• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів (Послуги з технічного обслуговування і ремонту комп’ютерної та периферійної техніки, що включає відновлення, заправку картриджів та сервісне обслуговування, за адресою: вул. Зоологічна, 1; проспект Перемоги, 34; бульв. Чоколівський, 39; бульв. Тараса Шевченка, 13; бульв. Тараса Шевченка, 17; вул. Володимира Винниченка, 9; вул. Верховинна,69; вул. Краківська 13; вул. П. Запорожця 26; вул. П. Шутова, 14; вул. П. Шутова, 14-Б; вул. Петра Сагайдачного, 10; вул. Підвисоцького, 4А; вул. Сімферопольська 8; вул.Пушкінська,22; вул. Трьохсвятительська, 4; вул. Шовковична 39/1; вул. Бердичівська, 1; вул. Мечнікова, 5; проспект Алішера Навої, 3; вул Політехнічна 25/29; вул. В’ячеслава Чорновола 28/1; вул. Солом'янська, 17; вул. Волоська 47; вул. П. Майбороди, 32; вул. М. Коцюбинського, 8а; вул. Краківська 13; вул. М. Ломоносова, 33/43; проспект Космонавта Комарова, 3; Харківське шосе, 121; вул. Волоська 47; вул. Братиславська, 3; вул. Сковороди, 2; проспект Алішера Навої, 3, м. Київ, м. Київ, 03057, Україна)

Завершена

3 170 717.97 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 31 707.18 UAH
Період оскарження: 30.03.2023 12:08 - 04.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 65799206bdb0462b8692677900427d21
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-30-003700-a.b1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Уважно ознайомившись з Тендерною документацією нами була виявлена дискримінаційна вимога, а саме відповідно пункту 3 Додатку 2 Учасник зобов’язаний мати підтверджуючий документ (сертифікат) або мати відповідний дозвіл, що надає право сервісного обслуговування для позицій № 134-160 переліку послуг (робіт). Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» головними принципами здійснення публічних закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням, а вимога надання таких документів може призвести до спотворювання результатів торгів, оскільки ставить в залежність всіх учасників від одного виробника обладнання «D-Link» . Виникає підозра, що Замовник лобіює інтереси конкретного учасника, адже по суті вартість виконаня робіт по Сервісному обслуговуванню комутаторів та маршрутизаторів D-Link становить приблизно 3 % від вартості всієї закупівлі. Також дуже хочеться відмітити те, що комутатори та маршрутизатори не потребують «такого» сервісного обслуговування, на яке треба мати сертифікати чи дозволи. Обладнання D-Link необхідно обслуговувати з періодичністю не менше одного разу на рік з метою видалення з них ПИЛУ, що дозволить обладнанню працювати без збоїв протягом тривалого часу. Ось і все обслуговування. У випадку виходу з ладу обладнання, воно ремонтується або замінюється, про яке сервісне обслуговування може йти мова? Ми підтверджуємо, що маємо власний сервісний центр, матеріально технічну базу, склад запчастин та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі в повному обсязі, тому враховуючи вищенаведену інформацію, просимо внести зміни то тендерної документації та вилучити вимогу, котра дискримінує нас, як потенційного учасника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Добрий день Шановний учасник! Ваша вимога розглянута та за результатами її розгляду повідомляємо таке. Пунктом 3 Додатку №2 до Тендерної документації передбачено вимогу про те, що учасник повинен мати підтверджуючий документ (сертифікат) або мати відповідний дозвіл, що надає право сервісного обслуговування для позицій № 134-160 переліку послуг (робіт). Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Сертифікат виробника або відповідний дозвіл, що надає право сервісного обслуговування є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій виконання робіт, що є предметом закупівлі на найвищому професійному рівні. Оскільки закупівля здійснюється для ДВНЗ "Національний медичний університет імені О.О. Богомольця", Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоновані учасниками роботи будуть відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли буде використовуватися неякісна, контрафактна або іншим чином невідповідна до законодавства України продукція, адже комутатори є основою кабельної мережі і збій в роботі із-за використання неякісних компонентів в ремонті (наприклад блоків живлення) може суттєво нашкодити, тому компоненти повинні бути новими і оригінальними. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного сертифікату або дозволу не є проблематичним. Враховуючи викладене, зауважимо, що дані вимоги не є дискримінаційними-так як будь-який учасник може отримати відповідні документи, отже, такі вимоги нікого не дискримінують, а захищають наші інтереси як Замовника при виконанні умов договору. Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Статус вимоги: Відхилено