-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту Системи пожежної сигналізації № 1 (з ППК «Артон-32П» та Вектор-32П; корпуси №№ 1 та 5) Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 (код 50410000-2 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. Більш детально у тендерній документації. Обсяг закупівлі: 1 послуга. Більш детально у додатку 2 до тендерної документації. Строк (термін) надання послуг: не більше 120 календарних днів з моменту укладення договору. Більш детально у додатку 2 та додатку 3 до тендерної документації.
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
30.03.2023 12:14 - 07.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога, щодо надання роз'яснень стосовно змісту незрозумілої вимоги.
Номер:
0f8b50142cb647bf8fea440caa72e655
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-30-003794-a.c5
Назва:
Вимога, щодо надання роз'яснень стосовно змісту незрозумілої вимоги.
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації наявна незрозуміла вимога до учасників процедури закупівлі, що ми маємо на увазі насамперед:
В Додатку 1 до тендерної документації зазначено наступне - Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти повністю виконаний договір відповідно до умов якого виконувався ремонт та/або реконструкція та/або модернізація та/або монтаж системи пожежної сигналізації, у складі якої ремонтувалися та/або монтувалися такі елементи: кабель, сповіщувач пожежний димовий, сповіщувач пожежний ручний.
Яким чином можна зрозуміти другу частину вашої вимоги - у складі якої ремонтувалися та/або монтувалися такі елементи: кабель, сповіщувач пожежний димовий, сповіщувач пожежний ручний.
Ми вам відкриємо маленький секрет - що будь-яка система пожежної сигналізації "обов'язково" містить наступне обладнання, без якого робота даної системи просто неможлива.
1. Прилад приймально-контрольний пожежний (ППКП)
2. Акумуляторна батарея відповідної ємкості А/год яка монтується в ППКП.
3. Сповіщувач пожежний димовий, та/або сповіщувач пожежний тепловий.
4. Сповіщувач пожежний ручний.
5. Кабель(ля) спеціальний(І) вогнестійкий(і);
6. Додаткове можливі матеріали, для захисту кабелю від можливих механічних пошкоджень - гофртруба, металорукав, кабель-канал, електротехнічний короб.
Відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту - Системи пожежної сигналізації поділяються на - системи з безадресними компонентами (сповіщувачами) та на Системи з адресними компонентами (сповіщувачами), може це ви маєте на увазі???
Аналогічний договір, щодо виконання ремонтних та/або реконструкції та/або модернізації та/або монтажу системи АДРЕСНОЇ пожежної сигналізації (чи з Адресними сповіщувачами), у складі якої ремонтувалися та/або монтувалися такі елементи: кабель, сповіщувач АДРЕСНИЙ пожежний димовий, сповіщувач АДРЕСНИЙ пожежний ручний??? Цю вимогу ви маєте на увазі???
Наполягаємо на наданні роз'яснень??? Адже ваша вимога є дивною та дещо незрозумілою?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2023 19:50
Вирішення:
Добрий день!
Додатком 1 до тендерної документації за предметом закупівлі Послуги з поточного ремонту Системи пожежної сигналізації № 1 (з ППК «Артон-32П» та Вектор-32П; корпуси №№ 1 та 5) Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 (код 50410000-2 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») визначено кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону, а саме вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Повідомляємо, що враховуючи особливості послуг, які є предметом закупівлі, аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти повністю виконаний договір відповідно до умов якого виконувався ремонт та/або реконструкція та/або модернізація та/або монтаж системи пожежної сигналізації, у складі якої ремонтувалися та/або монтувалися такі елементи: кабель, сповіщувач пожежний димовий, сповіщувач пожежний ручний (будь-якого алгоритму аналізу та конфігурації, типу вихідного сигналу тощо).
Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Необхідність долучення вимоги, до вимог тендерної документації Замовника, яка є обов'язковою відповідно до Закону України "Про охорону праці"
Номер:
74f0f32aed97460dae17bbc7b2fb72af
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-30-003794-a.b4
Назва:
Необхідність долучення вимоги, до вимог тендерної документації Замовника, яка є обов'язковою відповідно до Закону України "Про охорону праці"
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, ми звичайно розуміємо, що Замовник тендерної закупівлі формує самостійно і зазначає ті вимоги до учасників, які рахує за доцільне включити в вимоги тендерної документації, але ми як підприємство, яке дотримується всіх норм закону щиро бажаємо вам отримати якісні послуги в вигляді змонтованого обладнання системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу і щоб дана система була технічно досконала та надійна тривалий час.
Про що насамперед йде мова.
Предметом закупівлі є надання Послуги з поточного ремонту Системи пожежної сигналізації № 1 (з ППК «Артон-32П» та Вектор-32П; корпуси №№ 1 та 5) Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 (код 50410000-2 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Шановний Замовнику процедури закупівлі, нам як законослухняному учаснику процедур закупівель не зрозуміло, чому ви не дотримуєтеся вимог Закону України "Про охорону праці", а саме статті 18 Навчання з питань охорони праці, в якій чорним по-білому зазначено наступне:
Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Перелік робіт з підвищеною небезпекою затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці.
Зрозуміло, що під час надання Послуги з поточного ремонту Системи пожежної сигналізації № 1 (з ППК «Артон-32П» та Вектор-32П; корпуси №№ 1 та 5) Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 (код 50410000-2 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») працівниками учасника будуть виконувати роботи, які відносяться до робіт підвищеної небезпеки, а саме Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра (п.1.3., групи Б, Постанови КМУ №77 від 03.02.2021р.) відповідно до чинного НПАОП 0.00-1.15-07. Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті.
Також зрозуміло будуть використовувати при виконанні робіт з технічного переоснащення (монтаж-демонтаж) системи пожежної сигналізації ручні електричні інструменти, як акумуляторні, а також такі які будуть живитися від електромережі напругою 220 Вольт, а також інші електроінструменти та електричні прилади.
З вищезазначеного ми впевненні зрозуміло що дані працівники "обовязково" повинні пройти спеціальне навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13. Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями та мати чинне посвідчення та протокол(витяг) з протоколу щодо проходження навчання.
Тобто в тендерній документації з незрозумілих причин відсутні вимоги, щодо наявності в учасників дозвільних документів, якими є посвідчення та протоколи (витяги) з протоколів, які чітко регламентуються і вимагаються відповідно до Закону України "Про Охорону праці" ви не вимагаєте? Виглядайте принаймні якось дивно на наш погляд.
Але остаточне рішення приймати звичайно вам, як Замовнику. Шановний Замовнику це не є наша особиста "примха", це є норма чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2023 19:24
Вирішення:
Добрий день!
Тендерна документація за предметом закупівлі Послуги з поточного ремонту Системи пожежної сигналізації № 1 (з ППК «Артон-32П» та Вектор-32П; корпуси №№ 1 та 5) Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 (код 50410000-2 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») розроблена Замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Закон України «Про охорону праці» визначає основні положення щодо реалізації конституційного права працівників на охорону їх життя і здоров'я у процесі трудової діяльності, на належні, безпечні і здорові умови праці, регулює за участю відповідних органів державної влади відносини між роботодавцем і працівником з питань безпеки, гігієни праці та виробничого середовища і встановлює єдиний порядок організації охорони праці в Україні. Стаття 38 Закону України «Про охорону праці» містить вичерпний перелік органів, що здійснюють державний нагляд за додержанням законів та інших нормативно-правових актів про охорону праці.
Крім того, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови), ліцензіат під час своєї господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення зобов’язаний виконати вимоги, визначені Ліцензійними умовами, зокрема щодо мінімальної кількості працівників відповідного фаху, кваліфікації та досвіду (стажу роботи), наявності відповідних приладів та обладнання тощо. При цьому на Національне антикорупційне бюро України не покладені завдання щодо контролю дотримання ліцензіатами Ліцензійні умов.
Також, слід зазначити, що відповідно до умов пункту 5.4 проєкту договору (додаток 3 до тендерної документації) виконавець повинен забезпечити надання послуг працівниками, які: – мають оформлені трудові або цивільно-правові відносини із виконавцем (із наданням замовнику підтвердних документів); – пройшли професійну підготовку та мають відповідну кваліфікацію і дозволи (допуски) до виконання робіт (зокрема мають відповідну групу з електробезпеки, визнані придатними виконувати роботи в діючих електроустановках, мають документи, що підтверджують право виконання робіт з підвищеною небезпекою, тощо) (із наданням замовнику підтвердних документів); – мають повну дієздатність, не мають медичних протипоказань щодо виконання своїх професійних обов’язків, не перебувають на обліку в органах охорони здоров’я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркозалежності тощо.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає за необхідне встановлення в тендерній документації додаткових вимог до учасників процедури закупівлі, крім тих, що вже зазначені у цій тендерній документації.
Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Необхідність включення вимоги, яка передбачена чинним законодавством України, для виконання вимоги тендерної документації Замовника
Номер:
b432f468c64a46939a9e815c7bbaca88
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-30-003794-a.c3
Назва:
Необхідність включення вимоги, яка передбачена чинним законодавством України, для виконання вимоги тендерної документації Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, ми звичайно розуміємо, що Замовник тендерної закупівлі формує самостійно і зазначає ті вимоги до учасників, які рахує за доцільне включити в вимоги тендерної документації, але ми як підприємство, яке дотримується всіх норм закону щиро бажаємо вам отримати якісні послуги в вигляді змонтованого обладнання системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу і щоб дана система була технічно досконала та надійна тривалий час.
Про що насамперед йде мова.
Доводимо до Вашого відома, що в Україні на теперішній час є затвердженою і діючою Постанова №852 від 23.11.2016 року ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, відповідно до розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" надання послуг (виконання робіт), яких відповідає предмету закупівлі - Послуги з поточного ремонту Системи пожежної сигналізації № 1 (з ППК «Артон-32П» та Вектор-32П; корпуси №№ 1 та 5) Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 (код 50410000-2 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»).
Відповідно Постанови №852 від 23.11.2016 року, розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслугову-вання) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень".
Кадрові вимоги:
п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
- вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Ми як добросовісний учасник процедур закупівлі, який сумлінно дотримується вимог чинних нормативних документів в галузі Пожежної безпеки та забезпечення Системами протипожежного захисту приміщень відповідних об'єктів та споруд.
Вважаємо та переконані, що ви як Замовник, який бажає отримати якісні послуги та належного рівня від учасника, який має відповідне кадрове забезпечення і відповідає вимогам чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року, розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень", а не від якоїсь "шарашкіної контори - рога і копита" просто зобов'язані шляхом конкретизації, щодо наявності кадрових вимог та їх кваліфікації, які передбачені чинним законодавством України, внести відповідні зміни і включити дані вимоги до учасників.
Інакше на наш погляд у вас є повна можливість отримати послуги від фірми(організації), яка дуже далека і взагалі не відповідає кадровим вимогам, які передбачені чинним законодавством України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2023 19:17
Вирішення:
Добрий день!
Умовами тендерної документації (пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації) за предметом закупівлі Послуги з поточного ремонту Системи пожежної сигналізації № 1 (з ППК «Артон-32П» та Вектор-32П; корпуси №№ 1 та 5) Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 (код 50410000-2 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність у нього ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (зокрема монтажу систем пожежної сигналізації).
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852, визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом (у т.ч. кадрового забезпечення ліцензіата), та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а також вимоги під час проведення органом ліцензування перевірки додержання ліцензіатом вимог цих ліцензійних умов. Відповідно до статті 17-1 Кодексу цивільного захисту України ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення відноситься до повноважень центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту.
Також, слід зазначити, що відповідно до умов пункту 5.4. проєкту договору (додаток 3 до тендерної документації) Виконавець повинен забезпечити надання послуг працівниками, які: – мають оформлені трудові або цивільно-правові відносини із виконавцем (із наданням замовнику підтвердних документів); – пройшли професійну підготовку та мають відповідну кваліфікацію і дозволи (допуски) до виконання робіт (зокрема мають відповідну групу з електробезпеки, визнані придатними виконувати роботи в діючих електроустановках, мають документи, що підтверджують право виконання робіт з підвищеною небезпекою, тощо) (із наданням замовнику підтвердних документів); – мають повну дієздатність, не мають медичних протипоказань щодо виконання своїх професійних обов’язків, не перебувають на обліку в органах охорони здоров’я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркозалежності тощо.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає за необхідне встановлення в тендерній документації додаткових вимог до учасників процедури закупівлі, крім тих, що вже зазначені у цій тендерній документації.
Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Необхідність включення вимоги, для виконання вимоги тендерної документації Замовника
Номер:
4f73ccf791f6433c823c35565ac92fb0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-30-003794-a.b2
Назва:
Необхідність включення вимоги, для виконання вимоги тендерної документації Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, ми звичайно розуміємо, що Замовник тендерної закупівлі формує самостійно і зазначає ті вимоги до учасників, які рахує за доцільне включити в вимоги тендерної документації, але ми як підприємство, яке дотримується всіх норм закону щиро бажаємо вам отримати якісні послуги в вигляді змонтованого обладнання системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу і щоб дана система була технічно досконала та надійна тривалий час.
Про що насамперед йде мова.
Відповідно до чинного ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту"
Після завершення монтажних робіт Виконавець робіт повинен виконати пусконалагоджувальні роботи з обов’язковим випробуванням систем, блоків, системи в цілому і системи моніторингу. Виявлені недоліки у роботі системи пожежної сигналізації Виконавець робіт усуває самостійно та власним коштом на протязі 5-ти робочих днів.
Додаток И п.И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт МОЖЕ бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт. Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020. У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки. Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки. Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи захоче Замовник ініціювати таку перевірку взагалі? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, які ймовірно (можливо, скоріше за все, а може й ні) будуть надані
З зазначеної нами інформації виникає наступне запитання до вас, як до Замовника, яким обладнання, вимірювальними приладами та засобами будуть виконуватися пусконалагоджувальні роботи з обов’язковим випробуванням систем, блоків, системи в цілому і системи моніторингу???
Доводимо до Вашого відома, що в Україні на теперішній час є затвердженою і діючою Постанова №852 від 23.11.2016 року ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, відповідно до розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" надання послуг (виконання робіт), яких відповідає предмету закупівлі - Послуги з поточного ремонту Системи пожежної сигналізації № 1 (з ППК «Артон-32П» та Вектор-32П; корпуси №№ 1 та 5) Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3
Відповідно Постанови №852 від 23.11.2016 року, розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень"
Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази
п.16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
- приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
- пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
- необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Тобто у вас, згідно (технічної специфікації) ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ є вимога виконати пусконалагоджувальні роботи з обов’язковим випробуванням систем, блоків, системи в цілому і системи моніторингу, натомість вимоги, щодо наявності в учасників обладнання, яке передбачене чинним законодавством і якраз призначене для здійснення (виконання) відповідних вимірювань та випробувань у вас відсутнє!!!
То виникає логічне запитання, яким чином учасник в якого відсутнє зазначене обладнання, а саме - приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); та пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму); здійснить відповідні вимірювання та випробування, а відповідно виконає вимогу(умову) Додатку 2 (технічної специфікації)???
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2023 19:14
Вирішення:
Добрий день!
Тендерна документація за предметом закупівлі Послуги з поточного ремонту Системи пожежної сигналізації № 1 (з ППК «Артон-32П» та Вектор-32П; корпуси №№ 1 та 5) Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 (код 50410000-2 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») містить вичерпний перелік вимог до учасників процедури закупівлі, у тому числі вимогу про наявність у тендерній пропозиції Учасника довідки, складеної у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність у нього ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (зокрема монтажу систем пожежної сигналізації).
Отже, підтвердження Учасником наявності у нього, зокрема, ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отриманої відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852, буде достатнім для підтвердження наявності у Учасника приладів та обладнання, необхідних для надання послуг, визначених Предметом закупівлі. При цьому надання Учасниками у складі пропозиції інших документів від контролюючих органів, тендерною документацією за вищевказаним предметом закупівлі не передбачено.
Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Необхідність долучення вимоги, яка передбачена чинним законодавством України, до вимог тендерної документації Замовника
Номер:
df15e8017e0c4b359f9addfdc3ae90be
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-30-003794-a.a1
Назва:
Необхідність долучення вимоги, яка передбачена чинним законодавством України, до вимог тендерної документації Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, ми звичайно розуміємо, що Замовник тендерної закупівлі формує самостійно і зазначає ті вимоги до учасників, які рахує за доцільне включити в вимоги тендерної документації, але ми як підприємство, яке дотримується всіх норм закону щиро бажаємо вам отримати якісні послуги в вигляді змонтованого обладнання системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу і щоб дана система була технічно досконала та надійна тривалий час.
Про що насамперед йде мова.
Послуги з поточного ремонту Системи пожежної сигналізації № 1 (з ППК «Артон-32П» та Вектор-32П; корпуси №№ 1 та 5) Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 (код 50410000-2 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»).
Шановний Замовнику незважаючи на те, що в країні нажаль наявний воєнний стан, але норми та вимоги чинних нормативних документів, ще ніхто в нашій країні не відміняв.
Доводимо до вашого відома, що відповідно до чинного Наказу МВС України №1021 від 05.12.2019 року "Про затвердження Порядку затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням"
розділ 1 Загальні положення
п.2. Цей Порядок спрямований на реалізацію в Україні системи навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб і працівників, підвищення їх рівня знань й обізнаності щодо забезпечення пожежної безпеки та зменшення кількості пожеж на об'єктах державної власності та суб'єктів господарювання.
працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, - працівники, що здійснюють роботи в приміщеннях, будинках та зовнішніх установках з категорією щодо вибухопожежної, пожежної небезпеки А, Б, В, Аз, Бз та Вз, у вибухонебезпечних та пожежонебезпечних зонах або здійснюють електро-, газозварювальні роботи та роботи з відкритим вогнем, а також інші працівники, діяльність яких потребує додаткових знань з питань пожежної безпеки та навичок на випадок виникнення пожежі;
розділ III. Організація виконання програм навчання з питань пожежної безпеки
п.1. Посадові особи до початку виконання своїх обов'язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання та перевірку знань з пожежної безпеки.
Навчання здійснюють суб'єкти, які навчають, за програмами навчання посадових осіб з питань пожежної безпеки. Загальна тривалість навчання не менше ніж 8 годин.
п.2. Особи, яких приймають на роботу, пов'язану з підвищеною пожежною небезпекою, повинні попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум).
Навчання здійснюють суб'єкти, які навчають, за програмами спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум). Загальна тривалість навчання не менше ніж 16 годин.
п.5. Навчання за програмами з питань пожежної безпеки завершується підсумковим контролем знань (тести, співбесіди, виконання практичних завдань тощо). У разі успішного проходження перевірки знань суб'єкт, який навчає, видає посадовій особі або працівнику посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки (далі - Посвідчення) за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку.
Приміщення Національного антикорупційного бюро - 100% відносяться до приміщень, які маю категорійність щодо вибухопожежної, пожежної небезпеки В, а можливо деякі навіть і Б.
Виходячи з вищезазначеної інформації, працівники учасника, а саме керівник робіт, електромонтер ОПС та налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування обов'язково повинні пройти "навчання з пожежно-техічного мінімуму", відповідно до затвердженої програми навчання.
Шановний Замовнику це не є наша особиста "примха", це є норма чинного законодавства України і ніхто її не відміняв!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2023 18:55
Вирішення:
Добрий день!
Тендерна документація за предметом закупівлі Послуги з поточного ремонту Системи пожежної сигналізації № 1 (з ППК «Артон-32П» та Вектор-32П; корпуси №№ 1 та 5) Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 (код 50410000-2 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») розроблена Замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та містить вичерпний перелік вимог до учасників цієї процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне до неї включити.
Слід зазначити, що надання послуг, які є предметом закупівлі, не передбачає виконання робіт у приміщеннях, будинках та зовнішніх установках з категорією щодо вибухопожежної, пожежної небезпеки А, Б, В, Аз, Бз та Вз, у вибухонебезпечних та пожежонебезпечних зонах, проведення електро-, газозварювальних робіт та робіт з відкритим вогнем.
Також, відповідно до умов пункту 5.4. проєкту договору (додаток 3 до тендерної документації) Виконавець повинен забезпечити надання послуг працівниками, які: – мають оформлені трудові або цивільно-правові відносини із виконавцем (із наданням замовнику підтвердних документів); – пройшли професійну підготовку та мають відповідну кваліфікацію і дозволи (допуски) до виконання робіт (зокрема мають відповідну групу з електробезпеки, визнані придатними виконувати роботи в діючих електроустановках, мають документи, що підтверджують право виконання робіт з підвищеною небезпекою, тощо) (із наданням замовнику підтвердних документів); – мають повну дієздатність, не мають медичних протипоказань щодо виконання своїх професійних обов’язків, не перебувають на обліку в органах охорони здоров’я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркозалежності тощо.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає за необхідне встановлення в тендерній документації додаткових вимог до учасників процедури закупівлі, крім тих, що вже зазначені у цій тендерній документації.
Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Відхилено