ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-03-31-001118-b 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 31120000-3 Генератори (перетворювач напруги). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 31120000-3 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 15 199 999,20 грн (п`ятнадцять мільйонів сто дев`яносто дев`ять тисяч дев`ятсот дев`яносто дев`ять гривень 20 коп.), в т.ч.: Лот №1 – 7 599 999,60 грн (сім мільйонів п`ятсот дев`яносто дев`ять тисяч дев`ятсот дев`яносто дев`ять гривень 60 коп.); Лот №2 – 7 599 999,60 грн (сім мільйонів п`ятсот дев`яносто дев`ять тисяч дев`ятсот дев`яносто дев`ять гривень 60 коп.) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10.04.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот №1 – 227 994,00 грн (двісті двадцять сім тисяч дев`ятсот дев`яносто чотири гривні 00 коп.); Лот №2 – 227 994,00 грн (двісті двадцять сім тисяч дев`ятсот дев`яносто чотири гривні 00 коп.). 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №5 ТД. 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»____________________________________ Олександр ВЕРШИЦЬКИЙ
Завершена
15 199 999.20UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 76 000.00 UAH
Вирішення:Шановний учаснику, Замовник не має можливості вносити зміни в цій частині, оскільки це суперечить порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану. Дякуємо за звернення
Вирішення:Шановний учаснику, Замовник не має можливості вносити зміни в цій частині, оскільки це суперечить порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану. Дякуємо за звернення
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Внесення змін до умов Тендерної документації
Номер:c43f5eaf92324c32b4f8b00a129ed1b8
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-03-31-003666-a.b11
Назва:Внесення змін до умов Тендерної документації
Вимога:
п.2.4 Додатку № 1 Тендерної Документації викласти в редакції:
Рік виготовлення – продукція повинна бути нова, виготовлена не раніше 01.01.2023 року, а також не перебувала в експлуатації, термін та умови його зберігання не порушені.
Вирішення:Шановний учаснику, Замовник не має можливості вносити зміни в цій частині, оскільки це суперечить порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану. Дякуємо за звернення.
Вирішення:Шановний учаснику, Замовник не має можливості вносити зміни в цій частині, оскільки це суперечить порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану. Дякуємо за звернення.
Вирішення:Шановний учаснику, Замовник не має можливості вносити зміни в цій частині, оскільки це суперечить порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відкликано скаржником
Внесення змін до Проекту договору
Номер:605a1e9f48e5435ea027724e138c7c64
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-03-31-003666-a.b7
Назва:Внесення змін до Проекту договору
Вимога:
п. 9.3.1. Проекту договору виключити.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:18.05.2023 08:54
Опис причини скасування:корректировка
Дата скасування:18.05.2023 09:06
cancelled
Вимога
Відхилено
Внесення змін до Проекту договору
Номер:e3789a024bc248dca346e6bdf6b4b870
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-03-31-003666-a.b6
Назва:Внесення змін до Проекту договору
Вимога:
п. 9.3.1. Проекту договору викласти в редакції: При порушенні строків поставки ПОСТАЧАЛЬНИК оплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 7% від вартості непоставленого в строк партії ТОВАРУ.
Вирішення:Шановний учаснику, Замовник не має можливості вносити зміни в цій частині, оскільки це суперечить порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Внесення змін до Проекту договору
Номер:54d174b27db7488a9b19778197599c01
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-03-31-003666-a.b5
Назва:Внесення змін до Проекту договору
Вимога:
п. 9.2. Проекту договору викласти в редакції: За прострочення зобов’язань в частині проведення оплати за цим Договором Покупець сплачує пеню у розмірі 0,1% (нуль цілих одна десята) від суми такої прострочки за кожен день прострочення, але не більше від суми подвійної облікової ставки, що діяла на момент прострочення.
Вирішення:Шановний учаснику, Замовник не має можливості вносити зміни в цій частині, оскільки це суперечить порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану. Дякуємо за звернення.
Вирішення:Шановний учаснику, Замовник не має можливості вносити зміни в цій частині, оскільки це суперечить порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану. Дякуємо за звернення.