• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Усунення аварій в житловому фонді (Поточний ремонт системи централізованого опалення житлового будинку, розташованого за адресою: м. Дніпро, просп. Петра Калнишевського, б. 29 А)

Торги відмінено

185 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 850.00 UAH
Період оскарження: 31.03.2023 15:11 - 06.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Незаконне відхилення пропозиції

Номер: 2d51099292e8477980717d95d1cd5cb9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-31-006432-a.a1
Назва: Незаконне відхилення пропозиції
Вимога:
ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Департаменту з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради (далі Уповноважена особа) № 158 від 18.04.2023 р. було відхилено нашу тендерну пропозицію на підставі абзацу 2 пункту 3 розділу ІІ Наказу № 25 та п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі підлягає відхиленню. При цьому єдиною і виключною підставою відхилення нашої тендерної пропозиції Уповноважена особа зазначає наступне: «Учасником ТОВ "БАХМУТ-ЕНЕРГІЯ" в складі тендерної пропозиції надано Гарантійний лист вих.№ 2/9/5 від 09.04.2023р. з Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі , що не відповідає Технічному завданню, яке вимагалося Замовником в Додатку 3 до Оголошення.». Ми, категорично не погоджуємося як із самим рішенням щодо відхилення нашої тендерної пропозиції в цілому, так і зокрема з мотивувальною частиною такого рішення. ТОВ «БАХМУТ-ЕНЕРГІЯ» як учасник Процедури закупівлі та потенційний Переможець має право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі, що відповідає принципу здійснення публічних закупівель, передбаченому п.5 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Проте, дії Замовника у формі відхилення нашої тендерної пропозиції порушують таке наше право та інші права та охоронювані законом інтереси, а відповідне рішення прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, в тому числі норм Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема допущено порушення передбачених у ст. 5 Закону принципів здійснення публічних закупівель, а саме: принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності та принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Ми не погоджуємося з рішенням Уповноваженої особи з наступних підстав. 1. Згідно положень Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі (далі Оголошення) Учасники закупівлі повинні надати в складі пропозицій документальне підтвердження про відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цього оголошення. При цьому далі за текстом Замовником уточнюється, якими саме документами має бути підтверджена така відповідність і зазначається наступне: Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до оголошення, повинна бути підтверджена наступними документами Учасники у складі пропозиції надають наступний пакет документів: - Договірна ціна - локальний кошторис - відомість ресурсів до локального кошторису - розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису - розрахунок прибутку та адміністративних витрат - пояснювальну записку - гарантійний лист щодо якості запропонованих матеріалів та засобів, які будуть використовуватися при здійснення ремонту предмету закупівлі. 2. Нами на виконання зазначених в п. 1 даного абзацу вимог Замовника в складі тендерної пропозиції були надані всі вищезазначені документи згідно вказаного списку, зокрема, але не виключно: - Договірна ціна; - локальний кошторис; - відомість ресурсів до локального кошторису; - розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; - розрахунок прибутку та адміністративних витрат; - пояснювальну записка; - гарантійний лист №7/9/4 від 09.04.2023 р. щодо якості запропонованих матеріалів та засобів, які будуть використовуватися при здійснення ремонту предмету закупівлі. Наданням таких документів ми повною мірою і вичерпно підтвердили відповідність нашої тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до оголошення, позаяк в даних документах повністю і вичерпно відображена і підтверджена відповідність нашої тендерної пропозиції кожній окремо взятій технічній, якісній, кількісній та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до Оголошення. 3. Згідно положень п. 6.1 Оголошення Замовник не заперечує щодо надання Учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів. Подання таких додаткових документів, які не вимагаються Замовником, не буде розцінено як невідповідність пропозиції умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. На реалізацію цього положення нашим товариством в складі тендерної пропозиції дійсно було подано Гарантійний лист вих.№ 2/9/5 від 09.04.2023р. Проте, по-перше, в Оголошенні немає жодного положення, яке б містило вимогу про надання такого гарантійного листа. Відповідно, навіть якщо в даному гарантійному листі на думку Замовника міститься інформація, що не відповідає Технічному завданню, то в зв’язку з тим, що принципово відсутня вимога про надання такого гарантійного листа з Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, то ні його відсутність, ні його невідповідність Технічному завданню не є і не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. По-третє, у Замовника немає жодної підстави стверджувати, що саме даним листом нами надається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета саме даної закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі. Даний гарантійний лист був поданий нами як додатковий документ в рамках реалізації положення п. 6.1 Оголошення і був наданий саме як зразок для підтвердження виконання нашим товариством аналогічних послуг зі схожими характеристиками в рамках іншої закупівлі. Натомість, саме відповідність нашої тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цього оголошення була підтверджена документами зазначеними в п. 2 цього абзацу саме у тій формі, яка і передбачалася самим замовником. Відтак, з огляду на положення п. 6.1 Оголошення надання нами Гарантійного листа вих.№ 2/9/5 від 09.04.2023р. не є і не може бути законною підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції. Відтак, відхилення Уповноваженою особою нашої тендерної пропозиції на підставі, яка була єдиною зазначена у Протоколі, а саме невідповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі суперечить положенням Оголошення та діючого законодавства у сфері публічних, а тому є незаконним і грубо порушує наші права і охоронювані законом інтереси та норми законодавства у сфері публічних закупівель. Виходячи з вищевикладеного та на підставі ч.1.ст. 5, ст. 18, ст. 22, ст. 29, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції; 2. Скасувати рішення про визначення ТОВ "ІНСТРАД БУД" переможцем спрощеної закупівлі; 3. Визнати нас переможцем процедури спрощеної закупівлі. У випадку залишення повністю чи частково нашої вимоги без задоволення, ми будемо оскаржувати дане рішення Уповноваженої особи в судовому порядку. Крім того, з огляду на значні і відверті ознаки корупційної складової при проведенні даної спрощеної закупівлі, зокрема те, що замовником проводилося паралельно три закупівлі з аналогічним предметом, в якому Замовником як Переможець неодмінно був визнаний один і той самий учасник, а саме ТОВ "ІНСТРАД БУД", з однією і тією самою ціною, який при проведенні аукціону, незважаючи на пониження ціни нами, жодним чином не реагував у відповідь, а також той факт, що в той час коли наші тендерні пропозиції за даними «паралельними» закупівлями розглядалися замовником на протязі 3 і більше календарних днів, натомість пропозиції вже згаданого іншого учасника були «розглянуті» на протязі пів години з моменту відхилення нашої пропозиції, а також інші ознаки корупційної високих корупційних ризиків при проведенні вказаних закупівель, ми будемо клопотати перед ДАСУ через Громадську організацію, до складу якої ми входимо, про проведення моніторингу усіх трьох вказаних закупівель, в тому числі і даної закупівлі, зокрема для з’ясування питання, яким чином один і той самий учасник з однією і тією ж ціною може виграти три закупівлі в одного і того ж замовника, і яким чином оцінка тендерних пропозицій і рішення про визнання такого учасника переможцем по трьом окремим закупівлям може бути здійснено на протязі пів години одразу по всім трьом закупівлям, яким чином це можна реалізувати з технічної точки зору. Крім того нами вже складені заяви до органів внутрішніх справ та прокуратури щодо перевірки дій Уповноваженої особи Валентини Галушко на наявність корупційної складової при проведенні даної спрощеної закупівлі і відкриття відповідного кримінального провадження.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: на підставі вимоги та аргументів, наведених Учасником ТОВ "БАХМУТ-ЕНЕРГІЯ", уповноваженою особою було прийняте рішення переглянути підстави відхилення Учасника ТОВ "БАХМУТ-ЕНЕРГІЯ" та повторно розглянути пропозицію Учасника ТОВ "БАХМУТ-ЕНЕРГІЯ", в якій додатково виявлено невідповідності, на які Учаснику відповідно до Пункту 3 Розділу ІІ Порядку застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178 необхідно було б надати 24 години на усунення невідповідностей, але оскільки ст. 14 Закону та Нормативі документи, не передбачають механізму повернення на кваліфікацію учасників під час спрощених закупівель, тому така закупівля підлягає скасуванню, на підставі пп.2 п 17 ст. 14 неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме неможливості повернення на кваліфікацію Учасника та надання 24 годин на усунення невідповідностей.
Статус вимоги: Задоволено