• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації медичних відходів (послуги із збирання, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження медичних відходів - медичні епідемічно-небезпечні відходи категорії В у т.ч. ЗІЗ))

Завершена

312 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 120.00 UAH
Період оскарження: 30.03.2023 19:49 - 04.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 9638ed352ee44872b15d57acc4f35e45
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-30-008689-a.a6
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! А у вас як у відповідальної особи за проведення закупівлі, не викликало сумнівів, чому учасник ТОВ "Олесас Еко" зазначає, що планує залучити субпідрядника ТОВ "НДІ УКРЕКОПРОЕКТ" в обсязі менше 20% від вартості договору, не підтверджуючи відповідність такого субпідрядника кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, не підтверджуючи відповідність такого субпідрядника вимогам визначеним пунктом 44 Особливостей, натомість надаючи на такого субпідрядника ліцензію Міністерства екології та природних ресурсів? Адже Ліцензія ТОВ "Олестас еко" не дозволяє йому здійснювати послуги за предметом закупівлі, та більш того - бути визначеним переможцем. торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник Відповідно до ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. Оцінка тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» була здійснена у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та особливостей. Згідно з ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті. Тобто, Замовник самостійно перевіряє співвиконавця такого суб’єкта господарювання на відсутність підстав визначених у частині першій ст.17 тільки у разі його залучення в обсязі, який є не меншим ніж 20 відсотків від вартості договору. ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», згідно поданих документів, планує залучити субпідрядника на послуги з оброблення в обсязі менше 20 відсотків.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: becac88513e34c96ab7bb13f9ab19395
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-30-008689-a.a5
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! А у вас як у відповідальної особи за проведення закупівлі, не викликало сумнівів, чому учасник ТОВ "Олесас Еко" зазначає, що планує залучити субпідрядника ТОВ "НДІ УКРЕКОПРОМ" в обсязі менше 20% від вартості договору, не підтверджуючи відповідність такого субпідрядника кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, не підтверджуючи відповідність такого субпідрядника вимогам визначеним пунктом 44 Особливостей, натомість надаючи на такого субпідрядника ліцензію Міністерства екології та природних ресурсів? Адже Ліцензія ТОВ "Олестас еко" не дозволяє йому здійснювати послуги за предметом закупівлі, та більш того - бути визначеним переможцем. торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: скасовано
Дата скасування: 18.04.2023 16:34
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 163b25db1c7c421bb33368b23e5a6a38
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-30-008689-a.b4
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до Додатку 3 технічних та якісних характеристик, Учасник повинен надати ліцензію на здійснення перевезення та збирання, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження клінічних та подібних їм відходів, а саме – відходів, що виникають у результаті медичної практики і відходів, що утворюються у медичних закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт, а також інших медичних відходів, токсичних та небезпечних відходів в кількості та обсязі згідно технічних вимог, які є предметом даної закупівлі. Надана учасником ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" ліцензія міністерства екології та природних ресурсів України (серія АЕ №287089) - не містить такої операції як "оброблення", що не відповідає технічним вимогам предмета закупівлі. Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем учасника ТОВ "Олестас ЕКО", у випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені ініціювати переверку закупівлі за фактом порушення ст.82 прим.5 КУАП "Порушення правил передачі відходів". Передача відходів з порушенням установлених правил на зберігання, оброблення або видалення підприємствам чи організаціям, що не мають відповідного дозволу на проведення цих операцій, - тягне за собою накладення штрафу на громадян від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від двох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Стосовно Вашої вимоги повідомляємо, що тендерна документація не містила обмежень для учасників для залучення субпідрядників. У складі пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» було надано документ - Інформація щодо субпідрядника.pdf, в якому завантажено - довідка з інформацією про субпідрядника, ліцензія субпідрядника, яка надає право на здійснення діяльності з збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження у т.ч. Клінічні та подібні їм відходи, а саме — відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт, Договір №5 від 01.02.2023 року на надання послуг із оброблення клінічних та подібні їм відходів, а саме — відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт. Враховуючи наведене, відсутні підстави для задоволення вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 69f076f40714446cb89a2e2cfdeb55af
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-30-008689-a.b3
Назва: вимога
Вимога:
Згідно Закону України «Про відходи» ((Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1998, № 36-37, ст.242) розділ 1 «Загальні положення» стаття 1 – «Утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів» . Згідно до Державних санітарно- протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року ( у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022 року) суб’єкт господарювання , що отримав ліцензію на операції у сфері поводження з небезпечними відходами здійснює лише операції : Інсенірації та Кремації. За визначенням, наведеним у ст.6 розділу 1 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами: Інсенірація – контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі Кремація – контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорі) Отже виходячі з логіки НПА щодо операцій у сфері поводження з небезпечними відходами така операція як «Утилізація» до категорії медичних відходів не застосовується. Просимо внести зміни у Тендерну документацію , а саме у Додаток 3 та прибрати вимогу щодо саме утилізації медичних відходів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Згідно до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року (у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022 року) до медичних відходів категорії В відносяться імунобіологічні лікарські засоби, які серед інших медичних відходів у тому числі ми збираємось передавати. Відповідно Наказу МОЗ №242 від 24.04.2015 Про затвердження Правил утилізації та знищення лікарських засобів, лікарські засоби, що не підлягають подальшому використанню, набувають статусу «відходів» та передаються для утилізації або знешкодження до суб’єктів господарювання, які мають відповідні ліцензії на провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами безпосередньо або через постачальників, якщо таке передбачено відповідними договірними умовами. Згідно з листом Мінекономрозвитку від 01.07.2016 № 3302-06/19552-07 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель», зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Предметом закупівлі є код ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації медичних відходів (послуги із збирання, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження медичних відходів - медичні епідемічно-небезпечні відходи категорії В у т.ч. ЗІЗ)). А отже, наявність в ліцензії учасника операцій з утилізації та знешкодження медичних відходів є обов’язковою умовою. Враховуючи вищенаведене вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Зараз чинний наказ №1602 МОЗа від 06.09.2023 р.

Номер: c02f4ba1837f4fa4a166c70532b6443c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-30-008689-a.c2
Назва: Зараз чинний наказ №1602 МОЗа від 06.09.2023 р.
Вимога:
Шановний Замовник! Утилізація клінічних та подібних їм відходів повинна здійснюватися у відповідності до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.08.2015 за № 959/27404, з метою попередження негативного впливу небезпечних медичних відходів на життя, здоров`я населення та довкілля. - не відовідає дійсності - зараз чинний наказ №1602 МОЗа від 06.09.2023 р. Внесіть відповідні виправлення. Дякуємо
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Ознайомившись із вашою вимогою, звертаємо вашу увагу, що станом на 31.03.2023 р. основний наказ Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.08.2015 за № 959/27404, який опублікований на офіційному вебпорталі парламенту України: zakon.rada.gov.ua є чинним до якого лише вносились зміни наказами Міністерства охорони здоров’я України від 06.09.2022 № 1602, та 14.11.2022 № 2075. Важливо зауважити, що наказу №1602 МОЗа від 06.09.2023 р. не існує. Враховуючи зазначене відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.04.2023 08:02
Вимога
Відхилено

Ціна закупівлі

Номер: ef8eb9e387034394b10a5c0217d7c86e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-30-008689-a.b1
Назва: Ціна закупівлі
Вимога:
Доброго дня! Ви, звичайно вибачте, але з якою метою оголошена дана закупівля якщо 312 000 грн / 12 000 кг = 26 грн / кг - утилізація медичних відходів категорії В з наданням ще й тари? Ви справді думаєте, що чесно буде відбуватися утилізація в повному об"ємі + перевезення?!))) Перегляньте ціни. Зараз 2023 рік коли в період воєнного стану все стало дорожче в 2,5 рази.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Для проведення послуг з утилізації медичних відходів (послуги із збирання, зберігання, оброблення, утилізації та знешкодження медичних відходів - медичні епідемічно-небезпечні відходи категорії В у т.ч. ЗІЗ), Замовник здійснює дану закупівлю з технічними вимогами передбаченими Додатком 3 до тендерної документації, оскільки вказана послуга за своїми якісними, характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами), Замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даної послуги. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі затверджених коштів в фінансовому плані, моніторингу на ринку надання послуг, власних попередніх закупівель (укладених договорів) Замовника на закупівлю ідентичних/аналогічних послуг, так і ціни відповідних закупівель, або укладених угод (договорів, додаткових угод, тощо) інших організаторів закупівель, як вже виконаних, так і діючих, інформація про які міститься в електронній системі закупівель “Prozorro“.
Статус вимоги: Відхилено