-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Продукти харчування - код ДК 021:2015: 15840000-8 «Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби» (какао – код ДК 021:2015:15841000-5 «Какао», цукерки в асортименті – код ДК 021:2015:15842000-2 «Шоколад та цукрові кондитерські вироби»)
Завершена
124 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 620.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 620.00 UAH
Період оскарження:
31.03.2023 23:09 - 06.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
відсутність документів.
Номер:
e34ed344172f42bbbe2951654dedf69b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-31-008362-a.a3
Назва:
відсутність документів.
Вимога:
Шановний Замовник,з яких правових підстав Ви визнали переможцем учасника,який не надав в складі своєї пропозиції ЖОДНОГО СЕРТИФІКАТУ ISO на ім"я учасника,як вимагалось?Наявність довідки в довільній формі не замінює сертифікати. Тим паче,що пропозиція визнаного учасника було САМОЮ НАЙДОРОЖЧОЮ.Тобто,як що фірма надала довідку не по формі,то це послужило причиною відхилення,а неподача сертифікатів -ні. Не вбачаєте ви В СОЇХ ДІЯХ КОРУПЦІЙНУ СКЛАДОВУ ?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.04.2023 09:38
Вирішення:
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель необхідно надати додаткову інформацію на Вимогу наступного змісту:
Визнаний переможцем учасник надав документи згідно тендерної документації, також відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Учаснику пропозиція якого була відхилена, також відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей було надано 24 години для виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, але учасник цього не зробив, тому згідно підпункту 1 пункту 41 Особливостей його пропозиція була відхилена.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
Скарга про неправомірні дії замовника щодо відхилення пропозиції переможця
Номер:
1166e469e8b2462293839aeb127da4f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-31-008362-a.b2
Назва:
Скарга про неправомірні дії замовника щодо відхилення пропозиції переможця
Скарга:
Бердичівським геріатричним пансіонатом було розпочато тендерну процедуру (Відкриті торги з особливостями), ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-31-008362-a. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «ВІКОНТ» (надалі за текстом- Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (ТД) подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було – Код ДК ДК 021:2015:15841000-5 «Какао», Код ДК 021:2015:15842000-2 «Шоколад та цукрові кондитерські вироби», Код ДК 021:2015:15842000-2 «Шоколад та цукрові кондитерські вироби», Код ДК 021:2015:15842000-2 «Шоколад та цукрові кондитерські вироби».
За результатами розгляду пропозиції Скаржника вона була відхилена. Підставою для відхилення зазначено наступне.
Стосовно підстави відхилення зазначаємо наступне:
У складі тендерної пропозиції подані усі необхідні документи, які вимагалися тендерною документацією Замовника, а саме: Лист-згода на обробку персональних даних та Витяг з наказу №307-од від 14.07.2017р. Держпродспоживслужби щодо державної реєстрації потужності оператора ринку.
1. Щодо не надання документу (копії документу компетентного органу про реєстрацію потужностей (складського приміщення, автомобілів), виданого на ім’я Учасника
Відповідно до Протокольного рішення (Протокол відхілення №96 від 20 квітня 2023р.) Уповноважена особа зазначає, що Скаржник не виправив невідповідності протягом 24 годин, а саме - не надав документ про реєстрацію потужностей (складського приміщення, автомобілів)
Скаржник категорично не погоджується з даним рішенням, оскільки в складі тендерної документації було подано документ Витяг з наказу №307-од від 14.07.2017р. Держпродспоживслужби щодо державної реєстрації потужності оператора ринку (файл «РеєстраціяПотужностей.pdf») на ім'я ТОВ НВФ «Віконт». Даний документ засвідчує реєстрацію потужностей, а саме: ВИРОБНИЦТВО ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ .
Згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»№771/97 -ВР від 23.12.1997 року відповідно до п.1 ст.25 державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів. Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої НАЛЕЖНОЇ ЙОМУ ЗАРЕЄСТРОВАНОЇ ПОТУЖНОСТІ
Зазначаємо, що згідно даного Закону Законодавець не передбачає окрему реєстрацію потужностей складських приміщень та транспортних засобів.
Транспортні засоби реєструються як окремі потужності тільки у випадку, якщо вони використовуються як окремі потужності для реалізації продуктів харчування КІНЦЕВИМ СПОЖИВАЧАМ (наприклад, вулична торгівля з транспортних засобів).
Транспортні засоби, що використовуються виключно для перевезення харчових продуктів, підлягають КУМУЛЯТИВНІЙ ДЕРЖАВНІЙ РЕЄСТРАЦІЇ, для якої подається одна заявка (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один реєстраційний особистий номер (п.1 ст.25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»№771/97 -ВР від 23.12.1997 року)
Звертаємо увагу, що Скаржник є ВИРОБНИКОМ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ, не має окремо складських приміщень, а має у власності виробничо-складські приміщення та автотранспорт, який використовується виключно для перевезення харчових продуктів. Саме тому, згідно чинного законодавства, подавши одну заяву на кумулятивну державну реєстрацію (виробничо-складські приміщення, транспорт та обладнання) отримано реєстрацію потужностей на виробництво харчових продуктів.
Таким чином, оприлюднений Витяг з наказу №307-од від 14.07.2017р. Держпродспоживслужби щодо державної реєстрації потужності оператора ринку повністю відповідає чинному законодавству та вимогам Замовника.
Дана причина відхілення, на думку Скаржника, є абсолютно безпідставною та підлягає скасуванню.
2. Щодо ненадання документу «Лист-згода про обробку персональних даних».
Інформуємо Орган Оскарження про те, що Скаржник в складі своєї Тендерній пропозиції надав файл: «обробка перс даних.pdf». Даний документ повністю відповідає вимогам замовника та містить всю необхідну інформацію, яку вимагав Замовник.
Не зважаючи на це, Замовник не повинен був звертатися до Скаржника з вимогою, про усунення невідповідностей, надаючи 24 години, так як у складі тендерної пропозиції Учасника міститься документ, який вимагався.
Разом з тим, Замовником було проігноровано файл: «обробка перс даних.pdf», який було надано Скаржником у складі тендерної пропозиції та надано 24 години на усунення невідповідностей. Скаржник виправив даний пункт невідповідностей та повторно оприлюднив Лист-згоду на обробку персональних даних виданий на фірмовому бланку за підписом директора та скріплений печаткою файл «обробка перс даних.pdf» (розміщено 15.04.2023р. 11:41)
Таким чином, дана причина відхилення є абсолютно безпідставною, оскільки зміст НАДАНОГО ДОКУМЕНТУ в складі тендерної документації, а саме: ЛИСТ-ЗГОДА на обробку персональних даних, повністю відповідає змісту документу , який вимагав Замовник.
ВИСЛОВЛЮЄМО СВОЄ БАЖАННЯ БУТИ ПРИСУТНІМИ НА ЗАСІДАННІ З РОЗГЛЯДУ СКАРГИ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ДЛЯ НАДАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОЯСНЕНЬ
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійсненя закупівель встановлених ч.1. ст. 5 ЗУ «Про публічні Закупівлі»
1. Добросовісна конкуренція серед учасників;
2. Об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України Враховуючи вищезазначене вважаємо що пропозиція скаржника була неправомірно відхилена.
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «ВІКОНТ» та всі наступні рішення.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол №96.pdf 26.04.2023 15:46
- РеєстраціяПотужностей.pdf 26.04.2023 15:46
- СкаргаАМКУ.pdf 26.04.2023 15:46
- обробка перс даних.pdf 26.04.2023 15:46
- Заперечення на відповідь Замовника.pdf 07.05.2023 21:53
- рішення від 28.04.2023 № 5603.pdf 28.04.2023 14:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.05.2023 № 6098.pdf 09.05.2023 12:37
- рішення від 08.05.2023 № 6098.pdf 11.05.2023 14:40
- Відповідь АМКУ.PDF 02.05.2023 11:18
- Відповідь в АМКУ.docx 02.05.2023 11:18
- Протокол №92.pdf 02.05.2023 11:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.04.2023 15:51
Дата розгляду скарги:
08.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.04.2023 14:13
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.05.2023 14:40
Вимога
Є відповідь
Причина відхилення.
Номер:
7f57ed532d9e44dcafe0d67a875b6654
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-31-008362-a.b1
Назва:
Причина відхилення.
Вимога:
Шановний Замовник.Спочатку Ви ,на передодні Пасхи ,виставляєте вимогу ,про усунення невідповідностей ,потім тиждень розглядаєте пропозицію, а потім в п"ятницю відхиляєте ,по причині досить дивній. Шановна пані ,Юлія, Ви ,як Уповноважена Особа, як РОЗПОРЯДНИК БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ, ЧІТКО ВІДДАЄТЕ ЗВІТ СВОЇМ ДІЯМ? Ви дійсно відхилили мою пропозицію,по причині того,ЩО Я НЕ НАДАВ РЕЕСТРАЦІЮ ПОТУЖНОСТЕЙ НА СКЛАДИ,А НАДАВ НА ВИРОБНИЦТВО ? Можливо Ви помилилися,або виникла незрозуміла ситуація ? Уточніть
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.04.2023 10:57
Вирішення:
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель необхідно надати додаткову інформацію на Вимогу наступного змісту:
Відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Згідно вимоги Додатку №1 до тендерної документації, учасники повинні надати у складі пропозиції наступний документ: «Для підтвердження права здійснення діяльності учасник у складі тендерної пропозиції надає копію документу компетентного органу про реєстрацію потужностей (складського приміщення, автомобіл(-ю)(-ів)), виданий на ім’я учасника органами Держспоживслужби України, відповідно до ст.25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 – ВР від 23.12.1997 року».
Відповідно до Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам, Міністерства аграрної політики та продовольства України 10.02.2016 року № 39 ( зі змінами № 142-22 від 21.01.2022 року) передбачено, що Державній
реєстрації підлягає кожна окрема потужність оператора ринку, в тому числі транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам.
Отже, Учасник не виконав вимоги тендерної документації, а саме не надав копію документу компетентного органу про реєстрацію потужностей (складського приміщення, автомобіл(-ю)(-ів)), виданий на ім’я учасника органами Держспоживслужби України.
Згідно вимоги Додатку №1 до тендерної документації, учасники повинні надати у складі пропозиції наступний документ: «Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку Учасника»
Отже, Учасник не виконав вимоги тендерної документації, а саме не надав лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних у наведеному в тендерній документації вигляді (зразку).
Статус вимоги:
Відхилено