• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

33140000-3 - Медичні матеріали (Вата,бинти,шприци, оглядові рукавички, сечоприймачі, калоприймачі та ін.)

Медичні матеріали (Вата,бинти,шприци, оглядові рукавички, сечоприймачі, калоприймачі та ін.)

Завершена

340 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
Період оскарження: 25.01.2018 15:00 - 08.02.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо поділу лоту

Номер: 00caa8002d9645c1b201d108cd5cc617
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-25-001638-a.b1
Назва: Вимога щодо поділу лоту
Вимога:
КОМУНАЛЬНА 2-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 2022915, номер тендеру у UA-2018-01-25-001638-a) 12.02.2018 року завершення прийому пропозицій у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: № Назва Од. Кількість 1. Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна зигзагоподібна стрічка, 100 г шт. 1000 2. Бинт марлевий медичний нестерильний 7м х 14см, тип 17 шт 1000 3. Одноразові системи для переливання інфузійних розчинів (Luer Slip) шт 5 4. Шприц 20,0 мл, ін'єкційний одноразового застосування, (трьохкомп.,з голкою 0,8х38мм) шт 1000 5. Шприц 10,0мл. ін'єкційний одноразового застосування луєр сліп, (трьох.,з голкою 0,8х38мм) шт 3000 6. Шприц 5,0мл. ін'єкційний одноразового застосування, луєр сліп, (трьох.,з голкою 0,7х38мм) шт 2500 7. Шприц 2,0 мл ін'єкційний одноразового застосування, (трьохкомп.,з голкою 0,6х25мм) шт 19000 8. Шприц інєкційний одноразового застосування 1,0мл U-100 (інсуліновий з голкою 0,33х13мм) шт 6000 9. Скарифікатор-спис (1 тис шт) тис.шт 80 10. Рукавичка оглядова латексна н/ст.з пудрою S,М,L пара 10000 11. Серветка марлева мед. з петлею стер. з ренгеноконтрастною стрічкою 90х45 см 4-ох шар.№2 шт 5 12. Серветка марлева медична стерильна чотирьохшарова 16см х 14см(8смх4см) шт 5 13. Сечоприймач (для дорослих) шт 144 14. Одноразова системи для вливання інфузійних розчинів ( 4- ходова) шт 5 15. Калоприймач 13191 стомічний двокомпонентний Alterna, пластина Long Wear, фланець 60 мм. №5 паков 12 16. Калоприймач 1693 стомічний двокомпонентний Alterna, мішок відкритий непрозорий, фланець 60 мм., №30 паков 24 17. Калоприймач 6300 стомічний mc 2000 однокомпонентний відкритий непроз.d15-60№30 паков 34 18. Калоприймач 17500 стомічний однокомпонентний Alterna Free відкритий розмір для вирізання 12-75 мм№30 паков 18 19. Калоприймач 1683 стомічний, двокомпонентний Alterna, мішок закритий непрозорий фланець 60мм №30 паков 12 20. Калоприймач 46759 стомічний двокомпонентний Alterna, пластина Convex, фланець 50м №4 паков 45 21. Калоприймач 1682 стомічний двокомпонентний Alterna, мішок закритий непрозорий, №30 паков 12 22. Калоприймач 46769 стомічний двокомпонентний Alterna, пластина Convex, фланець 60м №4 паков 25 23. Пробірка VACUTEST PLAST з К3ЕДТА 7,2 мг діаметр 13х75 мм. об'єм 4 мл стерильна 1уп-100шт 100шт 4 24. Пробірка VACUTEST PLAST з активатором згортання діаметр 16х100 мм. об'єм 9 мл стерильна 1уп-100шт 100шт 4 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Одноразові системи для переливання інфузійних розчинів (Luer Slip) шт 5 Шприц 20,0 мл, ін'єкційний одноразового застосування, (трьохкомп.,з голкою 0,8х38мм) шт 1000 Шприц 10,0мл. ін'єкційний одноразового застосування луєр сліп, (трьох.,з голкою 0,8х38мм) шт 3000 Шприц 5,0мл. ін'єкційний одноразового застосування, луєр сліп, (трьох.,з голкою 0,7х38мм) шт 2500 Шприц 2,0 мл ін'єкційний одноразового застосування, (трьохкомп.,з голкою 0,6х25мм) шт 19000 Шприц інєкційний одноразового застосування 1,0мл U-100 (інсуліновий з голкою 0,33х13мм) шт 6000 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2022915, номер тендеру UA-2018-01-25-001638-a шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На вимогу від 29.01.2018р. щодо закупівлі №UA-2018-01-25-001638-а повідомляємо наступне. Замовником торгів Комунальною 2-ю міською поліклінікою було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 – 33140000-8 «Медичні матеріали » (Вата,бинти,шприци, оглядові рукавички, сечоприймачі, калоприймачі та ін.) №UA-2018-01-25-001638-а. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Замовником торгів було визначено предмет закупівлі відповідно до Наказу Мінекономрозвитку України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454 та згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показниками третьої – п'ятої цифр основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. У Наказі також зазначено, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже, враховуючи наведене поділ предмета закупівлі на частини (лоти) відноситься до права Замовника, а не обов’язку. Замовник торгів бажає здійснити закупівлю товарів цілісно відповідно до медико – технічних вимог для потреб Комунальної 2-а міської поліклініки. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. З повагою, тендерний комітет Комунальної 2-а міської поліклініки.
Статус вимоги: Не задоволено