• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісло для актового залу)

Торги не відбулися

174 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 746.00 UAH
Період оскарження: 30.03.2023 19:18 - 04.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

CКАРГА на рішення замовника у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 9e9146d19ec74d42a1bf840cf1320006
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-30-008639-a.b2
Назва: CКАРГА на рішення замовника у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Державна установа «Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву» (далі – замовник) проводить закупівлю UA-2023-03-30-008639-a, предметом якої є код CPV за ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісло для актового залу). Відповідно до рішення замовника, оформленого Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.04.2023 р. (Додаток 1) учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕВАЙС» визначено переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Вважаємо, що зазначена процедура закупівлі супроводжувалася порушеннями з боку замовника, його рішення про визначення переможцем учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕВАЙС» суперечить приписам ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕВАЙС» (Додаток 2) не відповідає тендерній документації замовника (Додаток 3), тому рішення замовника про визначення переможцем учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕВАЙС», оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.04.2023 р. має бути скасоване з огляду на наступне. Пунктом 2 ч. 1 ст. 31 Закону встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Крім того, згідно з п. 41 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, зокрема, у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а також, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей. Тобто відповідно до зазначеної імперативної норми закону, невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, невиправлення учасником виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей є обов’язковими умовами для відхилення пропозиції учасника, і не передбачає для замовника іншого альтернативного варіанту поведінки, крім відхилення такої пропозиції. Відповідно до вимоги замовника до учасника про виправлення невідповідностей тендерної пропозиції від 11.04.2023 р. (Додаток 4), замовник виявив наступні невідповідності, які мали бути виправлені: «Учасником не надано документи передбачені: 1. Додаток 1 тендерної документації Пн.1 Таблиці «Кваліфікаційні критерії до учасників» Учасником не надано - 1.1.Довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи і скріплена печаткою Учасника, що містить інформацію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідного для виконання умов договору П.З Таблиці «Кваліфікаційні критерії до учасників» Учасником не надано: - Пн.3.2. Довідка про виконання аналогічних договорів з бюджетними установами за 2022 рік щодо предмету закупівлі, де предметом закупівлі зазначено товар разом із копіями таких договорів Додаток 2 тендерної документації Учасником не надано - Копію статуту або іншого установчого документу (за наявності). - Документ що підтверджує державну реєстрацію статуту». Натомість, в супереч зазначеним вимогам замовника, учасником не було надано документ що підтверджує державну реєстрацію статуту, а копії аналогічних договорів, які підтверджують досвід учасника, що подані учасником у файлах «Новобузький договор спец.pdf», «Слобожанский стільці.pdf», «Слобожанський договор спец накладна.pdf» – є такими, що не забезпечують можливість ознайомлення зі змістом документів, а їх прочитання є неможливим. Крім того, учасник також допустив й інші порушення вимог Тендерної документації та приписів чинного законодавства України. Так, в порушення п.п. 6 п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації, тендерна пропозиція учасника абсолютно не відповідає за формою та змістом формі тендерної пропозиції, встановленій Замовником у додатку 6 до Тендерної документації. В порушення п.п. 3 п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації, подана учасником довідка щодо кількості аналогічних договорів по реалізації товару абсолютно не відповідає за формою та змістом встановленій Замовником формі Довідки про виконання аналогічних договорів з бюджетними установами. В порушення вимог, встановлених Замовником у Додатку 4 до Тендерної документації: - учасник у складі тендерної пропозиції надав неповний Додаток 4, а лише таблицю, без зазначення та підтвердження своїм підписом усіх вимог, що визначені після таблиці у зазначеному Додатку; - надані учасником документи не містять адресата із зазначенням його найменування, інших реквізитів, а деякі документи зазначені взагалі без дати та вихідного номеру, як того вимагає Тендерна документація. Наступні подані учасником документи: - накладна від 26 липня 2020 р. № 01/07; - рахунок на оплату від 20 липня 2020 р. № 01/07, - договір поставки від 22 вересня 2020 р. № 55 мають очевидні ознаки підробки документів: підпис та печатка ТОВ «РЕВАЙС», інших осіб (ТОВ «УКРПРОМАЗІЯ»), поміщені на документи за допомогою графічного редактора. Крім того, накладна до Договору поставки між учасником та ТОВ «УКРПРОМАЗІЯ» від 22 вересня 2020 року, датована – 26 липня 2020 року, тобто раніше, ніж сам договір. А до інших наданих учасником договорів не надано документів, які підтверджують їх виконання (актів приймання-передачі, видаткових накладних, тощо). Також слід зазначити, що надані учасником витяг та виписка з ЄДРПОУ, датовані 07.10.2019 р. та 19.11.2019 р., що унеможливлює пересвідчитися в актуальності наявних у таких документах відомостей станом на момент подання тендерної пропозиції. Таким чином, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, а тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам Тендерної документації, підстави для прийняття пропозиції зазначеного учасника відсутні, а тому рішення замовника про визначення переможцем учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕВАЙС», оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.04.2023 р. є незаконним та підлягає скасуванню.
Дата розгляду скарги: 27.04.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.04.2023 17:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.05.2023 15:11
Дата виконання рішення Замовником: 03.05.2023 11:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протокольно прийнято рішення: Скасувати Рішення від 12.04.2023 №47/2-ВТ
Автор: ФОП "ЯНЧЕНКО ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА", Тетяна Янченко +380505698321 tetyana.0505698321@gmail.com
Скарга
Скасована

CКАРГА на рішення замовника у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: a9d08ce0f159441b80a4b2d835852ead
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-30-008639-a.b1
Назва: CКАРГА на рішення замовника у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Державна установа «Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву» (далі – замовник) проводить закупівлю UA-2023-03-30-008639-a, предметом якої є код CPV за ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісло для актового залу). Відповідно до рішення замовника, оформленого Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.04.2023 р. (Додаток 1) учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕВАЙС» визначено переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Вважаємо, що зазначена процедура закупівлі супроводжувалася порушеннями з боку замовника, його рішення про визначення переможцем учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕВАЙС» суперечить приписам ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕВАЙС» (Додаток 2) не відповідає тендерній документації замовника (Додаток 3), тому рішення замовника про визначення переможцем учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕВАЙС», оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.04.2023 р. має бути скасоване з огляду на наступне. Пунктом 2 ч. 1 ст. 31 Закону встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Крім того, згідно з п. 41 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, зокрема, у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а також, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей. Тобто відповідно до зазначеної імперативної норми закону, невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, невиправлення учасником виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей є обов’язковими умовами для відхилення пропозиції учасника, і не передбачає для замовника іншого альтернативного варіанту поведінки, крім відхилення такої пропозиції. Відповідно до вимоги замовника до учасника про виправлення невідповідностей тендерної пропозиції від 11.04.2023 р. (Додаток 4), замовник виявив наступні невідповідності, які мали бути виправлені: «Учасником не надано документи передбачені: 1. Додаток 1 тендерної документації Пн.1 Таблиці «Кваліфікаційні критерії до учасників» Учасником не надано - 1.1.Довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи і скріплена печаткою Учасника, що містить інформацію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідного для виконання умов договору П.З Таблиці «Кваліфікаційні критерії до учасників» Учасником не надано: - Пн.3.2. Довідка про виконання аналогічних договорів з бюджетними установами за 2022 рік щодо предмету закупівлі, де предметом закупівлі зазначено товар разом із копіями таких договорів Додаток 2 тендерної документації Учасником не надано - Копію статуту або іншого установчого документу (за наявності). - Документ що підтверджує державну реєстрацію статуту». Натомість, в супереч зазначеним вимогам замовника, учасником не було надано документ що підтверджує державну реєстрацію статуту, а копії аналогічних договорів, які підтверджують досвід учасника, що подані учасником у файлах «Новобузький договор спец.pdf», «Слобожанский стільці.pdf», «Слобожанський договор спец накладна.pdf» – є такими, що не забезпечують можливість ознайомлення зі змістом документів, а їх прочитання є неможливим. Крім того, учасник також допустив й інші порушення вимог Тендерної документації та приписів чинного законодавства України. Так, в порушення п.п. 6 п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації, тендерна пропозиція учасника абсолютно не відповідає за формою та змістом формі тендерної пропозиції, встановленій Замовником у додатку 6 до Тендерної документації. В порушення п.п. 3 п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації, подана учасником довідка щодо кількості аналогічних договорів по реалізації товару абсолютно не відповідає за формою та змістом встановленій Замовником формі Довідки про виконання аналогічних договорів з бюджетними установами. В порушення вимог, встановлених Замовником у Додатку 4 до Тендерної документації: - учасник у складі тендерної пропозиції надав неповний Додаток 4, а лише таблицю, без зазначення та підтвердження своїм підписом усіх вимог, що визначені після таблиці у зазначеному Додатку; - надані учасником документи не містять адресата із зазначенням його найменування, інших реквізитів, а деякі документи зазначені взагалі без дати та вихідного номеру, як того вимагає Тендерна документація. Наступні подані учасником документи: - накладна від 26 липня 2020 р. № 01/07; - рахунок на оплату від 20 липня 2020 р. № 01/07, - договір поставки від 22 вересня 2020 р. № 55 мають очевидні ознаки підробки документів: підпис та печатка ТОВ «РЕВАЙС», інших осіб (ТОВ «УКРПРОМАЗІЯ»), поміщені на документи за допомогою графічного редактора. Крім того, накладна до Договору поставки між учасником та ТОВ «УКРПРОМАЗІЯ» від 22 вересня 2020 року, датована – 26 липня 2020 року, тобто раніше, ніж сам договір. А до інших наданих учасником договорів не надано документів, які підтверджують їх виконання (актів приймання-передачі, видаткових накладних, тощо). Також слід зазначити, що надані учасником витяг та виписка з ЄДРПОУ, датовані 07.10.2019 р. та 19.11.2019 р., що унеможливлює пересвідчитися в актуальності наявних у таких документах відомостей станом на момент подання тендерної пропозиції. Таким чином, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, а тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам Тендерної документації, підстави для прийняття пропозиції зазначеного учасника відсутні, а тому рішення замовника про визначення переможцем учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕВАЙС», оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.04.2023 р. є незаконним та підлягає скасуванню.
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 15.04.2023 19:28
Автор: ФОП "ЯНЧЕНКО ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА", Тетяна Янченко +380505698321 tetyana.0505698321@gmail.com