• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шприц 50,0мл луєр трикомпонентний одноразового використання з двома голками; Шприц 1мл (U-100) луєр трикомпонентний одноразового використання з двома голками; Шприц 2мл луєр трикомпонентний одноразового використання з двома голками; Шприц 5мл луєр трикомпонентний одноразового використання з двома голками; Шприц одноразовий 10мл луєр трикомпонентний одноразового використання з двома голками; Шприц одноразовий 20мл луєр трикомпонентний одноразового використання з двома голками

Завершена

317 640.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 588.20 UAH
Період оскарження: 24.01.2018 09:46 - 06.02.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо поділу лоту

Номер: 0e5aa393ee154f9e8f86a0cebcd6f65c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-24-000242-a.c1
Назва: Вимога щодо поділу лоту
Вимога:
Миколаївський обласний протитуберкульозний диспансер Миколаївської обласної ради ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 2009268, номер тендеру у UA-2018-01-24-000242-a) 10.02.2018 року завершення прийому пропозицій у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: Назва * Од. виміру Кількість Шприц 50,0мл луєр трикомпонентний одноразового використання з двома голками шт 200 Шприц 1мл (U-100) луєр трикомпонентний одноразового використання з двома голками шт 3 000 Шприц 2мл луєр трикомпонентний одноразового використання з двома голками шт 13 000 Шприц 5мл луєр трикомпонентний одноразового використання з двома голками шт 100 000 Шприц одноразовий 10мл луєр трикомпонентний одноразового використання з двома голками шт 22 000 Шприц одноразовий 20мл луєр трикомпонентний одноразового використання з двома голками шт 5 000 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц 5мл луєр трикомпонентний одноразового використання з двома голками шт 100 000 Шприц одноразовий 20мл луєр трикомпонентний одноразового використання з двома голками шт 5 000 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2009268, номер тендеру UA-2018-01-24-000242- aшляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Надаю відповідь, щодо «Звернення до Замовника за роз'ясненнями» по процедурі закупівлі - код 33140000-3 Медичні матеріали (Шприц 50,0мл луєр трикомпонентний одноразового використання з двома голками; Шприц 1мл (U-100) луєр трикомпонентний одноразового використання з двома голками; Шприц 2мл луєр трикомпонентний одноразового використання з двома голками; Шприц 5мл луєр трикомпонентний одноразового використання з двома голками; Шприц одноразовий 10мл луєр трикомпонентний одноразового використання з двома голками; Шприц одноразовий 20мл луєр трикомпонентний одноразового використання з двома голками). Визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 17.03.2016р. №454. Згідно ч.ІІ «Порядку визначення предмету закупівлі» зазначено, що Замовник може визначити окремі частини закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або місцем поставки. Таким чином, законодавство у сфері публічних закупівель чітко передбачає випадки, в яких Замовник може (тобто має право, але не обов’язок) визначати окремі частини предмета закупівлі. Зважаючи на наведене, залишити тендерну документацію без змін.
Статус вимоги: Не задоволено