• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Покриття операційне (240см*160 см.;120см * 80см; 80см*70см) Пелюшка поглинаюча (90 см*60см); Комплект одягу та покриттів операційних для артроскопії (плечового суглобу); Комплект одягу та покриттів операційних для артроскопії ; Комплект одягу та покриттів операційних для ортопедії (стегновий) (НК 024:201961849 - Простирадло всмоктуюче, стерильне; 47783 - Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне; 44052 - Одноразовий набір для проведення ортопедичної операції, що не містить лікарських засобів) ДК 021:2015 код - 39550000-2 - Вироби з нетканих матеріалів

Завершена

1 494 127.98 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 941.28 UAH
Період оскарження: 31.03.2023 12:11 - 08.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування закупівлі у звʼязку з невірним визначенням предмету закупівлі

Номер: a3e21ed35da34d0e89bba86a8df4a487
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-31-003697-a.a2
Назва: Вимога щодо скасування закупівлі у звʼязку з невірним визначенням предмету закупівлі
Вимога:
Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Як передбачено ч. 1 Розділу І Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі за текстом – Порядок), цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Згідно ч. 3 Розділу І Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Так, позиції "Покриття операційне" та "Пелюшка поглинаюча" не можуть бути віднесені до коду ДК 021:2015 39550000-2, оскільки цей код визначає предметом – Вироби з нетканих матеріалів. Даний розділ передбачений для - Меблі (у тому числі офісні меблі), меблево-декоративні вироби, побутова техніка (крім освітлювального обладнання) та засоби для чищення. Вірним кодом для продукції "Покриття операційне" та "Пелюшка поглинаюча" є - ДК 021:2015 33190000-8 або ДК 021:2015 33140000-3. Крім того, позиції "Комплекти одягу та покриттів..." також не можуть бути віднесені до коду ДК 021:2015 39550000-2. Вірник кодом для таких позицій є - ДК 021:2015 33190000-8, оскільки цей код визначає Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, зокрема Одяг для медичного персоналу за кодом ДК 021%2015 33199000-1. Так, ч. 1 ст. 164-14 КУпАП передбачено, зокрема, що порушення порядку визначення предмета закупівлі тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. З урахуванням чого, 26.04.2023 ПП "РЕЛАКС" звернулося до Держаудитслужби з метою проведення перевірки дій Замовника у цій закупівлі, зокрема, в частині вірного визначення предмету такої закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Військова частина А4615 при закупівлі товарів, робіт та послуг керується виключно Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Відповідно до п.22 ч.1 Закону: Предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Враховуючи, що ч. 1 Розділу І Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі за текстом – Порядок), цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Згідно ч. 3 Розділу І Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Тобто, Предмет закупівлі - це товари, роботи чи послуги, які закуповуються Замовником за допомогою відповідної процедури закупівлі, яку самостійно на підприємстві обирає замовник. Предмет закупівлі завжди визначається за допомогою Національного класифікатора України ДК 021:2015. Тендерна документація — це набір документів, що додаються до оголошення тендеру та містять умови участі у ньому. І постачальники, і замовники мають чітко дотримуватися зазначених у даних документах правил та вимог. п.31 ч.1 Закону визначено: Тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно Особливостей, статтею 51 передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Крім того, в статті 56 Особливостей зазначено, що Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Щодо зазначених Вами номенклатурних позицій предмету закупівлі (закупівля ID: UA-2023-03-31-003697-a): Комплект одягу та покриттів операційних для артроскопії (плечового суглобу); Комплект одягу та покриттів операційних для артроскопії; Комплект одягу та покриттів операційних для ортопедії (стегновий). Вам, як виробникам, даної продукції відомо, що вищезазначені комплекти складають з певного переліку : халат медичний (захисний)… - 1 шт; покриття операційні різних видів – 6 шт; пелюшка поглинаюча – 2 шт.; стрічка адгезивна – 1 шт. (перелік та кількість може трохи відрізнятися, враховуючи комплект, де халат медичний (захисний) є малим відсотком, беручи до уваги кількісний склад комплекту. А також, звертаємо увагу на Ваше твердження щодо необхідності віднесення даних позицій до коду ДК 021:2015 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, зокрема Одяг для медичного персоналу. Дане твердження є хибним, остільки «Одяг» з таких комплектів не є одягом для медичного персоналу, в загальноприйнятому розумінні «одягу». Зокрема, одяг для медичного персоналу передбачає багаторазове використання після відповідної обробки. Щодо «Покриття операційне» та «Пелюшка поглинаюча» - це також не одяг для медичного персоналу, тому віднесення до ДК 021:2015 33190000-8 є не вірним рішенням. В таблиці « Перелік товару закупівель» Додатка 3 « «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Медико - технічні вимоги)» до Тендерної Документації визначено: Покриття операційні – матеріал СМС…; Пелюшка поглинаюча – целюлоза + абсорбент. Виробнику, який спеціалізується на даному виду товару, відомо, що СМС та целюлоза + абсорбент – це види матеріалу, який відноситься до групи нетканих матеріалів. Відповідно до інформації в Прозорро, Учасник ПП «Релакс» досить активно брав участь у закупівлях за ДК 39550000-2 - Вироби з нетканих матеріалів, де номенклатурними позиціями також були аналогічні позиції нашої закупівлі. Слід зазначити, що ПП «Релакс» неодноразово був визначений переможцем таких закупівель та в результаті чого укладав договори. Як приклад: UA-2023-04-14-004167-a UA-2023-02-20-002629-a UA-2023-02-09-009436-a UA-2022-11-01-012831-a UA-2022-11-14-009763-a UA-2022-09-16-009867-a, та багато інших. Таке детальне звернення уваги до нашої закупівлі (2 вимоги та звернення до Держаудитслужби), які вважаємо не коректними та не правомірними, наштовхують на думки, що ви чините тиск на Замовника та маєте мету зірвати закупівлю. Згідно з п.5 Закону, один з принципів здійснення публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників. Шановний учасник, звертаємося до Вас з проханням дотримуватися професійної етики. У разі проведення перевірки наших дій у вищезгаданій процедурі закупівель Держовною аудитерською службою України зобов’язуємося надати всі роз’яснення та пакет документів для розв’язання спірних питань, які виникли між нами.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 5d50573d21e34882ba32986dd6a966e3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-31-003697-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
З 01.07.2015 в Україні було скасовано процедуру державної реєстрації медичних виробів. Замість цього в Україні було введено процедуру оцінки відповідності медичних виробів Технічним регламентам щодо медичних виробів (Постанови Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753, № 754, № 755). Відтак, з 01.07.2015 введення в обіг та/або експлуатація медичних виробів дозволяється лише після проходження процедури оцінки відповідності технічним регламентам щодо медичних виробів, затвердженим вищезазначеними постановами Кабінету Міністрів України. Крім того, з 01.01.2018 втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», який визначав правові та економічні основи державної системи сертифікації на території України і, відповідно до цього, припинила своє існування державна система сертифікації, а тому із вказаної дати відмінена обов’язкова сертифікація продукції в державній системі сертифікації. Із втратою чинності Декрету в Україні здійснено остаточний перехід від системи обов’язкової сертифікації продукції в державній системі сертифікації до оцінки відповідності продукції вимогам технічних регламентів. Фактично на всю продукцію, яка раніше підлягала обов’язковій сертифікації в державній системі сертифікації, на сьогодні поширюється дія технічних регламентів. Положеннями Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачено, що документом про відповідність є – декларація (в т.ч. декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Основна відмінність між сертифікатом відповідності та декларацією про відповідність полягає в тому, що сертифікат відповідності видається на підставі українських нормативних актів, а декларація про відповідність видається на підставі технічних регламентів, які були розроблені (адаптовані) під європейські норми. Технічний регламент в Україні є аналогом Європейської директиви в ЄС. Отже, і сертифікат відповідності, і декларація про відповідність технічним регламентам мають однакову юридичну силу в питанні підтвердження якості та безпеки продукції. Згідно ч. 7 ст. 28 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», виробник шляхом складання декларації про відповідність бере на себе відповідальність за відповідність продукції вимогам, установленим у відповідних технічних регламентах. ПП «РЕЛАКС» має у своєму розпорядженні відповідні сертифікати відповідності та декларації відповідності на продукцію, яка виробляється та поставляється в рамках закупівель. Зазначені документи в повному обсязі підтверджують відповідність продукції ПП «РЕЛАКС» встановленим нормам Технічного регламенту. Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт. ПП «РЕЛАКС» у складі своєї пропозиції надало: декларації про відповідність, додатки до декларацій про відповідність, паспорти (сертифікати) якості на товар, сертифікати відповідності на товар, що є предметом закупівлі. Саме тому, ПП «РЕЛАКС» вважає, що зазначені документи в повному обсязі підтверджують відповідність продукції ПП «РЕЛАКС» встановленим вимогам чинного законодавства України та вимогам Технічного регламенту (Постанова КМУ від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів»). Таким чином, на думку ПП «РЕЛАКС», наявність Декларації про відповідність продукції встановленим вимогам чинного законодавства України та вимогам Технічного регламенту (Постанова КМУ від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів») більш ніж достатньо для виконання будь-яких вимог щодо підтвердження якісності відповідної продукції. Окремо слід зазначити щодо необґрунтованості посилань Замовника на необхідності встановлення такої вимоги, як надання підтверджень залишку оксиду етилену, оскільки саме такий підхід підтверджує відповідність продукції ДСТУ 10993-7:2015. Так, наказом Міністерства охорони здоровʼя України від 11.10.2017 № 1245 «Про затвердження переліку національних стандартів, відповідність яким надає презумпцію відповідності медичних виробів вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів» було затверджено Перелік національних стандартів, відповідність яким надає презумпцію відповідності медичних виробів вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 жовтня 2013 року № 753. Зазначений наказ було прийнято на виконання ст. 8 та ст. 11 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Як передбачено ч. 1 ст. 11 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», продукція, що вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, а згідно з деякими технічними регламентами - також продукція, що виготовляється та/або вводиться в експлуатацію виробником для використання у власних цілях, повинна відповідати вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції. Відповідно до п. 9 Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753, введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів дозволяється тільки в разі, коли вони повністю відповідають вимогам цього Технічного регламенту, за умови належного постачання, встановлення, технічного обслуговування та застосування їх за призначенням. Медичні вироби, що відповідають вимогам національних стандартів, включених до переліку національних стандартів, які відповідають європейським гармонізованим стандартам та добровільне застосування яких може сприйматися як доказ відповідності медичних виробів вимогам цього Технічного регламенту, вважаються такими, що відповідають вимогам цього Технічного регламенту. Згідно ч. 3 ст. 11 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», відповідність продукції вимогам технічних регламентів може бути забезпечена шляхом застосування національних стандартів та/або інших технічних специфікацій, посилання на які містяться у відповідних технічних регламентах. У технічному регламенті зазначається, чи відповідність продукції таким національним стандартам та/або іншим технічним специфікаціям є єдиним способом, чи одним із способів задоволення вимог цього технічного регламенту. Тобто, факт відповідності медичного виробу вимогам Технічного регламенту, про що видається декларація, є достатнім для висновку, що така продукція відповідає всім необхідним умовам. Чинне законодавство України лише передбачає можливість визначення продукції, яка відповідає вимогам національних стандартів (ДСТУ), такою, що відповідає вимогам Технічного регламенту. Тобто, вимоги Технічного регламенту мають пріоритетний статус в порівнянні з національними стандартами (ДСТУ), виконання яких є достатнім для твердження про відповідність продукції всім заявленим вимогам, в т.ч. й щодо залишку оксиду етилену. З урахуванням чого, вважаємо, що підстави відхилення пропозиції ПП "РЕЛАКС" є необґрунтованими та протиправними. Просимо вчинити необхідні дії, направлені на відновлення порушеного права ПП "РЕЛАКС", зокрема, в частині протиправного відхилення пропозиції ПП "РЕЛАКС". В свою чергу, ПП "РЕЛАКС" залишає за собою право звернутися до суду з метою захисту своїх порушених прав та інтересів. Окремо звертаємо увагу Замовника на наступне. Якщо ж проаналізувати надані ТОВ «ФІРМА «ТЕХНОКОМПЛЕКС» (другий учасник) паспорти якості та порівняти їх з наданими протоколами на залишок оксиду етилену, то слід дійти висновку, що фактично деяка запропонована ТОВ «ФІРМА «ТЕХНОКОМПЛЕКС» продукція була виготовлена набагато пізніше ніж зроблена процедура дослідження на залишок оксиду етилену. Тобто, ТОВ «ФІРМА «ТЕХНОКОМПЛЕКС» надано протоколи на залишок оксиду етилену не щодо тієї продукції, яка пропонується в рамках даної Закупівлі. Якщо ж Замовнику так важливо, щоб продукція, яка йому постачається, відповідала певним характеристикам по залишку оксиду етилену, а у складі пропозиції ТОВ «Фірма «Технокомплекс» надало висновки по залишку оксиду етилену не на ту партію продукції, яка поставлялася Замовнику за результатами даної закупівлі, то який сенс цієї вимоги? Колись була вироблена продукція і на неї зроблено експертизу по залишку оксиду етилену, але поставлена була інша продукція (та сама, але інша партія). То й аналіз на залишок оксиду етилену повинен бути саме на ту партію, як безпосередньо буде постачатися. Не кажучи вже навіть про неможливість здійснення будь-якого додаткового аналізу у випадку, коли продукція ще не виготовлена. Оскільки для участі у закупівлі не обовʼязково мати вже виготовлену продукцію. Важливо лише довести факт можливості поставити необхідну продукцію необхідної якості. І таким підтвердженням є – Декларація!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Військова частина А4615 при закупівлі товарів, робіт та послуг керується виключно Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». При підготовці до проведення процедури закупівлі, а саме написання Тендерної документації Замовником було враховано специфіку, місце та умови використання товару, що підлягає закупівлі, а також враховуючи, що перелік найменувань закупівель планується використовуватися при операційних втручаннях. Відповідно до статті 23 Закону, а саме п.5: Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Також беручи до уваги п.6 ст.23 Закону, як зазначив Учасник у даній вимогі: Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. В такому випадку Учаснику було б доцільно надати інформаційний лист/довідку в довільній формі, щодо неможливості надання документів у складі тендерної пропозиції. Згідно п. 38 Особливостей Замовник повинен розглянути тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. При розгляді пропозиції учасника ПП «Релакс» були встановлені невідповідності, у зв’язку з чим пропозицію даного учасника було відхилено (Протокол УО №18.04.2023 року). Проаналізувавши зміст Вимоги учасника ПП «Релакс», випливає, що учасник надав вимогу про усунення порушень тендерної документації щодо дискримінаційних умов тендерної документації. Відповідно Особливостей, статтею 51 передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Крім того, в статті 56 Особливостей зазначено, що Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Відповідно до оголошення про закупівлю UA-2023-03-31-003697-a звернення за роз’ясненнями та оскарження умов закупівлі було можливим до 08 квітня 2023 00:00, однак учасник ПП «Релакс» надав вимогу про усунення порушень тендерної документації щодо дискримінаційних умов тендерної документації лише 19 квітня 2023 13:23. Отже, ПП «Релакс» порушив терміни оскарження вимог тендерної документації. Щодо Вашого твердження що підстави відхилення пропозиції ПП «Релакс»; є необґрунтованими та протиправними та вашого прохання вчинити необхідні дії, направлені на відновлення порушеного права ПП «Релакс», зокрема, в частині протиправного відхилення пропозиції ПП «Релакс» повідомляємо, що відповідно до статті 56 Особливостей, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю до органу оскарження. Відповідаємо на Ваше окреме звернення, щодо Тендерної пропозиції другого учасника ТОВ «ФІРМА «ТЕХНОКОМПЛЕКС» станом на 20.04.2023 рік пропозиція зазначеного Учасника, не розглядалася. Надаємо додатково пояснення про причини відхилення пропозиції Учасника ПП «Релакс»: п. 17 Загальні вимоги Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Медико - технічні вимоги)» Учасник на підтвердження даного пункту надав у складі пропозиції пакет документів: протоколи досліджень на залишок ЕО – файл «Протоколи випробувань.rar», де в переліках об’єктів випробувань відсутній запропонований товар, згідно тендерної пропозиції Учасника. Тобто Учасник завідома надає некоректну інформацію у складі своєї пропозиції. Учаснику необхідно було надати протокол досліджень на залишок ЕО, що виданий сертифікованою або акредитованою лабораторією на позиції предмету закупівлі, що підтверджують визнання вимірювальних можливостей даної лабораторії відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 "Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання" та ДСТУ EN ISO 10993-7:2015 "Біологічне оцінювання медичних виробів. Частина 7. Залишки після стерилізації етиленоксидом". Окрім того, звертаємо Вашу увагу, що згідно вимог тендерної документації не була зазначена необхідність надання документів (паспорта якості та протоколи досліджень на залишок ЕО в даному випадку) на ті партії виробів, що будуть виготовлені безпосередньо для постачання згідно даної закупівлі, оскільки учасник не може знати наперед, чи буде його оголошено переможцем та підписано договір із Замовником. В той же час, надання даних документів вимагалося нами для того, щоб пересвідчитись, що дана продукція вже виготовлялася та проводилися відповідні перевірки її якості.
Статус вимоги: Відхилено