-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Поточний ремонт відділення загальної хірургії та дитячої реанімації м.Лубни, проспект Володимирський 147 (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)»
Завершена
3 875 890.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 758.90 UAH
мін. крок: 1% або 38 758.90 UAH
Період оскарження:
01.04.2023 10:24 - 06.04.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Шо до Акту огляду!
Номер:
7cf3ec0c8f6740f9a331d8678a3be4ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-01-000103-a.a1
Назва:
Шо до Акту огляду!
Вимога:
АКТ попереднього огляду об’єкта!!! Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі.Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі , шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового виїзду представника для уточнення об'ємів була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.04.2023 22:47
Вирішення:
Вітаємо! Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення Замовником надається наступна інформація: з урахуванням Вашого звернення замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації в зазначеній частині. Зміни, що будуть внесені замовником до тендерної документації, найближчим часом будуть розміщені та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Разом із змінами до тендерної документації в окремому документі буде оприлюднюно перелік змін, що вносяться. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Задоволено