-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
набої
Торги не відбулися
561 210.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 612.10 UAH
мін. крок: 1% або 5 612.10 UAH
Період оскарження:
31.03.2023 15:15 - 05.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Дотримання вимог статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
37164721282244a7ab6c61322fe28b63
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-31-006494-a.c1
Назва:
Дотримання вимог статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Доброго ранку.
Відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" усі закупівлі повинні здійснюватись за декількома принципами, у тому числі: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо поділити закупівлю по лотам відповідно до найменувань набоїв.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.04.2023 08:30
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок).
Згідно з пунктом 3 розділу I “ Загальні положення” Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Згідно з пунктом 5 розділу I “ Загальні положення” Порядку замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу IІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
Отже, альтернатива вибору визначення чи не визначення частин предмета закупівлі залишається за замовником.
Відповідно Замовником дотримано вимоги встановлені законодавством в частині визначення предмету закупівлі. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений.
Статус вимоги:
Відхилено