громадянина Козинський Анатолій Сергійович, та наданий файл назва якого: «Лист-згода персон дані» який містить Лист – згода на обробку персональних даних громадянина Козинський Анатолій Сергійович. Отже пропозиція ТОВ «ВІСЛАР Груп» не відповідає вимогам замовника та має бути дискваліфікована. Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України, та за результатами звернутися до суду з позовом про стягнення з Замовника 3000 грн. за подання зазначеної Скарги до АМКУ, разом з витратами на залучення адвокатських послуг, а також заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення уповноваженої особи до відповідальності за порушення процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Дякуємо за ваше звернення. На Вашу вимогу від 18.04.2023 року щодо правомірності прийнятого рішення уповноваженою особою відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне. Закупівля товару за кодом 24450000-3 — Агрохімічна продукція за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-02-000267-a) проводиться у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) на підставі пункту 3-7. розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, яким установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. 18.04.2023 року уповноваженою особою замовника було прийняте рішення про визначення переможця за результатами вище вказаної закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю з переможцем в порядку п. 39, 46 Особливостей та відповідно до вимог статті 33 Закону. До цього слід зазначити, що згідно п. 38 Особливостей, замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до вище зазначених норм, замовником не проводиться розгляд тендерних пропозицій одразу усіх учасників процедури закупівлі, а лише пропозиції починаючи з найкращої, яка вважається найбільш економічно вигідною. Пунктом 37 Особливостей передбачено, що оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Саме така оцінка тендерної пропозиції зазначена в розділі 5 тендерної документації до закупівлі UA-2023-04-02-000267-a. У своїй вимозі учасник ФОП ЛИТВИНЕНКО ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ зауважує, що Учасник тендеру ТОВ «ВІЛСАР Груп» мав надати лист-згоду на обробку персональних даних згідно з Додатком 5 до цієї тендерної документації, яка надається від усіх осіб, чиї персональні дані оприлюднені у складі тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції міститься згода на обробку персональних даних громадянина Козинського Анатолія Сергійовича, та наданий файл назва якого: «Лист-згода персон дані». У складі тендерної пропозиції відсутня згода на обробку персональних даних від Бесараб Сергія Вікторовича. Відповідно до Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» пункт 2 «Інша інформація» підпункт 1 «Інші умови тендерної документації» 7. Факт подання тендерної пропозиції учасником - фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. В усіх інших випадках, факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію. До вищезазначеного даю роз’яснення: Бесараб Сергій Вікторович є засновником Товариства з обмеженою відповідальністю відповідно до Статуту «Затвердженого» Рішенням Засновника ТОВ «ВІЛСАР Груп» № 3 від 30.09.2020 року та відповідно являється публічною особою. В свою чергу Статут – це установчий документ, на основі якого діє підприємство, а також являється публічним документом. І зареєструвавши це підприємство Бесараб Сергій Вікторович уже надав згоду на перегляд своїх персональних даних у відкритих джерелах інформації, що знаходяться у вільному доступі. Статут - це основний установчий документ юридичної особи і запис персональних даних засновника в Статуті передбачено законодавством. А в свою чергу, поданням Статуту в складі тендерної пропозиції, учасником підтверджує свою згоду на оприлюднення і обробку персональних даних - тобто додаткової згоди не потрібно. До цього слід зазначити, що згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, а тому вимагати Лист-згоду на обробку персональних даних на засновника ТОВ «ВІЛСАР Груп» Бесараб Сергія Вікторовича не було необхідним, так як у відкритих джерелах його персональні дані оприлюднені у вільному доступі.
Статус вимоги: Відхилено