• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Бензин марки А-95, дизельне паливо (2 лота: лот 1 – бензин марки А-95, лот 2 – дизельне паливо)

Завершена

2 321 730.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 122.65 UAH
Період оскарження: 31.03.2023 12:15 - 07.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінація в ТД (3)

Номер: 5e2027d5939548128c7c5e73579f69c9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-31-003724-a.c3
Назва: Дискримінація в ТД (3)
Вимога:
в п. 1.4. Додатку 1 до тендерної документації визначено: "У разі, якщо учасник закупівлі планує постачати пальне через АЗС, на які він не має ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, то учасник надає гарантійний лист (датований, не раніше дати оприлюднення оголошення закупівлі) від третіх осіб-власників ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним (партнерів, тощо), яким підтверджується роздрібний відпуск Замовнику пального протягом дії договору з Учасником в разі обрання його переможцем даної закупівлі. Гарантійний лист за підписом керівника третьої особи-власника ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним (партнера, тощо), подається стосовно АЗС, розташованих/ої у межах м. Сміла, віддаленістю не більше 6,0 (шести) кілометрів від матеріально-технічної бази Замовника, що по вул. Сунківській, 71, м. Сміла Черкаської області." Зазначена вимога тендерної документації дискримінаційна по відношенню до тих учасників, які не мають прямих відносин з власниками АЗС, але мають відносини з уповноваженими представниками мережі, засновником яких є власник АЗС. Вимагаємо змінити умову ТД в частині надання дозволу учасникам надавати зазначений лист саме від партнера, який є уповноваженим на продаж талонів в мережі АЗС.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Стосовно надання учасником гарантійного листа повідомляємо наступне. Предметом даної закупівлі є бензин марки А-95, дизельне паливо. Згідно з абзацом 3 пункту 1.4 Технічної специфікації (додаток 1 до Тендерної документації) у разі, якщо учасник закупівлі планує постачати пальне через АЗС, на які він не має ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, то учасник надає гарантійний лист (датований, не раніше дати оприлюднення оголошення закупівлі) від третіх осіб-власників ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним (партнерів, тощо), яким підтверджується роздрібний відпуск Замовнику пального протягом дії договору з Учасником в разі обрання його переможцем даної закупівлі. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Щоб бути впевненим в постачанні пального, замовник повинен отримати технічні і юридичні підтвердження та підтвердження законності роздрібного відпуску йому пального через АЗС, що вказується Учасником у своїй тендерній пропозиції. Замовник вимагає підтвердження того, чи має учасник юридичні підстави для роздрібного постачання пального замовнику через АЗС, що вказані ним у його тендерній пропозиції та на які учасник не має ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. В даному конкретному випадку, так як власником ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним може бути партнер учасника, партнер партнера учасника (тощо), тому юридичним підтвердженням роздрібного відпуску пального замовнику за майбутніми договірними зобов’язаннями учасника з замовником є документ (гарантійний лист) від власника ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, який технічно здійснюватиме роздрібний відпуск пального замовнику, про гарантії такого відпуску. Крім того, таким документом як учасник, так і власник ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, підтвердить ланцюг відносин (в тому числі партнерських) від точки продажу пального учасником замовнику до точки відпуску пального замовнику на АЗС, яку вказує Учасник у своїй тендерній пропозиції. Тому замовник не вважає вимоги щодо надання документів, які підтверджують відносини (в тому числі партнерські), що дозволяють постачати пальне замовнику, такими що є дискримінаційними по відношенню до будь-яких учасників. Виходячи з вищенаведеного, замовник залишає вимогу учасника без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація в ТД (2)

Номер: 2aade4a3ce3c42f093c709c8f30edddc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-31-003724-a.c2
Назва: Дискримінація в ТД (2)
Вимога:
в п. 1.4. Додатку 1 до тендерної документації визначено: "Учасник підтверджує право користування АЗС шляхом надання відповідних документів про право власності або договорів оренди, або договорів партнерства, або інших документів, які підтверджують право учасника на використання автозаправних станцій для роздрібного відпуску пального Замовнику з використанням паливо-роздавальної колонки лише стосовно АЗС, які/а розташовані/а у межах м. Сміла, віддаленістю не більше 6,0 (шести) кілометрів від матеріально-технічної бази Замовника, що по вул. Сунківській, 71, м. Сміла Черкаської області." Зазначена вимога тендерної документації дискримінаційна по відношенню до тих учасників, які не мають права користування АЗС, а співпрацюють з представниками мережі АЗС на умовах партнерських договорів, на умовах продажу талонів на пальне. Користування - це безпосередньо власність та/або оренда/суборенда. Тобто, фактично зазначену умову тендерної документації зможуть виконати ті учасники, які мають права користувачів АЗС, тобто тільки власники або орендарі АЗС. ТРака вимога дискримінаційна по відношенню до тих суб'єктів господарювання, які мають партнерські договори, умовами яких учаснику надано право здійснювати продаж талонів, які надають право Замовника здійснювати заправку своїх автомобілів в конкретній меррежі АЗС. Отже вимога має бути вилучена.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Стосовно вимоги щодо виключення положень абз. 2 п. 1.4 Технічної специфікації (додаток 1 до Тендерної документації) повідомляємо наступне. У своїй вимозі учасник повідомив, що співпрацює з представниками мережі АЗС на умовах партнерських договорів. Згідно з абзацом 2 пункту 1.4 Технічної специфікації (додаток 1 до Тендерної документації) учасник підтверджує право користування АЗС шляхом надання відповідних документів про право власності або договорів оренди, або договорів партнерства, або інших документів, які підтверджують право учасника на використання автозаправних станцій для роздрібного відпуску пального Замовнику з використанням паливо-роздавальної колонки лише стосовно АЗС, які/а розташовані/а у межах м. Сміла, віддаленістю не більше 6,0 (шести) кілометрів від матеріально-технічної бази Замовника, що по вул. Сунківській, 71, м. Сміла Черкаської області. В абзаці 2 пункту 1.4 Технічної специфікації (додаток 1 до Тендерної документації) замовник конкретизував перелік документів, які повинен надати учасник. В даному переліку передбачені і партнерські договори. Тож, на виконання вимог абзацу 2 пункту 1.4 Технічної специфікації (додаток 1 до Тендерної документації) учаснику достатньо надати партнерський договір, яким він зможе підтвердити можливість забезпечити відпуск пального замовнику і про наявність якого він повідомив у своїй вимозі. Виходячи з вищенаведеного, замовник залишає вимогу учасника без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація в ТД

Номер: 264bda4dad5c4b999d206c59e781a849
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-31-003724-a.c1
Назва: Дискримінація в ТД
Вимога:
в п. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати "- відповідну технічну специфікацію; ліцензії на роздрібну торгівлю пальним на АЗС, що вказані в тендерній пропозиції учасника (або ліцензії партнерів на право роздрібної торгівлі пальним на АЗС, що вказані в тендерній пропозиції учасника); " Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають прямих відносин з власниками АЗС, які отримали ліцензії на роздрібну торгівлю пальним на кожну АЗС, а мають укладені договори з офіційними представниками мереж АЗС, та отримати скановану копію такої ліцензії не мають можливості, оскільки не співпрацюють з власниками на пряму. Тобто, фактично, замовник вимагає надання документів від третіх осіб, що є дискримінаційною умовою, оскільки надати таку ліцензію зможуть лише власники АЗС та/або суб'єкти господарювання, які мають прямі відносини з власником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Стосовно надання учасником ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним повідомляємо наступне. Предметом даної закупівлі є бензин марки А-95, дизельне паливо. Згідно з абзацами 1 і 2 пункту 1.2 Технічної специфікації (додаток 1 до Тендерної документації) Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: - відповідну технічну специфікацію; ліцензії на роздрібну торгівлю пальним на АЗС, що вказані в тендерній пропозиції учасника (або ліцензії партнерів на право роздрібної торгівлі пальним на АЗС, що вказані в тендерній пропозиції учасника). Згідно з пунктом 1.6 Технічної специфікації (додаток 1 до Тендерної документації) відпуск (поставка) пального здійснюється роздрібно через паливороздавальні колонки АЗС відповідно до потреб Замовника партіями від 10 літрів цілодобово на підставі пред’явлення талонів, скретч-карток або за відомостями на відпуск нафтопродуктів. Згідно з Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» та листом ДФС від від 30.05.2019 № 17014/7/99-99-12-01-01-17 роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів. Місце роздрібної торгівлі пальним - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для роздрібної торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування. Суб’єкти господарювання (у тому числі іноземні суб’єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним. Тобто, чинним законодавством передбачено, що роздрібна торгівля пальним здійснюється на підставі отриманої ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце такої торгівлі, на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для роздрібної торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, вимога про наявність ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним жодним чином не є дискримінаційною по відношенню до учасників закупівлі. Щоб бути впевненим в постачанні пального, замовник повинен отримати технічні і юридичні підтвердження та підтвердження законності роздрібного відпуску йому пального через АЗС, що вказується Учасником у своїй тендерній пропозиції. В даному конкретному випадку, наявність та надання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним слугуватиме підтвердженням того, що АЗС, через яку учасник зобов’язується роздрібно постачати пальне, має технічні можливості та законні підстави роздрібно відпускати пальне . Тому, Замовник, в тому числі, вимагає надання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним на такій АЗС. Виходячи з вищенаведеного, замовник залишає вимогу учасника без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено