• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дизельне паливо та бензин (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09130000-9 - нафта і дистиляти)

Завершена

3 238 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 191.25 UAH
Період оскарження: 30.03.2023 16:01 - 04.04.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Безпідставне відхилення тендерної пропозиції

Номер: cef05c3498c344cf9a31e20f7d4f0841
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-30-007286-a.a1
Назва: Безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» Код 44355507 IBAN № UA633071230000026009010913721 в ПАТ "БАНК ВОСТОК", м. Дніпро МФО 307123 Україна, Харківська обл. м. Харків, вул. Чкалова, 2Б Вих.№1804-1 від 18.04.2023 Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42 Замовник Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ДАРНИЦЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА Код ЄДРПОУ: 31722818 Адреса: 02121, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Дніпродзержинська, 130 телефон: + 380633129254 Email: zakypivli31722818@meta.ua Суб’єкт оскарження: Найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» Код згідно з ЄДРПОУ 44355507 Місцезнаходження: 61070, м. Харків, вул. Чкалова, буд. 2-Б телефон: +380501319192 oilcartservice@gmail.com Інформація про закупівлю: номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-03-30-007286-a Назва предмету закупівлі: Дизельне паливо та бензин (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09130000-9 - нафта і дистиляти) Ідентифікатор закупівлі: 79e08036815149fdbb80ba26c88410ac (надалі – Процедура закупівлі) Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника: 14.04.2023 СКАРГА на протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Євтушенко Тетяною Іванівною, відповідальною за проведення публічних закупівель у Комунальному підприємстві «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту таутриманню автошляхів та споруд на них Дарницького району» м. Києва Замовником – КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ДАРНИЦЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю Дизельне паливо та бензин (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09130000-9 - нафта і дистиляти). Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» 2. ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" 07.04.2023 за результатами аукціону, найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію надало ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС». 12.04.2023 о 17:00 Замовником було розміщено повідомлення ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» про усунення невідповідностей у період з 12.04.2023 17:00 до 13.04.2023 17:00 з наступним змістом: «1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Лист (відгук) до аналогічного договору №1212-1 від 12.12.2022р. не містить інформації щодо якості поставленого товару, дотримання умов договору Учасником в частині поставки та фактичного відвантаження товару та належного виконання ним умов цього договору. 1.2. Лист (відгук) до аналогічного договору №1212-1 від 12.12.2022р. не містить накладення КЕП/УЕП уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/ 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.1.3. Додатку 1 до Тендерної документації 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.Надати Лист (відгук) від контрагента щодо виконання аналогічного договору, наданого згідно вимог пп.3.1.1, який містить інформацію щодо якості поставленого товару, дотримання умов договору Учасником в частині поставки та фактичного відвантаження товару та належного виконання ним умов цього договору, за підписом уповноваженої особи відповідного контрагента. Лист надається з накладенням КЕП/УЕП уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/. При цьому Учасник повинен надати інформацію та/або документи шляхом усунення невідповідностей, або шляхом оновлення інформації та/або документів відповідно до вимог п.3 частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації.» 13.04.2023 о 13:13 ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» виконало вимоги Замовника та усунуло невідповідності. 14.04.2023 року Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» «на підставі абзацу третього підпункту 1) та абзацу першого підпункту 2) пункту 41 Постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022р. №1178.» Згідно з п. 56 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до абзацу 2 п. 38 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Відповідно до пункту 39 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Згідно з п 40. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено спосіб виправлення невідповідностей виявлених Замовником. Зокрема, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Вважаємо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» безпідставним. По-перше, тендерна пропозиція ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» файл «лист відгук (1).pdf(1).p7s» з накладеним КЕП/УЕП, який містить інформацію щодо якості поставленого товару, дотримання умов договору Учасником в частині поставки та фактичного відвантаження товару та належного виконання ним умов цього договору та містить накладення КЕП уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/. По-друге, 13.04.2023 ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» виконало вимоги Замовника викладених у повідомленні про усунення невідповідностей, повторно надавши Лист (відгук) до аналогічного договору №1212-1 від 12.12.2022р. (файл «Оіл карт.pdf.p7s.zip») в якому міститься лист з накладеним КЕП та інформацією про щодо якості поставленого товару, дотримання умов договору Учасником в частині поставки та фактичного відвантаження товару та належного виконання ним умов цього договору. Зокрема, лист від 13.04.2023 №316/0/857-23 містить інформацію: «Поставка виконана своєчасно та в повному обсязі. Претензій та зауважень щодо якості товару та виконання зобов’язань за договором немає. Товар відповідав якості визначеним ДСТУ, всі умови договору дотримані постачальником, в тому числі в частині поставки та фактичного відвантаження товару та належного виконання ним умов цього договору». Крім того, файл «Оіл карт.pdf(1).p7s.» містить підпис уповноваженої особи та протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису. При цьому, файли, «лист відгук (1).pdf(1).p7s» і «Оіл карт.pdf(1).p7s.» перевіряється на https://czo.gov.ua/ «Центральний засвідчувальний орган Міністерство цифрової трансформації України» Таким чином, Учасник ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» виконав вимоги викладені у повідомленні про усуненні невідповідностей. По-третє, Замовник порушив строк розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей зважаючи на норми п. 38 та 40 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178. Днем визначення електронною системою закупівель найбільш економічно вигідної пропозиції є 07.04.2023, а днем та часом розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей є 12.04.2023 о 17:00, що є очевидно меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію з підстав невиправлення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідно стей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Замовником при відхиленні тендерної пропозиції зазначено: - «Аргументація: 1.1. Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, в частині підпункту 3.1 пункту 3 вимоги про усунення невідповідностей. 1.2. Лист (відгук) до аналогічного договору №1212-1 від 12.12.2022 р. не містить інформації щодо якості поставленого товару, дотримання умов договору Учасником в частині поставки та фактичного відвантаження товару та належного виконання ним умов цього договору та не містить накладення КЕП/УЕП уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/ (невідповідність вимогам п.3.1.3. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації). 1.3. Надана у складі тендерної пропозиції ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (вих. №0604-2 від 06.02.2023р.) не містить підтвердження вимог учасником по кожному пункту таблиці (невідповідність вимогам розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації).» Пунктом 40 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 встановлено що, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у своїй вимозі про усунення невідповідностей не зазначив у чому саме полягає невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Тендерна пропозиція ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» відповідає кожному пункту умов Додатку 2 до тендерної документації: технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що підтверджується наступним. 1. ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» на виконання п. 2 Додатку 2 до тендерної документації надав документи якості на дизельне паливо Євро 5, Бензин А-92 відповідно до Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. 2. ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» на виконання п. 4 Додатку 2 до тендерної документації надав документ, що підтверджує наявність ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним – вих №0604-7 від 06.04.2023 «Лист про ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. 3. ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» на виконання п. 5 Додатку 2 до тендерної документації надало скан-копії облікових карт (талонів), за якими здійснюватиметься відпуск палива- «зразки талонів.pdf» 4. ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» на виконання п. 6 Додатку 2 до тендерної документації надало «ліцензійний договір.pdf», що підтверджує використання торгового знаку (торгової марки), котрий (у) зазначено на талонах, які пропонує Учасник відповідно до п. 4 Додатку 2 до Тендерної документації. 5. ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» на виконання п. 7 Додатку 2 до тендерної документації надав у складі тендерної пропозиції довідку №0704-3 від 07.04.2023 та документи якості на товар. 6. ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» на виконання п. 8 Додатку 2 до тендерної документації надав гарантійний лист № 0704-2 від 07.04.2023 7. ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» на виконання п. 9 Додатку 2 до тендерної документації надало ліцензію на право оптової торгівлі пальним. Таким чином, склалась ситуація за якої Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Учасник усунув такі невідповідності, а Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника. Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» тендерна пропозиція якого відповідає вимогам тендерній документації та умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації без жодних підстав та обгрунтування. Такі дії Замовника порушують наші права та законні інтереси та принципи закупівель щодо добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 26, 29,31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 40, 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178, Прошу: - встановити порушення Процедури закупівлі UA-2023-03-30-007286-a Замовником Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ДАРНИЦЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА, код згідно з ЄДРПОУ 31722818, ст. 5, ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі», п. 40, 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178; - зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» (Код згідно з ЄДРПОУ 44355507). Директор ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» МУЗИЛЬОВ Є. О.
Дата розгляду скарги: 01.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.04.2023 15:59
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.05.2023 16:23
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», ОІЛ КАРТ СЕРВИС ТОВ 380674345107, 380956283532 oilcartservice@gmail.com