• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобільного транспорту

Завершена

12 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 000.00 UAH
Період оскарження: 30.03.2023 19:04 - 04.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо роз’яснення підстав для комісійної перевірки Учасника

Номер: 9e7f9d6c5c47490a9c88e49a45d47ca5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-30-008606-a.a4
Назва: Вимога щодо роз’яснення підстав для комісійної перевірки Учасника
Вимога:
Згідно Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ». Передбачено, що: «Замовник має право у період розгляду пропозицій комісійно перевірити наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій заявлених у пропозиції відповідно до статті 16 Закону та за додатками 1 та 2 до документації.» Незрозуміло, які нормативні акти та Закони регламентують проведення цієї комісійної перевірки та який порядок проходження цієї комісійної перевірки, її строки. Також незрозуміло, які саме представники Замовника входять до цієї комісії, згідно з яких документів підтверджується компетентність їх щодо перевірки станції технічного обслуговування на відповідність. Також, на підставі яких нормативних актів та Законів має допускатися комісія на приватну власність Учасника, з яким Замовник, на етапі розгляду пропозицій, не має жодних юридично обґрунтованих взаємовідносин. Вимагаємо від Замовника роз’яснення з зазначенням нормативних актів та/або Законів, посилань на певні пункти, абзаци тощо цих актів та/або Законів, що регламентують створення комісії, законодавчі підстави для відбору членів комісії та порядок проходження комісійної перевірки, які враховує Замовник під час проведення цієї комісійної перевірки або виключення цієї вимоги з тендерної документації, як таку, що не є обґрунтованою згідно норм чинного Законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 51 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Відповідно до ч.1 статті 10 та статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - в оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація. Відповідно до ч.12 статті 11 за рішенням Замовника може утворюватися робоча група у складі працівників замовника для розгляду тендерних пропозицій/пропозицій. У разі утворення робочої групи уповноважена особа є її головою та організовує її роботу. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Замовник оголошуючи закупівлю керувався принципами здійснення публічних закупівель зазначених у статті 5 Закону. Факт дискримінаційного характеру в оголошеній процедурі відкритих торгів в частині встановлення вимог тендерної документації відсутній. Наголошуємо, що Замовник визначає ряд критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель та з врахуванням особливостей предмету закупівлі. Виконанням умов тендерної документації є подання учасниками всіх документів, в тому числі виконання вимог Замовника. Встановлення вимоги комісійної перевірити фактичну наявність у учасника процедури закупівлі заявленого за документами обладнання, матеріально-технічної бази та технологій заявлених у пропозиції відповідно до статті 16 Закону та за додатками 1 та 2 до документації Законом не забороняється. До складу комісії будуть залучені працівники КП «ОЦЕМД та МК» ДОР», відповідальні особи за експлуатацію і технічний стан транспортних засобів, які мають кваліфікацію, необхідні знання та досвід для належної оцінки наявності обладнання відповідно документації учасника у період розгляду його пропозиції. Метою технічних вимог та вимог тендерної документації є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників. Підсумовуючи розгляд Вашої вимоги, на думку Замовника у документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині. Дякуємо за розуміння!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Недоцільна та неаргументована вимога в тендерній документації

Номер: f651d80a130743de970e4b4886f8a25d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-30-008606-a.c3
Назва: Недоцільна та неаргументована вимога в тендерній документації
Вимога:
Згідно Додатку 2, зокрема п.2.14 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» передбачено надання «гарантійного листа щодо наявності устаткування та інструменту для розбирання та ремонту салону автомобіля, наявність гідравлічного преса з максимальним зусиллям від 150 тон.» Зазначений перелік автотранспортних засобів та послуг згідно Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» не передбачає використання преса такого потужного зусилля. Тобто вимога щодо наявності гідравлічного преса з максимальним зусиллям від 150 тон є недоцільною та неаргументованою, оскільки використання його для надання послуг згідно Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» не передбачано. На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме в Додаток 2, зокрема в п. 2.14.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 51 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Відповідно до ч.1 статті 10 та статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - в оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Замовник оголошуючи закупівлю керувався принципами здійснення публічних закупівель зазначених у статті 5 Закону. Факт дискримінаційного характеру в оголошеній процедурі відкритих торгів в частині встановлення вимог тендерної документації відсутній. Наголошуємо, що Замовник визначає ряд критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель та з врахуванням особливостей предмету закупівлі. Виконанням умов тендерної документації є подання учасниками всіх документів, які вимагав Замовник. Для підготовки документів тендерної пропозиції, в тому числі виконання вимог п. 2.14. Додатку 2 тендерної документації є обґрунтованим. Наявність гідравлічного пресу на станції технічного обслуговування потрібна для використання його у ремонтних роботах ходової частини (розділ послуг за кодом 06), коробки перемикання передач (розділ послуг за кодом 11) тощо за таблицею 1 додатку 2 . Відповідно до переліку автотранспортних засобів (додаток 2, таблиця 1) потрібні послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів (за типом транспортних засобів), а також великогабаритного автобуса SCANIA IL3 310LC1 DE SIMON ВС5012РО, відповідно до яких і була визначена потрібна потужність гідравлічного пресу - з максимальним зусиллям від 150 тон. Метою технічних вимог та вимог тендерної документації є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників. Підсумовуючи розгляд Вашої вимоги, на думку Замовника у документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині. Дякуємо за розуміння!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: 6e408a684d2d4bc7ad13b87ced6ccf77
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-30-008606-a.b2
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Згідно Додатку 2 п.2.13 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ». Передбачено надання Гарантійного листа «про можливість здійснювати усі без винятку види послуг з ремонту, технічного обслуговування, рихтування, фарбування, комп’ютерної діагностики тощо легкових, вантажних автомобілів та автобусів Замовника за однією адресою станції технічного обслуговування (власне, орендоване) з метою не допущення простоїв та нераціональних прогонів автомобілів, враховуючи специфіку роботи Замовника (відповідно до наказу МОЗ України № 383 від 09.06.2006 р).» По-перше, незрозуміло на які саме пункти наказу МОЗ України № 383 від 09.06.2006 р. посилається Замовник, які регулюють вимоги щодо станції технічного обслуговування. По-друге, наявність малярної камери для фарбування за іншою адресою в нашої станції технічного обслуговування не свідчить про простої чи нераціональний прогон автомобілів. Оскільки фарбування може відбуватись за іншою адресою, проте паралельно з іншими ремонтним процесами. Мова не йде про залучення субпідрядної організації, а виключно про розташування за різними адресами приміщень однієї станції технічного обслуговування. Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло потенційних учасників. На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме в Додаток 2 п.2.13 і виключити з тендерної документації вимогу щодо здійснювання усіх без винятку видів послуг з ремонту, технічного обслуговування, рихтування, фарбування, комп’ютерної діагностики тощо легкових, вантажних автомобілів та автобусів Замовника за однією адресою станції технічного обслуговування (власне, орендоване) як таку, що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 51 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Відповідно до ч.1 статті 10 та статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - в оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Замовник оголошуючи закупівлю керувався принципами здійснення публічних закупівель зазначених у статті 5 Закону. Факт дискримінаційного характеру в оголошеній процедурі відкритих торгів в частині встановлення вимог тендерної документації відсутній. Наголошуємо, що Замовник визначає ряд критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель та з врахуванням особливостей предмету закупівлі. Виконанням умов тендерної документації є подання учасниками всіх документів, які вимагав Замовник. Для підготовки документів тендерної пропозиції, в тому числі виконання вимог п. 2.13. Додатку 2 тендерної документації обов’язково задля не допущення саме нераціональних прогонів спеціалізованого санітарного автотранспорту між різними адресами приміщень однієї станції технічного обслуговування відповідно до п.2.5 Наказу МОЗ України № 383 від 09.06.2006 р.. Метою технічних вимог та вимог тендерної документації є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників. Підсумовуючи розгляд Вашої вимоги, на думку Замовника у документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині. Дякуємо за розуміння!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: e7139e536ec6496a89ebcd89018880c6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-30-008606-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Згідно Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ». Передбачено, що: «2.6. В зв’язку зі складною ситуацією та віяльними відключеннями електричної енергії в Учасника повинне бути альтернативне джерело безперебійного живлення від 50 кВт, яке забезпечить станцію технічного обслуговування відповідною потужністю та здійснюватиме безперебійну роботу всіх робочих постів та всього робочого обладнання, яку використовує станція технічного обслуговування.» Вважаємо вимогу в частині надання саме наявності алтернативного джерела безперебійного живлення від 50 кВт дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію, оскільки Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Незрозуміло як саме Замовником ВИЗНАЧЕНА/ВИМІРЯНА потужність альтернативного джерела безперебійного живлення, яка має забезпечувати безперебійну роботу всіх робочих постів та всього робочого обладнання, яку використовує станція технічного обслуговування. Наша станція технічного обслуговування має в наявності альтернативне джерело безперебійного живлення потужність 44 кВт. Його наявна потужність дозволяє забезпечети станцію технічного обслуговування відповідною потужністю та здійснюватиме безперебійну роботу всіх робочих постів та всього робочого обладнання, яку використовує станція технічного обслуговування. Зазначена вимога порушує право Учасників на наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло потенційних учасників, оскільки учасник понесе в собі додаткові витрати. Даною дискримінаційною вимогою, Замовник порушує частину першу статті 5 «Про публічні закупівлі», оскільки про максимальну економію Замовник не замислюється, встановлюючи вимоги до Учасників, які в подальшому призведуть до збільшення витрат понесених Учасниками. Вимагаємо вилучити вимогу про надання Учасниками підтвердження саме наявності алтернативного джерела безперебійного живлення від 50 кВт, як таку, що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 51 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Відповідно до ч.1 статті 10 та статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - в оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Замовник оголошуючи закупівлю керувався принципами здійснення публічних закупівель зазначених у статті 5 Закону. Факт дискримінаційного характеру в оголошеній процедурі відкритих торгів в частині встановлення вимог тендерної документації відсутній. Наголошуємо, що Замовник визначає ряд критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель та з врахуванням особливостей предмету закупівлі. Виконанням умов тендерної документації є подання учасниками всіх документів, які вимагав Замовник. Для підготовки документів тендерної пропозиції, в тому числі виконання вимог п. 2.6. Додатку 2 тендерної документації, має сенс, враховуючи об’єми та навантаження на обладнання та необхідну швидкість для виконання потрібних Замовнику послуг. Потужність альтернативного джерела безперебійного живлення має забезпечувати безперебійну роботу всіх робочих постів та всього робочого обладнання, яку використовує станція технічного обслуговування. Визначення мінімальної потужності джерела безперебійного живлення ставить учасників у рівні умови, які мають усе необхідне обладнання для виконання всіх послуг визначених вимогами до учасників. Також нагадуємо, що відповідно р.5 п.2 Тендерної документації: Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його тендерної пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст тендерної пропозиції учасника та за витрати учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю, витрати, пов'язані із оформленням забезпечення тендерної пропозиції (у разі встановлення такої вимоги). Зазначені витрати сплачуються учасником за рахунок його прибутку. Понесені витрати не відшкодовуються (в тому числі у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). Метою технічних вимог та вимог тендерної документації є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників. Підсумовуючи розгляд Вашої вимоги, на думку Замовника у документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині. Дякуємо за розуміння!
Статус вимоги: Відхилено