• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт по вулиці Симона Петлюри в місті Звягель

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно статті 22 Закону, пунктів 24 та 28 Особливостей (зі змінами) . З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Річний план на 2023 рік, згідно наявної потреби у закупівлі під час дії воєнного стану. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ від 12.10.2022№1178 (зі змінами) . Місцезнаходження – Україна, 11700, Житомирська обл., Звягельський р-н, місто Звягель, вул.Житомирська, будинок 45. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями

Торги відмінено

1 158 691.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 793.46 UAH
Період оскарження: 30.03.2023 23:44 - 04.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Дискримінаційні вимоги

Номер: 753bd11cbf4f4310b51337f8c30065bb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-30-009025-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до вимог зазначених у Додатку № 3 до тендерної документації, а саме: «Місце поставки асфальтобетонних сумішей з матеріально-технічної/виробничої бази підрядника в межах 20 км від об’єкту надання послуг.» ВКФ «Урарту» повідомляє, що дане положення Документації перешкоджає участі у закупівлі Скаржника та обмежує коло учасників виключно компаніями, асфальтобетонні заводи яких знаходяться в межах 20 км від об’єкту надання послуг. ВКФ «Урарту» повідомляє, що має власний асфальтобетонний завод та склад по виготовленню асфальтобетонних сумішей, розташований у Житомирській області, що знаходиться приблизно на відстані 70 км об’єкту надання послуг. Так відповідно до пункту 20.8.2 ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина 1. Проектування. Частина II. Будівництво” Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Відповідно до таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1) максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей не більше 150 км. Крім того, транспортування та зберігання асфальтобетонних сумішей регламентовано пунктом 9 ДСТУ Б В.2. 7-119:2011, у якому немає жодного обмеження щодо відстані, на яку можуть бути транспортовані асфальтобетоні суміші. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які мають завод який повинен бути розташований в межах 20 км від об’єкту надання послуг., що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, нас. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Також надаємо перелік виграних скарг до АМКУ за аналогічною справою і повідомляємо, що також будемо вимушені звертатися з оскарженням дискримінаційних вимог, якщо Ви їх не усуните. Рішення Колегії під час розгляду аналогічного питання Підтвердженням правомірності нашої скарги є аналогічне рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема: - рішення № 6690-р/пк-пз від 01.04.2021, згідно з яким встановлено наступне: «Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають завод, який розташований в м. Києві або приміській зоні (до 10 км від межі міста Києва), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника»; - рішення №3672-р/пк-пз від 26.02.2021, згідно з яким встановлено наступне: "Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації в наведеній вище редакції в частині: "відстань від Замовника до Постачальника (АБЗ, який виготовляє предмет закупівлі) не повинна перевищувати 10 км". Враховуючи викладене, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають АБЗ на відстані, яка не перевищує 10 км до Замовника, що є дискримінаційним по відношенню до таких суб'єктів господарювання, зокрема, Скаржника".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вашу вимогу, повідомляємо наступне. Зберігання асфальтнобетонної суміші - важливий фактор при здійсненні поточного ремонту дорожнього покриття, саме правильне зберігання асфапльтнобетонної суміші впливає на якість влаштованого асасфапльтнобетонного шару.При транспортуванні суміш зазнає підвищеного впливу вібрацій, що сприяє зростанню стікання (бвітуму)і як результат,неоднородного розподілу асфапльтового в"яжучого в загальному об"ємі суміші. Окрім того, при підвищеній дальності транспортування на суміш більш суттєво впливає температура повітря,що пришвидшує її застигання і утворення температурної сегрегації. Зазначені фактори можуть стати причиною появи бітумних плям, викришування та лущення.Враховуючи вищевикладене та обґрунтувавши відповіді на ваші вимоги, Замовник не має наміру вносити зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги: Відхилено