-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Підгузки для дорослих, прокладки урологічні, сечопоглинаючі пелюшки
Завершена
1 297 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 487.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 487.50 UAH
Період оскарження:
31.03.2023 11:49 - 05.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо дискримінаційних вимог
Номер:
abbbc021c0bd4beabdaf1d87532bbf76
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-31-003328-a.c1
Назва:
Щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику, детально вивчивши тендерну документацію на закупівлю Підгузки для дорослих, прокладки урологічні жіночі, пелюшки сечопоглинаючі код ДК 021:2015 33750000-2 Засоби догляду за малюками (ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-31-003328-a), а саме в Додатку 3 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі було виявлено, що Вами встановлені дискримінаційні вимоги в технічних характеристиках та технічному описі до товару.
Хочемо наголосити, що Підгузки для дорослих є медичним виробом, обіг яких є об'єктом законодавчого регулювання Закону України «Про технічні регламенти і оцінку відповідності» та Постанови Кабінету міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів».
Підгузки для дорослих відносяться до I класу ризику (не стерильні, без функції вимірювання) відповідно до п.18 Постанови КМУ від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» (далі Технічний Регламент) зазначено: «Для нанесення знаку відповідності технічним регламентам на медичні вироби, що відносяться до класу I (крім медичних виробів, виготовлених на замовлення або призначених для клінічних досліджень), виробник повинен дотримуватися процедури, зазначеної в Додатку 8, «Порядок здійснення внутрішнього контролю виробництва медичних виробів» і скласти декларацію про відповідність, що є необхідним для введення медичного виробу в обіг.
Для законного обігу медичних виробів, Висновки санітарно-епідеміологічної експертизи законодавством не вимагаються.
Частина шоста статті 9 Закону України «Про технічні регламенти і оцінку відповідності» забороняє одночасно встановлювати спеціальні вимоги, що спрямовані на запобігання або усунення певного виду ризику стосовно одного і того самого виду продукції, що використовується за одним і тим самим призначенням.
Підгузки для дітей є гігієнічним засобом, обіг яких на ринку України регулюється Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» і дійсно вимагає висновку санітарно-епідеміологічної експертизи.
Нажаль, деякі замовники помилково вимагають супроводжувати медичні вироби висновком санітарно-гігієнічної експертизи прирівнюючи медичний виріб до гігієнічного виробу.
З метою уникнення будь-яких сумнівів у відповідності продукції вимогам Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» висновок санітарно-епідеміологічної експертизи може бути наданий на момент постачання продукції замовнику відповідно до умов договору.
Враховуючи викладене, просимо усунути вимогу про надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на момент участі в торгах.
В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби та Антимонопольного комітету України з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав і законних інтересів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог.docx 03.04.2023 16:47
- Протокол на вимогу участника.docx 04.04.2023 10:47
Дата подачі:
03.04.2023 16:47
Вирішення:
Шановний Учасник, вимоги надання Висновку Санітарно - епідеміологічної експертизи на товари щодо безпеки здоров'я та життя людини на момент участі в торгах не є дискримітаційними, як що його необхідно надати при постачанні товару, крім того висновок надається строком на 5 років.
Статус вимоги:
Відхилено