-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
15890000-3-Продукти харчування та сушені продукти різні
набори готових продуктів без урахуванням хлібобулочних виробів, чаю та цукру для осіб, які утримуються в ІТТ при відділах, відділеннях поліції ГУНП в Київській області
Завершена
689 865.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 450.00 UAH
Період оскарження:
31.03.2023 19:47 - 05.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо проекту договору
Номер:
2ad73a228fd244809fb8cb70ef76140d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-31-008157-a.c3
Назва:
Щодо проекту договору
Вимога:
Шановний Замовник.
Згідно з проектом договору: "2.1. «ПОСТАЧАЛЬНИК» повинен надати «ЗАМОВНИКУ» Товар, який відповідає вимогам норми № 3 (категорія А «загальна норма) постанови Кабінету Міністрів України від 16 червня 1992 року № 336 (згідно меню, що є додатком № 2 до даного договору)."
Однак Додаток 2 не надано замовником. Вимагаємо надати додаток 2.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.04.2023 13:54
Вирішення:
Шановний Учасник, дякуємо за Вашу вимогу.
Згідно вимог тендерної документації, а саме Додатку 3 Технічна специфікація Учасники, також у складі тендерних пропозицій повинні надати до кінцевого терміну:
- зразки триденного меню (набори у м’якому пакуванні (чотирьохшаровий реторт-пакет типу дой-пак)) у кількості не менше 3-х різновидів (розроблене одне триденне меню повинно відрізнятися асортиментом та стравами) трьохразового харчування згідно з вимогами норми № 3 (категорія А «загальна норма»), затвердженої постановою КМУ від 16.06.1992 № 336 «Про норми харчування осіб, які тримаються в установах виконання покарань, слідчих ізоляторах Державної кримінально-виконавчої служби, ізоляторах тимчасового тримання, приймальниках-розподільниках та інших приймальниках Національної поліції». (У разі невідповідності зразків триденного меню вимогам норми № 3 (категорія А «загальна норма») та не надання у пропозиції триденного меню, таку пропозицію буде відхилено).
Дане меню згодом і буде Додатком 2 до Договору про закупівлю товарів, який буде укладено з Переможцем процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо умов тендерної документації
Номер:
62d1c38dc0e74f849d857aa76598a6c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-31-008157-a.c2
Назва:
Щодо умов тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник. Ваша трактування «аналогічного договору», а саме:
*Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір – ДК 021:2015 – ДК 021:2015 – 15890000-3-«Продукти харчування та сушені продукти різні» набори готових продуктів без урахуванням хлібобулочних виробів, чаю та цукру для осіб, які утримуються в ІТТ при відділах, відділеннях поліції ГУНП в Київській області -
Суперечить вимогам законодавства України, про що говорить безліч рішень АМКУ. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України та виключити дискримінаційну умову, а саме щодо трактування аналогічного договору – стосовно «осіб, які утримуються в ІТТ при відділах, відділеннях поліції ГУНП в Київській області».
Крім того, згідно з суперечливими умовами тендерної документації, закупівля все ж таки здійснюється готових страв, а не продуктів харчування, тобто організації харчування, послуги – чому тоді аналогічним не може бути договір про надання послуг з організації харчування?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.04.2023 13:45
Вирішення:
Шановний Учасник, дякуємо за Вашу вимогу.
Замовником вимагається аналогічний договір за предметом закупівлі, а саме за кодом – ДК 021:2015 – ДК 021:2015 – 15890000-3-«Продукти харчування та сушені продукти різні», що не суперечить вимогам чинного законодавства України. Окрім того, повідомляємо, що предметом закупівлі є товар, тому аналогічним договором не може бути договір про надання послуг з організації харчування.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо предмету та умов закупівлі.
Номер:
3323e5db11334fd5bd874d1ba9f26afb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-31-008157-a.b1
Назва:
Щодо предмету та умов закупівлі.
Вимога:
Шановний Замовник! Вашу тендерну документацію складено особою, профнепридатною для її складання. Але в будь-якому випадку це маніпуляція, де все зрозуміло тільки вам і майбутньому переможцю, який вже певно визначений вами. Отже, закупка проводиться продуктів харчування – у тендерній документації не визначено повний перелік та їх кількість – немає такого продукту як "бобові", є група продуктів "бобові", який саме продукт із бобових закуповується Замовником? Не вказано кількість кожного продукту. І лише в проекті договору йдеться вже про закупівлю послуги, але при цьому сторона називається не "Виконавцем", а "Постачальником" - ?? До речі, до відома Замовника «Вартість одного продуктового набору (3-разового харчування на добу)» - це не теж саме – вартість 3-разового харчування на добу включає вартість продуктового набору, оплату праці по його приготуванню, оплату комунальних послуг для його приготування, вартість пакування, доставку до місця призначення, тощо.
Техвимоги не містять нічого, що визначало б закупівлю ні як послугу, ні як постачання товарів.
Так що у результаті купує замовник?
І що мається на увазі - "Учасники, які також у складі тендерних пропозицій повинні надати до кінцевого терміну:
- зразки триденного меню (набір у м'якому пакуванні (чотирьохшаровий реторт-пакет типу дой-пак)) у кількості не менше 3-х різновидів (розроблене одне триденне меню повинно відрізнятися асортиментом та стравами)"
Тендерна документація за законом (але мабуть у вас свої закони) подається в електронному вигляді і в певний термін - що значить подати зразки меню в електронному вигляді? І при чому тут меню - закупівля проводиться не послуги з організації харчування, а продуктів харчування.
Також зазначене: (У разі невідповідності зразків триденного меню вимогам норми № 3 (категорія А «загальна норма») та не надання у пропозиції триденного меню, таку пропозицію буде відхилено). – Яким чином та яким органом встановлюється невідповідність?? Якщо зразки надаються Замовнику – яким чином Замовник гарантує зберігання та доставку таких зразків до місця «встановлення відповідності» у відповідності до нормативних вимог зберігання та транспортування готової їжі? Замовник має спецтранспорт? Огидно продовжувати коментувати умови закупівлі.
Ваша закупівля – це ті ж самі яйця по 17 грн. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.04.2023 13:30
Вирішення:
Шановний Учасник, дякуємо за Вашу вимогу.
Наступним повідомляємо, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості). Терміни у Тендерній документації вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Предметом закупівлі є Товар, а саме ДК 021:2015 – 15890000-3-«Продукти харчування та сушені продукти різні», що також визначено в Тендерній документації та в Договорі про закупівлю товарів. Асортимент продуктів, на основі якого повинно бути розроблене Учасником меню, визначено в Постанові Кабінету Міністрів України від 16 червня 1992 року № 336 «Про норми харчування осіб, які тримаються в установах виконання покарань, слідчих ізоляторах Державної кримінально-виконавчої служби, ізоляторах тимчасового тримання, приймальниках-розподільниках та інших приймальниках Національної поліції», а саме Норма № 3, що також зазначено в Тендерній документації. Зразки триденного меню повинні відповідати нормам чинного законодавства та Постанові Кабінету Міністрів України від 16 червня 1992 року № 336 «Про норми харчування осіб, які тримаються в установах виконання покарань, слідчих ізоляторах Державної кримінально-виконавчої служби, ізоляторах тимчасового тримання, приймальниках-розподільниках та інших приймальниках Національної поліції» та надані на адресу Замовника в період подання пропозицій.
Статус вимоги:
Відхилено