• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони приміщень та території

Завершена

244 200.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 221.00 UAH
Період оскарження: 31.03.2023 12:47 - 05.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінація в закупівлі!!!

Номер: 343a82b3531147aeb6c709ed8c15b592
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-31-004075-a.b3
Назва: Дискримінація в закупівлі!!!
Вимога:
Замовнику,отримавши відповідь на вимогу,ми можемо зробити висновок,що ви вже мабуть маєте потенціного переможця з яким за роки співпраці не можете розлучитися та розпрощатися, але,Ви проводите Відкриті торги,тому,Ви не маєте права встановлювати вимоги які обмежують коло потенціний учасників,а саме щодо досвіду роботи по охороні об’єктів не менше 5 років, та на ринку охоронних послуг не менше 10 років. Хочемо звернути увагу, що приватні охоронні компанії не зможуть отримати ліценцію, якщо вони не будуть відповідати Закону України «Про охоронну діяльність» та постанові Кабінету Міністрів України « Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності»!!! І ще, в приватних охоронних компаніях за 1-4 роки на ринку може бути більше навичок, матеріально-технічної бази та більш якісно підготовлених працівників, ніж в компанії з 10-ти річним досвідом, тому, хочемо звернути Вашу увагу, що досвід компанії не впливає взагалі ні на які критерії, якими Ви керуєтесь! Враховуючи вимоги ст. З, 5, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник, при встановленні критеріїв, повинен виходити з необхідності виключення недобросовісних учасників, які не мають належної кваліфікації, але й при цьому також повинен створити конкурентне середовище, забезпечити можливість участі у закупівлі якомога більшого кола учасників, не допускати створення дискримінаційних умов та порушення прав потенційних учасників. Ви-Замовнику не дотримались вищевказаних умов чим порушили права Учасників на участь у торгах. Учасник має бажання взяти участь у процедурі закупівлі, має досвід надання аналогічних послуг за значно більшою кількістю постів, складністю охороняємих об’єктів в різних містах та областях України, а також усі можливості для надання послуг за предметом закупівлі, однак, умови тендерної документації в частині досвіду роботи компанії на ринку, не дозволяють Учасникам взяти участь у процедурі закупівлі. Таким чином, вважаємо, що Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації учасників встановив обмеження щодо досвіду роботи компанії на ринку. На підставі вище викладеного вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу, інакше ми скористаємось своїм правом та звернемось до Антимонопольного комітету України для захисту прав Учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Відкриті торги, що проводяться з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” прозора процедура, що дозволяє брати участь у торгах будь-якому постачальнику, який зацікавився оголошенням і супровідною йому тендерною документацією на веб-порталі закупівель та подав свою пропозицію
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Досвід роботи по охороні об’єктів не менше 5 років, та на ринку охоронних послуг не менше 10 років.

Номер: 2b29dc0167bb4bc5ad4489b5dbcba6a8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-31-004075-a.a2
Назва: Досвід роботи по охороні об’єктів не менше 5 років, та на ринку охоронних послуг не менше 10 років.
Вимога:
Шановний Замовник! В ІНФОРМАЦІ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) ДОДАТКУ 4 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, Ви, встановили дискримінаційну вимогу, а саме: Досвід роботи по охороні об’єктів не менше 5 років, та на ринку охоронних послуг не менше 10 років. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід роботи по охороні об’єктів не менше 5 років, та на ринку охоронних послуг не менше 10 років, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника. Саме наявність ліцензії на надання охоронних послуг дозволяє суб’єктам господарювання надавати охоронні послуги, а не реєстрації юридичної особи. Ліцензія не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Відповідно до принципів здійснення публічних закупівель, вони повинні здійснюватися на умовах недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Тож встановлення такої вимоги Замовником було здійснено обмеження потенційного кола осіб, які планують прийняти участь у процедурі. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації у відповідності до ЗУ "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ліцензія на надання послуг з охорони дійсно не має обмежень, ані по території, ані по терміну дії, ані по об’єктам надання послуг. Водночас, неможливо заперечити той факт, що досвід роботи, досвід персоналу (уміння та навички співробітників охоронної організації), матеріально-технічна база суб’єкту господарювання – все це набувається у процесі здійснення професійної діяльності. У коледжі навчаються неповнолітні діти , взаємовідносини з якими потребують достатній досвід спілкування . Їх право на безпеку гарантовано законодавством, а саме: ст.. 10 Закону України «Про охорону дитинства», ст.. 53 Закону України «Про освіту», рішення віце - прем’єр- міністра України від 21.08.2014 «Щодо підготовки навчальних закладів до навчального року», лист начальника СБУ від 28.08.14 № 5/1/1-30663, лист МОН від 04.09.2014 № 1/9-444 «Щодо забезпечення безпеки вихованців, учнів та студентів», лист Департаменту освіти і науки Одеської обласної держадміністрації від 29.08.2016 року № 2413/02/01-34-02-03, лист МОН № 1/9- 331 від 22.05.2018 року «Організація заходів безпеки в місцях перебування дітей, учнів та студентів». Головна мета охорони це безпека, під час учбового процесу. Безпеку у нестандартних ситуаціях може забезпечити тільки злагоджена робота охоронного підрозділу. Злагоджена робота, будь якого підрозділу досягається великим досвідом роботи охоронного підрозділу. Цей критерій допомагає замовнику переконатися, що учасник вже виконував подібні договори і зможе впоратися із договором про закупівлю за оголошеним предметом. Враховуючи вищезазначене, вважаємо цілком обґрунтованою та доцільною вимогу щодо досвіду роботи по охороні об’єктів
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо досвіду компанії

Номер: c2bb839936fe45748d91e8b6e1841be1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-31-004075-a.c1
Назва: Щодо досвіду компанії
Вимога:
Шановний Замовнику, у вашому технічному завданні виставлено дискримінаційну вимога, яка обмежує коло потенційних учасників: Досвід роботи по охороні об’єктів не менше 5 років, та на ринку охоронних послуг не менше 10 років. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання послуг з охорони не має обмежень ні по території, ні по терміну дії. Встановивши вимогу про досвід роботи по охороні об’єктів не менше 5 років, та на ринку охоронних послуг не менше 10 років.. Ви СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме не менше 5 років, та на ринку охоронних послуг не менше 10 років не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашим вимогам. Повторюємося, встановивши дані вимоги Ви цілеспрямовано обмежуєте коло учасників, або ж ви вже маєте потенційного переможця, який має такий досвід. Вимагаємо вилучити вимогу про не менше 5 років, та на ринку охоронних послуг не менше 10 років, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дійсно, ліцензія на надання послуг з охорони не має обмежень, ані по території, ані по терміну дії, ані по об’єктам надання послуг. Водночас, неможливо заперечити той факт, що досвід роботи, досвід персоналу (уміння та навички співробітників охоронної організації), матеріально-технічна база суб’єкту господарювання – все це набувається у процесі здійснення професійної діяльності. У коледжі навчаються неповнолітні діти , взаємовідносини з якими потребують достатній досвід спілкування . Їх право на безпеку гарантовано законодавством, а саме: ст.. 10 Закону України «Про охорону дитинства», ст.. 53 Закону України «Про освіту», рішення віце - прем’єр- міністра України від 21.08.2014 «Щодо підготовки навчальних закладів до навчального року», лист начальника СБУ від 28.08.14 № 5/1/1-30663, лист МОН від 04.09.2014 № 1/9-444 «Щодо забезпечення безпеки вихованців, учнів та студентів», лист Департаменту освіти і науки Одеської обласної держадміністрації від 29.08.2016 року № 2413/02/01-34-02-03, лист МОН № 1/9- 331 від 22.05.2018 року «Організація заходів безпеки в місцях перебування дітей, учнів та студентів». Головна мета охорони це безпека, під час учбового процесу. Безпеку у нестандартних ситуаціях може забезпечити тільки злагоджена робота охоронного підрозділу. Злагоджена робота, будь якого підрозділу досягається великим досвідом роботи охоронного підрозділу. Цей критерій допомагає замовнику переконатися, що учасник вже виконував подібні договори і зможе впоратися із договором про закупівлю за оголошеним предметом. Враховуючи вищезазначене, вважаємо цілком обґрунтованою та доцільною вимогу щодо досвіду роботи по охороні об’єктів
Статус вимоги: Відхилено