• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Експертне обстеження 23-ох вантажопасажирських ліфтів

Торги не відбулися

235 520.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 355.20 UAH
Період оскарження: 31.03.2023 15:18 - 06.04.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів

Номер: 3d898a1848114aafb16d06555396b6d3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-31-006553-a.a4
Назва: Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме: НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС" (далі по тексту – Скаржник) За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку пропозиції Скаржника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Як свідчить Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений Замовником: НАЗВА ФАЙЛУ ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ Протокол УО №9.pdf 25.04.2023 11:06 Тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне: № ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА 1. Додаток № 4 Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження кваліфікаційному критерію наявність матеріально технічної бази, а саме: «1.4. Документи, що підтверджують право власності Учасника, а саме: відомість з бухгалтерії або договір оренди на обладнання для надання послуги експертного обстеження та технічного огляду вантажопідіймальних кранів, підйомників (не менше однієї одиниці):товщиномір ультразвуковий, дефектоскоп магніто-порошковий, нівелір оптичний, рейка нівелірна, твердомір динамічний, дефектоскоп ультразвуковий, лінійка вимірювальна металева, штангенциркуль, мікрометр, універсальний шаблон зварювальника, лупа вимірювальна, рулетка вимірювальна металева, вимірювач радіусів, кутник металевий, щуп, робочий стандартний зразок магнітопорошкової дефектоскопії, робочий стандартний зразок капілярної дефектоскопії, секундомір»(цитата). В складі пропозиції Скаржником надана Відомість з бухгалтерії, підписана генеральним директором та головним бухгалтером (файл» 1.4. Відомість з бухгалтерії обладнання.pâl»), що підтверджує відповідність вказаному7 критерію. В той же час хочемо звернути увагу, що Замовник торгів не встановлював вимог щодо оформлення даного документа. Отже, Учасником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Додаток № 4 Замовник торгів вимогу щодо надання наступних документів, а саме: 2.1.Діючий Дозвіл Держпраці України на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: -технічний огляд, випробування (неруйнівний контроль: візуально-оптичний контроль (VT), ультразвуковий (UT), магнітопорошковий контроль (MT), капілярний контроль (PT): руйнівний контроль: вимірювання твердості, електровиміри), експертне обстеження (технічне діагностування), а саме вантажопідіймальних механізмів та ліфтів»(цитата). Скаржником в складі пропозиції надано дозвіл7 № Д326/ПС/1-23 від 04.01.2023р, файл «2.1. Дозвіл на виконання робіт ЕО, TO.pdf». Щодо випробування (неруйнівний контроль: візуально-оптичний контроль (VT), ультразвуковий (UT), магнітопорошковий контроль (МТ), капілярний контроль (РТ): руйнівний контроль: вимірювання твердості) - надаємо Дозвіл № 467.14.30 на виконання вимоги про сунення порушень файл «Дозвіл.pdf». В той же час доводимо до відома, щодо інформації про випробування (руйнівний контроль: електровиміри) - електровиміри не є складовою руйнівного контролю, отримання Дозволу з таким формулюванням не передбачено жодним нормативним актом. Відповідно до цієї вимоги застосовується норма Закон) України «Про публічні закупівлі», викладена в ч. 4 ст. 16 : «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у ТОМ)' числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником». Дана норма дублюється згідно пункту 1 розділу 3 Тендерної документації, а саме: «Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції»(цитата). Отже, Учасником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Додаток № 4 Замовник торгів вимогу щодо надання наступних документів, а саме: «2.2.Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, що зареєстрована в територіальному органі Держпраці, в редакці постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: … … – верхолазні роботи»(цитата). Скаржником в складі пропозиції надано файл «2.2. Дозвил_Роботи верхолазні.pdf», який містить діючий дозвіл №0131.15.12 на виконання верхолазних робіт, отриманий відповідно до вимог ПК МУ № від 26 жовтня 2011 р. № 1107. Зазначеною Постановою ПК МУ № від 26 жовтня 2011 р. № 1107, зокрема п. 15 визначено, що строк дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або на експлуатацію машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки становить п'ять років. Також Строк дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки продовжується територіальним органом Держпраці. Змінами, внесеними Постановами КМ, зокрема Постановою № 207 від 03.03.2020 зазначено, що дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, видані до набрання чинності цією постановою, є дійсними до закінчення строку їх дії. Таким чином, Дозвіл № 0131.15.12 на виконання верхолазних робіт, наданий в складі пропозиції підтверджує право Учасника виконувати зазначені роботи підвищеної небезпеки. Отримання декларації на виконання верхолазних робіт з урахуванням діючого дозволу законодавством не передбачено. Повторно звертаємо Вашу увагу, що ч. 4 ст. 16 Закон)' України «Про публічні закупівлі» містить таку норму: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у том)’ числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у том)' числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником». Також дана норма дублюється згідно пункту 1 розділу 3 Тендерної документації, а саме: «Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції»(цитата). Отже, Учасником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси. Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Вважаємо, що Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, майновий інтерес у вигляді винагороди за результатами виконання договору про закупівлю. Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; - принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси. ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника. 3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією. 4. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 10.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.05.2023 19:47
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 12.05.2023 16:24
Автор: ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС", Можаев Дмитрий +380662221832 mojaev@tuev-dieks.com
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: 886044fd873948968ff78be3b363021f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-31-006553-a.a3
Назва: Скарга
Скарга:
111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 01.05.2023 00:04
Автор: ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС", Можаев Дмитрий +380662221832 mojaev@tuev-dieks.com
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискаваліфікація

Номер: 6674691d311547e0becd601aafd8de2b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-31-006553-a.a2
Назва: Неправомірна дискаваліфікація
Вимога:
Оскарження протокольного рішення щодо дискваліфікації ТОВ "МИКОЛАЇВ ТЕХЕКСПЕРТ"
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Про надання відповіді на звернення учасника в закупівлі № UA-2023-03-31-006553-a Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178 41480776 (далі- Постанова). Під час проведення відкритих торгів, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИКОЛАЇВ ТЕХЕКСПЕРТ", код ЄДРПОУ 41480776 (далі- Учасник) листом №88 від 13 квітня 2023 року, через електронну систему закупівель звернувся до замовника зі скаргою щодо скасування Протокольного рішення №4 від 12 квітня 2023 року. В свою чергу, замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Таким чином, замовник надає роз’яснення на звернення учасника наступного змісту: 1) Відповідно до вимог Додатку №4 тендерної документації; Документи, що підтверджують право власності Учасника, а саме: відомість з бухгалтерії або договір оренди на обладнання для надання послуги експертного обстеження та технічного огляду вантажопідіймальних кранів, підйомників (не менше однієї одиниці): на «робочий стандартний зразок капілярної дефектоскопії» відповідно до вище наведеного Учасником в складі тендерної пропозиції надано «оборотно сальдова відомість по рахунку 1122 від 11 квітня 2023 року» (далі – відомість) в якої відсутне дане обладнення також в Листі щодо виправлення виявлених невідповідностей №б/н від 11 квітня 2023 року Учасником не конкретизуется та відсутня інформація щодо уточнення та/або зміна назви найменування даного обладнання. 2) Відповідно до пункту 56 Постанови Учасник має право не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Учасник має право оскаржити умови тендерної документації до кінцевого строку подання пропозицій, або подавати тендерну пропозицію відповідно до вимог Замовника. Подання тендерної пропозиції Учасником без оскарження умов документації автоматично означає згоду учасника з вимогами замовника. Замовником прийнято рішення у відмові у перегляді Протокольного рішення №4 від 12 квітня 2023 року. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Надати роз’яснення на звернення учасника вищевикладеного змісту. 2. Оприлюднити роз’яснення на звернення учасника в електронній системі закупівель відповідно до п. 51 Особливостей.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Кваліфікаційні вимоги до Учасника

Номер: a19c0955c07c4bfebfcb26f7cbbcbfee
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-31-006553-a.a1
Назва: Кваліфікаційні вимоги до Учасника
Вимога:
Шановний Замовнику, вимога до Учасника закупівлі яка вказана у п. 2.5. Додатка 4, а саме мати "Атестат про акредитацію, виданий Національним Агенством з Акредитації України на технічний огляд, випробовування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва; аудит з охорони праці, який підтверджує можливість проводити роботи відповідно до Постанови КМУ № 687 від 26.05.2004 року, зі змінами внесеними Постановою КМУ № 319 від 07.04.2021р. «Порядок проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» не відповідає вимогам чинного законодавства України у сфері надання послуг з експертного обстеження (технічного діагностування) об'єктів підвищеної небезпеки які виконуються на підставі Постанови КМУ № 687 від 26.05.2004 року, зі змінами внесеними Постановою КМУ № 319 від 07.04.2021р. «Порядок проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 03.09. 2007 р. № 195 «Про затвердження Вимог до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 687» (зі змінами, внесеними Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 08.04.2008 №72). Тому вимагаємо видалити вказану вимогу до Учасника закупівлі у п. 2.5. Додатка 4 тендерної документації як таку, що не відповідає вимогам чинного законодавства України у сфері надання послуг з експертного обстеження (технічного діагностування) об'єктів підвищеної небезпеки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до визначення, наведеного в абз. 6 п. 2 Порядку проведення техніч-ного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагносту-вання) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 р. №687, експертна орга-нізація це незалежний суб’єкт господарювання, який проводить технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) устаткування та прово-дить діяльність у цій сфері як третя сторона відповідно до вимог, встановлених Мінекономіки. Водночас, вимоги до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промисло-вого виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устаткування під-вищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки, затверджені Наказом Міністерства економіки України від 06.01.2022 р. №34-22 та станом на сьогоднішній день діють. А норми абз.3, п.1 розділу ІІ Вимог до експертних організацій, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та щодо відповідності машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки вимогам законодавства про охорону праці та промислової безпеки, які затверджені Наказом Міністерства економіки України від 06.01.2022 р. №34-22 встановлено, що «Експертна організація повинна бути акредитованою національним агентством з акредитації України як орган з інспектування». Виходячи із зазначеного вище, правомірно встановлена вимога щодо подання Атестату про акредитацію виданого НААУ. Замовник на власний розсуд має право довіряти експертним організаціям, які під час здійснення діяльності дотримуються принципу незалежності та неупередженості як третя сторона в інспектуванні об’єктів підвищеної небезпеки
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.04.2023 15:20